Konusunu Oylayın.: Okuduklarımla ilgili Allah'ın bana mesaj verdiğine inanmaktayım. Doğrumudur?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Okuduklarımla ilgili Allah'ın bana mesaj verdiğine inanmaktayım. Doğrumudur?
  1. 03.Nisan.2012, 20:27
    13
    @mir
    âb ü kil

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2009
    Üye No: 49589
    Mesaj Sayısı: 3,358
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 36
    Yaş: 43
    Bulunduğu yer: Dârü'l-İmtihân

    Cevap: Okuduklarımla ilgili allahın bana mesaj verdiğine inanmaktayım. Doğrumudur?

    reklam


    Cevap: Okuduklarımla ilgili allahın bana mesaj verdiğine inanmaktayım. Doğrumudur? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Okuduklarımla ilgili allahın bana mesaj verdiğine inanmaktayım. Doğrumudur?
    tasavvufi kaynaklardan neden uzak durmanız gerektiği ile ilgili size şu linki tavsiye ederim:
    http://www.belgeler.com/blg/2nif/tas...-sapkinliklar#

    sayfanın biraz geç açılabilir
    ve biraz da uzundur ama özellikle sayfa 13 ve sonrasını okumanızı tavsiye ederim


    bakın bir alıntı:
    Alıntı
    3. 'Livata' Öyküsü " Şaranî, Ebu Havde'den şöyle söz ediyor: "Allah ondan razı olsun! Bir kadın veya bıyıkları henüz terlemiş bir genç gördüğü zaman onunla cinsi münasebete kalkışır ve dübürünü yoklardı. Bu kişi ister emirin, ister vezirin oğlu olsun, isterse babasının veya başkalarının huzurunda olsun, arkasını yoklar onunla livata yapmaya kalkışırdı." (Şaranî, et-Tabakatü'l-Kübra, c.2, s.122) Bu öykülerin dışında kitapta bir de "Kerametle Transseksüel Olan Şeyh" başlıklı bir öykü yer alıyor. Bu öykü, Abdülaziz Debbağ'ın el-İbriz adlı yapıtından alıntılanmıştır. (Debbağ, s. 41)
    Adamların kimler için "Allah razı olsun" dediklerine
    yaptıkları marifetmiş gibi nasıl ballandıra ballandıra anlattıklarına bakın bir


  2. 03.Nisan.2012, 20:27
    13
    âb ü kil
    reklam


    tasavvufi kaynaklardan neden uzak durmanız gerektiği ile ilgili size şu linki tavsiye ederim:
    http://www.belgeler.com/blg/2nif/tas...-sapkinliklar#

    sayfanın biraz geç açılabilir
    ve biraz da uzundur ama özellikle sayfa 13 ve sonrasını okumanızı tavsiye ederim


    bakın bir alıntı:
    Alıntı
    3. 'Livata' Öyküsü " Şaranî, Ebu Havde'den şöyle söz ediyor: "Allah ondan razı olsun! Bir kadın veya bıyıkları henüz terlemiş bir genç gördüğü zaman onunla cinsi münasebete kalkışır ve dübürünü yoklardı. Bu kişi ister emirin, ister vezirin oğlu olsun, isterse babasının veya başkalarının huzurunda olsun, arkasını yoklar onunla livata yapmaya kalkışırdı." (Şaranî, et-Tabakatü'l-Kübra, c.2, s.122) Bu öykülerin dışında kitapta bir de "Kerametle Transseksüel Olan Şeyh" başlıklı bir öykü yer alıyor. Bu öykü, Abdülaziz Debbağ'ın el-İbriz adlı yapıtından alıntılanmıştır. (Debbağ, s. 41)
    Adamların kimler için "Allah razı olsun" dediklerine
    yaptıkları marifetmiş gibi nasıl ballandıra ballandıra anlattıklarına bakın bir


  3. 03.Nisan.2012, 20:48
    14
    DieHard
    ..Hayat Werenin Kulu..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Şubat.2012
    Üye No: 94253
    Mesaj Sayısı: 193
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Cevap: Okuduklarımla ilgili allahın bana mesaj verdiğine inanmaktayım. Doğrumudur?

    reklam


    Alıntı
    YA ŞİMDİ BEN MÜNAFIKMIYIM?TASAVVUF OKUDUĞUM İÇİN KENDİMİ ÖZEL HİSSETMİYORUM KARDEŞİM. Cidden beni incitmeye başaldın ama.

    Kardeşim sen tasawwuf okumaya dewam et., herkesin dediğine kafanı takma.. Rabim yardımcımız olsun..



