Konusunu Oylayın.: Beni istemeye gelen çirkin buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Beni istemeye gelen çirkin buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim
  1. 18.Aralık.2011, 23:35
    1
    Beyza34
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Ağustos.2011
    Üye No: 89270
    Mesaj Sayısı: 126
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 26

    Beni istemeye gelen çirkin buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim






    Beni istemeye gelen çirkin buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim Mumsema Beni çirkin buldu sevdiğim adam istemedi . Olmuyor anlaşamıyoruz dedi ben de içimden dedim ki Allah'ım sana yemin olsun şahit ol Allahım Senin üzerine yemin ediyorum ki Hz. Muhammed şahit olsun birgün pişman olup gelirse affetmicem yeter ki o pişmanlıgını göreyim hasta oldum kardeşlerim bu insan yüzünden ilk sevdiğim insandı ciddi anlamda ilk görüştüğüm kişiydi . Ama çirkin buldu Ben böyle bir söz verdim Allah'a verdim çünkü Rabbimin o kişiyi bana göndermesini istiyorum çünkü Rabbime söz verdim yapıcam sözümde durucam sizce doğru mu yaptım bilmiyorum ama kendimi harab ettim

    Rabbim yollar diye böyle bir dua ettim yani allah'a böyle söz verince kabul oluyor zannediyorum ama ben de söz verdim Rabbime ... Yapıcam


  2. 18.Aralık.2011, 23:35
    1
    Beyza34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye



    Beni çirkin buldu sevdiğim adam istemedi . Olmuyor anlaşamıyoruz dedi ben de içimden dedim ki Allah'ım sana yemin olsun şahit ol Allahım Senin üzerine yemin ediyorum ki Hz. Muhammed şahit olsun birgün pişman olup gelirse affetmicem yeter ki o pişmanlıgını göreyim hasta oldum kardeşlerim bu insan yüzünden ilk sevdiğim insandı ciddi anlamda ilk görüştüğüm kişiydi . Ama çirkin buldu Ben böyle bir söz verdim Allah'a verdim çünkü Rabbimin o kişiyi bana göndermesini istiyorum çünkü Rabbime söz verdim yapıcam sözümde durucam sizce doğru mu yaptım bilmiyorum ama kendimi harab ettim

    Rabbim yollar diye böyle bir dua ettim yani allah'a böyle söz verince kabul oluyor zannediyorum ama ben de söz verdim Rabbime ... Yapıcam


    Benzer Konular

    - Bir daha bu olayı yapmamaya yemin ettim

    - Bir daha sigara içmeyeceğim yemin ettim yeminimi bozmak istyurum ne yapmam gerekir?

    - Allah adına bir şeyi yapmayacağıma dair yemin ettim ve bozdum Yemin Kefareti Gerekir Mi ?

    - Savdiğim kız beni aldatınca bende beddua ettim ama huzursuzum biraz

    - Nişanlımdan ayrıldıktan sonra birdaha onunla evlenirsem allah beni yedigim ekmege muhtac etsin diye

  3. 18.Aralık.2011, 23:41
    2
    muvahhidim
    herşey O'nun için..!

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2010
    Üye No: 78968
    Mesaj Sayısı: 1,235
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 14
    Bulunduğu yer: جَنُوبُ تُرْكيا

    Cevap: Ne Olursunuz Yardım Edin




    Alıntı
    Beni çirkin buldu sevdiğim adam istemedi . Olmuyor anlaşamıyoruz dedi ben de içimden dedim ki Allah'ım sana yemin olsun şahit ol Allahım Senin üzerine yemin ediyorum ki Hz. Muhammed şahit olsun birgün pişman olup gelirse affetmicem yeter ki o pişmanlıgını göreyim hasta oldum kardeşlerim bu insan yüzünden ilk sevdiğim insandı ciddi anlamda ilk görüştüğüm kişiydi . Ama çirkin buldu Ben böyle bir söz verdim Allah'a verdim çünkü Rabbimin o kişiyi bana göndermesini istiyorum çünkü Rabbime söz verdim yapıcam sözümde durucam sizce doğru mu yaptım bilmiyorum ama kendimi harab ettim

    Kardeş;
    Bu tip meseleler evlik hususunda gayet normaldir.. Yani siz, isteyen kişinin hoşuna gitmiyor aolabilirsiniz. Bu durumda kin gütmek son derece yanlıştır..



