Konusunu Oylayın.: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

5 üzerinden 4.75 | Toplam : 4 kişi
Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?
  1. 22.Haziran.2012, 11:29
    1
    İslambol
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Haziran.2012
    Üye No: 96530
    Mesaj Sayısı: 90
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?






    Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir? Mumsema Arkadaşlar bu kitaba kısaca bir bakayım dedim. İmanı zayıf olan insanları çok güzel yoldan çıkarabilecek konuları ele almışlar. Sahih olmayan hadisleri ve uydurma bazı kelimeleri(dine katılan şeyler) ekleyip insanları Kur'an a yaklaştırayım derken diğer yandan Kur'an ı modernize edip Kuran da olmayan herşeryi(eksik demiyorum haşa) yapın diyorlar. Miracı yok sayıyorlar.Kur'an da anlatılmayan/ele alınmayan herşeyi yapı diyorlar. Mesela kadınlar süslensin,makyaj yapsın,başı açık gezsinler,herkes müzik dinlesin eğlensin...vs diyorlar. Millete din uydurucusu deyip Kuran da yazmayan/ele alınmayan şeyleri yapın demek te din oluşturmak değil midir?


  2. 22.Haziran.2012, 11:29
    1



    Arkadaşlar bu kitaba kısaca bir bakayım dedim. İmanı zayıf olan insanları çok güzel yoldan çıkarabilecek konuları ele almışlar. Sahih olmayan hadisleri ve uydurma bazı kelimeleri(dine katılan şeyler) ekleyip insanları Kur'an a yaklaştırayım derken diğer yandan Kur'an ı modernize edip Kuran da olmayan herşeryi(eksik demiyorum haşa) yapın diyorlar. Miracı yok sayıyorlar.Kur'an da anlatılmayan/ele alınmayan herşeyi yapı diyorlar. Mesela kadınlar süslensin,makyaj yapsın,başı açık gezsinler,herkes müzik dinlesin eğlensin...vs diyorlar. Millete din uydurucusu deyip Kuran da yazmayan/ele alınmayan şeyleri yapın demek te din oluşturmak değil midir?


    Benzer Konular

    - Uydurulan din ve kuran'daki din kitabının yazarları kimlerdir?

    - Kuran daki kıssa çeşitleri nelerdir ?

    - Kuran'daki Harut Marut melekleri

    - İsrafil'in Kuran'daki yeri nedir?

    - Turan Dursun’un “Kuran’ın Libya daki mushafıyla şu anki mushafı arasında fark var,

  3. 04.Temmuz.2012, 11:26
    2
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,075
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?




    Alıntı
    Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?
    Amaçları bellidir. Allah muvaffak etmesin.
    Unutmayın ki, Kur'an ve Sünneti bir birinden ayıran cahillerin ta kendileridir.


  4. 04.Temmuz.2012, 11:26
    2
    Administrator



    Alıntı
    Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?
    Amaçları bellidir. Allah muvaffak etmesin.
    Unutmayın ki, Kur'an ve Sünneti bir birinden ayıran cahillerin ta kendileridir.


  5. 04.Temmuz.2012, 11:57
    3
    @mir
    âb ü kil

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2009
    Üye No: 49589
    Mesaj Sayısı: 3,358
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 36
    Yaş: 43
    Bulunduğu yer: Dârü'l-İmtihân

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    arkadaşlar bunlar ilk değil son da olmayacaklar
    asırlar önce bunların hocalarına bizim hocalarımız en güzel cevabları vermişler
    tek yapmamız gereken
    Kur'an ve sünneti öğrenmek ve yaşamak
    gerisi kolay İnşaallah


  6. 04.Temmuz.2012, 11:57
    3
    âb ü kil
    arkadaşlar bunlar ilk değil son da olmayacaklar
    asırlar önce bunların hocalarına bizim hocalarımız en güzel cevabları vermişler
    tek yapmamız gereken
    Kur'an ve sünneti öğrenmek ve yaşamak
    gerisi kolay İnşaallah


  7. 05.Temmuz.2012, 14:03
    4
    gsgsgs
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Mayıs.2012
    Üye No: 96363
    Mesaj Sayısı: 24
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    Ben de geçenlerde indirdim ama bakmadım hala o kitaba.


