Konusunu Oylayın.: Kulağa ezan sesi gelmesi

5 üzerinden 4.22 | Toplam: 9 kişi oyladı.

Kulağa ezan sesi gelmesi
  1. 23.Mayıs.2016, 14:20
    13
    Misafir

    Cevap: Kulağa ezan sesi gelmesi

    reklam


    Cevap: Kulağa ezan sesi gelmesi isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Kulağa ezan sesi gelmesi
    Ya arkadaşlar benim sevgilim gece gece ezan sesi duyuyor ezan sesi bittikten sonra çoçuk gülmeleri düyuyor bu ne anlama geliyor aceba bi bilginiz var mı???


  2. 23.Mayıs.2016, 14:20
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Ya arkadaşlar benim sevgilim gece gece ezan sesi duyuyor ezan sesi bittikten sonra çoçuk gülmeleri düyuyor bu ne anlama geliyor aceba bi bilginiz var mı???


  3. 23.Mayıs.2016, 14:51
    14
    Misafir

    Cevap: Kulağa ezan sesi gelmesi

    reklam


    Rabbim islama çağırıyor


  4. 23.Mayıs.2016, 14:51
    14
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Rabbim islama çağırıyor


  5. 04.Ağustos.2016, 06:34
    15
    Misafir

    Yorum: Kulağa ezan sesi gelmesi

    Arkadaşlar darbe olaylarından sonra sanki kulağımda ezan,sela sesi var. Arada birde motor uçak sesi gibi oluyor. Ama sanki bu sesler çooooook uzaklardan geliyor. Net değil. Korkuyorum. Abdestli gezmeye dikkat ediyorum. Çarpıldığımı düşünüyorum. Doktora gittim panik atak artı kaygı bozukluğu hastasıyım. İleri derecede Hemde. Bu konulara çok kafa yorarım. Aklımı kaybedecek gibi oluyorum daha 17 yaşındayım kendimi o kadar inandırdım ki, sanki böyle önümden bişey geçti gibi oluyor. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Dualarınızı güzel yorumlarınızı bekliyorum

    Darbeden sonra kulağıma ezan sesi geliyor gibi oluyor,ama çok uzaklardan. Korkuyorum. Doktora gittim bir sürü ilaç verdi. Panik atak ve kaygı bozukluğu var. Kafayı yemek üzereyim. Çarpıldığımı düşünüyorum. Abdestli geziyorum namaz kılıyorum Kuran okuyorum. Kendimi o kadar inandırdım ki buna sanki önümden bişey geçti gibime bile geliyor. Kendimi değişik hissediyorum. Dualarımı okuyorum. Lütfen sizde dua edin. Yada bana moral verin lütfen.


  6. 04.Ağustos.2016, 06:34
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaşlar darbe olaylarından sonra sanki kulağımda ezan,sela sesi var. Arada birde motor uçak sesi gibi oluyor. Ama sanki bu sesler çooooook uzaklardan geliyor. Net değil. Korkuyorum. Abdestli gezmeye dikkat ediyorum. Çarpıldığımı düşünüyorum. Doktora gittim panik atak artı kaygı bozukluğu hastasıyım. İleri derecede Hemde. Bu konulara çok kafa yorarım. Aklımı kaybedecek gibi oluyorum daha 17 yaşındayım kendimi o kadar inandırdım ki, sanki böyle önümden bişey geçti gibi oluyor. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Dualarınızı güzel yorumlarınızı bekliyorum

    Darbeden sonra kulağıma ezan sesi geliyor gibi oluyor,ama çok uzaklardan. Korkuyorum. Doktora gittim bir sürü ilaç verdi. Panik atak ve kaygı bozukluğu var. Kafayı yemek üzereyim. Çarpıldığımı düşünüyorum. Abdestli geziyorum namaz kılıyorum Kuran okuyorum. Kendimi o kadar inandırdım ki buna sanki önümden bişey geçti gibime bile geliyor. Kendimi değişik hissediyorum. Dualarımı okuyorum. Lütfen sizde dua edin. Yada bana moral verin lütfen.


