Konusunu Oylayın.: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 11 kişi oyladı.

Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin
  1. 28.Eylül.2016, 19:01
    73
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    reklam


    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin yedinci sayfa yazısı mumsema.com Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin
    Aslında mantıklı düşünüyorsun. Ama sen farketmedigin için beynin komut vermedi. Biz insanoğlunun canı hep kıymetli olmuştur kendimizce zaten. Bunu farkettigimizde acımıyor. Biz aciyacagini düşündüğümüz için acıyor. Biz bize acı vermiyceni anlasak acımaz zaten. Mesela ben de böyle düşünüyordum. Ama aynanın karşısına geçip baya bi düşündüm ve bu kanıya ulaştım. Bunu kanıtlamak için de size çok sadistce gelecek bi şey yaptım. Elimi yaktım çakmakla. Ama acıdığını düşünmedim. Biz algilarimizi başka şeye yöneltirsek bize fiziksel acı verecek şeyleri hissetmeyiz.


  2. 28.Eylül.2016, 19:01
    73
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Aslında mantıklı düşünüyorsun. Ama sen farketmedigin için beynin komut vermedi. Biz insanoğlunun canı hep kıymetli olmuştur kendimizce zaten. Bunu farkettigimizde acımıyor. Biz aciyacagini düşündüğümüz için acıyor. Biz bize acı vermiyceni anlasak acımaz zaten. Mesela ben de böyle düşünüyordum. Ama aynanın karşısına geçip baya bi düşündüm ve bu kanıya ulaştım. Bunu kanıtlamak için de size çok sadistce gelecek bi şey yaptım. Elimi yaktım çakmakla. Ama acıdığını düşünmedim. Biz algilarimizi başka şeye yöneltirsek bize fiziksel acı verecek şeyleri hissetmeyiz.


  3. 28.Eylül.2016, 23:33
    74
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    reklam


    Merhaba kardeş. Bu senin sorduğun sorunun aynısını ibrahim peygamber yüce allaha soruyor. Sen dinsiz değilsin. Sadece kafan karışık. Kur an i iyice oku meal olarak cevabı yüce yaratan verecektir. Bu sorunun cevabı kur an da var.


  4. 28.Eylül.2016, 23:33
    74
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Merhaba kardeş. Bu senin sorduğun sorunun aynısını ibrahim peygamber yüce allaha soruyor. Sen dinsiz değilsin. Sadece kafan karışık. Kur an i iyice oku meal olarak cevabı yüce yaratan verecektir. Bu sorunun cevabı kur an da var.


  5. 29.Eylül.2016, 19:12
    75
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    tabikide evren yada kainat diyeyim ben size evren kendi kendine olamaz.Ve bence buda Allah'ın varlığına kısmen delil oluyo.


  6. 29.Eylül.2016, 19:12
    75
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    tabikide evren yada kainat diyeyim ben size evren kendi kendine olamaz.Ve bence buda Allah'ın varlığına kısmen delil oluyo.


  7. 07.Ekim.2016, 15:49
    76
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    Önününe iki çukur tabak koy,
    Birine su ,Birine ayran koy,
    İçlerine birer küçük boncuk koy,
    Bak bakalım hangisinde boncuk gözükmüyor,
    (Tabiki ayranın içine koyduğun)
    İşte Allah"ı da :Bunun gibi düşün
    Var ama gözükmüyor,
    (HZ, MUHAMMET)
    OSMANİYEDEN BAHA MAĞ


  8. 07.Ekim.2016, 15:49
    76
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Önününe iki çukur tabak koy,
    Birine su ,Birine ayran koy,
    İçlerine birer küçük boncuk koy,
    Bak bakalım hangisinde boncuk gözükmüyor,
    (Tabiki ayranın içine koyduğun)
    İşte Allah"ı da :Bunun gibi düşün
    Var ama gözükmüyor,
    (HZ, MUHAMMET)
    OSMANİYEDEN BAHA MAĞ


  9. 10.Ekim.2016, 17:58
    77
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    Başınız zora sıkışınca Allah `i anlıyorsunuz amma mutlu olunca Allah `a şükür ediyor musun önce bunu düşün


  10. 10.Ekim.2016, 17:58
    77
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Başınız zora sıkışınca Allah `i anlıyorsunuz amma mutlu olunca Allah `a şükür ediyor musun önce bunu düşün


  11. 11.Ekim.2016, 00:24
    78
    öylesine
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Eylül.2016
    Üye No: 109683
    Mesaj Sayısı: 66
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    Nasibinde varsa, alırsın karıncadan bile ders.
    Nasibinde yoksa, bütün cihan önüne serilse sana ters.


  12. 11.Ekim.2016, 00:24
    78
    öylesine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Nasibinde varsa, alırsın karıncadan bile ders.
    Nasibinde yoksa, bütün cihan önüne serilse sana ters.


  13. 14.Kasım.2016, 19:41
    79
    Misafir

    Yorum: Cevap: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    CeylaN Nickli Üyeden Alıntı
    Kardeşim yazdıklarını baştan sona okudum ama baya bir saçmalamışsın yani....Sen acının bilinç altına yerleştiğinden bahsediyorsun.O zaman insanoğlu sağırdır demek lazım...Kişi nasıl uyuyunca bir şey duymaz bir şey hissetmez buda onun gibi...Peki insanın duymasıda mı bilinç altına yerleşmiş...
    canım sanane allahın var olduguna kanıt senin ve evrenin olması sadece dünyanın havası suyu var


  14. 14.Kasım.2016, 19:41
    79
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    CeylaN Nickli Üyeden Alıntı
    Kardeşim yazdıklarını baştan sona okudum ama baya bir saçmalamışsın yani....Sen acının bilinç altına yerleştiğinden bahsediyorsun.O zaman insanoğlu sağırdır demek lazım...Kişi nasıl uyuyunca bir şey duymaz bir şey hissetmez buda onun gibi...Peki insanın duymasıda mı bilinç altına yerleşmiş...
    canım sanane allahın var olduguna kanıt senin ve evrenin olması sadece dünyanın havası suyu var


  15. 15.Kasım.2016, 12:33
    80
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    en güçlü kanıt kuran-ı kerim ve onun ilimle tek tek gerçek olduğunun ispat edilmesidir.