  8. 05.Temmuz.2012, 14:03
    4
    gsgsgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Ben de geçenlerde indirdim ama bakmadım hala o kitaba.


  9. 05.Temmuz.2012, 14:06
    5
    Candle
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Mayıs.2007
    Üye No: 866
    Mesaj Sayısı: 864
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    İslam kaynakları ikidir.
    Kitap ve Sünnet.
    Kim sünnetsiz bir din ararsa o sapıtmıştır.
    Böylesi kitaplara bakmaya bile değmez.


  10. 05.Temmuz.2012, 14:06
    5
    Devamlı Üye
    İslam kaynakları ikidir.
    Kitap ve Sünnet.
    Kim sünnetsiz bir din ararsa o sapıtmıştır.
    Böylesi kitaplara bakmaya bile değmez.


  11. 05.Temmuz.2012, 14:46
    6
    gsgsgs
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Mayıs.2012
    Üye No: 96363
    Mesaj Sayısı: 24
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    Candle Nickli Üyeden Alıntı
    İslam kaynakları ikidir.
    Kitap ve Sünnet.
    Kim sünnetsiz bir din ararsa o sapıtmıştır.
    Böylesi kitaplara bakmaya bile değmez.
    Ben birşey soracağım.Hadis ile sünnet aynı şeymidir?Hadis peygamberimizin sözleri ,sünnet davranışları değilmidir?


  12. 05.Temmuz.2012, 14:46
    6
    gsgsgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Candle Nickli Üyeden Alıntı
    İslam kaynakları ikidir.
    Kitap ve Sünnet.
    Kim sünnetsiz bir din ararsa o sapıtmıştır.
    Böylesi kitaplara bakmaya bile değmez.
    Ben birşey soracağım.Hadis ile sünnet aynı şeymidir?Hadis peygamberimizin sözleri ,sünnet davranışları değilmidir?


  13. 05.Temmuz.2012, 16:53
    7
    ebediyyetyolcusu
    Emekli

    Üyelik Tarihi: 27.Mayıs.2012
    Üye No: 96330
    Mesaj Sayısı: 661
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 41
    Bulunduğu yer: imtihan dünyası

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    Selamün Aleyküm

    O Kitabı yazan nasibsizler bunu milletin hayrına değil islamı içten yıkmak için yazıyorlar. Kurandaki ayetlerden birini inkar eden dinden çıkar Kafir olur. Mesela Miraç hakkdır doğrudur inkarı dinden çıkarır aynı şekilde Kadınlar hakkında geçen örtünme ayetini de inkar eden dinden çıkar.

    Kâinatta Kuranı Kerim'den daha üstün bir Kitap yoktur !

    De ki: "Eğer bütün ins ve cin (toplulukları), bu Kur'an'ın bir benzerini getirmek üzere toplansa, -onların bir kısmı bir kısmına destekçi olsa bile- onun bir benzerini getiremezler." (İsra Suresi, 88)

    Bir ayeti anlamayan onu tamamlayan diğer bir ayete baksın, ki ayetler parçalar gibi birbirini tamamlamaktadır.


  14. 05.Temmuz.2012, 16:53
    7
    Selamün Aleyküm

    O Kitabı yazan nasibsizler bunu milletin hayrına değil islamı içten yıkmak için yazıyorlar. Kurandaki ayetlerden birini inkar eden dinden çıkar Kafir olur. Mesela Miraç hakkdır doğrudur inkarı dinden çıkarır aynı şekilde Kadınlar hakkında geçen örtünme ayetini de inkar eden dinden çıkar.

