Konusunu Oylayın.: Oturmak ile ilgili takıntım

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Oturmak ile ilgili takıntım
  1. 29.Nisan.2012, 21:26
    1
    fenom
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Ekim.2011
    Üye No: 91272
    Mesaj Sayısı: 87
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Oturmak ile ilgili takıntım






    Oturmak ile ilgili takıntım Mumsema Selamün Aleyküm



    şimdi ben oturduğum her sandalyede yada başka bişeyde ekmek kırıntısı yada başka bir Nimet var sanıyorum ve baya silkeliyorum sonra elimden gitsin diye şaklatıyorum sonra iyice kalmasın diye dizime sürüyorum bu 3ü birlikte uzun sürüyor ve bakıldığında normal bir hareket olarak gözükmüyor Nimetin üstüne oturulmaz sorularım şöyle :


    1) Nimetin üstüne oturduğu bilmiyom ama Nimetin üstüne oturuyom diyelim Günah'a girer miyim ?
    2) Böyle her oturduğum yere böyle yapmaya gerek varmı yoksa sadece Nimet kırıntı gördüğümüz zaman mı gerek var yoksa hiç gerek yok mu ?

    Cevaplarsanız çok sevinirim


  2. 29.Nisan.2012, 21:26
    1
    fenom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Selamün Aleyküm



    şimdi ben oturduğum her sandalyede yada başka bişeyde ekmek kırıntısı yada başka bir Nimet var sanıyorum ve baya silkeliyorum sonra elimden gitsin diye şaklatıyorum sonra iyice kalmasın diye dizime sürüyorum bu 3ü birlikte uzun sürüyor ve bakıldığında normal bir hareket olarak gözükmüyor Nimetin üstüne oturulmaz sorularım şöyle :


    1) Nimetin üstüne oturduğu bilmiyom ama Nimetin üstüne oturuyom diyelim Günah'a girer miyim ?
    2) Böyle her oturduğum yere böyle yapmaya gerek varmı yoksa sadece Nimet kırıntı gördüğümüz zaman mı gerek var yoksa hiç gerek yok mu ?

    Cevaplarsanız çok sevinirim


    Benzer Konular

    - Hırsızlık ile ilgili takıntım var

    - Çok fazla takıntım var.

    - Şeytan Salıncağı olmak.. Takıntım var yardım

    - Benim bir takıntım var .

    - Cehennem ile ilgili takıntım var yardım edin

  3. 30.Nisan.2012, 06:52
    2
    stajer imam
    الإمام المتدرب

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Şubat.2011
    Üye No: 85124
    Mesaj Sayısı: 114
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: oturmak ile ilgili takıntım




    fonom,
    herşeyi kafana takıntı yapma, yaparsan eğer, içinden çıkamayacağın daha bir çok şey seni bekler.
    oturacağın yerleri kirliyse yada zarar görecek bişeyler varsa, temizler ve öyle oturursun.



  4. 30.Nisan.2012, 06:52
    2
    الإمام المتدرب



    fonom,
    herşeyi kafana takıntı yapma, yaparsan eğer, içinden çıkamayacağın daha bir çok şey seni bekler.
    oturacağın yerleri kirliyse yada zarar görecek bişeyler varsa, temizler ve öyle oturursun.



  5. 30.Nisan.2012, 10:58
    3
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: oturmak ile ilgili takıntım

    Alıntı
    1) Nimetin üstüne oturduğu bilmiyom ama Nimetin üstüne oturuyom diyelim Günah'a girer miyim ?
    yediğin , yattıgın , uyudugun yere dikkat et. Ekmek kırıntısı olmamasına dikkat et. Eğerki bakmışsın bulamamışsan. oturdugunda görmüşsen. fark eder etmez. besmeleni çek kaldır onu.

    şimdi sorunun yanıtı sen bilmedigin için Bir mahzuru yoktur. Bilerek yapmak küfre kadar götürür.

