Konusunu Oylayın.: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim
  1. 13.Ağustos.2012, 00:42
    13
    karadamlalar
    Kesintili Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96809
    Mesaj Sayısı: 1,620
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 17

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    reklam


    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim
    Türkiye askerinin Allah yolunda öldüğüne kanıtınız nedir Allah için,duygusallık ediyoruz bakın.aynı şüpheleri ben de yaşadım.Fakat siz bu durumda PKK tarafında savaşan birilerini tekfir etmiş olacaksınız,diyeceksiniz ki onlara " e onlar da dinsizlik için savaşıyorlar",

    hayır.2 tarafta da kendilerine öğretilen din iman şeyleri yanlış.Türkiye devleti ne olursa olsun tağuttur,bizim görevimiz tağutu korumak değil aksine YIKMAKTIR.Müslümanlar tağutu reddetmekle müslüman olurlar.biraz empati kurun,bugün Türkler yahut Türkiyeciler olarak sizin yaptığınız baskının aynısı Kürtçüler tarafından Kürt gençlere yapılıyor.burada ben müslümana-islama yakışır bir savaş göremiyorum,müslümanın yapması gereken müslüman türk ve kürt gençleri bu milliyet davasından uzak tutmaktır.

    Şehadet ise yalnız Allah için Allah yolunda ölmekle olur.Türkiye Devleti'nin Allah değil şeytan-tağut yolu olduğunu kabul ettiğinize göre niçin ısrar ediyorsunuz?Peki bir şey daha soracağım,desteklediğimden dolayı söylemiyorum yanlış anlaşılmasın:
    Bugün Türkiye devletine karşı Kürt müslümanlar ayaklandıklarında(şeriat için) hangi tarafta olacaksınız?


  2. 13.Ağustos.2012, 00:42
    13
    karadamlalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kesintili Üye
    reklam


    Türkiye askerinin Allah yolunda öldüğüne kanıtınız nedir Allah için,duygusallık ediyoruz bakın.aynı şüpheleri ben de yaşadım.Fakat siz bu durumda PKK tarafında savaşan birilerini tekfir etmiş olacaksınız,diyeceksiniz ki onlara " e onlar da dinsizlik için savaşıyorlar",

    hayır.2 tarafta da kendilerine öğretilen din iman şeyleri yanlış.Türkiye devleti ne olursa olsun tağuttur,bizim görevimiz tağutu korumak değil aksine YIKMAKTIR.Müslümanlar tağutu reddetmekle müslüman olurlar.biraz empati kurun,bugün Türkler yahut Türkiyeciler olarak sizin yaptığınız baskının aynısı Kürtçüler tarafından Kürt gençlere yapılıyor.burada ben müslümana-islama yakışır bir savaş göremiyorum,müslümanın yapması gereken müslüman türk ve kürt gençleri bu milliyet davasından uzak tutmaktır.

    Şehadet ise yalnız Allah için Allah yolunda ölmekle olur.Türkiye Devleti'nin Allah değil şeytan-tağut yolu olduğunu kabul ettiğinize göre niçin ısrar ediyorsunuz?Peki bir şey daha soracağım,desteklediğimden dolayı söylemiyorum yanlış anlaşılmasın:
    Bugün Türkiye devletine karşı Kürt müslümanlar ayaklandıklarında(şeriat için) hangi tarafta olacaksınız?


  3. 13.Ağustos.2012, 00:44
    14
    İnanc
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Şubat.2012
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 2,028
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    reklam


    karadamlalar peki şehit olmadıklarına kanıtınız nedir ?


  4. 13.Ağustos.2012, 00:44
    14
    Devamlı Üye
    reklam


    karadamlalar peki şehit olmadıklarına kanıtınız nedir ?


  5. 13.Ağustos.2012, 00:48
    15
    karadamlalar
    Kesintili Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96809
    Mesaj Sayısı: 1,620
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 17

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    Allah yolunda ölmedikleridir.Allah'ın yolunda hareket eden bir devlet yönetmiyor bu vatanı,ki ne olursa olsun vatan-millet-ulus için ölmek de Allah yolunda ölmek değildir(istersen islam şeriatıyla yönetilen bir ülke için öl.).Niyetin de salih olması lazım,ki zaten o yüzden Allah'ın hükümleri için-şeriat için savaştığını zahiren bildiğimiz şehidlere "şehid" demeyiz,"şehiddir inşaallah" deriz.


