Konusunu Oylayın.: Cin musallatı

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Cin musallatı
  1. 28.Ağustos.2012, 05:35
    13
    hass
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Haziran.2012
    Üye No: 96450
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Cin musallatı imdatttt:((

    reklam


    Cevap: Cin musallatı imdatttt:(( isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Cin musallatı imdatttt:((
    Afedersiniz başımda sorun var ondan endişeliyim biraz kardeşim uyansada o ses gürültüde lavaboya gitsem diye bekliyorum zaten ya offf şu abazalardan nedir çektigimiz internetten bakıyorum 300 400 sene erkek üç harfli bulamayanlar yapıyormuş daha çok bu işi boyutları aşıp geliyorlar artık nedir bu abaza milletinden çektigimiz bizim ya


  2. 28.Ağustos.2012, 05:35
    13
    hass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    reklam


    Afedersiniz başımda sorun var ondan endişeliyim biraz kardeşim uyansada o ses gürültüde lavaboya gitsem diye bekliyorum zaten ya offf şu abazalardan nedir çektigimiz internetten bakıyorum 300 400 sene erkek üç harfli bulamayanlar yapıyormuş daha çok bu işi boyutları aşıp geliyorlar artık nedir bu abaza milletinden çektigimiz bizim ya


  3. 28.Ağustos.2012, 05:52
    14
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,605
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 70
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    Cevap: Cin musallatı imdatttt:((

    reklam


    onlardan daha büyük Rabbimiz var, Ona inanarak 7 kez ayetelkürsi oku inan ki korunmus olursun..
    abazalar ile ne alaka orasini anlamadim ama öyle birsey yok..
    kafana sacma sapan düsüncelerde olan insanlarin yazilariyla daha fazla yorma, kendini yipratma..


  4. 28.Ağustos.2012, 05:52
    14
    Aciz Kul
    reklam


    onlardan daha büyük Rabbimiz var, Ona inanarak 7 kez ayetelkürsi oku inan ki korunmus olursun..
    abazalar ile ne alaka orasini anlamadim ama öyle birsey yok..
    kafana sacma sapan düsüncelerde olan insanlarin yazilariyla daha fazla yorma, kendini yipratma..


  5. 28.Ağustos.2012, 06:23
    15
    hass
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Haziran.2012
    Üye No: 96450
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Cin musallatı

    Alıntı
    onlardan daha büyük Rabbimiz var, Ona inanarak 7 kez ayetelkürsi oku inan ki korunmus olursun
    abazalar ile ne alaka orasini anlamadim ama öyle birsey yok
    kafana sacma sapan düsüncelerde olan insanlarin yazilariyla daha fazla yorma, kendini yipratma
    rana kardeşim yanlış düşünüyorsun klasik böyle bir şey yok gibi teselliler gerçekten böyle bir şey olmayan durumlarda işe yarar ama bu durumda
    böyle bir şeyin olduguna bizzat ben şahidim ve insan yaşayınca anlıyor zaten bu durum bende ruh çagırma seansları yapan okuldaki bir kaç kızın içlerinden birinin benden hoşlanması ve benle ugraşmaları sonucu başladı yani teselli yeterli degil bu durumda somut çareler lazım: )


  6. 28.Ağustos.2012, 06:23
    15
    hass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Alıntı
    onlardan daha büyük Rabbimiz var, Ona inanarak 7 kez ayetelkürsi oku inan ki korunmus olursun
    abazalar ile ne alaka orasini anlamadim ama öyle birsey yok
    kafana sacma sapan düsüncelerde olan insanlarin yazilariyla daha fazla yorma, kendini yipratma
    rana kardeşim yanlış düşünüyorsun klasik böyle bir şey yok gibi teselliler gerçekten böyle bir şey olmayan durumlarda işe yarar ama bu durumda
    böyle bir şeyin olduguna bizzat ben şahidim ve insan yaşayınca anlıyor zaten bu durum bende ruh çagırma seansları yapan okuldaki bir kaç kızın içlerinden birinin benden hoşlanması ve benle ugraşmaları sonucu başladı yani teselli yeterli degil bu durumda somut çareler lazım: )