    Alıntı
    2) Böyle her oturduğum yere böyle yapmaya gerek varmı yoksa sadece Nimet kırıntı gördüğümüz zaman mı gerek var yoksa hiç gerek yok mu ?
    kardeşim oturdugun yeri yine gözden geçir. Nimet kırıntı gördügün yerde o kırıntıları kaldırıp öyle otur.

    Kardeşim sende ne çok vesvese var böyle. Bunları kendi aklınlada çözebilirsin. Ekmeğe basmak günahtır. bilmeyerek basmıssan oturmussan. Tövbe edersin ekmeği kaldırırsın. bu kadar


  6. 30.Nisan.2012, 10:58
    3
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    1) Nimetin üstüne oturduğu bilmiyom ama Nimetin üstüne oturuyom diyelim Günah'a girer miyim ?
    yediğin , yattıgın , uyudugun yere dikkat et. Ekmek kırıntısı olmamasına dikkat et. Eğerki bakmışsın bulamamışsan. oturdugunda görmüşsen. fark eder etmez. besmeleni çek kaldır onu.

    şimdi sorunun yanıtı sen bilmedigin için Bir mahzuru yoktur. Bilerek yapmak küfre kadar götürür.

    Alıntı
    2) Böyle her oturduğum yere böyle yapmaya gerek varmı yoksa sadece Nimet kırıntı gördüğümüz zaman mı gerek var yoksa hiç gerek yok mu ?
    kardeşim oturdugun yeri yine gözden geçir. Nimet kırıntı gördügün yerde o kırıntıları kaldırıp öyle otur.

    Kardeşim sende ne çok vesvese var böyle. Bunları kendi aklınlada çözebilirsin. Ekmeğe basmak günahtır. bilmeyerek basmıssan oturmussan. Tövbe edersin ekmeği kaldırırsın. bu kadar


  7. 30.Nisan.2012, 11:09
    4
    leventtanju
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ekim.2009
    Üye No: 61003
    Mesaj Sayısı: 149
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 31
    Bulunduğu yer: Bulgaristan/Balchik

    Cevap: oturmak ile ilgili takıntım

    ekmeye masmak gunahsa diger butun yiycekler iciceklere de nasmak gunahtir
    gunahla alakasi
    yok.Rabbe karsi saygisizlik denebilir.Ama elbette ki boyle ekmege karsi ve butun nimetlere karsi saygi gerek.vesvese seytandan gelmi6 sana
    .mesela sen eminim ki diger sunnetlerde boyle degilsindir ama buna takinti etmi6sin.demek belki baska bisuru 6eye takintin var.sen otururken boyle bikere bak varsa bisey temizle yoksa otur.goremedegininden sorumlu degilsin.gunde bisuru kirinti cope gidiyo
    gunah olsaydi boyle olurdu
    ve bu konuda en buyugu olurdu.Ya diger yemeklere ne demeli...ekmegi bilmem ama Asil saygi gerekirse Zeytine-Hurmaya-sarmisaga-gerekirdi?


  8. 30.Nisan.2012, 11:09
    4
    Devamlı Üye
    ekmeye masmak gunahsa diger butun yiycekler iciceklere de nasmak gunahtir
    gunahla alakasi
    yok.Rabbe karsi saygisizlik denebilir.Ama elbette ki boyle ekmege karsi ve butun nimetlere karsi saygi gerek.vesvese seytandan gelmi6 sana
    .mesela sen eminim ki diger sunnetlerde boyle degilsindir ama buna takinti etmi6sin.demek belki baska bisuru 6eye takintin var.sen otururken boyle bikere bak varsa bisey temizle yoksa otur.goremedegininden sorumlu degilsin.gunde bisuru kirinti cope gidiyo
    gunah olsaydi boyle olurdu
    ve bu konuda en buyugu olurdu.Ya diger yemeklere ne demeli...ekmegi bilmem ama Asil saygi gerekirse Zeytine-Hurmaya-sarmisaga-gerekirdi?