  4. 03.Nisan.2012, 20:48
    14
    ..Hayat Werenin Kulu..
    reklam


    Alıntı
    YA ŞİMDİ BEN MÜNAFIKMIYIM?TASAVVUF OKUDUĞUM İÇİN KENDİMİ ÖZEL HİSSETMİYORUM KARDEŞİM. Cidden beni incitmeye başaldın ama.

    Kardeşim sen tasawwuf okumaya dewam et., herkesin dediğine kafanı takma.. Rabim yardımcımız olsun..



  5. 03.Nisan.2012, 21:24
    15
    morueqq
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Nisan.2012
    Üye No: 95375
    Mesaj Sayısı: 159
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 52
    Bunu neye dayanarak söylüyorsun.Zannınla hareket etme!

    İSLAM ve TASAVVUF

    1. İslam’ın temeli; “Lâ ilahe illallah”, yani “Allah’tan başka ilah yoktur” ilkesine dayanırken, Tasavvuf’un temeli; “La mevcude illallah”, yani “Allah’tan başka varlık yoktur” ilkesine dayanmaktadırFenafillah,vahdeti vücud gibi )-(Al-i İmran/18 )

    2. İslam’ın gündeminde Allah ve O’nun bildirisi yer alırken, Tasavvuf’un gündeminde tarikatın kurucuları veya evliya bildikleri şeyhler, pirler ve onların menkıbeleri yer alır-7A’raf/3

    3. İslam’da Allah, yarattıklarından hiçbirine benzemez-42Şura/11 112İhlas/4 Tasavvuf’un fikir babası Muhyiddin İbn Arabi, eserlerinde açıktan; “Yaratan yaratılandır(halik mahluktur), yaratılan da yaratandır(mahluk haliktir). Bunların hepsi tek varlıktır.” anlayışını savunmuştur. Yine İbn Arabi, Firavun’un rablık iddiasını iddiasını(79Naziat/24), Firavun’un Allah olduğuna bağlamıştır.

    4. İslam’da kaynak Kur’an’dır. Oysa Tasavvuf’ta kaynak, şeyhlerin ve pirlerin rüyaları ve ilhamlarıdır.

    5. İslam aklı kullanmayı över(8Enfal/22-24 10Yunus/100), Tasavvuf aklı kullanmayı yerer. Bu yüzden Tasavvuf’ta bilenle bilmeyen arasında bir fark yoktur. Oysa İslam’da bilenle bilmeyen bir değildir-39Zümer/9

    6. İslam’da sadece Allah’ın ‘bir bildiği(hikmeti) var’ iken, Tasavvuf’ta şeyhin ‘bir bildiği var’ ilkesi esastır.

    7. İslam’da kişi mal varlığını Allah ve O’nun bildirdiği değerler uğruna paylaşır. Tasavvuf’ta şeyhinin istekleri uğruna harcama yapar.

    8. Tasavvuf’un kullandığı çoğu kavram Kur’an’da apayrı anlamlarda kullanılmıştır.

    9. İslam’ı; türbelerden medet bekleme, muskacılık, bez bağlamak, üfürükçülük gibi hurafelerle özdeşleştiren Tasavvuf’tur.

    10. İslam’da hatalarıyla sevaplarıyla, doğrusuyla yanlışıyla insan insandır. İnsanca yaşar, insanca ölür, insanca dirilir. Tasavvufta insan, ancak üç-beş dini istismar eden zikir sarhoşunun keşfettiği bir ilahtır. Oysa Kur’an’a göre kimse, Allah’a ait bir parça(cüz) değildir-43Zuhruf/15

    11. İslam’da zikir, Allah’ı ve O’nun bildirdiği değerleri gündemde tutmaktır. Tasavvuf İslam’ı ve Allah’ı istismar ederek bazı sözcükleri saatlerce tekrar etmek diye anlamakta ve uygulamaktadır. Zikrin anlamı için bkz. Atalarınızı zikrettiğiniz gibi, hatta daha fazla Allah’ı zikredin-2Bakara/200

    12. İslam’da ruh vahyedilendir veya vahyin getirdiği ilahi bilinçtir. Tasavvufta ruh, kendi içlerinde taşıdıklarına ve bunun sonucu Allahımsı veya Allah olduklarını inandıkları bir tözdür. Kur’an’da ruh için bkz: 16Nahl/2 40Mümin/15 42Şura/52 Ruh konusunda fazla bilgimiz yoktur-17İsra/85

    MİSTİK CEMAAT OLUŞTURMA TAKTİKLERİ

    İnsanları aldatmanın, onların inançlarını ve duygularını sömürmenin, güç ve itibar kazanmanın çeşitli yolları vardır. Ancakdinistismarcıları ve baronları, genellikle tarih boyunca da günümüzde de benzer yolları izlemişlerdir. Bunlar;

    1)Önce din büyüğü sayılan bir kişiye olağanüstü bazı özellikler yakıştırılır. Böylece insanlar onun etrafında daha kolay toplanırlar.

