Konusunu Oylayın.: Boşluk ve ben

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Boşluk ve ben
  1. 21.Mart.2012, 01:02
    1
    canan-
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mart.2012
    Üye No: 95168
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 25

    Boşluk ve ben






    Boşluk ve ben Mumsema hayatımı çok boş geçirdiğimi düşünüyorum önceden namazlarımı kılardım ama sonra birer ikişer kılmayınca hepsi gitti şimdi tekrar başlıyım diyorum sonra yine devam ettiremiyorum ne öyleyim ne böyle rabbimin huzuruna çıkacak yüzüm kalmadı sanki ya yine terk edersem bilmiyorum normal hayattada o kadar hayatla alakamı kestimki hep evdeyim tv karşısında boş boş yaşıyorum üniversite öğrencisiyim ama okulu sevemedim pek gidesim gelmiyor ne yapmamı önerirsiniz bu boşluktan kurtulmak istiyorum


  2. 21.Mart.2012, 01:02
    1
    canan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    hayatımı çok boş geçirdiğimi düşünüyorum önceden namazlarımı kılardım ama sonra birer ikişer kılmayınca hepsi gitti şimdi tekrar başlıyım diyorum sonra yine devam ettiremiyorum ne öyleyim ne böyle rabbimin huzuruna çıkacak yüzüm kalmadı sanki ya yine terk edersem bilmiyorum normal hayattada o kadar hayatla alakamı kestimki hep evdeyim tv karşısında boş boş yaşıyorum üniversite öğrencisiyim ama okulu sevemedim pek gidesim gelmiyor ne yapmamı önerirsiniz bu boşluktan kurtulmak istiyorum


    Benzer Konular

    - Kıyamda el bağlarken boşluk

    - İnsanın içindeki boşluk hakkında

    - Boşluk içindeyim

    - Kuran-ı kerim iyi ve kötü davranışlar konusunda insanı(boşluk) insandan öncelikle (boşluk) saygılı o

    - Boşluk doldurma

  3. 21.Mart.2012, 02:19
    2
    @mir
    âb ü kil

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Ağustos.2009
    Üye No: 49589
    Mesaj Sayısı: 3,358
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 36
    Yaş: 43
    Bulunduğu yer: Dârü'l-İmtihân

    Cevap: boşluk ve ben




    hedefiniz olmazsa böyle olmanız normaldir

    sahih İslami akideye sahib bir cemaat bularak
    onların sohbetlerine gidin
    derneklerin İslami konularda çeşitli çalışmaları olur onlara katılın


  4. 21.Mart.2012, 02:19
    2
    âb ü kil



    hedefiniz olmazsa böyle olmanız normaldir

    sahih İslami akideye sahib bir cemaat bularak
    onların sohbetlerine gidin
    derneklerin İslami konularda çeşitli çalışmaları olur onlara katılın


  5. 22.Mart.2012, 02:58
    3
    Gemlik
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Mart.2012
    Üye No: 95037
    Mesaj Sayısı: 41
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 29

    Cevap: boşluk ve ben

    şeytan kankan olmuş yanından gitmiyo böyle olayları çoğumuz yaşadık ve bazen öyle boşlukda kalıyosun ki herşey anlamsızlaşıyor ama ne yapman gereken sen biliyosun !!!
    dilim döndüğünce birşeyler söylicem
    bi düşün biri sana biri iyilik yapsa teşekür edersin ,baban para verse teşekür edersin,balkandan su alınca bile bakkala teşekür edersin dimi
    şimdi birdaha düşünelim sana o arkadaşı verene, aileni verene, suyu tutman için eli verene,görmen için göz verene, duyman için kulak verene yani seni heryönden donatan Rabbine teşekür etmen gerekmez mi ?
    Bu sadece senin için değil hepimiz için gerekli öyle bir gafletteyiz ki bunun farkında değiliz ama
    Rabbim öyle rahmet sahibi ki tövbe edin kabul edeyim diyor ,istediğiniz bir şey yok mu vereyim buyuruyor.''Duanız olmasaydı ne emniyetiniz var'' buyuruyoruz .
    Peygamber efendimiz(s.a.v) buyuruyor ki Allahdan isterken çok büyük şeyler isteyin onun sonsuz hazinesinden hiçbir şey eksiltemezsiniz ...
    ne kadar güzel mücdeler dimi yapman gereken güzel bi abdest almak ve ellerini açman istemen.İMANINI kurtarmam ve sevdiklerin içinde dua etmek.
    Namazlarını kılmak ve inşallah dualarında dualarında bizide unutma olur mu.
    Kalpler yalnızca Allahı zikretmekle mutmain olur.

