+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Tuvalette ıkınmadan sonra gelen sıvı Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Cevap: Tuvalette ıkınmadan sonra gelen sıvı

    Reklam



    Cevap: Tuvalette ıkınmadan sonra gelen sıvı isimli konu Mumsema.com Cevap: Tuvalette ıkınmadan sonra gelen sıvı
    Yaa kardeşim büyük tuvaletimi yaparken beyaz kaygan geliyo her tuvaletimi yapınca geliyo ve bn artık bıktım gusül almaktan abdest almam gerekirmi acaba

  2. arifselim
    Yönetici

    Cevap: Tuvalette ıkınmadan sonra gelen sıvı


    Reklam


    Bu gelen akıntı meni olsa bile gusül almana zaten gerek yoktur. Meni ancak şehvetle boşalırsa gusül gerekir. Eğer sürekli bu oluyorsa doktora gitmelisin.

  3. Misafir
    Hocam her büyük abdestimi yaptığımda ıkınırken şeffaf bi sıvı geliyor. Gusül abdesti almam gerekir mi??

  4. klav
    Üye
    Mezi gelmesi guslü gerektirmez.

  5. Misafir
    İdrarı yaptıktan sonra beyaz renkte döl geliyor senelerdir ara ara böle neden acaba?


    Hocam ben bir isimden dolayi tuvaletimi tutmustum sehvetlendim ve biraz sonra tuvalete gittiğimde idrarla karisik cok az birsey cikti ama beyaz meni değildi.ozur dileyerek soyluyorum kaygan ve yapiskandi suda ip gibi gozukuyor

  6. arifselim
    Yönetici
    - İdrarı yaptıktan sonra şehvetsiz bir şekilde gelen sıvı meni olsa bile gusül gerekmez. Bunun için doktora gitmelisin.

    - Eğer meni değil ince şeffaf ve yapışkan ise bu mezidir ve gusül almanı gerektirmez.

  7. Misafir
    Sa hocam benim sorum şu meniyle meziyi cok iyi biliyorum ayırtta edebiliyorum fakat son zamanlarda koyu renkli donlar giymeye basladım ve donumda nokta kadar leke var beyazımsı (don kırmızı) 2 3 tane, vedi olduğunu düşünüyorum vedi donda leke bırakırmı ? Vedi olmasa bile meni olmasının imkanı yok anca mezi olabilir çünki çok az miktarda nokta kadar ama yinede gusül yapma isteği doğuyor içime büyük vesvese deyim yardımcı olun

  8. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Bu bahsettiğin lekeler vedi veya mezi olabilir. Vedi tıpkı mezi gibidir sadece geldikleri anlar farklıdır.

  9. Misafir
    Selamünaleyküm arkadaşlar tuvalete gidip büyük abdestimi yaparken tenasul organi sertl esiyor ve beyazimsi bi sıvı geliyor bunun için gusul gerekir mi

  10. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. Beyaz renkte olan menidir. Meni ancak şehvetle çıkarsa gusül gerekir. Şehvetsiz bir şekilde meni bile çıkmış olsa cünü olmazsın gusül gerekmez.

  11. Misafir
    Selamun aleykum.Hocam tuvalette azcik +18 biseler dusundum ama cok az toplsaniz 5 sn fln buyuk tuvaletimi yaparkende biraz ıkındım ve 5,6 damla 1sn araliklarla beyaz bir sıvı geldi.Hem de bu olay genelde bnde olmakta,Ç7nkü suana kadar hic masturbasyon yapmadim.Neyse hocam lutfen cevap veriniz gusul almam gerekirmi bu olaydn dolayi?

  12. arifselim
    Yönetici

    Reklam


    Aleykum selam. Bu kadar bir düşünceyle boşalma olmaz. Meni çıkarken büyük bir şehvetle ve fışkırarak çıkar boş yere vesvese etme kendi kendine.

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 SonuncuSonuncu
büyük abdestten sonra gelen sıvı,  tuvaletten sonra gelen sıvı,  ıkınırken sperm gelmesi,  penisten meni gelmesi,  büyük tuvaletten sonra akıntı,  penisten sperm gelmesi,  tuvalette gelen sıvı