  6. 13.Ağustos.2012, 00:48
    15
    karadamlalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kesintili Üye
    Allah yolunda ölmedikleridir.Allah'ın yolunda hareket eden bir devlet yönetmiyor bu vatanı,ki ne olursa olsun vatan-millet-ulus için ölmek de Allah yolunda ölmek değildir(istersen islam şeriatıyla yönetilen bir ülke için öl.).Niyetin de salih olması lazım,ki zaten o yüzden Allah'ın hükümleri için-şeriat için savaştığını zahiren bildiğimiz şehidlere "şehid" demeyiz,"şehiddir inşaallah" deriz.


  7. 13.Ağustos.2012, 00:53
    16
    karadamlalar
    Kesintili Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96809
    Mesaj Sayısı: 1,620
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 17

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    Delil olarak:
    A- Şehid olabilmek için şeriatçı yani Mü'min olmak şarttır.

    B- Şehid olabilmek için uğruna savaşıp öldüğü vatan ALLAH’ın kitabıyla (şeriat) ile yönetilmelidir.

    C- Şehid olabilmek için canını feda ettiği dava ALLAH'ın emrettiği meşru bir iş olmalıdır.

    D- Şehid olabilmek için ırkı için değil , İslam ümmeti için mücadele ederken ölmüş olması gerekir.

    E- Şehid olabilmek için insanlar arasında övülme , methedilme ve kahraman densin diye ölmemiş olması gerekir

    F- Şehid olabilmek için mal, mülk , ganimet için savaşırken ölmemiş olması gerekir.

    G- Şehid olabilmek için haram olan beşeri düzenler ile yönetilen doğduğu ,büyüdüğü ve yaşadığı vatanları müdafaa için öldürülmemiş olması gerekir.

    H- Şehid olabilmek için öldürülenin Müslüman olması yeterli değildir. Öldürülenin uğruna öldüğü vatan ve dava İslam’ın yasak veya düşman olduğu bir vatan ve kurum kuruluş olmamalıdır.


    "... peki böyle yönetilen bir devletin silahlı kuvvetleri vatanını dinini namusunu korumak için ölürse şehit olmazmı ?"

    vatan ve din kısmını açıkladık zaten.namus ise bu şekilde değil,eğer direkt olarak müslümanların namusuna bir tehdit var ise müslümanlar kendilerini korurken öldüklerinde şehittirler.Fakat bu dediğimiz mazeretler milliyetçi bir savaşa mazeret değildir.


  8. 13.Ağustos.2012, 00:53
    16
    karadamlalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kesintili Üye
    Delil olarak:
    A- Şehid olabilmek için şeriatçı yani Mü'min olmak şarttır.

    B- Şehid olabilmek için uğruna savaşıp öldüğü vatan ALLAH’ın kitabıyla (şeriat) ile yönetilmelidir.

    C- Şehid olabilmek için canını feda ettiği dava ALLAH'ın emrettiği meşru bir iş olmalıdır.

    D- Şehid olabilmek için ırkı için değil , İslam ümmeti için mücadele ederken ölmüş olması gerekir.

    E- Şehid olabilmek için insanlar arasında övülme , methedilme ve kahraman densin diye ölmemiş olması gerekir

    F- Şehid olabilmek için mal, mülk , ganimet için savaşırken ölmemiş olması gerekir.

    G- Şehid olabilmek için haram olan beşeri düzenler ile yönetilen doğduğu ,büyüdüğü ve yaşadığı vatanları müdafaa için öldürülmemiş olması gerekir.

    H- Şehid olabilmek için öldürülenin Müslüman olması yeterli değildir. Öldürülenin uğruna öldüğü vatan ve dava İslam’ın yasak veya düşman olduğu bir vatan ve kurum kuruluş olmamalıdır.