  16. 15.Kasım.2016, 12:33
    80
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    en güçlü kanıt kuran-ı kerim ve onun ilimle tek tek gerçek olduğunun ispat edilmesidir.


  17. 29.Kasım.2016, 22:29
    81
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    İnsan beden ve ruhtan oluşur. Bedenin nasıl yemek içmek uyumak gibi ihtiyaçları varsa. Ruhunda allahı zikretmeye ibaret etmeye ilim öğrenmeye ihtiyacı vardır. Eğer sen şuan huzursuz üzüntülü isen bunu bunun tek sebebi ruhunu doyurmamdır kardeşim. Rum suresi 30. Ayette ve bugari hadislerinde bu konudan. " herkes fıtrat üzere doğar..." yani Allah inancıyla.


  18. 29.Kasım.2016, 22:29
    81
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    İnsan beden ve ruhtan oluşur. Bedenin nasıl yemek içmek uyumak gibi ihtiyaçları varsa. Ruhunda allahı zikretmeye ibaret etmeye ilim öğrenmeye ihtiyacı vardır. Eğer sen şuan huzursuz üzüntülü isen bunu bunun tek sebebi ruhunu doyurmamdır kardeşim. Rum suresi 30. Ayette ve bugari hadislerinde bu konudan. " herkes fıtrat üzere doğar..." yani Allah inancıyla.


  19. 30.Kasım.2016, 01:37
    82
    ZeydK
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Kasım.2016
    Üye No: 110355
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: istanbul

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    Onceki yazilarda sanirim yapmak istedigin seye Allahin musadesi olur mu yada buna engel olur mu gibi seyler okudum bikere orasi Allaha kalmis senin acindan sana hayir da verse ser de verse bu Allaha kalmis.. bu arada yapmaya calistigin is de amacin da cok sacma.. yol yakinken vazgec bu bos islerden otur biraz kalbinim sesini dinle kalpten bi Allaha seslen bakalim urperiyor mu yuregin biraz tevekkul biraz dusunce yuce Allah sana varligini hissettirecektir sen suan buyuk ve cok zor bir imtihandasin belki de son imtihanin olucak dilerim Rabbimden kolaylikla gecersin..


  20. 30.Kasım.2016, 01:37
    82
    Üye
    Onceki yazilarda sanirim yapmak istedigin seye Allahin musadesi olur mu yada buna engel olur mu gibi seyler okudum bikere orasi Allaha kalmis senin acindan sana hayir da verse ser de verse bu Allaha kalmis.. bu arada yapmaya calistigin is de amacin da cok sacma.. yol yakinken vazgec bu bos islerden otur biraz kalbinim sesini dinle kalpten bi Allaha seslen bakalim urperiyor mu yuregin biraz tevekkul biraz dusunce yuce Allah sana varligini hissettirecektir sen suan buyuk ve cok zor bir imtihandasin belki de son imtihanin olucak dilerim Rabbimden kolaylikla gecersin..


  21. 30.Kasım.2016, 02:09
    83
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    En buyuk kanit sensin ceylan kardesim... cunku yasayan veya yasamayan en ustun varlik insan...


  22. 30.Kasım.2016, 02:09
    83
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    En buyuk kanit sensin ceylan kardesim... cunku yasayan veya yasamayan en ustun varlik insan...


  23. 30.Kasım.2016, 12:01
    84
    Misafir

    Yorum: Biri bana Allahın olduğuna dair kesin kanıt göstersin

    Şöleki ; cebindeki cep telefonunu dusun! Bu telefonu tasarliyan bir sanatci var . Sn bu adami gormedin belki , ama bu adam var..sence milyonlarca yildiz , yuzlerce gezegen , ve yuzyillardir milim yerinden kipirdamadan havada durup gezegenimizi isitan gunes ,, bu kdar duzenli sekilde sasmadan donup gorevini yerine getirebiliyorsa, su ihtiyacini iki bulut parcasi giderip , karini kara topraktan cikan yemyesil besinler doyuruyorsa , bu kdr nizami ve duzenli bir yapi ve bir sanat varsa, mutlaka bunuda yapan bir sanaatkar var . Buda Allah (c.c) dir.Allah kula bilmedigini ogretendir . Rabbim bizi ümmedi Muhammed'e yakisan kullarindan eylesin insallah .


  24. 30.Kasım.2016, 12:01
    84
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Şöleki ; cebindeki cep telefonunu dusun! Bu telefonu tasarliyan bir sanatci var . Sn bu adami gormedin belki , ama bu adam var..sence milyonlarca yildiz , yuzlerce gezegen , ve yuzyillardir milim yerinden kipirdamadan havada durup gezegenimizi isitan gunes ,, bu kdar duzenli sekilde sasmadan donup gorevini yerine getirebiliyorsa, su ihtiyacini iki bulut parcasi giderip , karini kara topraktan cikan yemyesil besinler doyuruyorsa , bu kdr nizami ve duzenli bir yapi ve bir sanat varsa, mutlaka bunuda yapan bir sanaatkar var . Buda Allah (c.c) dir.Allah kula bilmedigini ogretendir . Rabbim bizi ümmedi Muhammed'e yakisan kullarindan eylesin insallah .





+ Yorum Gönder
Git İlk 4678 Son