Konusunu Oylayın.: İlahiyat okumak

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 10 kişi oyladı.

İlahiyat okumak
  1. 07.Ocak.2016, 01:11
    13
    Hakan
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2007
    Üye No: 1872
    Mesaj Sayısı: 269
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    reklam


    isimli yazı www.Mumsema.com
    Dgs ile 4 yıllık lisans bölümünü bitirdikten sonra formasyon olarak öğretmen olabilir yada imam olabilirsiniz. Maaş imkanları 3,000 tl ve üzeri maaş alabilirsiniz.


  2. 07.Ocak.2016, 01:11
    13
    Özel Üye
    reklam


    Dgs ile 4 yıllık lisans bölümünü bitirdikten sonra formasyon olarak öğretmen olabilir yada imam olabilirsiniz. Maaş imkanları 3,000 tl ve üzeri maaş alabilirsiniz.


  3. 20.Mayıs.2016, 15:51
    14
    Misafir

    Cevap: İlahiyat okumak

    reklam


    Ben ilk ve acil yardım 2. Sınıftayım artı ilahiyat okumak istiyorum. Bunun için hangi üniversite daha iyi yardımcı olabilecek biri varmı


  4. 20.Mayıs.2016, 15:51
    14
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Ben ilk ve acil yardım 2. Sınıftayım artı ilahiyat okumak istiyorum. Bunun için hangi üniversite daha iyi yardımcı olabilecek biri varmı


  5. 28.Haziran.2016, 11:21
    15
    Hakan
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2007
    Üye No: 1872
    Mesaj Sayısı: 269
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Okumakta olduğunuz bölüm zaten olduğu için ilahiyat seçeneğinizi açık öğretim olarak seçmeniz gerekmektedir.


  6. 28.Haziran.2016, 11:21
    15
    Özel Üye
    Okumakta olduğunuz bölüm zaten olduğu için ilahiyat seçeneğinizi açık öğretim olarak seçmeniz gerekmektedir.


  7. 03.Temmuz.2016, 21:56
    16
    Misafir

    Cevap: İlahiyat okumak

    İlahiyat okumak aklımda yokken geldim. Çok memnunum Allaha şükür 3.senem bu sene. Hazırlıkla beraber olunca 2.sınıf oluyorum tabi. Normal bir liseden neden ilahiyat sorusuyla çok karşılaştım hep bilmem diyip geçiştirdim ama şuan diyorum ki bu Rabbimden gelen bir nimet. İstanbul ilahiyat da okuyorum hocalarımdan da arkadaşlarımdanda memnunum. Tabiki arada eksiklikler yanlışlıklar oluyor ama kiliz hepimiz hepimiz biraz eksiğiz. Korkmak yerine çabalamak gerek arkadaşlar. Hepinize tavsiye ederim. Açıktan da okunabilir evet ama o ders meclis ortamını tatmak çok başka. ALLAH utandırmasin


  8. 03.Temmuz.2016, 21:56
    16
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    İlahiyat okumak aklımda yokken geldim. Çok memnunum Allaha şükür 3.senem bu sene. Hazırlıkla beraber olunca 2.sınıf oluyorum tabi. Normal bir liseden neden ilahiyat sorusuyla çok karşılaştım hep bilmem diyip geçiştirdim ama şuan diyorum ki bu Rabbimden gelen bir nimet. İstanbul ilahiyat da okuyorum hocalarımdan da arkadaşlarımdanda memnunum. Tabiki arada eksiklikler yanlışlıklar oluyor ama kiliz hepimiz hepimiz biraz eksiğiz. Korkmak yerine çabalamak gerek arkadaşlar. Hepinize tavsiye ederim. Açıktan da okunabilir evet ama o ders meclis ortamını tatmak çok başka. ALLAH utandırmasin


  9. 03.Temmuz.2016, 21:57
    17
    Misafir

    Cevap: İlahiyat okumak

    Bu yıl imamhatip ten mezun oldum sınavsız ılahiyat 2 Yıllığa geçiş hakkım var ama çok kararsızım şimdi orayı tercih edince benim okul puanim kirilicak mi ve 2 Yıllığı bitirdiğim de neler yapabilirim bi yardimci olurmusunuz


  10. 03.Temmuz.2016, 21:57
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bu yıl imamhatip ten mezun oldum sınavsız ılahiyat 2 Yıllığa geçiş hakkım var ama çok kararsızım şimdi orayı tercih edince benim okul puanim kirilicak mi ve 2 Yıllığı bitirdiğim de neler yapabilirim bi yardimci olurmusunuz


  11. 03.Temmuz.2016, 22:08
    18
    Hakan
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Ağustos.2007
    Üye No: 1872
    Mesaj Sayısı: 269
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: İlahiyat okumak

    2 yıllığı bitirdikten sonra imam olabilir yada diyanette çalışabilirsiniz. Ancak Dgs ile 4 yılı tamamladıktan ve formasyon aldıktan sonra iş imkanları daha çok olacaktır.Gelecek yıl girerseniz puanınız kırılacak ancak bir sene beklerseniz 2. senenizde kırılmayacaktır.