    "... peki böyle yönetilen bir devletin silahlı kuvvetleri vatanını dinini namusunu korumak için ölürse şehit olmazmı ?"

    vatan ve din kısmını açıkladık zaten.namus ise bu şekilde değil,eğer direkt olarak müslümanların namusuna bir tehdit var ise müslümanlar kendilerini korurken öldüklerinde şehittirler.Fakat bu dediğimiz mazeretler milliyetçi bir savaşa mazeret değildir.


  9. 13.Ağustos.2012, 02:09
    17
    kompleks
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Ağustos.2012
    Üye No: 97317
    Mesaj Sayısı: 184
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    Şehîd-i Kâmil Kime Denir?

    Hem dünya hem de âhiret itibariyle şehid sayılan kimselere, şehîd-i kâmil denir Bunlar muharebede öldürülenler, yahut âsiler, eşkıyalar, anarşistler veya evinde hırsızlar tarafından gadren ve zulmen öldürülen kimselerdir.

    http://www.mumsema.com/misafir-sorul...hit-midir.html


  10. 13.Ağustos.2012, 02:09
    17
    kompleks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Şehîd-i Kâmil Kime Denir?

    Hem dünya hem de âhiret itibariyle şehid sayılan kimselere, şehîd-i kâmil denir Bunlar muharebede öldürülenler, yahut âsiler, eşkıyalar, anarşistler veya evinde hırsızlar tarafından gadren ve zulmen öldürülen kimselerdir.

    http://www.mumsema.com/misafir-sorul...hit-midir.html


  11. 13.Ağustos.2012, 02:13
    18
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 29,581
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 335
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    islamda şehitliği açıklayalım, soruya cevap verelim ama SİYASET yapmayalım!


  12. 13.Ağustos.2012, 02:13
    18
    Moderatör
    islamda şehitliği açıklayalım, soruya cevap verelim ama SİYASET yapmayalım!


  13. 13.Ağustos.2012, 02:35
    19
    kompleks
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Ağustos.2012
    Üye No: 97317
    Mesaj Sayısı: 184
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    @mum şu işi çözelim. Öneriler bölümüne yazı yazdım, okursan sevinirim.


  14. 13.Ağustos.2012, 02:35
    19
    kompleks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    @mum şu işi çözelim. Öneriler bölümüne yazı yazdım, okursan sevinirim.


  15. 13.Ağustos.2012, 03:25
    20
    HAMMADUN
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Aralık.2010
    Üye No: 81065
    Mesaj Sayısı: 1,021
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Hep şehid olayım diye dua ettim ama şimdi sanki pişman oldum gibiyim

    VATAN SEVGİSİ İMANDANDIR.....

    Hangi vatan....????

    İSLAMİ USULLERE göre yönetilen vatan sevgisimi..... Yoksa müslümanların bulundukları ülkenin kanunlarına uyup, o kanunlar muvacehesinde yönetilmelerine göremi...????

    Uymazlarsa ne olur....????

    Biz ve onlar diye bir tanımlama çıkar ki; buda o ülkede yaşıyan halklar arasında teröre ve şiddete zemin hazırlar.

    Ancak KÜFFAR bir yönetim eliyle yönetilirmi müslüman. Müslaman küffar bir yönetim altında yaşayabilirmi....????

    Eğer Allah-u Taala'nın Rasul'u(S.A.V.) ashabını habeş'e gönderiyorsa, bu neden gönderdi diye tartışılırmı...???

    Eğer bu gün birileri kalkıpta bazı kanun tekliflerinin ANAYASAYA AYKIRI olduğunu ve LAİKLİĞE AYKIRI olduğunu beyanla ANAYASA MAHKEMESİ'ne başvuruyor ve bu mahkemeden ANAYASA ve LAİKLİK ilkesine aykırı değildir şeklinde bir karar çıkıyorsa, burada müslümanların LAİK bir ülkede İSLAM'ı kendi dini vecibelerini yerine getirir şekilde yaşamalarının önünde engel yoktura getirebiliriz.