  4. 18.Aralık.2011, 23:41
    2
    herşey O'nun için..!



    Alıntı
    Beni çirkin buldu sevdiğim adam istemedi . Olmuyor anlaşamıyoruz dedi ben de içimden dedim ki Allah'ım sana yemin olsun şahit ol Allahım Senin üzerine yemin ediyorum ki Hz. Muhammed şahit olsun birgün pişman olup gelirse affetmicem yeter ki o pişmanlıgını göreyim hasta oldum kardeşlerim bu insan yüzünden ilk sevdiğim insandı ciddi anlamda ilk görüştüğüm kişiydi . Ama çirkin buldu Ben böyle bir söz verdim Allah'a verdim çünkü Rabbimin o kişiyi bana göndermesini istiyorum çünkü Rabbime söz verdim yapıcam sözümde durucam sizce doğru mu yaptım bilmiyorum ama kendimi harab ettim

    Kardeş;
    Bu tip meseleler evlik hususunda gayet normaldir.. Yani siz, isteyen kişinin hoşuna gitmiyor aolabilirsiniz. Bu durumda kin gütmek son derece yanlıştır..



  5. 18.Aralık.2011, 23:46
    3
    Beyza34
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Ağustos.2011
    Üye No: 89270
    Mesaj Sayısı: 126
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 26
    istemeye gelmedi yeni tanışma aşamasındaydık

    Sözümden dönmeyecem bırakıp gitmeseydi onun pişmanlıgını görmek için Rabbime dua ettim


  6. 18.Aralık.2011, 23:46
    3
    Beyza34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    istemeye gelmedi yeni tanışma aşamasındaydık

    Sözümden dönmeyecem bırakıp gitmeseydi onun pişmanlıgını görmek için Rabbime dua ettim


  7. 19.Aralık.2011, 00:02
    4
    muvahhidim
    herşey O'nun için..!

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2010
    Üye No: 78968
    Mesaj Sayısı: 1,235
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 14
    Bulunduğu yer: جَنُوبُ تُرْكيا

    Cevap: Beni istemeye gelen çirikn buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim

    Alıntı
    Sözümden dönmeyecem bırakıp gitmeseydi onun pişmanlıgını görmek için Rabbime dua ettim


    Kardeş;
    Daha iyi ya tanışma aşaması, henüz ne nişanlılık ne de isteme var, bence bu kişi, dileseydi seni seviyormuş gibi yapıp seni aldatabilirdi. Bence bırak kin beslemeyi ve inadı, başka kısmetlerine bak..



  8. 19.Aralık.2011, 00:02
    4
    herşey O'nun için..!
    Alıntı
    Sözümden dönmeyecem bırakıp gitmeseydi onun pişmanlıgını görmek için Rabbime dua ettim


    Kardeş;
    Daha iyi ya tanışma aşaması, henüz ne nişanlılık ne de isteme var, bence bu kişi, dileseydi seni seviyormuş gibi yapıp seni aldatabilirdi. Bence bırak kin beslemeyi ve inadı, başka kısmetlerine bak..



  9. 19.Aralık.2011, 00:06
    5
    Beyza34
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Ağustos.2011
    Üye No: 89270
    Mesaj Sayısı: 126
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 26

    Cevap: Beni istemeye gelen çirkin buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim

    inşAllah ben bakarım İnşAllah ama gerçekten pişman olup geldiğinde kabul etmicem Rabbime verdiğim sözden dönmeyecem Duanızda unutmayın bu garip , çirkin ve günahkar kardeşinizi


  10. 19.Aralık.2011, 00:06
    5
    Beyza34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    inşAllah ben bakarım İnşAllah ama gerçekten pişman olup geldiğinde kabul etmicem Rabbime verdiğim sözden dönmeyecem Duanızda unutmayın bu garip , çirkin ve günahkar kardeşinizi


  11. 19.Aralık.2011, 00:15
    6
    muvahhidim
    herşey O'nun için..!

