Konusunu Oylayın.: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)
  1. 31.Ekim.2011, 13:38
    49
    _müberra_
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Aralık.2010
    Üye No: 81861
    Mesaj Sayısı: 389
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 48

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    reklam


    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :) ile alakalı yazı mumsema.com Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)
    Alıntı
    Madem o kadar yeteneklisiniz hande82 ve sofi ezel kardeşler her üyeye bir şiir yazın bakayım...
    Ne kadar yetenekli olduğununzu göreceğiz...İnşaallah...
    çok iyi fikir muhasibi kardeş

    bizim bu yörede bi hikaye anlatılır:
    vaktiyle bir aile oğlu evlendirir,gelin getirir,yaşlı ana artık işi gelin tutacak ümidindedir ,ama bakarki geliden tık yok ,hiç oralı değil;
    kaynana ve kayınpeder düşünür taşınır ,gelinide ,incitmeden bi yol arar ,kaynana eşine derki:-bey ,ben ,avluyu süpüreyim ,sende öteden şöyle bi gel ve bana de ki "hanım sen zahmet etme verde ben süpüreyim"
    bende sana "olurmu bey ,bu kadın işi ben yaparım "derim ,böylece gelinde bi küçük olarak utanır ikimizede yaptırmaz ,....
    aynen planladıkları gibi yaparlar .....,kaynana ve kayınpeder ben ,yaparım ,yok olmaz ben yaparım diye teklifleşirken ,aynen öteden gelin gelir,hiç istifini bopzmaz ve-,kaynan ve kayınpederine derki
    -ya niye kavga ediyorsunuzki, bundan kolay ne var.....bi gün sen süpür ,diğer günde sen süpür ,töbe ,töbe...

    aynen bu hesap ,bi sofi kardeş,bide hande bacım ayrı ayrı biz üyelere şiir yazsınlar,bakalım hangisi güzel yazacak,değilmi


  2. 31.Ekim.2011, 13:38
    49
    Devamlı Üye
    reklam


    Alıntı
    Madem o kadar yeteneklisiniz hande82 ve sofi ezel kardeşler her üyeye bir şiir yazın bakayım...
    Ne kadar yetenekli olduğununzu göreceğiz...İnşaallah...
    çok iyi fikir muhasibi kardeş

    bizim bu yörede bi hikaye anlatılır:
    vaktiyle bir aile oğlu evlendirir,gelin getirir,yaşlı ana artık işi gelin tutacak ümidindedir ,ama bakarki geliden tık yok ,hiç oralı değil;
    kaynana ve kayınpeder düşünür taşınır ,gelinide ,incitmeden bi yol arar ,kaynana eşine derki:-bey ,ben ,avluyu süpüreyim ,sende öteden şöyle bi gel ve bana de ki "hanım sen zahmet etme verde ben süpüreyim"
    bende sana "olurmu bey ,bu kadın işi ben yaparım "derim ,böylece gelinde bi küçük olarak utanır ikimizede yaptırmaz ,....
    aynen planladıkları gibi yaparlar .....,kaynana ve kayınpeder ben ,yaparım ,yok olmaz ben yaparım diye teklifleşirken ,aynen öteden gelin gelir,hiç istifini bopzmaz ve-,kaynan ve kayınpederine derki
    -ya niye kavga ediyorsunuzki, bundan kolay ne var.....bi gün sen süpür ,diğer günde sen süpür ,töbe ,töbe...

    aynen bu hesap ,bi sofi kardeş,bide hande bacım ayrı ayrı biz üyelere şiir yazsınlar,bakalım hangisi güzel yazacak,değilmi


  3. 31.Ekim.2011, 14:13
    50
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,599
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 69
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    reklam


    ellerine saglik cok güzel olmus
    paylasim icin tesekkürler ablacim..


  4. 31.Ekim.2011, 14:13
    50
    Aciz Kul
    reklam


    ellerine saglik cok güzel olmus
    paylasim icin tesekkürler ablacim..