    2)Sonra onun Allah’a çok yakın olduğuna vurgu yapılarak onun aracı ve kurtarıcı olması sağlanır.

    3)Daha sonra yazdığı kitapları, Allah’ın ilhamıyla yazdığı iddia edilir.

    4)En sonunda, o cemaate girmeyenin kurtuluşa ermeyeceğine vurgu yapılır. Böylece ayrı adı, ayrı önderi ve ayrı kitabı olan ayrı bir cemaat ortaya çıkar. Bu amaçla önderleri farklı giyinir, farklı konuşur ve farklı davranır. Aklını kullanan herkes, bunun bir oyun olduğunu anlar. Ancak bazıları arzularını ve duygularını okşadığı için bu durumdan etkilenir ve bu tuzağa düşerler. Gözleri büyülendiği için orada gördükleri pek çok olayı keramet sayarlar. Bir kabile kültürü veya suç çetesi gibi birbirlerine kenetlenirler. Yoğun hurafe bombardımanı ve hayali hikâyeler bunu güçlendirir. Buraya katılanlar orada olmanın bazı faydalarını görebilirler. Onları birbirine bağlayan şey zamanla menfaat ilişkisine döner. Aralarında akıl ve mantık temelinden yoksun bir sevgi ve dostluk bağı oluşur.

    MÜRŞİDİ NASIL TANIMLAYACAĞIZ

    artık bu bilgi karmaşalarından internette yazılanlardan televizyonlarda konuşulanlardan insan kendini nereye vuracağını şaşırıyor.ilmi bilgimizi az olmasına rağmen daima ALLAH emirlerini ve ysaklarını düşünüp yaşamamız gerektiğini her alanda tebliğ bir ilmi araştırmada birisiyle oturup konuşurken herhangi bir işe başlarken onun adını anarak kötü bir işe tenezzül ederken hep YARATANI düşünüp peygamber ümmeti olduğumuzu bilip utanmamız gerektiğini
    biliyorum ancak tasavvuf yok beyaz bir nur gibi akacakmış yok ondan okrkup ALLAHA ulaşacakmıssın tamam edep başka bir iş edep tamam ancak bize ALLAH yeter diye düşünüyorum yoksa insanlar bu karmaşada ALLAHA ulaşayım derken başka yollara düşecek
    bize peygamber sünneti bize yeter tabi onun ilmini bizlere ulaştıran insanlara saygıda kusur etmmemeliyiz ama taparcacına ÖNCE ALLLAHTAN korkun sonra peygamderden utanalım diyorum
    saygılarla


    Caiz ve şirk olan tevessul, istiğase ve şefaat
    Gavs - Kutub Efsanesi
    "Allah'a yalvarırsan yardım gelmez. Ama Ya Ebul Hasan dersen yardım gelir." ŞİRKİ!!!
    http://www.mediafire.com/?22ldgccmnn5cxbq
    https://rapidshare.com/files/3063227..._AKİDELERİ.rar



    burcealtug

    kardeşim öyle bir ithamda bulunmaktan Allah'a sığınırım
    Yukarıdaki vakıanın tersine, gördükleri /duydukları işareti kendi aleyhlerine sananlar da vardır.demiş Aksine altını çizerim diye belirtmiş benim görüşüm değil bu ayrıca ama bu etkilerin tasavvufla alakalı kişilerde olduğu açık... sanırım bunu yazan kardeşim sürekli tasavvufla alakalı şeyhim diyip başka bir şey bilmeyen kişilerle çok uğraştığı için bu yorumu yapmıştır. Allahu Alem adama mesela bir delil getiriyorsun kur'an dan sünnetten o sana şeyhim bunu dedi diyor . ben sizin samimiyetinize inanmışım ki vakit ayırmışım bu yanlış anlaşılmadan dolayı Hakkınızı Helal edin.
    Ah tasavvuf, ne yaptın (saptırdın) böyle insanları?