  7. 28.Ağustos.2012, 06:39
    16
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,605
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 70
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    Cevap: Cin musallatı

    Alıntı
    rana kardeşim yanlış düşünüyorsun klasik böyle bir şey yok gibi teselliler gerçekten böyle bir şey olmayan durumlarda işe yarar ama bu durumda
    böyle bir şeyin olduguna bizzat ben şahidim ve insan yaşayınca anlıyor zaten bu durum bende ruh çagırma seansları yapan okuldaki bir kaç kızın içlerinden birinin benden hoşlanması ve benle ugraşmaları sonucu başladı yani teselli yeterli degil bu durumda somut çareler lazım: )
    korkuya teslim olmussun ya,
    derdi veren dermanida verir.. care kuranda.. ayetelkürsi gibi surelerde..

    Alıntı
    Hadisno: 2878: Ebu Hureyre ra'dan rivayete göre, Rasulullah (sav) şöyle buyurdu: "Her şeyin bir zirvesi vardır. Kur'anın zirvesi ve doruğu da Bakara Suresi'dir. Bu surede bir ayet vardır ki Kur'an ayetlerinin efendisidir. O ayet Ayetel kürsi'dir. (Tirmizinin kendisi rivayet etmiştir.

    2880 nolu Hadis: Ebu Eyyub El ENSARİ'Nin bir hurma deposu vardı. Cin ve şeytan türü birileri gelir o depodan hurma alırdı. Ebu EYYUB durumu Peygamber (SAV)' bildirince Rasulullah şöyle buyurdu: "Git onu tekrar gördüğnde: "Bismillah Peygambere icabet et" de buyurdu. Sonra Ebu Eyyub onu yakaladı bir daha gelmeyeceğine söz verince bıraktı. Sonra Peygamber (sav) geldi. Resulullah: "Esirin ne yaptı?" diye sordu. Ebu Eyyub: "Bir daha dönmeyeceğine yemin etti" dedi. Rasulullah (saV), "Yalan söyledi, o yalan söylemeye alışıktır." Dedi. Ebu Eyyub o kişiyi bir daha yakaladı tekrar gelmeyeceğine yemin edince tekrar serbest bıraktı. Rasulullah (Sav), o gelince: "Esirin ne yaptı? diye sordu. Ebu Eyyub: "Bir daha dönmemeye ikinci defa yemin etti." Dedi. Rasulullah Sav de "O yalan söylemeye alışıktır" buyurdu. Üçünçü defa yakalayınca "bu sefer seni Rasulullah'a götürmeden bırakmayacağım" dedi. Bunun üzerine o kimse dedi ki "sana bir şey öğreteceğim: "Ayetel kürsi'yi evinde oku, ne şeytan ne de bir başkası sana yaklaşamaz." Ebu Eyyub Peygamber (sav)'e geldi. Rasululah Sav yine: "Esirin ne yaptı?" diye sordu. Ebu Eyyub (ra) olup biteni haber verdi. Bunun üzerine Rasulullah Sav) "O doğru söylemiş fakat aslında o kendisi yalancıdır." buyurdu. (Müsned: 22488) (Tirmizi: Bu hadis tek rivayettir ve zayıf hadistir Hasen Gariptir.)

    Bu konuyla ilgili bir sürü rivayet olabilir ancak şu bir gerçek ki Anlamıyla bilip yaşandığı zaman Kur'anın bir sürü bereketi olacaktır ki, bunu Allah zaten Kur'anda haber veriyor...

    Alıntı
    Kur'ân Ayetlerinin Efendisi


    Bu ayet Kur’ân-ı Kerim’in Seyyidi ve en büyüğüdür. Tevhid ilmiyle alakalı en büyük Ayet-i Kerimedir.
    Bakara suresinin ikiyüzellibeşinci ayeti. Ayette geçen kürsi tabirinden dolayı bu ismi almıştır. Kur’an-ı Kerim’in bütünü içinde ayrı bir fazileti olan bu ayet hakkında Resulullah’tan bazı hadisler nakledilmiştir.