  12. 03.Temmuz.2016, 22:08
    18
    Özel Üye
    2 yıllığı bitirdikten sonra imam olabilir yada diyanette çalışabilirsiniz. Ancak Dgs ile 4 yılı tamamladıktan ve formasyon aldıktan sonra iş imkanları daha çok olacaktır.Gelecek yıl girerseniz puanınız kırılacak ancak bir sene beklerseniz 2. senenizde kırılmayacaktır.


  13. 07.Ekim.2016, 11:55
    19
    Misafir

    Soru:Açıköğretim ilahiyat

    Hayırlı günler ben açıköğretim ilahiyat okuyorum ama ders çalışmakta zorlanıyorum murat yayınlarını aldım defalarca okuyup çalışıyorum yinede karıştırıyorum anlatımı çok karışık geliyo bana. Sınavlara çalışmak için başka kitap önerisi olan var mı yardımcı olurmusunuz lütfen


  14. 07.Ekim.2016, 11:55
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hayırlı günler ben açıköğretim ilahiyat okuyorum ama ders çalışmakta zorlanıyorum murat yayınlarını aldım defalarca okuyup çalışıyorum yinede karıştırıyorum anlatımı çok karışık geliyo bana. Sınavlara çalışmak için başka kitap önerisi olan var mı yardımcı olurmusunuz lütfen


  15. 28.Ekim.2016, 03:45
    20
    Misafir

    Yorum: İlahiyat okumak

    Valla beyler ben imamhatip mezunuyum. Şuan ktü ilahiyatta 3. Sınıftayım ilahiyat hakkında şöyle bi yorum yapacağım. Çok şükür müslümanım yani öyle oluyorum nede olsa anne ve babamın dini dimi. Neyse kafamdaki deli soruları bi kenara atıyım. Birincisi eğer iyi kuran okumuyorsanız ilahiyatın adını bile ağzınıza almayın şayey beni 3 yılda kuranı kerimden soğuttular. İkincisi eğer ezber gücünüz kuvvetli değilse GELMEYİN! Bir dersin ilk vizesi için yaklaşık 5 bin kelime ezberlmek kolay değil. Üçüncüsü ulan ölüyoruz artık ölüyoruz o kadar beynimizi rehin ettikki artık nefes alamıyoruz. Günde fix 4 saat Allah Kitap Peygamber Arapça Sahabe. Yeter lan köleleştik resmen yemin ediyorum varya bunları 1. Sınıftayken bi hocamız söylemişti "din sizi köleleştirir" "siz menfaatçi insanlarnız cennet için ibadet ediyprsunuz" demişti. O zaman ona o kadar tepki vermiştimki sölediği şeyler için adamı boğacaktım. Şimdi bakıyorumda adamın sonuna kadar haklı. Özgür iradenize fazla düşkünseniz gelmeyin derim elinizdeki imandan bile olursunuz. Burda size din hakkında o kadar baskı yapıyorlarki bazen kendinizi öldüresiniz geliyor yeter ulan! Diyesi geliyor insanın. Neyse daha çok şeyler yazardımda sabah namazını kılıcam nede olsa kımassak Allah bizi yakar dimi. Bu arada madem öyle düşünüyorsan neden halen okuyorsun diyosanız onuda söyliyim. Sefillikten birader 4 yılımı verdim yaş oldu 25 bu yaştan sonra tekrar üni okuyp 31 yaşındaykenmi mezun olayım. Ama aralık bi kapı bulabilirsem arkama bakmadan defolup gidicem bu bölümden


  16. 28.Ekim.2016, 03:45
    20
    Delilirikler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Delilirikler
    Misafir
    Valla beyler ben imamhatip mezunuyum. Şuan ktü ilahiyatta 3. Sınıftayım ilahiyat hakkında şöyle bi yorum yapacağım. Çok şükür müslümanım yani öyle oluyorum nede olsa anne ve babamın dini dimi. Neyse kafamdaki deli soruları bi kenara atıyım. Birincisi eğer iyi kuran okumuyorsanız ilahiyatın adını bile ağzınıza almayın şayey beni 3 yılda kuranı kerimden soğuttular. İkincisi eğer ezber gücünüz kuvvetli değilse GELMEYİN! Bir dersin ilk vizesi için yaklaşık 5 bin kelime ezberlmek kolay değil. Üçüncüsü ulan ölüyoruz artık ölüyoruz o kadar beynimizi rehin ettikki artık nefes alamıyoruz. Günde fix 4 saat Allah Kitap Peygamber Arapça Sahabe. Yeter lan köleleştik resmen yemin ediyorum varya bunları 1. Sınıftayken bi hocamız söylemişti "din sizi köleleştirir" "siz menfaatçi insanlarnız cennet için ibadet ediyprsunuz" demişti. O zaman ona o kadar tepki vermiştimki sölediği şeyler için adamı boğacaktım. Şimdi bakıyorumda adamın sonuna kadar haklı. Özgür iradenize fazla düşkünseniz gelmeyin derim elinizdeki imandan bile olursunuz. Burda size din hakkında o kadar baskı yapıyorlarki bazen kendinizi öldüresiniz geliyor yeter ulan! Diyesi geliyor insanın. Neyse daha çok şeyler yazardımda sabah namazını kılıcam nede olsa kımassak Allah bizi yakar dimi. Bu arada madem öyle düşünüyorsan neden halen okuyorsun diyosanız onuda söyliyim. Sefillikten birader 4 yılımı verdim yaş oldu 25 bu yaştan sonra tekrar üni okuyp 31 yaşındaykenmi mezun olayım. Ama aralık bi kapı bulabilirsem arkama bakmadan defolup gidicem bu bölümden