    Tasavvuf mikrobuna bulaşan kişi zor iflah olmakta. Bu hadisede de, kişi kendini diğer insanlardan özel hissettiğinden en ufak rastlantı, tevafuk bir hadisede kendine bir pay çıkarmanın ötesinde, Allah (c.c.)den kendine işaret geldiğini sanmakta.Bu artık paranoya haline dönüşmeden bundan kurtulmak lazım,
    Bu tür rastlantıların, Kendine verieln bir işaret sanılması kişiden kişiye göre değişen bir anlayışla çeşitli durumlara nisbet edilmesinin bir dayanağı yoktur.

    "İnsanı Biz yarattık. Onun için, nefsinin kendisine neler fısıldadığını, neler telkin ettiğini de Biz pek iyi biliriz.Çünkü Biz ona şahdamarından daha yakınız." (Kaf 16)


    Yukarıdaki vakıanın tersine, gördükleri /duydukları işareti kendi aleyhlerine sananlar da vardır.

    "...Onlar, her gürültünün kendi aleyhlerine olduğunu sanarlar...." (Munafikun 4)

    Onlar (Munafıklar) adeta akılsız birer hayalettirler. Bu munafıklar hainliklerinden ve kötü zanlar besle-melerinden dolayı her çıkan gürültünün kendi aleyhlerine olduğunu zannederler. Çünkü onlar, kendilerini rusvay edecek âyetlerin ineceğinen ve öldürülmelerini mu'minlere helal kılacak hükümlerin gelmesinden korkarlar.


  6. 03.Nisan.2012, 21:24
    15
    morueqq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Bunu neye dayanarak söylüyorsun.Zannınla hareket etme!

    İSLAM ve TASAVVUF

    1. İslam’ın temeli; “Lâ ilahe illallah”, yani “Allah’tan başka ilah yoktur” ilkesine dayanırken, Tasavvuf’un temeli; “La mevcude illallah”, yani “Allah’tan başka varlık yoktur” ilkesine dayanmaktadırFenafillah,vahdeti vücud gibi )-(Al-i İmran/18 )

    2. İslam’ın gündeminde Allah ve O’nun bildirisi yer alırken, Tasavvuf’un gündeminde tarikatın kurucuları veya evliya bildikleri şeyhler, pirler ve onların menkıbeleri yer alır-7A’raf/3

    3. İslam’da Allah, yarattıklarından hiçbirine benzemez-42Şura/11 112İhlas/4 Tasavvuf’un fikir babası Muhyiddin İbn Arabi, eserlerinde açıktan; “Yaratan yaratılandır(halik mahluktur), yaratılan da yaratandır(mahluk haliktir). Bunların hepsi tek varlıktır.” anlayışını savunmuştur. Yine İbn Arabi, Firavun’un rablık iddiasını iddiasını(79Naziat/24), Firavun’un Allah olduğuna bağlamıştır.

    4. İslam’da kaynak Kur’an’dır. Oysa Tasavvuf’ta kaynak, şeyhlerin ve pirlerin rüyaları ve ilhamlarıdır.

    5. İslam aklı kullanmayı över(8Enfal/22-24 10Yunus/100), Tasavvuf aklı kullanmayı yerer. Bu yüzden Tasavvuf’ta bilenle bilmeyen arasında bir fark yoktur. Oysa İslam’da bilenle bilmeyen bir değildir-39Zümer/9

    6. İslam’da sadece Allah’ın ‘bir bildiği(hikmeti) var’ iken, Tasavvuf’ta şeyhin ‘bir bildiği var’ ilkesi esastır.

    7. İslam’da kişi mal varlığını Allah ve O’nun bildirdiği değerler uğruna paylaşır. Tasavvuf’ta şeyhinin istekleri uğruna harcama yapar.

    8. Tasavvuf’un kullandığı çoğu kavram Kur’an’da apayrı anlamlarda kullanılmıştır.

    9. İslam’ı; türbelerden medet bekleme, muskacılık, bez bağlamak, üfürükçülük gibi hurafelerle özdeşleştiren Tasavvuf’tur.

