Konusunu Oylayın.: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?

5 üzerinden 4.50 | Toplam : 8 kişi
Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?
  1. 22.Ocak.2012, 17:40
    1
    Emir5516
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ocak.2012
    Üye No: 93675
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?






    Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ? Mumsema Hocam öncelikle Selamunaleykum Şöyle bir suhalim olacak;Cünup olunca,boy abdesti alarken küfür edersek yanlışıkla veya normal abdesti bozarmı birde hocam abdest sonrası etsek bozarmı? Bazıları vucuda 1 kere su dokun diyor bazıları 3 diyor hocam bu abdestin Kuran-ı kerimde doğru yazanını söylerseniz cok memnun olurum iyi günler..


  2. 22.Ocak.2012, 17:40
    1
    Emir5516 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Hocam öncelikle Selamunaleykum Şöyle bir suhalim olacak;Cünup olunca,boy abdesti alarken küfür edersek yanlışıkla veya normal abdesti bozarmı birde hocam abdest sonrası etsek bozarmı? Bazıları vucuda 1 kere su dokun diyor bazıları 3 diyor hocam bu abdestin Kuran-ı kerimde doğru yazanını söylerseniz cok memnun olurum iyi günler..


    Benzer Konular

    - Gusül abdesti alırken küfür etmek abdesti bozar mı

    - Gusül abdesti alırken içimizden küfür etmek abdesti bozar mı?

    - Güsül abdesti alırken abdesti bozan durumlar nedir?

    - Gusül abdesti alırken şarkı söylemek veya bir şey düşünmek gusulu bozarmı

  3. 23.Ocak.2012, 14:29
    2
    bafralıemre
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Şubat.2010
    Üye No: 73031
    Mesaj Sayısı: 430
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 25

    Cevap: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?




    Aleykumselam ve rahmetullah

    Kardeş guslunde abdestinde tamadır.Küfürle abdest bozulmaz
    Ama küfür etmesen daha iyi olur Allahu teala sana bu ağzı emrei bil maruf nehyi anil münker için kendisini anlatman için Allahu tealayı dünyaya duyurman için vermiştir ama sen bunu şeytani işlerde kullanman ne kadar akla mantığa uyar.Hiç Allah lafzı ile küfür kelimeleri aynı ağıza yakışırmı

    Vicudunu 1 kere yıkaman farzdır 3 kere yıkaman sünnettir


  4. 23.Ocak.2012, 14:29
    2
    Devamlı Üye



    Aleykumselam ve rahmetullah

    Kardeş guslunde abdestinde tamadır.Küfürle abdest bozulmaz
    Ama küfür etmesen daha iyi olur Allahu teala sana bu ağzı emrei bil maruf nehyi anil münker için kendisini anlatman için Allahu tealayı dünyaya duyurman için vermiştir ama sen bunu şeytani işlerde kullanman ne kadar akla mantığa uyar.Hiç Allah lafzı ile küfür kelimeleri aynı ağıza yakışırmı

    Vicudunu 1 kere yıkaman farzdır 3 kere yıkaman sünnettir


  5. 24.Ocak.2013, 11:58
    3
    gali_orun
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Şubat.2012
    Üye No: 94141
    Mesaj Sayısı: 10
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 31

    Cevap: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?

    hocam peki gusulden sonra edilen küfür güslü bozmaz değil mi


  6. 24.Ocak.2013, 11:58
    3
    gali_orun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    hocam peki gusulden sonra edilen küfür güslü bozmaz değil mi


  7. 24.Ocak.2013, 12:05
    4
    imamhatipli42
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Ocak.2007
    Üye No: 7
    Mesaj Sayısı: 3,569
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 51

    Cevap: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?

    Alıntı
    hocam peki gusulden sonra edilen küfür güslü bozmaz değil mi
    Küfretmek gusül abdestini bozmaz fakat küfür müslümanın ağzına yakışmayan pis bir kötü ahlak çeşididir.


  8. 24.Ocak.2013, 12:05
    4
    Özel Üye
    Alıntı
    hocam peki gusulden sonra edilen küfür güslü bozmaz değil mi
    Küfretmek gusül abdestini bozmaz fakat küfür müslümanın ağzına yakışmayan pis bir kötü ahlak çeşididir.


  9. 31.Aralık.2014, 10:07
    5
    Misafir

    Cevap: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?