  9. 30.Nisan.2012, 11:13
    5
    leventtanju
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ekim.2009
    Üye No: 61003
    Mesaj Sayısı: 149
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 31
    Bulunduğu yer: Bulgaristan/Balchik

    Cevap: oturmak ile ilgili takıntım

    basmak istedim yazmaya aceleden yanli6 yazilmi6...duzeltirim...


  10. 30.Nisan.2012, 11:13
    5
    Devamlı Üye
    basmak istedim yazmaya aceleden yanli6 yazilmi6...duzeltirim...


  11. 30.Nisan.2012, 18:11
    6
    fenom
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Ekim.2011
    Üye No: 91272
    Mesaj Sayısı: 87
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: oturmak ile ilgili takıntım

    Allah razı olsun

    kusura bakmayın benim çok Vesvesem var ama asıl hayatımı bana zehir edenleri buraya yazdım çünkü çok sıkıntıya düşüyorum başkaları beni deli sanıyor falan çok kötü şey bu aklımdan çözmeyi denemeye pek çalışmadım doğrusu ama çok teşekkürler oturma takıntımı yenmeye başlıyorum sanki


  12. 30.Nisan.2012, 18:11
    6
    fenom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah razı olsun

    kusura bakmayın benim çok Vesvesem var ama asıl hayatımı bana zehir edenleri buraya yazdım çünkü çok sıkıntıya düşüyorum başkaları beni deli sanıyor falan çok kötü şey bu aklımdan çözmeyi denemeye pek çalışmadım doğrusu ama çok teşekkürler oturma takıntımı yenmeye başlıyorum sanki


  13. 15.Haziran.2017, 15:33
    7
    Misafir

    Yorum: Oturmak ile ilgili takıntım

    İslam yolu üye: 1) Nimetin üstüne oturduğu bilmiyom ama Nimetin üstüne oturuyom diyelim Günah'a girer miyim ?
    yediğin , yattıgın , uyudugun yere dikkat et. Ekmek kırıntısı olmamasına dikkat et. Eğerki bakmışsın bulamamışsan. oturdugunda görmüşsen. fark eder etmez. besmeleni çek kaldır onu.

    şimdi sorunun yanıtı sen bilmedigin için Bir mahzuru yoktur. Bilerek yapmak küfre kadar götürür.


    Küfre kadar götürür yazmış. Yani ekmeğe (veya yemek) bilerek oturmak küfürmüdür??


  14. 15.Haziran.2017, 15:33
    7
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    İslam yolu üye: 1) Nimetin üstüne oturduğu bilmiyom ama Nimetin üstüne oturuyom diyelim Günah'a girer miyim ?
    yediğin , yattıgın , uyudugun yere dikkat et. Ekmek kırıntısı olmamasına dikkat et. Eğerki bakmışsın bulamamışsan. oturdugunda görmüşsen. fark eder etmez. besmeleni çek kaldır onu.

    şimdi sorunun yanıtı sen bilmedigin için Bir mahzuru yoktur. Bilerek yapmak küfre kadar götürür.


    Küfre kadar götürür yazmış. Yani ekmeğe (veya yemek) bilerek oturmak küfürmüdür??


  15. 15.Haziran.2017, 23:05
    8
    ACiLSERViS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,838
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Oturmak ile ilgili takıntım

    Bak kardeşim dün sayfayı da açtım siteyi sana kapatacaktım şeytana lanet ettim vazgeçtim. Daha fazla bizi üzme küfür sorularını bu siteye sorma git başka bir yere sor. Biz sevmiyoruz ve anlamıyoruz.


  16. 15.Haziran.2017, 23:05
    8
    Administrator
    Bak kardeşim dün sayfayı da açtım siteyi sana kapatacaktım şeytana lanet ettim vazgeçtim. Daha fazla bizi üzme küfür sorularını bu siteye sorma git başka bir yere sor. Biz sevmiyoruz ve anlamıyoruz.





+ Yorum Gönder