    10. İslam’da hatalarıyla sevaplarıyla, doğrusuyla yanlışıyla insan insandır. İnsanca yaşar, insanca ölür, insanca dirilir. Tasavvufta insan, ancak üç-beş dini istismar eden zikir sarhoşunun keşfettiği bir ilahtır. Oysa Kur’an’a göre kimse, Allah’a ait bir parça(cüz) değildir-43Zuhruf/15

    11. İslam’da zikir, Allah’ı ve O’nun bildirdiği değerleri gündemde tutmaktır. Tasavvuf İslam’ı ve Allah’ı istismar ederek bazı sözcükleri saatlerce tekrar etmek diye anlamakta ve uygulamaktadır. Zikrin anlamı için bkz. Atalarınızı zikrettiğiniz gibi, hatta daha fazla Allah’ı zikredin-2Bakara/200

    12. İslam’da ruh vahyedilendir veya vahyin getirdiği ilahi bilinçtir. Tasavvufta ruh, kendi içlerinde taşıdıklarına ve bunun sonucu Allahımsı veya Allah olduklarını inandıkları bir tözdür. Kur’an’da ruh için bkz: 16Nahl/2 40Mümin/15 42Şura/52 Ruh konusunda fazla bilgimiz yoktur-17İsra/85

    MİSTİK CEMAAT OLUŞTURMA TAKTİKLERİ

    İnsanları aldatmanın, onların inançlarını ve duygularını sömürmenin, güç ve itibar kazanmanın çeşitli yolları vardır. Ancakdinistismarcıları ve baronları, genellikle tarih boyunca da günümüzde de benzer yolları izlemişlerdir. Bunlar;

    1)Önce din büyüğü sayılan bir kişiye olağanüstü bazı özellikler yakıştırılır. Böylece insanlar onun etrafında daha kolay toplanırlar.

    2)Sonra onun Allah’a çok yakın olduğuna vurgu yapılarak onun aracı ve kurtarıcı olması sağlanır.

    3)Daha sonra yazdığı kitapları, Allah’ın ilhamıyla yazdığı iddia edilir.

    4)En sonunda, o cemaate girmeyenin kurtuluşa ermeyeceğine vurgu yapılır. Böylece ayrı adı, ayrı önderi ve ayrı kitabı olan ayrı bir cemaat ortaya çıkar. Bu amaçla önderleri farklı giyinir, farklı konuşur ve farklı davranır. Aklını kullanan herkes, bunun bir oyun olduğunu anlar. Ancak bazıları arzularını ve duygularını okşadığı için bu durumdan etkilenir ve bu tuzağa düşerler. Gözleri büyülendiği için orada gördükleri pek çok olayı keramet sayarlar. Bir kabile kültürü veya suç çetesi gibi birbirlerine kenetlenirler. Yoğun hurafe bombardımanı ve hayali hikâyeler bunu güçlendirir. Buraya katılanlar orada olmanın bazı faydalarını görebilirler. Onları birbirine bağlayan şey zamanla menfaat ilişkisine döner. Aralarında akıl ve mantık temelinden yoksun bir sevgi ve dostluk bağı oluşur.

    MÜRŞİDİ NASIL TANIMLAYACAĞIZ

    artık bu bilgi karmaşalarından internette yazılanlardan televizyonlarda konuşulanlardan insan kendini nereye vuracağını şaşırıyor.ilmi bilgimizi az olmasına rağmen daima ALLAH emirlerini ve ysaklarını düşünüp yaşamamız gerektiğini her alanda tebliğ bir ilmi araştırmada birisiyle oturup konuşurken herhangi bir işe başlarken onun adını anarak kötü bir işe tenezzül ederken hep YARATANI düşünüp peygamber ümmeti olduğumuzu bilip utanmamız gerektiğini
    biliyorum ancak tasavvuf yok beyaz bir nur gibi akacakmış yok ondan okrkup ALLAHA ulaşacakmıssın tamam edep başka bir iş edep tamam ancak bize ALLAH yeter diye düşünüyorum yoksa insanlar bu karmaşada ALLAHA ulaşayım derken başka yollara düşecek
    bize peygamber sünneti bize yeter tabi onun ilmini bizlere ulaştıran insanlara saygıda kusur etmmemeliyiz ama taparcacına ÖNCE ALLLAHTAN korkun sonra peygamderden utanalım diyorum
    saygılarla