    Her şeyin bir efendisi vardır. İnsanlığın ve kainatın efendisi, efendileri efendisi olan Hz. Muhammed (s.a.s)’dir. Kur’an ayetlerinin de efendisi “Ayet’elKürsî”dir.

    Bakara Suresi’nin iki yüz elli beşinci aye*ti, ayette gecen “kürsi” tabirinden dolayı bu ismi almıştır. Kur’anı Kerim’in bütünü içinde ayrı bir fazileti olan bu ayet hakkında Resulullahtan bazı hadisler nakledilmiştir.

    Muhammed b. İsa’dan nakledildiğine göre ibnü’lAska’ şöyle der: “Adamın biri Hz. Peygamber’e gelip Kur’an’ın en faziletli ayeti hangisidir?” diye sordu. Resulullah (s.a.s) şöyle buyurdu: “Allahu La ilahe illa huve’l Hayyu’l Kayyum…”
    Başka bir hadiste de: “Kur’an’ın en faziletli ayeti Bakara Suresi’ndeki Ayetü’l Kürsi’dir. Bu ayet bir evde okunduğu zaman şeytan oradan uzaklaşır.”

    Resulullah (s.a.s) bir defa Kab’ın oğlu Ubey’e, ezberinde olan ayetlerden hangisinin daha yüce olduğunu sormuş, “Allah ve Resulü daha iyi bilir.” cevabını alınca, soruyu tekrar etmiş, bunun üzerine Ubey, bildiği en yüce ayetin “Allahu Le ilahe illa huve’l Hayyu’l Kayyum…” olduğunu söylemiştir. Resulullah (s.a.s) aldığı cevaptan memnun olarak Ubeyin göğsüne vurarak: “Ey Ebu Münzir! İlim sana kutlu olsun.” buyurmuştur.

    Ayrıca Hz. Peygamber (s.a.s): “Ayetü’l Kürsi, Kur’an ayetlerinin şahıdır.’ Buyurmuştur.

    Bu ayeti kerimede Cenabı Allah’ın yüceliği, sıfatları, kainatta meydana gelen büyük olayların tamamen onun iradesi doğrultusunda vuku bulduğu, O’nun isteği ve izni olmadan hiçbir kimsenin başkasına şefaat edemeyeceği, O’nun kürsüsü, göklerde ve yerdekilerin ona ait olduğu hakkında bilgi verilmektedir.
    “Her şeyin bir zirvesi vardır. Kur’an’ın zirvesi de Bakara Suresi’dir. Onda öyle bir ayet vardır ki o ayet Kur’an ayetlerinin efendisidir. O da Ayetü’l Kürsi’dir.” (Hadisi Şerif)

    Ayet’el Kürsî’nin, on cümlesiyle ifade ettiği o derin ve büyük manaları idrak edebilmemiz duasıyla…



  8. 28.Ağustos.2012, 06:39
    16
    Aciz Kul
    Alıntı
    rana kardeşim yanlış düşünüyorsun klasik böyle bir şey yok gibi teselliler gerçekten böyle bir şey olmayan durumlarda işe yarar ama bu durumda
    böyle bir şeyin olduguna bizzat ben şahidim ve insan yaşayınca anlıyor zaten bu durum bende ruh çagırma seansları yapan okuldaki bir kaç kızın içlerinden birinin benden hoşlanması ve benle ugraşmaları sonucu başladı yani teselli yeterli degil bu durumda somut çareler lazım: )
    korkuya teslim olmussun ya,
    derdi veren dermanida verir.. care kuranda.. ayetelkürsi gibi surelerde..