    Alıntı
    Madde 10. - Herkes, dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep ve benzeri sebeplerle ayırım gözetilmeksizin kanun önünde eşittir. Hiçbir kişiye, aileye, zümreye veya sınıfa imtiyaz tanınamaz. Devlet organları ve idare makamlari bütün işlemlerinde kanun önünde eşitlik ilkesine uygun olarak hareket etmek zorundadırlar.
    Eğer bu madde hakkıyla uygulanıyor ve buna göre kanunlar çıkarılıyorsa, bu OSMANLI YÖNETİM TARZI'nın dışında İSLAM'ın dışında bir uygulamamıdır. İslam hangi dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep ve benzeri sebeplerle ayırım gözeterek hukuka müdahil olup, islam'ın yaptığının dışında bir işle iştigal etmiştir.

    Ancak yazılan bu ama uygulama bu değil diyebilirsiniz....????

    Ancak yazılan bu ve uygulama bu değilse, bunda da devletin değil, milletin sorumluluğu mevzubahisdir. Zira devletin yönetimine talip olanlar arasında herkes kendi dünya görüşüne göre oy kullanıp, kendini yönetenlere ve ülkeye karşı sorumlu olmaktadırlar.

    Efendim en basit örneğiyle ZİNA'yı SUÇ olmaktan çıkartan bir yasa mecliste ekseriyetle kabul gördü. Bu İSLAM'a uygunmudur.

    Değildir.... El hak böyle bir yasanın çıkması İSLAM'a asla uygun değildir.

    Ancak siyaseten bu yasayı meclise getirenler. Yumuşak bir karına yumruk nasıl indirilir onu çok iyi bilmektedirler. Çok eşli olan müslümanların diğer eşleriyle birlikte yaşamalarının önünde bir engel teşkil etmenin yolunu bulduğunu sanan ehli küffar..... Bu tasarıyla aynı zamanda kendi garsoniyerliklerinin de meşrulaştırılmasını ve buna karşılık çok eşli yaşamda bulunan müslümanlarında kanun önünde meşruiyetini korumaları adına kabul görüleceğini bilerek bu tasarıyı vermişler ve kabul görmesini de bir şekilde sağlamışlardır.

    Kabul görmeseydi ne olurdu....??? Bir çok müslüman ZİNA suçundan hapislerde her gün baskın üstüne baskınlarla canından bezdirilirdi.....

    Şehitlikle bunların ne alakası var şimdi....????

    Toparlayalım O halde..... Anayasa Maddesi Ortada
    bu madde kesinlikle hiç bir dine üstünlük atfetmiyor. İSLAM'da esas itibariyle BARIŞ dinidir. Hiç bir İSLAMİ YÖNETİM'de asla hiç bir din mensubuna ayrıcalık uygulanmaz hak ne ise o şekilde hareket edilir. Bu İSLAM'ın dışındamıdır....????

    LAİK bir ülkede yaşıyoruz. Tanımı eğer yaşantıyla aynıysa asla İSLAM'ın dışında değildir. Din işleri ile devlet işleri birbirinden ayrılmalıdır denir. Ancak DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI diye bir dinin mensupları devlet içinde gereğinde görüşlerine dahi başvurulur bir kurum haline getirilir. Hani din işleriyle dünya işleri birbirinden ayrıydı....???? Sözde ayrı olabilir. Ancak uygulamada bunun ayrılması devletle millet arasında bir perde olur ki; bu perdede kim ne oyunlar oynar ve millete ne oyunlar göstermiştir zamanında hepsi malumumuzdur.

    Demekki neymiş....???? Din işleri ile devlet işleri söylenenin aksine birbirinden ayrılamıyormuş zira milletin manevi değerleri devletin manevi değerlerinin dışında telakki edilemezmiş.... Edilirse ne olurmuş.... Devlet milletine yabancılaşır ve millet devleti tanımaz bir hale gelirmiş..... Peki bu kimin işine gelirmiş....???? O'nuda zaten bu günlerde devlet kendi bünyesinde takdir etmiş durumdadır.