    Caiz ve şirk olan tevessul, istiğase ve şefaat
    Gavs - Kutub Efsanesi
    "Allah'a yalvarırsan yardım gelmez. Ama Ya Ebul Hasan dersen yardım gelir." ŞİRKİ!!!
    http://www.mediafire.com/?22ldgccmnn5cxbq
    https://rapidshare.com/files/3063227..._AKİDELERİ.rar



    burcealtug

    kardeşim öyle bir ithamda bulunmaktan Allah'a sığınırım
    Yukarıdaki vakıanın tersine, gördükleri /duydukları işareti kendi aleyhlerine sananlar da vardır.demiş Aksine altını çizerim diye belirtmiş benim görüşüm değil bu ayrıca ama bu etkilerin tasavvufla alakalı kişilerde olduğu açık... sanırım bunu yazan kardeşim sürekli tasavvufla alakalı şeyhim diyip başka bir şey bilmeyen kişilerle çok uğraştığı için bu yorumu yapmıştır. Allahu Alem adama mesela bir delil getiriyorsun kur'an dan sünnetten o sana şeyhim bunu dedi diyor . ben sizin samimiyetinize inanmışım ki vakit ayırmışım bu yanlış anlaşılmadan dolayı Hakkınızı Helal edin.
    Ah tasavvuf, ne yaptın (saptırdın) böyle insanları?


    Tasavvuf mikrobuna bulaşan kişi zor iflah olmakta. Bu hadisede de, kişi kendini diğer insanlardan özel hissettiğinden en ufak rastlantı, tevafuk bir hadisede kendine bir pay çıkarmanın ötesinde, Allah (c.c.)den kendine işaret geldiğini sanmakta.Bu artık paranoya haline dönüşmeden bundan kurtulmak lazım,
    Bu tür rastlantıların, Kendine verieln bir işaret sanılması kişiden kişiye göre değişen bir anlayışla çeşitli durumlara nisbet edilmesinin bir dayanağı yoktur.

    "İnsanı Biz yarattık. Onun için, nefsinin kendisine neler fısıldadığını, neler telkin ettiğini de Biz pek iyi biliriz.Çünkü Biz ona şahdamarından daha yakınız." (Kaf 16)


    Yukarıdaki vakıanın tersine, gördükleri /duydukları işareti kendi aleyhlerine sananlar da vardır.

    "...Onlar, her gürültünün kendi aleyhlerine olduğunu sanarlar...." (Munafikun 4)

    Onlar (Munafıklar) adeta akılsız birer hayalettirler. Bu munafıklar hainliklerinden ve kötü zanlar besle-melerinden dolayı her çıkan gürültünün kendi aleyhlerine olduğunu zannederler. Çünkü onlar, kendilerini rusvay edecek âyetlerin ineceğinen ve öldürülmelerini mu'minlere helal kılacak hükümlerin gelmesinden korkarlar.


  7. 10.Nisan.2012, 14:55
    16
    burcealtug
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Şubat.2012
    Üye No: 94504
    Mesaj Sayısı: 980
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: ALLAHÜTELANIN ARŞININ ALTINDA HERHANGİBİR YER

    Cevap: Okuduklarımla ilgili Allah'ın bana mesaj verdiğine inanmaktayım. Doğrumudur?

    yoo hakkımı helal ettim. Sadece tarzınız biraz sert o kadar. İşaretlere gelince....ister inanın ister inanmayın ben nerde ne düşünsem sorularım cevap olarak ya da ikaz olarak karşıma yazı ile geliyor. Özellikle KURAN-I KERİMİN mealinde....buda ALLAHIN bir lütfu diye düşünüyorum. Ama asla kendimi özel mükemmel seçilmiş hissetmiyorum. Sadece bu benim duamdı. ALLAHA DUAMDA ŞÖYLE DEMİŞTİM,RABBİM BEN İLİM SENİN İLMİNİ ÖĞRNENİYORUM NE OLUR EN BANA YARDIM ET. VE BENLE YAZILARLA KONUŞ.DUAM buydu ve kabul oldu çok şükür. Tasavvufla alakası yok. Yine de uyarın için sağol


  8. 10.Nisan.2012, 14:55
    16
    Kıdemli Üye
    yoo hakkımı helal ettim. Sadece tarzınız biraz sert o kadar. İşaretlere gelince....ister inanın ister inanmayın ben nerde ne düşünsem sorularım cevap olarak ya da ikaz olarak karşıma yazı ile geliyor. Özellikle KURAN-I KERİMİN mealinde....buda ALLAHIN bir lütfu diye düşünüyorum. Ama asla kendimi özel mükemmel seçilmiş hissetmiyorum. Sadece bu benim duamdı. ALLAHA DUAMDA ŞÖYLE DEMİŞTİM,RABBİM BEN İLİM SENİN İLMİNİ ÖĞRNENİYORUM NE OLUR EN BANA YARDIM ET. VE BENLE YAZILARLA KONUŞ.DUAM buydu ve kabul oldu çok şükür. Tasavvufla alakası yok. Yine de uyarın için sağol





+ Yorum Gönder
Git İlk 12