Konusunu Oylayın.: Makata cisim sokmak

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi
Makata cisim sokmak
  1. 11.Ağustos.2012, 02:34
    1
    123aa123
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2012
    Üye No: 97371
    Mesaj Sayısı: 32
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 21

    Makata cisim sokmak






    Makata cisim sokmak Mumsema Arkadaşım mastürbasyon yaparken anal mastürbasyon yapıyor yani

    cok affedersiniz makata cisim sokmak yani aynı anda anal mastürbasyon erkek ! Bunu onun adına söylemekten bile utanıyorum arkadaşım cok pişmanmış tevbe etmiş ama kimseye diyemiyor utancından içini rahatlatcam sizce ne kadar büyük bir günah işlemiştir birdaha yapmıcakmıs 1 yıldır yapıyormuş ama tevbe etmiş psikiloji falan bozulmuş yaşama gücü bile kalmamış teşekkürler


  2. 11.Ağustos.2012, 02:34
    1
    Üye



    Arkadaşım mastürbasyon yaparken anal mastürbasyon yapıyor yani

    cok affedersiniz makata cisim sokmak yani aynı anda anal mastürbasyon erkek ! Bunu onun adına söylemekten bile utanıyorum arkadaşım cok pişmanmış tevbe etmiş ama kimseye diyemiyor utancından içini rahatlatcam sizce ne kadar büyük bir günah işlemiştir birdaha yapmıcakmıs 1 yıldır yapıyormuş ama tevbe etmiş psikiloji falan bozulmuş yaşama gücü bile kalmamış teşekkürler

  3. 11.Ağustos.2012, 02:39
    2
    İnanc
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Şubat.2012
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 2,021
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Cevap: Affedersiniz arkadaşım için yardımcı olun teşekkürler




    sen arkadaşına şunu söyle HİÇBİR GÜNAH ALLAHIN MERHAMETİNDEN BÜYÜK DEĞİLDİR ...


    Tevbesini tutsun Rabbim affeder. ümitsizliğe kapılmasın


  4. 11.Ağustos.2012, 02:39
    2
    Devamlı Üye



    sen arkadaşına şunu söyle HİÇBİR GÜNAH ALLAHIN MERHAMETİNDEN BÜYÜK DEĞİLDİR ...


    Tevbesini tutsun Rabbim affeder. ümitsizliğe kapılmasın

  5. 11.Ağustos.2012, 02:46
    3
    123aa123
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2012
    Üye No: 97371
    Mesaj Sayısı: 32
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 21

    Cevap: Affedersiniz arkadaşım için yardımcı olun teşekkürler

    Tamam kardeşim allah razı olsun oda zaten tevbe etti okadar pişmanki yazıkya arada aglıyordu saolun inanc kardeşim allah senden razı olsun hersorumu cevaplıyorsun allah sana saglıklı uzun ömürler versin


  6. 11.Ağustos.2012, 02:46
    3
    Üye
    Tamam kardeşim allah razı olsun oda zaten tevbe etti okadar pişmanki yazıkya arada aglıyordu saolun inanc kardeşim allah senden razı olsun hersorumu cevaplıyorsun allah sana saglıklı uzun ömürler versin

  7. 11.Ağustos.2012, 02:47
    4
    123aa123
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2012
    Üye No: 97371
    Mesaj Sayısı: 32
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 21

    Cevap: Affedersiniz arkadaşım için yardımcı olun teşekkürler

    yani bide benim değişigime gitti erkegin kenidine birşey sokması ya nasıl düşebildi bilmiyorum neyse SAOLASIN KARDEŞİM


  8. 11.Ağustos.2012, 02:47
    4
    Üye
    yani bide benim değişigime gitti erkegin kenidine birşey sokması ya nasıl düşebildi bilmiyorum neyse SAOLASIN KARDEŞİM

  9. 11.Ağustos.2012, 02:52
    5
    İnanc
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Şubat.2012
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 2,021
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Cevap: Affedersiniz arkadaşım için yardımcı olun teşekkürler

    İnsanız hepimiz hata yaparız..


  10. 11.Ağustos.2012, 02:52
    5
    Devamlı Üye
    İnsanız hepimiz hata yaparız..

  11. 11.Ağustos.2012, 02:54
    6
    123aa123
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2012
    Üye No: 97371
    Mesaj Sayısı: 32
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 21

    Cevap: Affedersiniz arkadaşım için yardımcı olun teşekkürler

    Aynen kardeşim allah razı olsun allah(c.c) sana ailene hepimize ailemize bol uzun saglıklı ömürler versin nekadar günah olursa olsun affeder inş biride kull hakkı neyse kardeşim saolasın tekrardan iyi akşamlar ...


  12. 11.Ağustos.2012, 02:54
    6
    Üye
    Aynen kardeşim allah razı olsun allah(c.c) sana ailene hepimize ailemize bol uzun saglıklı ömürler versin nekadar günah olursa olsun affeder inş biride kull hakkı neyse kardeşim saolasın tekrardan iyi akşamlar ...

  13. 08.Şubat.2016, 18:02
    7
    Kayis
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Şubat.2016
    Üye No: 107777
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Makata el sokmak

    Hayirli günler mumsema ben 20 yasinda erkekim ve arada sirada kendi makatima elimi yada parmaklarimi sokuyorum bunun sebebini anlamadim ama icimde bazen buna karsi istek oluyor günahmi günahsa nekadar günahdir normalde dinimi bagli biriyim ama nedense arada canim istiyor yardim eden arkadaslara simdiden tessekürler

    Not: livata olarak degerlirmeyin asla bir erkekten hoslanmiyorum


  14. 08.Şubat.2016, 18:02
    7
    Kayis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Hayirli günler mumsema ben 20 yasinda erkekim ve arada sirada kendi makatima elimi yada parmaklarimi sokuyorum bunun sebebini anlamadim ama icimde bazen buna karsi istek oluyor günahmi günahsa nekadar günahdir normalde dinimi bagli biriyim ama nedense arada canim istiyor yardim eden arkadaslara simdiden tessekürler

    Not: livata olarak degerlirmeyin asla bir erkekten hoslanmiyorum




+ Yorum Gönder