    Şehit olabilmek için öncelikle ULULEMR'in takdiri gereklidir. Bu takdir savaşmaya matuftur.
    Sonra O savaşı yönetecek olan komutanın emri gerekir ki; O komutan milletin iradesini tevdi ettiği meclisten çıkan kanunların tezahürü olarak, kendisine verilen yetkiyi kullanmaya matuftur.
    Sonra O emri alan asker'in devleti ve milletiyle bölünmez bütünlüğü adına, Allah-u Taala'nın Rızasını kazanma adına, Fitne ve fesada yer vermeme adına, Vatan Adına, Millet Adına KELİME-İ ŞEHADET getirerek, ALLAH adını zikrederek düşman üzerine atılmasıdır ki; burda O Zikir kesilene kadar ve CANLARI ile CENNETİ SATIN ALANA KADAR.... O takdirin HAK olacağı ana kadar savaşır ki; buna şehit değildir demek, Onun şehit olup olmadığını takdir edeceğin, takdirinin üzerinde takdir bildirmektir ki; ALLAH MUHAFAZA.... Şirk mi arıyorsunuz....???? İşte size şirk.

    Hülasa; RAB'bim şehitlere RAHMET EYLEMİŞTİR. Onlar CANLARI ve KANLARI ile CENNET'i SATIN ALMIŞLARDIR.... O yüzden şehitler için RAB'bimden RAHMET talep edilmez. O vadettiği neyse, O'nun üzeredir. O vadinde hak ve sabit olandır. O ne güzel bir vekil, O ne güzel bir RAB'dir.

    RAB'bim Cümlemizden Razı Olsun. Amin.


  16. 13.Ağustos.2012, 03:25
    20
    HAMMADUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    VATAN SEVGİSİ İMANDANDIR.....

    Hangi vatan....????

    İSLAMİ USULLERE göre yönetilen vatan sevgisimi..... Yoksa müslümanların bulundukları ülkenin kanunlarına uyup, o kanunlar muvacehesinde yönetilmelerine göremi...????

    Uymazlarsa ne olur....????

    Biz ve onlar diye bir tanımlama çıkar ki; buda o ülkede yaşıyan halklar arasında teröre ve şiddete zemin hazırlar.

    Ancak KÜFFAR bir yönetim eliyle yönetilirmi müslüman. Müslaman küffar bir yönetim altında yaşayabilirmi....????

    Eğer Allah-u Taala'nın Rasul'u(S.A.V.) ashabını habeş'e gönderiyorsa, bu neden gönderdi diye tartışılırmı...???

    Eğer bu gün birileri kalkıpta bazı kanun tekliflerinin ANAYASAYA AYKIRI olduğunu ve LAİKLİĞE AYKIRI olduğunu beyanla ANAYASA MAHKEMESİ'ne başvuruyor ve bu mahkemeden ANAYASA ve LAİKLİK ilkesine aykırı değildir şeklinde bir karar çıkıyorsa, burada müslümanların LAİK bir ülkede İSLAM'ı kendi dini vecibelerini yerine getirir şekilde yaşamalarının önünde engel yoktura getirebiliriz.

    Alıntı
    Madde 10. - Herkes, dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep ve benzeri sebeplerle ayırım gözetilmeksizin kanun önünde eşittir. Hiçbir kişiye, aileye, zümreye veya sınıfa imtiyaz tanınamaz. Devlet organları ve idare makamlari bütün işlemlerinde kanun önünde eşitlik ilkesine uygun olarak hareket etmek zorundadırlar.
    Eğer bu madde hakkıyla uygulanıyor ve buna göre kanunlar çıkarılıyorsa, bu OSMANLI YÖNETİM TARZI'nın dışında İSLAM'ın dışında bir uygulamamıdır. İslam hangi dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep ve benzeri sebeplerle ayırım gözeterek hukuka müdahil olup, islam'ın yaptığının dışında bir işle iştigal etmiştir.

    Ancak yazılan bu ama uygulama bu değil diyebilirsiniz....????

    Ancak yazılan bu ve uygulama bu değilse, bunda da devletin değil, milletin sorumluluğu mevzubahisdir. Zira devletin yönetimine talip olanlar arasında herkes kendi dünya görüşüne göre oy kullanıp, kendini yönetenlere ve ülkeye karşı sorumlu olmaktadırlar.

    Efendim en basit örneğiyle ZİNA'yı SUÇ olmaktan çıkartan bir yasa mecliste ekseriyetle kabul gördü. Bu İSLAM'a uygunmudur.

    Değildir.... El hak böyle bir yasanın çıkması İSLAM'a asla uygun değildir.

