Konusunu Oylayın.: Ben ve kardeşlerim üçümüz sol ayağmızda kınayla uyandık

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Ben ve kardeşlerim üçümüz sol ayağmızda kınayla uyandık
  1. 06.Temmuz.2012, 19:42
    1
    duketemre
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96819
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Ben ve kardeşlerim üçümüz sol ayağmızda kınayla uyandık






    Ben ve kardeşlerim üçümüz sol ayağmızda kınayla uyandık Mumsema iyi günler arkadaşlar ben 3 kardeşim bügün 3 müzünde sol ayağda kınaya benzer bişey oldunu fark ettik ama evin hiç bi yerinde kınaya benzer bişey yoktu bu nedemek


  2. 06.Temmuz.2012, 19:42
    1
    duketemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    iyi günler arkadaşlar ben 3 kardeşim bügün 3 müzünde sol ayağda kınaya benzer bişey oldunu fark ettik ama evin hiç bi yerinde kınaya benzer bişey yoktu bu nedemek


    Benzer Konular

    - Kardeşlerim, Canım çok yanıyor

    - Kardeşlerim çok fazla kul hakkı var

    - Hanım Kardeşlerim Dikkat!!!

    - Kardeşlerim bu küçümsemek mi

    - Dağlarda kardeşlerim var

  3. 06.Temmuz.2012, 20:03
    2
    @mir
    âb ü kil

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2009
    Üye No: 49589
    Mesaj Sayısı: 3,358
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 36
    Yaş: 43
    Bulunduğu yer: Dârü'l-İmtihân

    Cevap: 3 cümüz sol ayağmızda kınayla uyandık




    bu ayak ve eldeki kına haberlerine hep şübhe ile bakıyorum
    birileri birilerini bazı şeytanların tuzağına çekmek için böyle yapıyor zannedersem
    Allahu Alem


  4. 06.Temmuz.2012, 20:03
    2
    âb ü kil



    bu ayak ve eldeki kına haberlerine hep şübhe ile bakıyorum
    birileri birilerini bazı şeytanların tuzağına çekmek için böyle yapıyor zannedersem
    Allahu Alem


  5. 06.Temmuz.2012, 20:30
    3
    Saif Al-Din
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Haziran.2011
    Üye No: 88205
    Mesaj Sayısı: 380
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 29

    Cevap: 3 cümüz sol ayağmızda kınayla uyandık

    Sevgili @mir kına olayı nedir, neden olur ben de bilmem, anlamadığım şeyi kurcalamam zaten, bu olayda 3 kişilermiş, ama çoğu olayda bu kına tek başına iken oluyor. Birileri yaptı desek eve girilmesi lazım.
    Bir de nasıl bir tuzak olabilir ki ?

    Yalnış anlama tenkit için değil, kafama takıldığı için.


  6. 06.Temmuz.2012, 20:30
    3
    Devamlı Üye
    Sevgili @mir kına olayı nedir, neden olur ben de bilmem, anlamadığım şeyi kurcalamam zaten, bu olayda 3 kişilermiş, ama çoğu olayda bu kına tek başına iken oluyor. Birileri yaptı desek eve girilmesi lazım.
    Bir de nasıl bir tuzak olabilir ki ?

    Yalnış anlama tenkit için değil, kafama takıldığı için.


  7. 07.Temmuz.2012, 00:02
    4
    duketemre
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96819
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: 3 cümüz sol ayağmızda kınayla uyandık

    evet evde bunu yapa bilcek kimse yok zaten olsa yataktada kına olurdu


  8. 07.Temmuz.2012, 00:02
    4
    duketemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    evet evde bunu yapa bilcek kimse yok zaten olsa yataktada kına olurdu


  9. 07.Temmuz.2012, 02:01
    5
    @mir
    âb ü kil

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2009
    Üye No: 49589
    Mesaj Sayısı: 3,358
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 36
    Yaş: 43
    Bulunduğu yer: Dârü'l-İmtihân

    Cevap: 3 cümüz sol ayağmızda kınayla uyandık

    3 kişiden biri yapmış olabilir
    muhtemelen sabah uyanınca da
    o da diğerleri gibi şaşkın davranmıştır
    sonra da bunun bir işaret olduğunu
    felan cemaate katılmak gerektiğini
    inanmayanların bunu netten araştırabileceğini felan iddia etmiştir

    Allahu Alem

    not: netten baktım böyle bir yorum bulamadım

    ama arkadaşlarımdan birinin menzil müdavimi bir annesi var
    kocasını kötü huylardan vazgeçirmek için buna benzer bir hile yapmış
    kocası kötü huylarından vazgeçmiş ama
    artık o da arkadaşımızın annesi gibi şeyhperest ne yazıkki


  10. 07.Temmuz.2012, 02:01
    5
    âb ü kil
    3 kişiden biri yapmış olabilir
    muhtemelen sabah uyanınca da
    o da diğerleri gibi şaşkın davranmıştır
    sonra da bunun bir işaret olduğunu
    felan cemaate katılmak gerektiğini
    inanmayanların bunu netten araştırabileceğini felan iddia etmiştir

    Allahu Alem

    not: netten baktım böyle bir yorum bulamadım

    ama arkadaşlarımdan birinin menzil müdavimi bir annesi var
    kocasını kötü huylardan vazgeçirmek için buna benzer bir hile yapmış
    kocası kötü huylarından vazgeçmiş ama
    artık o da arkadaşımızın annesi gibi şeyhperest ne yazıkki


  11. 07.Temmuz.2012, 18:05
    6
    duketemre
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Temmuz.2012
    Üye No: 96819
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: 3 cümüz sol ayağmızda kınayla uyandık

    bizden kimse böyle bişey yapmaz hem gece yapsa hisederiz eyer yapsa yatağa bulaşırdı


  12. 07.Temmuz.2012, 18:05
    6
    duketemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    bizden kimse böyle bişey yapmaz hem gece yapsa hisederiz eyer yapsa yatağa bulaşırdı


  13. 07.Temmuz.2012, 18:10
    7
    @mir
    âb ü kil

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2009
    Üye No: 49589
    Mesaj Sayısı: 3,358
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 36
    Yaş: 43
    Bulunduğu yer: Dârü'l-İmtihân

    Cevap: 3 cümüz sol ayağmızda kınayla uyandık

    o zaman ben hata etmişim demektir kardeş

    İnşaallah hakkımızda ve hakkınızda hayırlısı olur


  14. 07.Temmuz.2012, 18:10
    7
    âb ü kil
    o zaman ben hata etmişim demektir kardeş

    İnşaallah hakkımızda ve hakkınızda hayırlısı olur





+ Yorum Gönder