    Kâinatta Kuranı Kerim'den daha üstün bir Kitap yoktur !

    De ki: "Eğer bütün ins ve cin (toplulukları), bu Kur'an'ın bir benzerini getirmek üzere toplansa, -onların bir kısmı bir kısmına destekçi olsa bile- onun bir benzerini getiremezler." (İsra Suresi, 88)

    Bir ayeti anlamayan onu tamamlayan diğer bir ayete baksın, ki ayetler parçalar gibi birbirini tamamlamaktadır.


  15. 05.Temmuz.2012, 17:30
    8
    Candle
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Mayıs.2007
    Üye No: 866
    Mesaj Sayısı: 864
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    Alıntı
    Ben birşey soracağım.Hadis ile sünnet aynı şeymidir?Hadis peygamberimizin sözleri ,sünnet davranışları değilmidir?
    HADİS
    Söz, haber, yeni şey anlamlarına gelen hadis (çoğulu ehâdis), terim olarak, Hz. Peygamber'in söz, fiil ve takrirleridir. Bu tanıma göre hadis, sünnetle eş anlamlıdır. Bazı hadisçiler, sahabe ve tabiûn sözlerini de hadis kavramına dahil etmişlerdir. Bu tanıma göre hadis, haber ve eser ile anlamdaş olur.
    Hadisler, delil değeri açısından; sahih, hasen ve zayıf; kaynağı açısından merfû, mevkuf ve maktû; senet sayısı açısından, mütevâtir, meşhûr ve âhâd (aziz, garîb); senedinin muttasıl olup olmaması açısından, müsned (mevsul), muttasıl, munkatı, mu'dal, mürsel, muallak, muanan, müennen, müdelles kısımlarına ayrılır. (A.G.)


    SÜNNET


    Sözlükte "iyi ya da kötü tutulan yol, gidişat, davranış, hüküm, adet, kanun" gibi anlamlara gelen sünnet, (çoğulu sünen) ıstılahta, Hz. Peygamberden sâdır olan söz, fiil ve takrirlerle, O'na ait sıfatlara denir. Bu manada sünnet, hadis-i nebevî ile eş anlamlıdır.

    Bir fıkıh terimi olarak sünnet, farz ya da vacib kabilinden olmaksızın, Hz. Peygamberden naklolunan nafile ibadetlerdir. (bk. Mendub) Fıkıh usulünde sünnet, Kur'ân'dan sonra şerî delillerin ikincisi olup, Hz. Peygamberin söz, fiil ve takrirleridir. Kelâm bilim dalında sünnet, bid'atın karşıtı olup, Hz. Peygamberin düşünce ve davranışlarına uygun bir hayat tarzı olarak tanımlanmıştır.

    Gerek hadisçilere, gerekse fıkıh usulü âlimlerine göre sünnet, üç bölümde ele alınmıştır: a) Kavli Sünnet: Hz. Peygamberin herhangi bir konu hakkında sözlü olarak yaptığı açıklamalardır. b) Fiili Sünnet: Hz. Peygamberin herhangi bir konudaki fiillerinin, sahabe tarafından görülüp nakledildiği haberlerdir. c) Takrirî Sünnet: Hz. Peygamberin, huzurunda sahabe tarafından söylenen sözleri ya da işlenen fiilleri reddetmeyip susması, onaylaması veya güzel karşılamasıyla oluşan sünnettir.

    Delil değeri açısından sünnetler, sünnet-i hudâ ve sünnet-i zevâid kısımlarına ayrılır: Sünnet-i hüdâ, İslâm Dini'nde alamet olarak kabul edilen ve oldukça önem verilen ezan, ikâmet, cemaata devam etmek gibi sünnetlere denir. Bunlar sünnet-i müekkede hükmündedir, yapana sevap verilir. Yapmayan cezalandırılmaz ama kınanır. Sünnet-i zevâid, Peygamber (a.s.)'in yeme, içme, giyinme, uyuma adabı gibi ibadet kasdı olmadan, insan sıfatıyla yaptığı mutad davranışlarına denir. Bu gibi hususlarda Peygamber (a.s.)'e uymak müstehap ve şefaatine vesiledir. Sünnet-i zevâide uymayan bir kimse, cezalandırılmayı ya da kınanmayı da hak etmez.