    Alıntı
    Hadisno: 2878: Ebu Hureyre ra'dan rivayete göre, Rasulullah (sav) şöyle buyurdu: "Her şeyin bir zirvesi vardır. Kur'anın zirvesi ve doruğu da Bakara Suresi'dir. Bu surede bir ayet vardır ki Kur'an ayetlerinin efendisidir. O ayet Ayetel kürsi'dir. (Tirmizinin kendisi rivayet etmiştir.

    2880 nolu Hadis: Ebu Eyyub El ENSARİ'Nin bir hurma deposu vardı. Cin ve şeytan türü birileri gelir o depodan hurma alırdı. Ebu EYYUB durumu Peygamber (SAV)' bildirince Rasulullah şöyle buyurdu: "Git onu tekrar gördüğnde: "Bismillah Peygambere icabet et" de buyurdu. Sonra Ebu Eyyub onu yakaladı bir daha gelmeyeceğine söz verince bıraktı. Sonra Peygamber (sav) geldi. Resulullah: "Esirin ne yaptı?" diye sordu. Ebu Eyyub: "Bir daha dönmeyeceğine yemin etti" dedi. Rasulullah (saV), "Yalan söyledi, o yalan söylemeye alışıktır." Dedi. Ebu Eyyub o kişiyi bir daha yakaladı tekrar gelmeyeceğine yemin edince tekrar serbest bıraktı. Rasulullah (Sav), o gelince: "Esirin ne yaptı? diye sordu. Ebu Eyyub: "Bir daha dönmemeye ikinci defa yemin etti." Dedi. Rasulullah Sav de "O yalan söylemeye alışıktır" buyurdu. Üçünçü defa yakalayınca "bu sefer seni Rasulullah'a götürmeden bırakmayacağım" dedi. Bunun üzerine o kimse dedi ki "sana bir şey öğreteceğim: "Ayetel kürsi'yi evinde oku, ne şeytan ne de bir başkası sana yaklaşamaz." Ebu Eyyub Peygamber (sav)'e geldi. Rasululah Sav yine: "Esirin ne yaptı?" diye sordu. Ebu Eyyub (ra) olup biteni haber verdi. Bunun üzerine Rasulullah Sav) "O doğru söylemiş fakat aslında o kendisi yalancıdır." buyurdu. (Müsned: 22488) (Tirmizi: Bu hadis tek rivayettir ve zayıf hadistir Hasen Gariptir.)

    Bu konuyla ilgili bir sürü rivayet olabilir ancak şu bir gerçek ki Anlamıyla bilip yaşandığı zaman Kur'anın bir sürü bereketi olacaktır ki, bunu Allah zaten Kur'anda haber veriyor...

    Alıntı
    Kur'ân Ayetlerinin Efendisi


    Bu ayet Kur’ân-ı Kerim’in Seyyidi ve en büyüğüdür. Tevhid ilmiyle alakalı en büyük Ayet-i Kerimedir.
    Bakara suresinin ikiyüzellibeşinci ayeti. Ayette geçen kürsi tabirinden dolayı bu ismi almıştır. Kur’an-ı Kerim’in bütünü içinde ayrı bir fazileti olan bu ayet hakkında Resulullah’tan bazı hadisler nakledilmiştir.

    Her şeyin bir efendisi vardır. İnsanlığın ve kainatın efendisi, efendileri efendisi olan Hz. Muhammed (s.a.s)’dir. Kur’an ayetlerinin de efendisi “Ayet’elKürsî”dir.

    Bakara Suresi’nin iki yüz elli beşinci aye*ti, ayette gecen “kürsi” tabirinden dolayı bu ismi almıştır. Kur’anı Kerim’in bütünü içinde ayrı bir fazileti olan bu ayet hakkında Resulullahtan bazı hadisler nakledilmiştir.

    Muhammed b. İsa’dan nakledildiğine göre ibnü’lAska’ şöyle der: “Adamın biri Hz. Peygamber’e gelip Kur’an’ın en faziletli ayeti hangisidir?” diye sordu. Resulullah (s.a.s) şöyle buyurdu: “Allahu La ilahe illa huve’l Hayyu’l Kayyum…”
    Başka bir hadiste de: “Kur’an’ın en faziletli ayeti Bakara Suresi’ndeki Ayetü’l Kürsi’dir. Bu ayet bir evde okunduğu zaman şeytan oradan uzaklaşır.”