    Ancak siyaseten bu yasayı meclise getirenler. Yumuşak bir karına yumruk nasıl indirilir onu çok iyi bilmektedirler. Çok eşli olan müslümanların diğer eşleriyle birlikte yaşamalarının önünde bir engel teşkil etmenin yolunu bulduğunu sanan ehli küffar..... Bu tasarıyla aynı zamanda kendi garsoniyerliklerinin de meşrulaştırılmasını ve buna karşılık çok eşli yaşamda bulunan müslümanlarında kanun önünde meşruiyetini korumaları adına kabul görüleceğini bilerek bu tasarıyı vermişler ve kabul görmesini de bir şekilde sağlamışlardır.

    Kabul görmeseydi ne olurdu....??? Bir çok müslüman ZİNA suçundan hapislerde her gün baskın üstüne baskınlarla canından bezdirilirdi.....

    Şehitlikle bunların ne alakası var şimdi....????

    Toparlayalım O halde..... Anayasa Maddesi Ortada
    bu madde kesinlikle hiç bir dine üstünlük atfetmiyor. İSLAM'da esas itibariyle BARIŞ dinidir. Hiç bir İSLAMİ YÖNETİM'de asla hiç bir din mensubuna ayrıcalık uygulanmaz hak ne ise o şekilde hareket edilir. Bu İSLAM'ın dışındamıdır....????

    LAİK bir ülkede yaşıyoruz. Tanımı eğer yaşantıyla aynıysa asla İSLAM'ın dışında değildir. Din işleri ile devlet işleri birbirinden ayrılmalıdır denir. Ancak DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI diye bir dinin mensupları devlet içinde gereğinde görüşlerine dahi başvurulur bir kurum haline getirilir. Hani din işleriyle dünya işleri birbirinden ayrıydı....???? Sözde ayrı olabilir. Ancak uygulamada bunun ayrılması devletle millet arasında bir perde olur ki; bu perdede kim ne oyunlar oynar ve millete ne oyunlar göstermiştir zamanında hepsi malumumuzdur.

    Demekki neymiş....???? Din işleri ile devlet işleri söylenenin aksine birbirinden ayrılamıyormuş zira milletin manevi değerleri devletin manevi değerlerinin dışında telakki edilemezmiş.... Edilirse ne olurmuş.... Devlet milletine yabancılaşır ve millet devleti tanımaz bir hale gelirmiş..... Peki bu kimin işine gelirmiş....???? O'nuda zaten bu günlerde devlet kendi bünyesinde takdir etmiş durumdadır.

    Şehit olabilmek için öncelikle ULULEMR'in takdiri gereklidir. Bu takdir savaşmaya matuftur.
    Sonra O savaşı yönetecek olan komutanın emri gerekir ki; O komutan milletin iradesini tevdi ettiği meclisten çıkan kanunların tezahürü olarak, kendisine verilen yetkiyi kullanmaya matuftur.
    Sonra O emri alan asker'in devleti ve milletiyle bölünmez bütünlüğü adına, Allah-u Taala'nın Rızasını kazanma adına, Fitne ve fesada yer vermeme adına, Vatan Adına, Millet Adına KELİME-İ ŞEHADET getirerek, ALLAH adını zikrederek düşman üzerine atılmasıdır ki; burda O Zikir kesilene kadar ve CANLARI ile CENNETİ SATIN ALANA KADAR.... O takdirin HAK olacağı ana kadar savaşır ki; buna şehit değildir demek, Onun şehit olup olmadığını takdir edeceğin, takdirinin üzerinde takdir bildirmektir ki; ALLAH MUHAFAZA.... Şirk mi arıyorsunuz....???? İşte size şirk.

    Hülasa; RAB'bim şehitlere RAHMET EYLEMİŞTİR. Onlar CANLARI ve KANLARI ile CENNET'i SATIN ALMIŞLARDIR.... O yüzden şehitler için RAB'bimden RAHMET talep edilmez. O vadettiği neyse, O'nun üzeredir. O vadinde hak ve sabit olandır. O ne güzel bir vekil, O ne güzel bir RAB'dir.

    RAB'bim Cümlemizden Razı Olsun. Amin.





+ Yorum Gönder
Git İlk 12