    Sünnet, dini hükümler için Kur'ân'-dan sonra gelen ikinci ana kaynaktır. Kur'ân'daki hükümlerin açıklaması ve Kur'ân'da bulunmayan hükümler için sünnete bakılır. Sahih sünnet, ibadet, muâmelat, ukubat ve ahlâk da delil teşkil eder. İtikâdi konularda yalnızca mütevatir sünnet delil olur. Haramı, helalı ortaya koyma konusunda Kur'ân'la sahih sünnet arasında fark yoktur. Sünnet, hiçbir zaman Kur'ân'a aykırı düşmez.

    Kur'ân'da ve hadislerde, sünnetin değeri konusunda şöyle buyurulmaktadır: "Allah'a ve Peygambere itaat edin ki merhamet olunasınız." (Âli-İmrân, 3/132), "Kim Peygambere itaat ederse Allah'a itaat etmiş olur..." (Nisâ, 4/80), "(Rasûlüm) De ki: Eğer Allah'ı seviyorsanız, bana tabî olunuz ki, Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah son derece bağışlayan ve acıyandır." (Âli-İmrân, 3/31), "...Şüphesiz ki, sen insanları dosdoğru yola, göklerin ve yerin sahibi olan Allah'ın yoluna iletirsin..." (Şûrâ, 42/52, 53); "Size iki şey bıraktım. Bunlara sımsıkı sarıldığınız müddetçe asla sapıklığa düşmezsiniz: Allah'ın kitabı ve benim sünnetim." (Ebû Dâvûd, Sünnet, 5; Tirmizî, Menâkıb, 31; Ahmed, IV/127), "Haberiniz olsun ki, bana Kur'ân ve onunla birlikte bir benzeri daha verildi. Dikkatli olun ki, koltuğu üzerindeki karnı tok bir adamın, "size şu Kur'ân yeter, onda helal olarak bulduğunuzu helâl bilin, haram olarak bulduğunuzu da haram bilin." diye konuşması oldukça yakındır..." (Ebû Dâvûd, Sünnet, 5; İbn Mâce, Mukaddime, 2; Tirmizî, İlim, 10; Ahmed, IV/131).

    Kur'ân'a göre sünnetin yeri şöyle ifade edilebilir: a) Sünnet, Kur'ân'ın kapalı ifadelerini açıklar. b) Kur'ân'da temelleri var olan tamamlayıcı hükümler getirir. c) Kur'ân'da hiç bulunmayan müstakil bazı hükümler koyar. d) Kur'ân'daki hükümleri te'yid eder.

    Buna göre sünnetin açıkladığı veya bağımsız olarak koyduğu hükümleri Kur'ân'da arayıp da bulamayınca, "bunlar Kur'ân'da yoktur, dinî hüküm değildir..." gibi bir anlayış tamamen yanlıştır. (A.G.)


  16. 05.Temmuz.2012, 17:30
    8
    Devamlı Üye
    Alıntı
    Ben birşey soracağım.Hadis ile sünnet aynı şeymidir?Hadis peygamberimizin sözleri ,sünnet davranışları değilmidir?
    HADİS
    Söz, haber, yeni şey anlamlarına gelen hadis (çoğulu ehâdis), terim olarak, Hz. Peygamber'in söz, fiil ve takrirleridir. Bu tanıma göre hadis, sünnetle eş anlamlıdır. Bazı hadisçiler, sahabe ve tabiûn sözlerini de hadis kavramına dahil etmişlerdir. Bu tanıma göre hadis, haber ve eser ile anlamdaş olur.
    Hadisler, delil değeri açısından; sahih, hasen ve zayıf; kaynağı açısından merfû, mevkuf ve maktû; senet sayısı açısından, mütevâtir, meşhûr ve âhâd (aziz, garîb); senedinin muttasıl olup olmaması açısından, müsned (mevsul), muttasıl, munkatı, mu'dal, mürsel, muallak, muanan, müennen, müdelles kısımlarına ayrılır. (A.G.)