    Hocam şimdi gusül alırken ağızdan kötü laf çıkması bozuyor değilmi hani akla gelen kötü düşüncelerden bahsetmiyorum ağızdan çıkan kötü söz gusül alırken mani olmaz dimi


  10. 31.Aralık.2014, 10:07
    5
    Ayaz demir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ayaz demir
    Misafir
    Hocam şimdi gusül alırken ağızdan kötü laf çıkması bozuyor değilmi hani akla gelen kötü düşüncelerden bahsetmiyorum ağızdan çıkan kötü söz gusül alırken mani olmaz dimi


  11. 10.Temmuz.2016, 18:58
    6
    Misafir

    Gusul abdesti

    Merhaba , sizlere icimdeki bi vesvese icin soru sormak istiyorum.Gecen seferinde gusul abdesti alirken agzimdan agir bi kufur kacti ve Allah'im lutfen affet bi daha kufur etmicem dedim.Ama bazen iste sinirlienince filan agzimdan hafif kufur de ciksa gusulum bozuldu hissediyorum ne kdr alsamds hep boyle icim cok huzursuz.


  12. 10.Temmuz.2016, 18:58
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba , sizlere icimdeki bi vesvese icin soru sormak istiyorum.Gecen seferinde gusul abdesti alirken agzimdan agir bi kufur kacti ve Allah'im lutfen affet bi daha kufur etmicem dedim.Ama bazen iste sinirlienince filan agzimdan hafif kufur de ciksa gusulum bozuldu hissediyorum ne kdr alsamds hep boyle icim cok huzursuz.


  13. 09.Eylül.2017, 10:44
    7
    Misafir

    Yorum: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?

    Selamın aleyküm arkadaslar gusul abdesti ve namaz abdesti alırken cok sıkıntı yasıyorum töbe haşa allaha küfür ediyorum istemeden dilim sürekli dua ediyo beynimin içinde bişey küfür ediyo kurtulamıyorum bu durumdan suanda bile vesvese var 20 kere gusul aldıgımı aglayarak bamyodan cıktıgımı biliyorum lütfen bi akıl verin


  14. 09.Eylül.2017, 10:44
    7
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamın aleyküm arkadaslar gusul abdesti ve namaz abdesti alırken cok sıkıntı yasıyorum töbe haşa allaha küfür ediyorum istemeden dilim sürekli dua ediyo beynimin içinde bişey küfür ediyo kurtulamıyorum bu durumdan suanda bile vesvese var 20 kere gusul aldıgımı aglayarak bamyodan cıktıgımı biliyorum lütfen bi akıl verin


  15. 11.Eylül.2017, 10:55
    8
    Misafir

    Yorum: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?

    Kardesim gusl abdestini iyice arastir gusl almadan once aklının temiz tut niyetini et 3 kere agzina sonra 3 kere burnuna su ver ve vucudunun her yerini islaklik kalmayacak sekilde yika gusl budur seytanin vesveselerine uyma o seni bezdirmeye su israfi yaptirmaya iter aklini kullanarak kendine malik olarak abdestini al


  16. 11.Eylül.2017, 10:55
    8
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kardesim gusl abdestini iyice arastir gusl almadan once aklının temiz tut niyetini et 3 kere agzina sonra 3 kere burnuna su ver ve vucudunun her yerini islaklik kalmayacak sekilde yika gusl budur seytanin vesveselerine uyma o seni bezdirmeye su israfi yaptirmaya iter aklini kullanarak kendine malik olarak abdestini al


  17. 15.Eylül.2017, 17:30
    9
    Misafir

    Yorum: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür abdesti bozarmı ?

    Ben normalde banyomu edip sonradan gusüle niyet eden birisiyim gusülden öncede yani banyomu bitirdikten sonrada normal abdest alırım neyse gusül sırasında köpüklerken ön ve arka edep yerimi annem geldi bağırdı çıksana diye çok uzun süre kalmıştım bende tamam çık çıkıcam dedim biraz bağırdım galiba gusülüm kabul olmuşmudur bide bazen banyoya giren oluyor görürse günah mıdır kabul olur mu

    Çok acil cevap yazarmisiniz gusul abdesti aldım annem cok takintili biri beni merak edip durdu banyodayken bende sinirli biriyim sinirimden burdayim demek icin dusa kabine sert bir sekilde vurdum sonra tam guslumu aldim cıkcam yine banyonun kapisini tak tak kiracak gibi caldı annem sinirimden agza alinmicak kufurler ettim banyonun kapisina falan vurdum zaten gusul abdesti alirken zorlaniyorum sinirimden banyoda uzerimi giyinmeden ağladım uzerimi giyinmeden banyoda sakinlesip sigara ictim vesveseye kanmamak icin simdi size soruyorum gusul abdestim kabul olmusmudur cok acil cevap yazarsaniz sevinirim

