Konusunu Oylayın.: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Hz.İsa ve Hz.Mehdi
  1. 23.Kasım.2011, 17:35
    1
    mslmn
    Hak din İslam'dır...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Temmuz.2011
    Üye No: 88988
    Mesaj Sayısı: 445
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 29

    Hz.İsa ve Hz.Mehdi






    Hz.İsa ve Hz.Mehdi Mumsema Kıyametten önce Hz.İsa dünyaya tekrar gelicek ama tabiki son peygamber Hz.Muhammed (s.a.v) olduğu için normal bir insan olarak gelicek Hz.İsa. peki herkes görebilecek mi Hz.İsa'yı veya görsekte tanıyacak mıyız?aynı şey Hz.Mehdi içinde geçerli tanıyacakmıyız onları?


  2. 23.Kasım.2011, 17:35
    1
    Hak din İslam'dır...



    Kıyametten önce Hz.İsa dünyaya tekrar gelicek ama tabiki son peygamber Hz.Muhammed (s.a.v) olduğu için normal bir insan olarak gelicek Hz.İsa. peki herkes görebilecek mi Hz.İsa'yı veya görsekte tanıyacak mıyız?aynı şey Hz.Mehdi içinde geçerli tanıyacakmıyız onları?


    Benzer Konular

    - Hz mehdi gerçeği nedir? Hz. Mehdi ile ilgili hadisler açıklar mısınız?

    - Mehdi nedir? İslamda mehdi kavramı

    - Hz.Mehdi kaç yaşında mehdi olduğunu anlıyacaktır?

    - Mehdi ve mesih kavramları aynı şeyler midir; mesih ve mehdi ne demektir? Hz. İsa mesih ya da mehdi m

    - Üstad Bediüzzaman Said Nursi Mehdi midir? Mehdi ile ilgili bazı hadisler var, onları nasıl anlamalıy

  3. 23.Kasım.2011, 17:52
    2
    nkaya2
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Kasım.2011
    Üye No: 91884
    Mesaj Sayısı: 24
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 61
    Bulunduğu yer: Bu Alem

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi




    Selamun aleyküm kardeşim. Konu hakkında benim bildiğim;
    Hazreti isanın 2 cihan selveri Peygaemiz Muhammet Mustafanın ümmeti olması talebiyle yapılan duasının Allahu tala tarafından kabuk edildiği, Ahır zamana yakın Hazreti isanın dünyaya teşrif edeceği ve insanları müslüman olmaları için davet edeceğidir. Bizler , Hazreti İsanın ümmeti olmak istediği o sevgili habibin ümmeti olduğumuza göre,Hazreti İsanın İslam dinine davetini zaten göremeyiz. Hareti İsa peygamberimizi ancak ahıret hayatında görürüz. Sorunuzun cevabını tam karşılamasada umarım bir miktar fikir sahbi olmuşsunuzdur.Cümlemizi Allahu tala iman ve kurandan ayırnasın inşallah. Allaha emanet olunuz.


  4. 23.Kasım.2011, 17:52
    2
    Üye



    Selamun aleyküm kardeşim. Konu hakkında benim bildiğim;
    Hazreti isanın 2 cihan selveri Peygaemiz Muhammet Mustafanın ümmeti olması talebiyle yapılan duasının Allahu tala tarafından kabuk edildiği, Ahır zamana yakın Hazreti isanın dünyaya teşrif edeceği ve insanları müslüman olmaları için davet edeceğidir. Bizler , Hazreti İsanın ümmeti olmak istediği o sevgili habibin ümmeti olduğumuza göre,Hazreti İsanın İslam dinine davetini zaten göremeyiz. Hareti İsa peygamberimizi ancak ahıret hayatında görürüz. Sorunuzun cevabını tam karşılamasada umarım bir miktar fikir sahbi olmuşsunuzdur.Cümlemizi Allahu tala iman ve kurandan ayırnasın inşallah. Allaha emanet olunuz.


  5. 24.Kasım.2011, 20:15
    3
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    Kardeşim Herkes diyor Mehdi (Aleyhisselam) gelsede ordusuna Asker olsak. ona yetişebilsek. Gerçekten Rabbim hayırlısını versin. o dönem zor dönem olacak. Mekke medine nin bile En büyük imam-ı o çıktığı zaman inanmayacak. o kadar bidatler yayılacakki. Mehdi (Aleyhisselam) gerçek sünneti getirdigi zaman. o bidate bulaşmış hocalar . bu adam bizim dinimizi değiştirmek istiyor diyecekler. öldürmek isteyecekler.