    SÜNNET


    Sözlükte "iyi ya da kötü tutulan yol, gidişat, davranış, hüküm, adet, kanun" gibi anlamlara gelen sünnet, (çoğulu sünen) ıstılahta, Hz. Peygamberden sâdır olan söz, fiil ve takrirlerle, O'na ait sıfatlara denir. Bu manada sünnet, hadis-i nebevî ile eş anlamlıdır.

    Bir fıkıh terimi olarak sünnet, farz ya da vacib kabilinden olmaksızın, Hz. Peygamberden naklolunan nafile ibadetlerdir. (bk. Mendub) Fıkıh usulünde sünnet, Kur'ân'dan sonra şerî delillerin ikincisi olup, Hz. Peygamberin söz, fiil ve takrirleridir. Kelâm bilim dalında sünnet, bid'atın karşıtı olup, Hz. Peygamberin düşünce ve davranışlarına uygun bir hayat tarzı olarak tanımlanmıştır.

    Gerek hadisçilere, gerekse fıkıh usulü âlimlerine göre sünnet, üç bölümde ele alınmıştır: a) Kavli Sünnet: Hz. Peygamberin herhangi bir konu hakkında sözlü olarak yaptığı açıklamalardır. b) Fiili Sünnet: Hz. Peygamberin herhangi bir konudaki fiillerinin, sahabe tarafından görülüp nakledildiği haberlerdir. c) Takrirî Sünnet: Hz. Peygamberin, huzurunda sahabe tarafından söylenen sözleri ya da işlenen fiilleri reddetmeyip susması, onaylaması veya güzel karşılamasıyla oluşan sünnettir.

    Delil değeri açısından sünnetler, sünnet-i hudâ ve sünnet-i zevâid kısımlarına ayrılır: Sünnet-i hüdâ, İslâm Dini'nde alamet olarak kabul edilen ve oldukça önem verilen ezan, ikâmet, cemaata devam etmek gibi sünnetlere denir. Bunlar sünnet-i müekkede hükmündedir, yapana sevap verilir. Yapmayan cezalandırılmaz ama kınanır. Sünnet-i zevâid, Peygamber (a.s.)'in yeme, içme, giyinme, uyuma adabı gibi ibadet kasdı olmadan, insan sıfatıyla yaptığı mutad davranışlarına denir. Bu gibi hususlarda Peygamber (a.s.)'e uymak müstehap ve şefaatine vesiledir. Sünnet-i zevâide uymayan bir kimse, cezalandırılmayı ya da kınanmayı da hak etmez.

    Sünnet, dini hükümler için Kur'ân'-dan sonra gelen ikinci ana kaynaktır. Kur'ân'daki hükümlerin açıklaması ve Kur'ân'da bulunmayan hükümler için sünnete bakılır. Sahih sünnet, ibadet, muâmelat, ukubat ve ahlâk da delil teşkil eder. İtikâdi konularda yalnızca mütevatir sünnet delil olur. Haramı, helalı ortaya koyma konusunda Kur'ân'la sahih sünnet arasında fark yoktur. Sünnet, hiçbir zaman Kur'ân'a aykırı düşmez.

