Konusunu Oylayın.: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S
  1. 17.Şubat.2012, 01:10
    1
    yalanhayat
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Aralık.2009
    Üye No: 71400
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 27

    Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S






    Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S Mumsema Benim calistgm yerde isveren bna ne maas ne ssk nede yemek veriyor bahsis ile gecinmeye calisiyorum oda bazen i bazen kötü oluyor cünkü bnm patronum makina koydu 1 lira makinaya atiyorlar gidiyorlar hic bir yerde öyle bisey yok bi tek bnm calistgm yerde var petrol ofislerinin hic birinde bu yok ben isi biraktiktan sonra pompacilar ben yokken manuel calistiriyorlar ve müsterinin verdigi parayida ceplerine atiyorlar makinanin parasinin yarisida bnm ama köpük parasi falan kesiyor cok ayip ediyorlar o pompacilar böyle yapiyorlarda hakkima girmiyorlar mi?Bende biliyorum manuel olayini ama yapmiyorum ama hakkimda yeniyor hemde fena bi sekilde zoruma gdyor cünkü ama ordada rahat namaz kilabiliyorum avantajimda bu simdi ben size soriyim sizce bu hak mi?hic bsy almadgm gbi bide kazancima ortak üstelik para icinde yüzüyor bnm 2 3 krsuma göz dikiyor


  2. 17.Şubat.2012, 01:10
    1
    yalanhayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye



    Benim calistgm yerde isveren bna ne maas ne ssk nede yemek veriyor bahsis ile gecinmeye calisiyorum oda bazen i bazen kötü oluyor cünkü bnm patronum makina koydu 1 lira makinaya atiyorlar gidiyorlar hic bir yerde öyle bisey yok bi tek bnm calistgm yerde var petrol ofislerinin hic birinde bu yok ben isi biraktiktan sonra pompacilar ben yokken manuel calistiriyorlar ve müsterinin verdigi parayida ceplerine atiyorlar makinanin parasinin yarisida bnm ama köpük parasi falan kesiyor cok ayip ediyorlar o pompacilar böyle yapiyorlarda hakkima girmiyorlar mi?Bende biliyorum manuel olayini ama yapmiyorum ama hakkimda yeniyor hemde fena bi sekilde zoruma gdyor cünkü ama ordada rahat namaz kilabiliyorum avantajimda bu simdi ben size soriyim sizce bu hak mi?hic bsy almadgm gbi bide kazancima ortak üstelik para icinde yüzüyor bnm 2 3 krsuma göz dikiyor


    Benzer Konular

    - Arkadaşım sünneti inkar ediyor. Tek kaynak Kuran diyor. Acil yardiminiza ihtiyacim var

    - Umrede kaç paraya ihtiyacim var?

    - Yeni işe başladım ama hakkım mı yeniyor anlayamadım Namazlarımı bile kılamıyorum

    - Kur'an da geçen isimlerin hepsini burada birarada toplayabilirmiyiz fikire ihtiyacim var

    - Önerilerinize ihtiyacim var

  3. 17.Şubat.2012, 01:31
    2
    Alenderon
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Şubat.2012
    Üye No: 94265
    Mesaj Sayısı: 15
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 34

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S




    selamün aleyküm
    sevgili kardeşim bu günümüzde çoğu gencin yaşadığı bir sıkıntıdır
    ama biz rızkı Allahtan bekler ve sadece ondan istersek kazancımızda çalışmamızda yalnız Allahın rızasını gözetirsek Rabbimizin rızasını kazanmış oluruz.O kimssenin hakkını kimsede koymadığı gibi her yarattığını rızkıyla birlikte yaratandır.Yaşadığımız ortamları gerek iş gerek sosyal yaşantımızı Allaha ve ondan gelecek hayır ve şerre sabır ve takva ile karşılarsak elbet zatının lutfu boldur. onun için sabredip iyi bir iş bulana kadar beklemeni önerrim. Allah kimilerini varlıkla kimilerini ise yoklukla sınar mesele sınavı en hayırlı bir şekilde vermektedir.

    "Allah, dilediği kimseye rızkı genişletir de, daraltır da. Onlar ise dünya hayatı ile ferahlanmaktalar. Oysa düna hayatı ahiret hayatının yanında bir yol azığından ibarettir." Rad 26


  4. 17.Şubat.2012, 01:31
    2



    selamün aleyküm
    sevgili kardeşim bu günümüzde çoğu gencin yaşadığı bir sıkıntıdır
    ama biz rızkı Allahtan bekler ve sadece ondan istersek kazancımızda çalışmamızda yalnız Allahın rızasını gözetirsek Rabbimizin rızasını kazanmış oluruz.O kimssenin hakkını kimsede koymadığı gibi her yarattığını rızkıyla birlikte yaratandır.Yaşadığımız ortamları gerek iş gerek sosyal yaşantımızı Allaha ve ondan gelecek hayır ve şerre sabır ve takva ile karşılarsak elbet zatının lutfu boldur. onun için sabredip iyi bir iş bulana kadar beklemeni önerrim. Allah kimilerini varlıkla kimilerini ise yoklukla sınar mesele sınavı en hayırlı bir şekilde vermektedir.