    Resulullah (s.a.s) bir defa Kab’ın oğlu Ubey’e, ezberinde olan ayetlerden hangisinin daha yüce olduğunu sormuş, “Allah ve Resulü daha iyi bilir.” cevabını alınca, soruyu tekrar etmiş, bunun üzerine Ubey, bildiği en yüce ayetin “Allahu Le ilahe illa huve’l Hayyu’l Kayyum…” olduğunu söylemiştir. Resulullah (s.a.s) aldığı cevaptan memnun olarak Ubeyin göğsüne vurarak: “Ey Ebu Münzir! İlim sana kutlu olsun.” buyurmuştur.

    Ayrıca Hz. Peygamber (s.a.s): “Ayetü’l Kürsi, Kur’an ayetlerinin şahıdır.’ Buyurmuştur.

    Bu ayeti kerimede Cenabı Allah’ın yüceliği, sıfatları, kainatta meydana gelen büyük olayların tamamen onun iradesi doğrultusunda vuku bulduğu, O’nun isteği ve izni olmadan hiçbir kimsenin başkasına şefaat edemeyeceği, O’nun kürsüsü, göklerde ve yerdekilerin ona ait olduğu hakkında bilgi verilmektedir.
    “Her şeyin bir zirvesi vardır. Kur’an’ın zirvesi de Bakara Suresi’dir. Onda öyle bir ayet vardır ki o ayet Kur’an ayetlerinin efendisidir. O da Ayetü’l Kürsi’dir.” (Hadisi Şerif)

    Ayet’el Kürsî’nin, on cümlesiyle ifade ettiği o derin ve büyük manaları idrak edebilmemiz duasıyla…



  9. 28.Ağustos.2012, 13:00
    17
    hass
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Haziran.2012
    Üye No: 96450
    Mesaj Sayısı: 39
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Cin musallatı

    Alıntı
    korkuya teslim olmussun ya,
    derdi veren dermanida verir care kuranda ayetelkürsi gibi surelerde
    Hayır ben korkuya fln teslim oldugum yok ama bana iletişime geçmek için geliyor resmen bu mahluk ya ama galiba haklısın
    son üç gecedir 50 ayetelkürsü nas felak 100 la havle kuranı başucuna koyup uyuma cevşen duası cin mektubu abdesli uyuma
    gibi tedbirler aldım gelmedi ama her zamanda abdesli olamıyorsun ki ya nette bi resme bakıp dayanamadıgım zaman bile oluyor
    tamamen defolup gitmez mi acaba bu ya ya da beni kandırmak için mi gelmiyor acaba ayetel kürsü okuyorum fln kardeşimin odasında yatıyorum buna
    güvenip tek kalıyım mı istiyor napıyor anlamadım


  10. 28.Ağustos.2012, 13:00
    17
    hass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Alıntı
    korkuya teslim olmussun ya,
    derdi veren dermanida verir care kuranda ayetelkürsi gibi surelerde
    Hayır ben korkuya fln teslim oldugum yok ama bana iletişime geçmek için geliyor resmen bu mahluk ya ama galiba haklısın
    son üç gecedir 50 ayetelkürsü nas felak 100 la havle kuranı başucuna koyup uyuma cevşen duası cin mektubu abdesli uyuma
    gibi tedbirler aldım gelmedi ama her zamanda abdesli olamıyorsun ki ya nette bi resme bakıp dayanamadıgım zaman bile oluyor
    tamamen defolup gitmez mi acaba bu ya ya da beni kandırmak için mi gelmiyor acaba ayetel kürsü okuyorum fln kardeşimin odasında yatıyorum buna
    güvenip tek kalıyım mı istiyor napıyor anlamadım





+ Yorum Gönder
Git İlk 12