    Kur'ân'da ve hadislerde, sünnetin değeri konusunda şöyle buyurulmaktadır: "Allah'a ve Peygambere itaat edin ki merhamet olunasınız." (Âli-İmrân, 3/132), "Kim Peygambere itaat ederse Allah'a itaat etmiş olur..." (Nisâ, 4/80), "(Rasûlüm) De ki: Eğer Allah'ı seviyorsanız, bana tabî olunuz ki, Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah son derece bağışlayan ve acıyandır." (Âli-İmrân, 3/31), "...Şüphesiz ki, sen insanları dosdoğru yola, göklerin ve yerin sahibi olan Allah'ın yoluna iletirsin..." (Şûrâ, 42/52, 53); "Size iki şey bıraktım. Bunlara sımsıkı sarıldığınız müddetçe asla sapıklığa düşmezsiniz: Allah'ın kitabı ve benim sünnetim." (Ebû Dâvûd, Sünnet, 5; Tirmizî, Menâkıb, 31; Ahmed, IV/127), "Haberiniz olsun ki, bana Kur'ân ve onunla birlikte bir benzeri daha verildi. Dikkatli olun ki, koltuğu üzerindeki karnı tok bir adamın, "size şu Kur'ân yeter, onda helal olarak bulduğunuzu helâl bilin, haram olarak bulduğunuzu da haram bilin." diye konuşması oldukça yakındır..." (Ebû Dâvûd, Sünnet, 5; İbn Mâce, Mukaddime, 2; Tirmizî, İlim, 10; Ahmed, IV/131).

    Kur'ân'a göre sünnetin yeri şöyle ifade edilebilir: a) Sünnet, Kur'ân'ın kapalı ifadelerini açıklar. b) Kur'ân'da temelleri var olan tamamlayıcı hükümler getirir. c) Kur'ân'da hiç bulunmayan müstakil bazı hükümler koyar. d) Kur'ân'daki hükümleri te'yid eder.

    Buna göre sünnetin açıkladığı veya bağımsız olarak koyduğu hükümleri Kur'ân'da arayıp da bulamayınca, "bunlar Kur'ân'da yoktur, dinî hüküm değildir..." gibi bir anlayış tamamen yanlıştır. (A.G.)


  17. 06.Temmuz.2012, 09:45
    9
    gsgsgs
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Mayıs.2012
    Üye No: 96363
    Mesaj Sayısı: 24
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    Cevapladığınız için Allah razı olsun.Bir soru daha soracağım. Kur'ân'da hiç bulunmayan müstakil bazı hükümler neden Kur'an'da yoktur.


  18. 06.Temmuz.2012, 09:45
    9
    gsgsgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Cevapladığınız için Allah razı olsun.Bir soru daha soracağım. Kur'ân'da hiç bulunmayan müstakil bazı hükümler neden Kur'an'da yoktur.


  19. 06.Temmuz.2012, 10:51
    10
    İslambol
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Haziran.2012
    Üye No: 96530
    Mesaj Sayısı: 90
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    Bugün sıkça alışveriş yaptığım bir kitap sitesinde öve öve bitiremedikleri kitabın altına yorum attım aynen şu şekilde