    Yani Gerçekten. Mehdi (Aleyhisselam) olayı büyük olay. İmanları Sağlam olanlar. Elbette Allahın yardımı ile inanırlar. diğerleri vahim.

    Mehdi (Aleyhisselam) hayattayken. Daha deccal fitnesi var. o ne büyük bir imtihan olacak. Vay o imtihana tabi olanlara. çocuklarınıza bunları anlatın arkadaşlar. Korkarlar diye sakın geri durmayın. bunlar çok önemli. onun yapacakları hokkabazlıklara kanarlarsa yandılar bittiler.

    Deccali fitnesini öldürmek için İsa (Aleyhisselam ) yer yüzüne gelecek. İsa (Aleyhisselam) ı Hıristiyanlarda bekliyor. Ama onlar Allahın oğlu olarak bekliyorlar. bizler bir beşer Bir insan Bir Peygamber en önemlisi Hz Muhammed (Sallahu Aleyhi ve sellem) efendimize ümmet olarak gelecegini biliyoruz. ve bekliyoruz. Hz İsa (Aleyhisselam ) Zuhur ettiği zaman yani gökten indiği zaman. onda Fazla imtihan yoktur. Yani Mehdi (Aleyhisselam) da o zaman hayattadır. Eğerki Mehdi (Aleyhisselam) a uymuşsak , Zaten hz İsa (Aleyhisselam) a uyarız. ve onun olduguna inanırız. önemli olan. Mehdi (Aleyhisselam) çıktığı zaman inanmak, Ve Deccal hucur ettiği zaman onun hokkabazlıklarına kanmamak. İsa (Aleyhisselam) zaten inanacagız. Hıristiyanlar bile Müslüman olacak.



  6. 24.Kasım.2011, 20:15
    3
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Kardeşim Herkes diyor Mehdi (Aleyhisselam) gelsede ordusuna Asker olsak. ona yetişebilsek. Gerçekten Rabbim hayırlısını versin. o dönem zor dönem olacak. Mekke medine nin bile En büyük imam-ı o çıktığı zaman inanmayacak. o kadar bidatler yayılacakki. Mehdi (Aleyhisselam) gerçek sünneti getirdigi zaman. o bidate bulaşmış hocalar . bu adam bizim dinimizi değiştirmek istiyor diyecekler. öldürmek isteyecekler.

    Yani Gerçekten. Mehdi (Aleyhisselam) olayı büyük olay. İmanları Sağlam olanlar. Elbette Allahın yardımı ile inanırlar. diğerleri vahim.

    Mehdi (Aleyhisselam) hayattayken. Daha deccal fitnesi var. o ne büyük bir imtihan olacak. Vay o imtihana tabi olanlara. çocuklarınıza bunları anlatın arkadaşlar. Korkarlar diye sakın geri durmayın. bunlar çok önemli. onun yapacakları hokkabazlıklara kanarlarsa yandılar bittiler.

    Deccali fitnesini öldürmek için İsa (Aleyhisselam ) yer yüzüne gelecek. İsa (Aleyhisselam) ı Hıristiyanlarda bekliyor. Ama onlar Allahın oğlu olarak bekliyorlar. bizler bir beşer Bir insan Bir Peygamber en önemlisi Hz Muhammed (Sallahu Aleyhi ve sellem) efendimize ümmet olarak gelecegini biliyoruz. ve bekliyoruz. Hz İsa (Aleyhisselam ) Zuhur ettiği zaman yani gökten indiği zaman. onda Fazla imtihan yoktur. Yani Mehdi (Aleyhisselam) da o zaman hayattadır. Eğerki Mehdi (Aleyhisselam) a uymuşsak , Zaten hz İsa (Aleyhisselam) a uyarız. ve onun olduguna inanırız. önemli olan. Mehdi (Aleyhisselam) çıktığı zaman inanmak, Ve Deccal hucur ettiği zaman onun hokkabazlıklarına kanmamak. İsa (Aleyhisselam) zaten inanacagız. Hıristiyanlar bile Müslüman olacak.



  7. 25.Kasım.2011, 16:16
    4
    mslmn
    Hak din İslam'dır...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Temmuz.2011
    Üye No: 88988
    Mesaj Sayısı: 445
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 29

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    birde şey diyorlar şam'da beyaz kubbeli cami de hz.isa ve hz.mehdi namaz kılacaklar ama hz.isa imamlık yapmayıp hz.mehdi'den imamlık yapmasını isteyecek çünkü peygamber olarak gelmediği için o zaman. buda doğru mudur?