    Çok acil cevap yazarmisiniz gusul abdesti aldım annem cok takintili biri beni merak edip durdu banyodayken bende sinirli biriyim sinirimden burdayim demek icin dusa kabine sert bir sekilde bir iki kere vurdum sonra tam guslumu aldim cıkcam yine banyonun kapisini tak tak kiracak gibi caldı annem bende ona o anki sinirimle agza alinmicak kufurler ettim beddualar ettim banyonun dış kapisina falan vurdum zaten gusul abdesti alirken zorlaniyorum sinirimden banyoda uzerimi giyinmeden ağladım cunupken cikartmis oldugum kiyafetleri giyip sigarami alip tekrar banyoya girdim uzerimi cikartip sigarami ictim aklimda tekrar gusul abdesti almak oldugu icin...sonra sigarami icerken banyoda vesveseye kanmamak icin tekrar gusul abdesti almadım vucudumu yıkayıp banyodan çıktım simdi size soruyorum gusul abdestim kabul olmusmudur çok takıntılı biriyim gusul abdesti almam 2 saati buluyor ne olur cok acil cevap yazarsaniz sevinirim


  18. 15.Eylül.2017, 17:30
    9
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben normalde banyomu edip sonradan gusüle niyet eden birisiyim gusülden öncede yani banyomu bitirdikten sonrada normal abdest alırım neyse gusül sırasında köpüklerken ön ve arka edep yerimi annem geldi bağırdı çıksana diye çok uzun süre kalmıştım bende tamam çık çıkıcam dedim biraz bağırdım galiba gusülüm kabul olmuşmudur bide bazen banyoya giren oluyor görürse günah mıdır kabul olur mu

    Çok acil cevap yazarmisiniz gusul abdesti aldım annem cok takintili biri beni merak edip durdu banyodayken bende sinirli biriyim sinirimden burdayim demek icin dusa kabine sert bir sekilde vurdum sonra tam guslumu aldim cıkcam yine banyonun kapisini tak tak kiracak gibi caldı annem sinirimden agza alinmicak kufurler ettim banyonun kapisina falan vurdum zaten gusul abdesti alirken zorlaniyorum sinirimden banyoda uzerimi giyinmeden ağladım uzerimi giyinmeden banyoda sakinlesip sigara ictim vesveseye kanmamak icin simdi size soruyorum gusul abdestim kabul olmusmudur cok acil cevap yazarsaniz sevinirim

    Çok acil cevap yazarmisiniz gusul abdesti aldım annem cok takintili biri beni merak edip durdu banyodayken bende sinirli biriyim sinirimden burdayim demek icin dusa kabine sert bir sekilde bir iki kere vurdum sonra tam guslumu aldim cıkcam yine banyonun kapisini tak tak kiracak gibi caldı annem bende ona o anki sinirimle agza alinmicak kufurler ettim beddualar ettim banyonun dış kapisina falan vurdum zaten gusul abdesti alirken zorlaniyorum sinirimden banyoda uzerimi giyinmeden ağladım cunupken cikartmis oldugum kiyafetleri giyip sigarami alip tekrar banyoya girdim uzerimi cikartip sigarami ictim aklimda tekrar gusul abdesti almak oldugu icin...sonra sigarami icerken banyoda vesveseye kanmamak icin tekrar gusul abdesti almadım vucudumu yıkayıp banyodan çıktım simdi size soruyorum gusul abdestim kabul olmusmudur çok takıntılı biriyim gusul abdesti almam 2 saati buluyor ne olur cok acil cevap yazarsaniz sevinirim


  19. 15.Eylül.2017, 21:22
    10
    ACiLSERViS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,838
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Güsül abdesti aldıkdan sonra veya alırken küfür etmek abdesti bozarmı ?

    Guslün şartlarını yerine getirdiysen diğer ne yaptığının önemi yok guslün olur. Annen yanlış yapsa da ona bağırmak ona veya ona sinirlendiğin için kendi kendine küfretmen doğru değil. Anne babaya bu şekil karşılık verilmez.


  20. 15.Eylül.2017, 21:22
    10
    Administrator
    Guslün şartlarını yerine getirdiysen diğer ne yaptığının önemi yok guslün olur. Annen yanlış yapsa da ona bağırmak ona veya ona sinirlendiğin için kendi kendine küfretmen doğru değil. Anne babaya bu şekil karşılık verilmez.





+ Yorum Gönder