    Alıntı
    Bu kitap fitne kitabıdır. Nedenlerine gelince. Kuran''dan ayetler çıkarılmıştır. Bir yandan hadisler inkar edilirken yine diğer yandan hadislerle destekleme yapılmaktadır. Yani işlerine gelen hadisleri kendileri kullanmışlardır. Diğer taraftan Kuran''da herşey yazmak zorunda değildir. Kuran uyarıcı bir kitaptır.Bu kitabı yazanlar Kuran''da olmayan herşeyi yapın diyorlar. Yani kadınlara süslenin,açık gezin,boyanın parfüm sürünün deyip insanları yanlış yola sürüklüyorlar. Kuran''da herşey yazmak zorunda değil. Yazmadığı için de ekleme yapmak kimsenin haddine değildir. Zaten ele alınmayan konularda hadislerle tamamlanmıştır. Yani birşey eklemek bu kitabı yazanlara kalmamıştır. Peygamber Efendimiz(SAV) gerekenleri söylemiştir. Bir başka husus ise ehl-i sünnete saldırıp dine ekleme yapmışlar derken kendileri de Kuran''da yazmayan herşeyi sanki olması gerekirmiş gibi kendileri de eklemişler. Böylece kendileri de bir din oluşturmuş oldular. Yani ehl-i sünnete uydurma din ya ptılar diye çamur atarken kendileri de ele alınmayan konularda serbestsiniz istediğinizi yapın diyerek bir din oluşturmuş oldular. Bu da fitne olduğunu açık kanıtıdır. Meallere bakıyorsunuz Yaşar Nuri. Bu şahıs Kuran''dan ayet çıkarmış ve küfre girmiştir. Onu arkasından gidenin de vay haline inananın da. Neymiş Kuran''daki miras konusu günümüzde geçersizmiş. Sen hangi hakla Allah''ın kelamını iptal etme lüksüne girebiliyorsun. Hangi cesaretle. Allah istese idi günümüze uygun kitap yollayamaz mıydı? veya peygamber. Kuran''dan önce yaptığı gibi her kavme kitap gönderemez miydi? TÜrkler için ayrı bilmem ne için ayrı. Kuran tek kitaptır ve asırdan asıra hükmü değişmez. Bu kitap Kuran''ı batı modernizmine uydurmaya çalışıp imanı zayıf olan kişilerin aklını karıştırıp dinden uzaklaşmasına sebep oluyor. Bu kitabı tasdik edenlerin de vay haline. Kendileri 200 küsür tane dine sokulan şeyler diye sıralama yapmışlar.Çoğu iftira ve yalan, yanlış şeyler. 2-3 kendini bilmezin laflarını t üm ehl-i sünnete mal etmişler. Diğer yandan kendileri de Kuran''da ele alınmayan konuları yapın diyerek Kuran''a ekleme yapmışlar. Bunları da biz sıralayalım o zaman kitap yazalım. Bu kitaba uymayın. 1400 senedir çok ufak farklar dışında hiçbir konuda ayrılığa düşmeyen alimlere mi inanacaksınız yoksa bu kitabı yazanlara mı? Kuran''da dinozor da yazmaz.Çünkü herşey yazmak zorunda değildir ama dinozorlar vardır. Yazmadı diye ekleme yapamazsınız.Efendimiz(SAV) Kuran dışında hiç mi kelam etmemiştir de hadisleri yok sayıyorsunuz.Hutbelerde sohbetlerde bulunmamış mıdır? Onları nasıl yok sayabilirsiniz? Hangi mantıkla? Bu kitap fitneden başka birşey değildir. Kendinizi kandırmayın."



  20. 06.Temmuz.2012, 10:51
    10
    Bugün sıkça alışveriş yaptığım bir kitap sitesinde öve öve bitiremedikleri kitabın altına yorum attım aynen şu şekilde