  8. 25.Kasım.2011, 16:16
    4
    Hak din İslam'dır...
    birde şey diyorlar şam'da beyaz kubbeli cami de hz.isa ve hz.mehdi namaz kılacaklar ama hz.isa imamlık yapmayıp hz.mehdi'den imamlık yapmasını isteyecek çünkü peygamber olarak gelmediği için o zaman. buda doğru mudur?


  9. 25.Kasım.2011, 18:27
    5
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    Alıntı
    birde şey diyorlar şam'da beyaz kubbeli cami de hz.isa ve hz.mehdi namaz kılacaklar ama hz.isa imamlık yapmayıp hz.mehdi'den imamlık yapmasını isteyecek çünkü peygamber olarak gelmediği için o zaman. buda doğru mudur
    Kardeş kısmen doğrudur. Ama o zaman Kamet getirilmiş olacak. Kamet ise Mehdi (Aleyhisselam) a getirilecek. ondan dolayı isa (Aleyhisselam) kamet sana getirildi diyecek arkasında namaz kılacak. bu 1 kereye mahsustur. ondan sonra imamlık hep Hz İsa (Aleyhisselam) da olacak. İsa (Aleyhisselam) peygamber olarak gelmeyecek , Rasullullah (Salllahu ALeyhi ve sellem) efendimize ümmet olarak gelecek. ama sonuçta yine Peygamber vasfı o zaman taşımasada Peygamberdir. Ehli sünnet Alimlerimizin Cumhuru İsa ALeyhisselam geldiginde Vahiy gelecek yönündedir. Çünkü yecüc mecüc olayıda var. Allah uyaracak Tur dağına kaçın saklanın onlarla baş gelemezsiniz diye.



  10. 25.Kasım.2011, 18:27
    5
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    birde şey diyorlar şam'da beyaz kubbeli cami de hz.isa ve hz.mehdi namaz kılacaklar ama hz.isa imamlık yapmayıp hz.mehdi'den imamlık yapmasını isteyecek çünkü peygamber olarak gelmediği için o zaman. buda doğru mudur
    Kardeş kısmen doğrudur. Ama o zaman Kamet getirilmiş olacak. Kamet ise Mehdi (Aleyhisselam) a getirilecek. ondan dolayı isa (Aleyhisselam) kamet sana getirildi diyecek arkasında namaz kılacak. bu 1 kereye mahsustur. ondan sonra imamlık hep Hz İsa (Aleyhisselam) da olacak. İsa (Aleyhisselam) peygamber olarak gelmeyecek , Rasullullah (Salllahu ALeyhi ve sellem) efendimize ümmet olarak gelecek. ama sonuçta yine Peygamber vasfı o zaman taşımasada Peygamberdir. Ehli sünnet Alimlerimizin Cumhuru İsa ALeyhisselam geldiginde Vahiy gelecek yönündedir. Çünkü yecüc mecüc olayıda var. Allah uyaracak Tur dağına kaçın saklanın onlarla baş gelemezsiniz diye.



  11. 25.Kasım.2011, 18:30
    6
    mslmn
    Hak din İslam'dır...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Temmuz.2011
    Üye No: 88988
    Mesaj Sayısı: 445
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 29

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    çok soru soruyorum ama yecüc ve mecüc nedir? isimlerini duydum ama ayrıntılı olarak bilmem?


  12. 25.Kasım.2011, 18:30
    6
    Hak din İslam'dır...
    çok soru soruyorum ama yecüc ve mecüc nedir? isimlerini duydum ama ayrıntılı olarak bilmem?


  13. 25.Kasım.2011, 18:42
    7
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,615
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    kardeş eski zamanlarda bozgunculuk yapan kavimdir. Nuh Aleyhisselamın oğlu yafesin soyundan oldugu ondan sonra. Zülkayneyn (Aleyhisselam) onlara dağ arasına Demirden sed yaptıgı. dahada orada yaşadıkları biliniyor. şuan bile yaşıyorlar. boyları 2-3 karış deniliyor. büyük bir topluluk. Kıyamet günü Allah o seddi açacak. ve onlar

    Nihayet Ye'cûc ve Me'cûc(un seddi) açıldığı zaman, ki onlar her dere ve tepeden akın edip çıkarlar.

    diye Kuranda bildiriyor Allah. onlar hakkında bunları bilmen yeterli. Yecüc mecüc seddine çin seddi diyenler var. Ama kesinlikle değildir. Onlar şuan bilinmeyen bir yerdeler kardeşim. zamanı gelince çıkacaklar. çıktıklarında ne yiyecek bırakacaklar ne su bırakacaklar herşeyi talan edecekler. o sırada İsa (Aleyhisselam ) ve müslümanlar Tur dagında saklanacaklar. yiyecekleri zikir olacak. zikirle karınları doyacak. daha bir sürü şey var. en sonda şunu ekleyeyim. Yecüc mecüc lerin üstüne Allah deve Kurdu çıkarıp musallat edecek. Deve Kurdları onları öldürecek.