  7. 15.Eylül.2016, 02:26
    16
    Misafir

    Yorum: Kulağa ezan sesi gelmesi

    Aynen ben haftalardir sabahliyorum 1 kere sabah ezanindan 1 saat once felan duydum ezani arkadasima sordum hyr ezan saati su saat ynls duymussun felan diye israr etti o gecemiydi ondan sonrakimiydi tekrar duydum arkadasimin soledigide aklima geldi ama korkmadim aksine benimde hosuma gitti


  8. 15.Eylül.2016, 02:26
    16
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Aynen ben haftalardir sabahliyorum 1 kere sabah ezanindan 1 saat once felan duydum ezani arkadasima sordum hyr ezan saati su saat ynls duymussun felan diye israr etti o gecemiydi ondan sonrakimiydi tekrar duydum arkadasimin soledigide aklima geldi ama korkmadim aksine benimde hosuma gitti


  9. 26.Eylül.2016, 00:46
    17
    Misafir

    Yorum: Kulağa ezan sesi gelmesi

    Zamanında cenabet gezdiysen ondan olabilir kardeşim


  10. 26.Eylül.2016, 00:46
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Zamanında cenabet gezdiysen ondan olabilir kardeşim


  11. 27.Ocak.2017, 16:45
    18
    Misafir

    Yorum: Kulağa ezan sesi gelmesi

    Aynen Kardeşim Bendede Oldu Aynı Şeyler Her Aklımı Kötü Şeylere Yorucağım Zaman Bilgisayarımın Sesinin Arasından Resmen Ezan Sesi Duyuyorum- Ezan'ı Ezbere Bilmesem Bile Resmen Açık Açık Sözleri Geliyor Aklıma Nedeni Nedir Çok Merak Ediyorum.


  12. 27.Ocak.2017, 16:45
    18
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Aynen Kardeşim Bendede Oldu Aynı Şeyler Her Aklımı Kötü Şeylere Yorucağım Zaman Bilgisayarımın Sesinin Arasından Resmen Ezan Sesi Duyuyorum- Ezan'ı Ezbere Bilmesem Bile Resmen Açık Açık Sözleri Geliyor Aklıma Nedeni Nedir Çok Merak Ediyorum.


  13. 13.Şubat.2017, 04:27
    19
    Misafir

    Yorum: Kulağa ezan sesi gelmesi

    Selamin aleykum ben bazi zamanlar kur an okuyan sesler duyorum ama sebebini bilemiyorum yanliz su var her zaman arada bir oluyor her zaman degil.


  14. 13.Şubat.2017, 04:27
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamin aleykum ben bazi zamanlar kur an okuyan sesler duyorum ama sebebini bilemiyorum yanliz su var her zaman arada bir oluyor her zaman degil.


  15. 15.Mayıs.2017, 23:38
    20
    Misafir

    Yorum: Kulağa ezan sesi gelmesi

    Ben henüz daha 6.sınıfa gidiyorum.namaz kılmaya başlayayı yaklaşık 2 ay falan olmuştur.gün içinfe(özellikke ikindi namazından sonra) sanki biri ezan okuyormuş gibi geliyor.akşam namazında ezan okunuyo sandim acaba erkenmi kildim diye korktum.ama camı açınca.ses kesildi.hala.ezan seai duyuyorum.bence bu Allahu Tealanın bizlere verdiği bir ödül.


  16. 15.Mayıs.2017, 23:38
    20
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben henüz daha 6.sınıfa gidiyorum.namaz kılmaya başlayayı yaklaşık 2 ay falan olmuştur.gün içinfe(özellikke ikindi namazından sonra) sanki biri ezan okuyormuş gibi geliyor.akşam namazında ezan okunuyo sandim acaba erkenmi kildim diye korktum.ama camı açınca.ses kesildi.hala.ezan seai duyuyorum.bence bu Allahu Tealanın bizlere verdiği bir ödül.


  17. Dün, 04:47
    21
    Misafir

    Yorum: Kulağa ezan sesi gelmesi

    Benim işyerinde ezan sesi duyulmuyor kulağında müzik dinlerken ezan okundu yanda akşam ezan saatinde ne olduğunu anlayamadım herkesemi oluyor


  18. Dün, 04:47
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Benim işyerinde ezan sesi duyulmuyor kulağında müzik dinlerken ezan okundu yanda akşam ezan saatinde ne olduğunu anlayamadım herkesemi oluyor





+ Yorum Gönder
Git İlk 12