    "Allah, dilediği kimseye rızkı genişletir de, daraltır da. Onlar ise dünya hayatı ile ferahlanmaktalar. Oysa düna hayatı ahiret hayatının yanında bir yol azığından ibarettir." Rad 26


  5. 17.Şubat.2012, 13:02
    3
    yalanhayat
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Aralık.2009
    Üye No: 71400
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 27

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    Aleyküm selam kardesim benim zoruma gidiyor ama bu durum ben manuel calistirsam parayi alsam o benim hakkim cünkü köpügü alan ben isciligi yapan benim hic bisey almayan gene ben ise baslamadan önce yemek falan vercez dediler onuda yapmadilar makinalara bsy olsa benden kesiyorlar iyiki muhasebeci beni seviyorda onlari kesmiyor benden ben ayarlarim diyor bana onu yapmasa ben hicbisey alamicam pompacilarda ben yokken parayi ceplerine atiyorlar oda hak olmuyor mu?


  6. 17.Şubat.2012, 13:02
    3
    yalanhayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Aleyküm selam kardesim benim zoruma gidiyor ama bu durum ben manuel calistirsam parayi alsam o benim hakkim cünkü köpügü alan ben isciligi yapan benim hic bisey almayan gene ben ise baslamadan önce yemek falan vercez dediler onuda yapmadilar makinalara bsy olsa benden kesiyorlar iyiki muhasebeci beni seviyorda onlari kesmiyor benden ben ayarlarim diyor bana onu yapmasa ben hicbisey alamicam pompacilarda ben yokken parayi ceplerine atiyorlar oda hak olmuyor mu?


  7. 17.Şubat.2012, 13:51
    4
    nuranden
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Şubat.2012
    Üye No: 94241
    Mesaj Sayısı: 42
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: A'raf

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    Ne güzel ...ekmeğinizi taştan çıkarıyorsunz

    -taş kalpli insanlardan-

    rabbim rızka kefil,fakat kişi araştıracak-ve arıyacak o rızkı..

    maşallah size..rabbim yardımcınız olsun.çok dua edin..bizlerde edelim..

    rabbim selamete çıkarsın sizi..


  8. 17.Şubat.2012, 13:51
    4
    Üye
    Ne güzel ...ekmeğinizi taştan çıkarıyorsunz

    -taş kalpli insanlardan-

    rabbim rızka kefil,fakat kişi araştıracak-ve arıyacak o rızkı..

    maşallah size..rabbim yardımcınız olsun.çok dua edin..bizlerde edelim..

    rabbim selamete çıkarsın sizi..


  9. 17.Şubat.2012, 14:00
    5
    yalanhayat
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Aralık.2009
    Üye No: 71400
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 27

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    ya adam cok zengn ama 2 3 krsuma göz dikiyor iste


  10. 17.Şubat.2012, 14:00
    5
    yalanhayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    ya adam cok zengn ama 2 3 krsuma göz dikiyor iste


  11. 17.Şubat.2012, 14:03
    6
    nuranden
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Şubat.2012
    Üye No: 94241
    Mesaj Sayısı: 42
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: A'raf

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    demekki hakkın değilmiş..

    eğer HAKKIN olsa zaten senin olurdu..

    geniş düşün..tevekkül et..


  12. 17.Şubat.2012, 14:03
    6
    Üye
    demekki hakkın değilmiş..

    eğer HAKKIN olsa zaten senin olurdu..

    geniş düşün..tevekkül et..


  13. 17.Şubat.2012, 15:38
    7
    yalanhayat
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Aralık.2009
    Üye No: 71400
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 27

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    Nasil hkkm dgl?Maas ssk yemek yok benim hakkim yenmiyor mu diyorsun? Üstelik pompacilar bize kazancima göz dikiyorlar benim sorumu tam okumadin galiba sen


  14. 17.Şubat.2012, 15:38
    7
    yalanhayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Nasil hkkm dgl?Maas ssk yemek yok benim hakkim yenmiyor mu diyorsun? Üstelik pompacilar bize kazancima göz dikiyorlar benim sorumu tam okumadin galiba sen


  15. 17.Şubat.2012, 16:36
    8
    kibrit
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Ocak.2012
    Üye No: 93862
    Mesaj Sayısı: 516
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    Sen haklısın kardeşim hakkın yeniliyor. Burada bizimle tartışmak yerine git işverenle tartış. Böyle böyle de. Adamsa anlar hak verir anlamazsa çek git başka iş mi yok! Gerçi yeni iş bulmadan işi bırak demek doğru değil o yüzden sen iş araştır var gücünle daha sonra o işi bırak...