  17. 22.Kasım.2016, 22:03
    21
    Misafir

    Yorum: İlahiyat okumak

    Selamunaleyküm,
    2 sene önce üniversiteyi bıraktım.Bayanım 22 yaşındayım.Bu süre içinde ve öncesinde de çok sorunlar yaşadım.(ailevi, iman sıkıntısı, sağlık problemleri) Karakterim hala oturmadı ve hayatta kendimi bi yerde göremiyorum ve herşey çok boş geliyor..ama son zamanlarda Allah'a tevekkül edip mütevazi dini bir hayat yaşamak istediğime karar verdim.Bu arada nefsimle de çok uğraş veriyorum.Çok yalnızlaştım..dindar bir gruba katılmak, hayatta bir amaca bağlanmak ve kısa zamanda evlenmek istiyorum.Çok açıklayıcı olmadı ama bana önerileriniz varsa duymak istiyorum.Çok teşekkürler Allah razı olsun.


  18. 22.Kasım.2016, 22:03
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamunaleyküm,
    2 sene önce üniversiteyi bıraktım.Bayanım 22 yaşındayım.Bu süre içinde ve öncesinde de çok sorunlar yaşadım.(ailevi, iman sıkıntısı, sağlık problemleri) Karakterim hala oturmadı ve hayatta kendimi bi yerde göremiyorum ve herşey çok boş geliyor..ama son zamanlarda Allah'a tevekkül edip mütevazi dini bir hayat yaşamak istediğime karar verdim.Bu arada nefsimle de çok uğraş veriyorum.Çok yalnızlaştım..dindar bir gruba katılmak, hayatta bir amaca bağlanmak ve kısa zamanda evlenmek istiyorum.Çok açıklayıcı olmadı ama bana önerileriniz varsa duymak istiyorum.Çok teşekkürler Allah razı olsun.


  19. 01.Şubat.2017, 21:44
    22
    Sahra 58
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Ocak.2017
    Üye No: 110743
    Mesaj Sayısı: 17
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    İlahiyat okumak

    Allahin icin ilim öğrenmek
    Yurtdişina cikmak zorunda ve orda okumak lazim
    Nekadar sevabi var
    Bunlarin hakkinda hadis Ayet varmi ?


  20. 01.Şubat.2017, 21:44
    22
    Sahra 58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allahin icin ilim öğrenmek
    Yurtdişina cikmak zorunda ve orda okumak lazim
    Nekadar sevabi var
    Bunlarin hakkinda hadis Ayet varmi ?


  21. 05.Şubat.2017, 21:37
    23
    Şem'a
    YÖNETİCİ

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mayıs.2007
    Üye No: 677
    Mesaj Sayısı: 2,806
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 30
    Bulunduğu yer: dünya

    Yorum: İlahiyat okumak

    İlim öğrenmenin sevabı büyük elbet.. Sadece bir hadis yazayım gerisini aşağıda verdiğim adresten öğrenebilirsin

    Enes radıyallahu anh'den rivayet edildiğine göre, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
    "İlim tahsil etmek için yolculuğa çıkan kimse, evine dönünceye kadar Allah yolundadır."


    TIKLA:
    https://www.mumsema.org/misafir-soru...-hadisler.html





  22. 05.Şubat.2017, 21:37
    23
    YÖNETİCİ
    İlim öğrenmenin sevabı büyük elbet.. Sadece bir hadis yazayım gerisini aşağıda verdiğim adresten öğrenebilirsin

    Enes radıyallahu anh'den rivayet edildiğine göre, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
    "İlim tahsil etmek için yolculuğa çıkan kimse, evine dönünceye kadar Allah yolundadır."


    TIKLA:
    https://www.mumsema.org/misafir-soru...-hadisler.html





  23. 04.Temmuz.2017, 15:58
    24
    Misafir

    Yorum: İlahiyat okumak

    Selamün aleyküm. Ben şuanda iki yıllık ilahiyat önlisans okuyorum önlisansı bitirip dgsye girip iki yıl daha okursam ilahiyat fakültesi mezunu mu sayılırım.


  24. 04.Temmuz.2017, 15:58
    24
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamün aleyküm. Ben şuanda iki yıllık ilahiyat önlisans okuyorum önlisansı bitirip dgsye girip iki yıl daha okursam ilahiyat fakültesi mezunu mu sayılırım.





+ Yorum Gönder
Git İlk 12