Konusunu Oylayın.: Gusül alırken ağzıma ve burnuma su vermeyi unuttum !

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi
Gusül alırken ağzıma ve burnuma su vermeyi unuttum !
  1. 17.Ağustos.2012, 15:43
    1
    Kjkteam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Ağustos.2012
    Üye No: 97525
    Mesaj Sayısı: 61
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Gusül alırken ağzıma ve burnuma su vermeyi unuttum !






    Gusül alırken ağzıma ve burnuma su vermeyi unuttum ! Mumsema Ya bugün ihtilam olmuştu gusül abdesti aldım cumaya az bi vakit kalmıştı ondan sonra cumaya gittim cumadan sonra aklıma geldi burnuma ve ağzıma su çekmediğim ne yapmam lazım en baştan gusülmü alacağım ve cuma namazına cünup mu gitmiş sayılıyorum yardım edin lütfen


  2. 17.Ağustos.2012, 15:43
    1
    Kjkteam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Ya bugün ihtilam olmuştu gusül abdesti aldım cumaya az bi vakit kalmıştı ondan sonra cumaya gittim cumadan sonra aklıma geldi burnuma ve ağzıma su çekmediğim ne yapmam lazım en baştan gusülmü alacağım ve cuma namazına cünup mu gitmiş sayılıyorum yardım edin lütfen


    Benzer Konular

    - Gusül abdesti alırken ağza ve burna su vermeyi unutmak

    - Ağzıma ve Burnuma su vermeyi unuttum Gusül abdesti geçerlimidir?

    - Gusül alırken burnuma su verme esnasında ağzıma gelir gibi oldu sakat olur mu?

    - Gusul alırken ağzıma ve burnuma su vermedim kabul olur mu?

    - Gusül alırken ağzıma üç kerek burmuma üç kere alıyorum sonra diyorum almadımmı acaba bidaha alıoyrum

  3. 17.Ağustos.2012, 15:49
    2
    b@tu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Ağustos.2012
    Üye No: 97389
    Mesaj Sayısı: 60
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 21

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !




    bilmeyerek yaptıysan kardeş ve cumadan sonra aklına geldiyse ALLAH ONUN SEVABINI VERİR MERAK ETME ... SEN DÜZGÜN ALMAYA ÇALIŞ


  4. 17.Ağustos.2012, 15:49
    2
    Emekli



    bilmeyerek yaptıysan kardeş ve cumadan sonra aklına geldiyse ALLAH ONUN SEVABINI VERİR MERAK ETME ... SEN DÜZGÜN ALMAYA ÇALIŞ


  5. 17.Ağustos.2012, 15:51
    3
    Kjkteam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Ağustos.2012
    Üye No: 97525
    Mesaj Sayısı: 61
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    gusülümü aldım insanlık hali işte aklıma gelmedi burnuma ve ağzıma su almak unuttum yani ama aklıma gelir gelmez aldım umarım gusülüm tamamlanmıştır içime çok dert oldu


  6. 17.Ağustos.2012, 15:51
    3
    Kjkteam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    gusülümü aldım insanlık hali işte aklıma gelmedi burnuma ve ağzıma su almak unuttum yani ama aklıma gelir gelmez aldım umarım gusülüm tamamlanmıştır içime çok dert oldu


  7. 17.Ağustos.2012, 16:52
    4
    OxyGen`s
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Ağustos.2012
    Üye No: 97447
    Mesaj Sayısı: 244
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Bulunduğu yer: İmtihan Dünyası

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    Afedersinde Oha Ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa özür dilerim herkesten ...


  8. 17.Ağustos.2012, 16:52
    4
    Seyirci Üye
    Afedersinde Oha Ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa özür dilerim herkesten ...


  9. 17.Ağustos.2012, 18:20
    5
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,249
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    Kjkteam Nickli Üyeden Alıntı
    gusülümü aldım insanlık hali işte aklıma gelmedi burnuma ve ağzıma su almak unuttum yani ama aklıma gelir gelmez aldım umarım gusülüm tamamlanmıştır içime çok dert oldu

    hanefide ağza ve burna su vermek farzdır.farz yerine gelmediği için gusül olmaz


  10. 17.Ağustos.2012, 18:20
    5
    Hadis Öğrencisi
    Kjkteam Nickli Üyeden Alıntı
    gusülümü aldım insanlık hali işte aklıma gelmedi burnuma ve ağzıma su almak unuttum yani ama aklıma gelir gelmez aldım umarım gusülüm tamamlanmıştır içime çok dert oldu

    hanefide ağza ve burna su vermek farzdır.farz yerine gelmediği için gusül olmaz


  11. 17.Ağustos.2012, 18:23
    6
    sstrn
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Temmuz.2012
    Üye No: 97156
    Mesaj Sayısı: 527
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6
    Bulunduğu yer: imtihan dünyası

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    Değerli kardeşim dinimizde unutmak özür sayılmıştır aklına gelince tekrardan unuttuğun yeri yıkasan gusül geçerli oluyor diye biliyorum ama yinede iyice bir araştır istersen


  12. 17.Ağustos.2012, 18:23
    6
    Devamlı Üye
    Değerli kardeşim dinimizde unutmak özür sayılmıştır aklına gelince tekrardan unuttuğun yeri yıkasan gusül geçerli oluyor diye biliyorum ama yinede iyice bir araştır istersen


  13. 17.Ağustos.2012, 19:49
    7
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,249
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    sstrn Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli kardeşim dinimizde unutmak özür sayılmıştır aklına gelince tekrardan unuttuğun yeri yıkasan gusül geçerli oluyor diye biliyorum ama yinede iyice bir araştır istersen
    evet unutmak özürdür.hatırladığında sonra yıkarsa gusül olur ama sonuçta yıkadıktan sonra kılmamış.o yüzden öğlen namazını kaza olarak kılmalı diye düşünüyorum.