    tavsiyem kitap okuman,namazla ilgili,Peygamberimizin hayatı ile kitaplar okuman ve nette bulunan videoları izlemen ve eğer yapabilirsen gece odanda ser seccadeni ama ışığı açma perdeleri aç biraz ışık girsin iki nekat namaz kıl ve aç ellerini pişmalıkların aklına gelicek gözlerinden yavaş yavaş yaşlar akıcaktır

    bak bu videolardan istifade etmeni çok isterim
    http://www.nurmektebi.net/sohbetler/...epler-perdedir

    http://www.nurmektebi.net/sohbetler/...-cagrlyorsunuz

    Allah razı olsun inşallah



  6. 22.Mart.2012, 02:58
    3
    Üye
    şeytan kankan olmuş yanından gitmiyo böyle olayları çoğumuz yaşadık ve bazen öyle boşlukda kalıyosun ki herşey anlamsızlaşıyor ama ne yapman gereken sen biliyosun !!!
    dilim döndüğünce birşeyler söylicem
    bi düşün biri sana biri iyilik yapsa teşekür edersin ,baban para verse teşekür edersin,balkandan su alınca bile bakkala teşekür edersin dimi
    şimdi birdaha düşünelim sana o arkadaşı verene, aileni verene, suyu tutman için eli verene,görmen için göz verene, duyman için kulak verene yani seni heryönden donatan Rabbine teşekür etmen gerekmez mi ?
    Bu sadece senin için değil hepimiz için gerekli öyle bir gafletteyiz ki bunun farkında değiliz ama
    Rabbim öyle rahmet sahibi ki tövbe edin kabul edeyim diyor ,istediğiniz bir şey yok mu vereyim buyuruyor.''Duanız olmasaydı ne emniyetiniz var'' buyuruyoruz .
    Peygamber efendimiz(s.a.v) buyuruyor ki Allahdan isterken çok büyük şeyler isteyin onun sonsuz hazinesinden hiçbir şey eksiltemezsiniz ...
    ne kadar güzel mücdeler dimi yapman gereken güzel bi abdest almak ve ellerini açman istemen.İMANINI kurtarmam ve sevdiklerin içinde dua etmek.
    Namazlarını kılmak ve inşallah dualarında dualarında bizide unutma olur mu.
    Kalpler yalnızca Allahı zikretmekle mutmain olur.

    tavsiyem kitap okuman,namazla ilgili,Peygamberimizin hayatı ile kitaplar okuman ve nette bulunan videoları izlemen ve eğer yapabilirsen gece odanda ser seccadeni ama ışığı açma perdeleri aç biraz ışık girsin iki nekat namaz kıl ve aç ellerini pişmalıkların aklına gelicek gözlerinden yavaş yavaş yaşlar akıcaktır

    bak bu videolardan istifade etmeni çok isterim
    http://www.nurmektebi.net/sohbetler/...epler-perdedir

    http://www.nurmektebi.net/sohbetler/...-cagrlyorsunuz

    Allah razı olsun inşallah



  7. 22.Mart.2012, 15:53
    4
    canan-
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mart.2012
    Üye No: 95168
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 25

    Cevap: boşluk ve ben

    Allah razı olsun sizlerden çok teşekkür ederim videoları izliycem çok güzel yazmışsınız gerçekten size dua edicem ...


  8. 22.Mart.2012, 15:53
    4
    canan- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah razı olsun sizlerden çok teşekkür ederim videoları izliycem çok güzel yazmışsınız gerçekten size dua edicem ...





+ Yorum Gönder