  14. 25.Kasım.2011, 18:42
    7
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    kardeş eski zamanlarda bozgunculuk yapan kavimdir. Nuh Aleyhisselamın oğlu yafesin soyundan oldugu ondan sonra. Zülkayneyn (Aleyhisselam) onlara dağ arasına Demirden sed yaptıgı. dahada orada yaşadıkları biliniyor. şuan bile yaşıyorlar. boyları 2-3 karış deniliyor. büyük bir topluluk. Kıyamet günü Allah o seddi açacak. ve onlar

    Nihayet Ye'cûc ve Me'cûc(un seddi) açıldığı zaman, ki onlar her dere ve tepeden akın edip çıkarlar.

    diye Kuranda bildiriyor Allah. onlar hakkında bunları bilmen yeterli. Yecüc mecüc seddine çin seddi diyenler var. Ama kesinlikle değildir. Onlar şuan bilinmeyen bir yerdeler kardeşim. zamanı gelince çıkacaklar. çıktıklarında ne yiyecek bırakacaklar ne su bırakacaklar herşeyi talan edecekler. o sırada İsa (Aleyhisselam ) ve müslümanlar Tur dagında saklanacaklar. yiyecekleri zikir olacak. zikirle karınları doyacak. daha bir sürü şey var. en sonda şunu ekleyeyim. Yecüc mecüc lerin üstüne Allah deve Kurdu çıkarıp musallat edecek. Deve Kurdları onları öldürecek.


  15. 25.Kasım.2011, 18:48
    8
    Ercan
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Temmuz.2011
    Üye No: 88468
    Mesaj Sayısı: 3,121
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33
    Bulunduğu yer: Gaziantep

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    Araştırmacı kardeş sorularını sizden gelen sorular kısmına yazınız.


  16. 25.Kasım.2011, 18:48
    8
    Devamlı Üye
    Araştırmacı kardeş sorularını sizden gelen sorular kısmına yazınız.


  17. 25.Kasım.2011, 18:53
    9
    mslmn
    Hak din İslam'dır...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Temmuz.2011
    Üye No: 88988
    Mesaj Sayısı: 445
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 29

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    Allah razı olsun.


  18. 25.Kasım.2011, 18:53
    9
    Hak din İslam'dır...
    Allah razı olsun.


  19. 25.Kasım.2011, 23:43
    10
    Eyüp Ali
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Mayıs.2010
    Üye No: 76219
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 21

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    islamyolu kardeşim yazdıklarının kaynağı hadisler mi ?
    bana biraz olağanüstü durum gibi geldiler de.


  20. 25.Kasım.2011, 23:43
    10
    Eyüp Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    islamyolu kardeşim yazdıklarının kaynağı hadisler mi ?
    bana biraz olağanüstü durum gibi geldiler de.


  21. 26.Kasım.2011, 00:06
    11
    mslmn
    Hak din İslam'dır...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Temmuz.2011
    Üye No: 88988
    Mesaj Sayısı: 445
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5
    Yaş: 29

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    Alıntı
    islamyolu kardeşim yazdıklarının kaynağı hadisler mi ?
    bana biraz olağanüstü durum gibi geldiler de
    kardeş burda olağanüstü olan nedir ?


  22. 26.Kasım.2011, 00:06
    11
    Hak din İslam'dır...
    Alıntı
    islamyolu kardeşim yazdıklarının kaynağı hadisler mi ?
    bana biraz olağanüstü durum gibi geldiler de
    kardeş burda olağanüstü olan nedir ?


  23. 26.Kasım.2011, 00:24
    12
    Eyüp Ali
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Mayıs.2010
    Üye No: 76219
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 21

    Cevap: Hz.İsa ve Hz.Mehdi

    milyonlarca müslümanın tur dağına saklanıp zikir yemeleri , allahın yecüc ve mecücü önce çıkarıp sonra üzerine deve kurdu salarak yok etmesi gibi.


  24. 26.Kasım.2011, 00:24
    12
    Eyüp Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    milyonlarca müslümanın tur dağına saklanıp zikir yemeleri , allahın yecüc ve mecücü önce çıkarıp sonra üzerine deve kurdu salarak yok etmesi gibi.





+ Yorum Gönder
Git 12 Son