  14. 17.Ağustos.2012, 19:49
    7
    Hadis Öğrencisi
    sstrn Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli kardeşim dinimizde unutmak özür sayılmıştır aklına gelince tekrardan unuttuğun yeri yıkasan gusül geçerli oluyor diye biliyorum ama yinede iyice bir araştır istersen
    evet unutmak özürdür.hatırladığında sonra yıkarsa gusül olur ama sonuçta yıkadıktan sonra kılmamış.o yüzden öğlen namazını kaza olarak kılmalı diye düşünüyorum.


  15. 17.Ağustos.2012, 20:11
    8
    mümini78
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Ağustos.2012
    Üye No: 97289
    Mesaj Sayısı: 210
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    Unut kardeş bu dünyanın sonumu, Öyle insanlar varki bilerek cünüp geziyorlar sense banyo yapmış ancka bir noktayı unutmuşsun yani ağzını ve burnunu yıkmayı. Ancak en önemli şey yani bunu kendine dert edinmişsin. Şimdi bütün bu olanları unut. Yok gusülüm kabul müydü? Yok değil miydi? Yok sonradan ağzımı yıkadım oldu mu olmadı mı? Yok şurda oldu diyolar, Yok burda olmaz diyorlar.Bütün bunlara son ver artık. Olan çoktan olmuştur inaşşallah bu da sana ders olmuştur. Yapacağın şey: Tedbiren bu akşam bir daha gusül etmen böylece içindeki tüm şüpheler son bulmuş olur ( ama sakın banyo yaparken ağzına burnuna su vermeyi unutma ve asla bunu takıntı yapma . yazılarımı oku)


  16. 17.Ağustos.2012, 20:11
    8
    mümini78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Unut kardeş bu dünyanın sonumu, Öyle insanlar varki bilerek cünüp geziyorlar sense banyo yapmış ancka bir noktayı unutmuşsun yani ağzını ve burnunu yıkmayı. Ancak en önemli şey yani bunu kendine dert edinmişsin. Şimdi bütün bu olanları unut. Yok gusülüm kabul müydü? Yok değil miydi? Yok sonradan ağzımı yıkadım oldu mu olmadı mı? Yok şurda oldu diyolar, Yok burda olmaz diyorlar.Bütün bunlara son ver artık. Olan çoktan olmuştur inaşşallah bu da sana ders olmuştur. Yapacağın şey: Tedbiren bu akşam bir daha gusül etmen böylece içindeki tüm şüpheler son bulmuş olur ( ama sakın banyo yaparken ağzına burnuna su vermeyi unutma ve asla bunu takıntı yapma . yazılarımı oku)


  17. 17.Ağustos.2012, 23:44
    9
    Kjkteam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Ağustos.2012
    Üye No: 97525
    Mesaj Sayısı: 61
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    arkadaşlar internetten falan baktım unuttuktan sonra aklına geldiğinde yapınca gusül kabul oluyormuş bu yazıyı okuyunca içimde şüphe kalmadı Allah'a şükürler olsun artık çok dikkatli olacağım gusül abdesti alırken hepinize teşekkürler cevaplarınız için


  18. 17.Ağustos.2012, 23:44
    9
    Kjkteam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    arkadaşlar internetten falan baktım unuttuktan sonra aklına geldiğinde yapınca gusül kabul oluyormuş bu yazıyı okuyunca içimde şüphe kalmadı Allah'a şükürler olsun artık çok dikkatli olacağım gusül abdesti alırken hepinize teşekkürler cevaplarınız için


  19. 19.Ocak.2015, 01:06
    10
    Misafir

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    Ben de unuttum ama gusulun sonunda ağzıma ve burnuma su verdim kabul olur mu


  20. 19.Ocak.2015, 01:06
    10
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben de unuttum ama gusulun sonunda ağzıma ve burnuma su verdim kabul olur mu


  21. 20.Nisan.2015, 23:49
    11
    Misafir

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    Gusül alırken agzima ve burnuma su vermeyi unutdum ne yapmam lazim? Cevap yazarsanız sevinirim


  22. 20.Nisan.2015, 23:49
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Gusül alırken agzima ve burnuma su vermeyi unutdum ne yapmam lazim? Cevap yazarsanız sevinirim


  23. 21.Nisan.2015, 00:24
    12
    Misafir

    Cevap: Gusül alırken ağzıma ve burrnuma su vermeyi unuttum !

    Alıntı
    ağzıma ve burnuma su vermeyi unuttum
    Hatırladığında hemen ağzına ve burnuna su ver. Yeniden yıkanmana gerek yok


  24. 21.Nisan.2015, 00:24
    12
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Alıntı
    ağzıma ve burnuma su vermeyi unuttum
    Hatırladığında hemen ağzına ve burnuna su ver. Yeniden yıkanmana gerek yok





+ Yorum Gönder
Git 12 Son