  16. 17.Şubat.2012, 16:36
    8
    Devamlı Üye
    Sen haklısın kardeşim hakkın yeniliyor. Burada bizimle tartışmak yerine git işverenle tartış. Böyle böyle de. Adamsa anlar hak verir anlamazsa çek git başka iş mi yok! Gerçi yeni iş bulmadan işi bırak demek doğru değil o yüzden sen iş araştır var gücünle daha sonra o işi bırak...


  17. 17.Şubat.2012, 17:58
    9
    nuranden
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Şubat.2012
    Üye No: 94241
    Mesaj Sayısı: 42
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: A'raf

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    Çalışmaya ihtiyacım var demekle o işden çıkamıyorsunuz manasını çıkarttım kendi adıma..

    oyüzdende yapabileceğiniz bir şey olmadığı için kanaat edin demek istedim..yani bir söz vardır;ya bu deveyi güdersin misali...

    elbetteki;hakkınını yenildiğini düşünüyorsan;daha iyi bir iş bulup o işi bırakmaktır!

    hırs göstermeden tevekkül halinde olmaktır...


  18. 17.Şubat.2012, 17:58
    9
    Üye
    Çalışmaya ihtiyacım var demekle o işden çıkamıyorsunuz manasını çıkarttım kendi adıma..

    oyüzdende yapabileceğiniz bir şey olmadığı için kanaat edin demek istedim..yani bir söz vardır;ya bu deveyi güdersin misali...

    elbetteki;hakkınını yenildiğini düşünüyorsan;daha iyi bir iş bulup o işi bırakmaktır!

    hırs göstermeden tevekkül halinde olmaktır...


  19. 17.Şubat.2012, 19:19
    10
    yalanhayat
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Aralık.2009
    Üye No: 71400
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 27

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    Bazen diyorumki olum madem hakkını yiyorlar sende hakkını yedirtme hakkını al makinayı manuel çalıştır en azından yemek paran çıksın yol paran çıksın yani onları dert etme bari diyorum hakkım yeniyorsa bu hakkı ben kendim alamazmıyım adam işine gelirse diyor ama iş bulmakta kolay değil


  20. 17.Şubat.2012, 19:19
    10
    yalanhayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Bazen diyorumki olum madem hakkını yiyorlar sende hakkını yedirtme hakkını al makinayı manuel çalıştır en azından yemek paran çıksın yol paran çıksın yani onları dert etme bari diyorum hakkım yeniyorsa bu hakkı ben kendim alamazmıyım adam işine gelirse diyor ama iş bulmakta kolay değil


  21. 17.Şubat.2012, 19:24
    11
    kibrit
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Ocak.2012
    Üye No: 93862
    Mesaj Sayısı: 516
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    Aman gaza gelip işten ayrılma, iş bul sonra ayrıl. İnsanlar aşırı derecede çakal olmuşlar. Sen kimsenin hakkına girmeden hakkını savun! Yapman gerekeni yap. Allah mazlumun yanındadır...


  22. 17.Şubat.2012, 19:24
    11
    Devamlı Üye
    Aman gaza gelip işten ayrılma, iş bul sonra ayrıl. İnsanlar aşırı derecede çakal olmuşlar. Sen kimsenin hakkına girmeden hakkını savun! Yapman gerekeni yap. Allah mazlumun yanındadır...


  23. 17.Şubat.2012, 20:14
    12
    yalanhayat
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Aralık.2009
    Üye No: 71400
    Mesaj Sayısı: 225
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 27

    Cevap: Calismaya ihtiyacim var ama hakkim yeniyor:S

    öyle birşeyki kardeşim maaş ssk yemek yok üstelik birde köpük makinasına alınan köpügün parası benden kesiliyor makinalara birşey olsa benden biliyorlar benden kesiyorlar oraya atılan her para benim hakkım çünkü ona alınan köpügü zaten ben alıyorum yani benden alıyorlar parasını ben o parayı oraya atmak yerine kendime almam daha mantıklı çünkü durum ortada hakkımı savunmaya kalksam neki dinliyorlar mı sanki adam kendi zenginligini bilmiyor altında 200 milyarlık mercedesi var onun bunun hakkını yiyerek


  24. 17.Şubat.2012, 20:14
    12
    yalanhayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    öyle birşeyki kardeşim maaş ssk yemek yok üstelik birde köpük makinasına alınan köpügün parası benden kesiliyor makinalara birşey olsa benden biliyorlar benden kesiyorlar oraya atılan her para benim hakkım çünkü ona alınan köpügü zaten ben alıyorum yani benden alıyorlar parasını ben o parayı oraya atmak yerine kendime almam daha mantıklı çünkü durum ortada hakkımı savunmaya kalksam neki dinliyorlar mı sanki adam kendi zenginligini bilmiyor altında 200 milyarlık mercedesi var onun bunun hakkını yiyerek





+ Yorum Gönder
Git 12 Son