    Alıntı
    Bu kitap fitne kitabıdır. Nedenlerine gelince. Kuran''dan ayetler çıkarılmıştır. Bir yandan hadisler inkar edilirken yine diğer yandan hadislerle destekleme yapılmaktadır. Yani işlerine gelen hadisleri kendileri kullanmışlardır. Diğer taraftan Kuran''da herşey yazmak zorunda değildir. Kuran uyarıcı bir kitaptır.Bu kitabı yazanlar Kuran''da olmayan herşeyi yapın diyorlar. Yani kadınlara süslenin,açık gezin,boyanın parfüm sürünün deyip insanları yanlış yola sürüklüyorlar. Kuran''da herşey yazmak zorunda değil. Yazmadığı için de ekleme yapmak kimsenin haddine değildir. Zaten ele alınmayan konularda hadislerle tamamlanmıştır. Yani birşey eklemek bu kitabı yazanlara kalmamıştır. Peygamber Efendimiz(SAV) gerekenleri söylemiştir. Bir başka husus ise ehl-i sünnete saldırıp dine ekleme yapmışlar derken kendileri de Kuran''da yazmayan herşeyi sanki olması gerekirmiş gibi kendileri de eklemişler. Böylece kendileri de bir din oluşturmuş oldular. Yani ehl-i sünnete uydurma din ya ptılar diye çamur atarken kendileri de ele alınmayan konularda serbestsiniz istediğinizi yapın diyerek bir din oluşturmuş oldular. Bu da fitne olduğunu açık kanıtıdır. Meallere bakıyorsunuz Yaşar Nuri. Bu şahıs Kuran''dan ayet çıkarmış ve küfre girmiştir. Onu arkasından gidenin de vay haline inananın da. Neymiş Kuran''daki miras konusu günümüzde geçersizmiş. Sen hangi hakla Allah''ın kelamını iptal etme lüksüne girebiliyorsun. Hangi cesaretle. Allah istese idi günümüze uygun kitap yollayamaz mıydı? veya peygamber. Kuran''dan önce yaptığı gibi her kavme kitap gönderemez miydi? TÜrkler için ayrı bilmem ne için ayrı. Kuran tek kitaptır ve asırdan asıra hükmü değişmez. Bu kitap Kuran''ı batı modernizmine uydurmaya çalışıp imanı zayıf olan kişilerin aklını karıştırıp dinden uzaklaşmasına sebep oluyor. Bu kitabı tasdik edenlerin de vay haline. Kendileri 200 küsür tane dine sokulan şeyler diye sıralama yapmışlar.Çoğu iftira ve yalan, yanlış şeyler. 2-3 kendini bilmezin laflarını t üm ehl-i sünnete mal etmişler. Diğer yandan kendileri de Kuran''da ele alınmayan konuları yapın diyerek Kuran''a ekleme yapmışlar. Bunları da biz sıralayalım o zaman kitap yazalım. Bu kitaba uymayın. 1400 senedir çok ufak farklar dışında hiçbir konuda ayrılığa düşmeyen alimlere mi inanacaksınız yoksa bu kitabı yazanlara mı? Kuran''da dinozor da yazmaz.Çünkü herşey yazmak zorunda değildir ama dinozorlar vardır. Yazmadı diye ekleme yapamazsınız.Efendimiz(SAV) Kuran dışında hiç mi kelam etmemiştir de hadisleri yok sayıyorsunuz.Hutbelerde sohbetlerde bulunmamış mıdır? Onları nasıl yok sayabilirsiniz? Hangi mantıkla? Bu kitap fitneden başka birşey değildir. Kendinizi kandırmayın."



  21. 06.Temmuz.2012, 11:44
    11
    ebediyyetyolcusu
    Emekli

    Üyelik Tarihi: 27.Mayıs.2012
    Üye No: 96330
    Mesaj Sayısı: 661
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 41
    Bulunduğu yer: imtihan dünyası

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    Hangi müstakil bazı hükümler yok Kuran'da ???


  22. 06.Temmuz.2012, 11:44
    11
    Hangi müstakil bazı hükümler yok Kuran'da ???


  23. 06.Temmuz.2012, 11:46
    12
    fanihayat
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Haziran.2012
    Üye No: 96557
    Mesaj Sayısı: 195
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Kuran'daki Dİn ve Uydurulan Din Kitabının Yazarlarının Amacı Nedir?

    De ki: "Rabbimin sözleri(ni yazmak) için deniz mürekkep olsa ve yardım için bir benzerini (bir o kadarını) dahi getirsek, Rabbimin sözleri tükenmeden önce, elbette deniz tükeniverirdi. (Kehf Suresi, 109)


  24. 06.Temmuz.2012, 11:46
    12
    Emekli
    De ki: "Rabbimin sözleri(ni yazmak) için deniz mürekkep olsa ve yardım için bir benzerini (bir o kadarını) dahi getirsek, Rabbimin sözleri tükenmeden önce, elbette deniz tükeniverirdi. (Kehf Suresi, 109)





+ Yorum Gönder
Git 12 Son