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2010
    Üye No: 78968
    Mesaj Sayısı: 1,235
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 14
    Bulunduğu yer: جَنُوبُ تُرْكيا

    Cevap: Beni istemeye gelen çirkin buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim

    Alıntı
    Rabbime verdiğim sözden dönmeyecem Duanızda unutmayın bu garip , çirkin ve günahkar kardeşinizi
    Kardeş;
    Unutmaki Rabbin, Senin kendisine verdiğin sözden ziyade, senin onu affetmeni ve kin beslememeni daha sevimli bulacak ve sana daha hayırlı kısmetler bahşedecektir. Sen isteğinde samimi ol, herşey güzel olmakla bitmiyor. Senin iyi dediğin kişinin dış görünüşü iyi olabilir ama içini bilemezsin, nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu!! Kendini aşağılamanın bir anlamı yoktur. Allah (c.c) tüm insanları, en güzel bir surette yaratmıştır.. Şüphesiz O, sizin dış görünüşünüze, mallarınıza, makamınıza bakmaz, O; sizin kalbinize bakar.. Unutma! dış görünüşün kendince güzel olmasa da, bari Rabbinin tertemiz yaratmış olduğu o kalbini kininle ve nefretinle bozma!! ve Rabbinden her daim hayırlısını ve temiz birini iste..



  12. 19.Aralık.2011, 00:15
    6
    herşey O'nun için..!
    Alıntı
    Rabbime verdiğim sözden dönmeyecem Duanızda unutmayın bu garip , çirkin ve günahkar kardeşinizi
    Kardeş;
    Unutmaki Rabbin, Senin kendisine verdiğin sözden ziyade, senin onu affetmeni ve kin beslememeni daha sevimli bulacak ve sana daha hayırlı kısmetler bahşedecektir. Sen isteğinde samimi ol, herşey güzel olmakla bitmiyor. Senin iyi dediğin kişinin dış görünüşü iyi olabilir ama içini bilemezsin, nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu!! Kendini aşağılamanın bir anlamı yoktur. Allah (c.c) tüm insanları, en güzel bir surette yaratmıştır.. Şüphesiz O, sizin dış görünüşünüze, mallarınıza, makamınıza bakmaz, O; sizin kalbinize bakar.. Unutma! dış görünüşün kendince güzel olmasa da, bari Rabbinin tertemiz yaratmış olduğu o kalbini kininle ve nefretinle bozma!! ve Rabbinden her daim hayırlısını ve temiz birini iste..



  13. 19.Aralık.2011, 00:38
    7
    Beyza34
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Ağustos.2011
    Üye No: 89270
    Mesaj Sayısı: 126
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 26

    Cevap: Beni istemeye gelen çirkin buldu bende Allah adına yemin ettim bir daha dönerse asla kabul etmeyeceğim

    Aminnn muvahhidim kardeşim Allah razı olsunn duanızda unutmayın ne olur bu zamanda duanıza sizleri tanımıyorum ama birinizin ettiği temiz ağızdan temiz gönülden veya dertli gönüülden ettiği dua kabul olur benim içimdeki sıkıntılar hürmetine Rabbimden şuan kim ne istiyor ve ne diliyorsa Rabbim hakkınızda , hakkımızda en hayırlı en güzelini versin Şer ise bile Hayra çevirsin Rabbim Aminn


  14. 19.Aralık.2011, 00:38
    7
    Beyza34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Aminnn muvahhidim kardeşim Allah razı olsunn duanızda unutmayın ne olur bu zamanda duanıza sizleri tanımıyorum ama birinizin ettiği temiz ağızdan temiz gönülden veya dertli gönüülden ettiği dua kabul olur benim içimdeki sıkıntılar hürmetine Rabbimden şuan kim ne istiyor ve ne diliyorsa Rabbim hakkınızda , hakkımızda en hayırlı en güzelini versin Şer ise bile Hayra çevirsin Rabbim Aminn





+ Yorum Gönder