  5. 31.Ekim.2011, 14:33
    51
    _müberra_
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Aralık.2010
    Üye No: 81861
    Mesaj Sayısı: 389
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 48

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    ben teşekkür ederim rana bacım,benim ninem eskiden tv falan yokken böyle hikayeler anlatırdı ,dizi dibinde dinlerdik ,öyle her miseale örnek gelecek bi hikayeyi bulurdu hemen (rahmetli)


  6. 31.Ekim.2011, 14:33
    51
    Devamlı Üye
    ben teşekkür ederim rana bacım,benim ninem eskiden tv falan yokken böyle hikayeler anlatırdı ,dizi dibinde dinlerdik ,öyle her miseale örnek gelecek bi hikayeyi bulurdu hemen (rahmetli)


  7. 31.Ekim.2011, 15:29
    52
    hande82
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Mayıs.2009
    Üye No: 48544
    Mesaj Sayısı: 1,599
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33
    Bulunduğu yer: İsTaNbUl

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    Alıntı
    Madem o kadar yeteneklisiniz hande82 ve sofi ezel kardeşler her üyeye bir şiir yazın bakayım...
    Ne kadar yetenekli olduğununzu göreceğiz...İnşaallah.
    şimdi ne desem ki, sofi hocam gelsin hele, o neyi uygun görürse, illede kendim yazıcam derse tüm üyelere bişey diyemem, hocamız ne de olsa sözünü dinlemek lazım



  8. 31.Ekim.2011, 15:29
    52
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ
    Alıntı
    Madem o kadar yeteneklisiniz hande82 ve sofi ezel kardeşler her üyeye bir şiir yazın bakayım...
    Ne kadar yetenekli olduğununzu göreceğiz...İnşaallah.
    şimdi ne desem ki, sofi hocam gelsin hele, o neyi uygun görürse, illede kendim yazıcam derse tüm üyelere bişey diyemem, hocamız ne de olsa sözünü dinlemek lazım



  9. 31.Ekim.2011, 21:45
    53
    muvahhidim
    herşey O'nun için..!

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2010
    Üye No: 78968
    Mesaj Sayısı: 1,235
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 14
    Bulunduğu yer: جَنُوبُ تُرْكيا

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    Alıntı
    bizim bu yörede bi hikaye anlatılır:
    vaktiyle bir aile oğlu evlendirir,gelin getirir,yaşlı ana artık işi gelin tutacak ümidindedir ,ama bakarki geliden tık yok ,hiç oralı değil;
    kaynana ve kayınpeder düşünür taşınır ,gelinide ,incitmeden bi yol arar ,kaynana eşine derki:-bey ,ben ,avluyu süpüreyim ,sende öteden şöyle bi gel ve bana de ki "hanım sen zahmet etme verde ben süpüreyim"
    bende sana "olurmu bey ,bu kadın işi ben yaparım "derim ,böylece gelinde bi küçük olarak utanır ikimizede yaptırmaz ,....
    aynen planladıkları gibi yaparlar .....,kaynana ve kayınpeder ben ,yaparım ,yok olmaz ben yaparım diye teklifleşirken ,aynen öteden gelin gelir,hiç istifini bopzmaz ve-,kaynan ve kayınpederine derki
    -ya niye kavga ediyorsunuzki, bundan kolay ne var.....bi gün sen süpür ,diğer günde sen süpür ,töbe ,töbe...

    aynen bu hesap ,bi sofi kardeş,bide hande bacım ayrı ayrı biz üyelere şiir yazsınlar,bakalım hangisi güzel yazacak,değilmi
    Bu durumda siz de yaşlı dede ve nine hükmünde oluyosunuz yani..
    Şöyle ki; siz eski şairlerden olaraktan hande82 ve sofi kardeşlere, -mumsema üyeleri size söylüyorum hande82 ve sofi ezel siz anlayın.. der gibisiniz



  10. 31.Ekim.2011, 21:45
    53
    herşey O'nun için..!
    Alıntı
    bizim bu yörede bi hikaye anlatılır:
    vaktiyle bir aile oğlu evlendirir,gelin getirir,yaşlı ana artık işi gelin tutacak ümidindedir ,ama bakarki geliden tık yok ,hiç oralı değil;
    kaynana ve kayınpeder düşünür taşınır ,gelinide ,incitmeden bi yol arar ,kaynana eşine derki:-bey ,ben ,avluyu süpüreyim ,sende öteden şöyle bi gel ve bana de ki "hanım sen zahmet etme verde ben süpüreyim"
    bende sana "olurmu bey ,bu kadın işi ben yaparım "derim ,böylece gelinde bi küçük olarak utanır ikimizede yaptırmaz ,....
    aynen planladıkları gibi yaparlar .....,kaynana ve kayınpeder ben ,yaparım ,yok olmaz ben yaparım diye teklifleşirken ,aynen öteden gelin gelir,hiç istifini bopzmaz ve-,kaynan ve kayınpederine derki
    -ya niye kavga ediyorsunuzki, bundan kolay ne var.....bi gün sen süpür ,diğer günde sen süpür ,töbe ,töbe...

    aynen bu hesap ,bi sofi kardeş,bide hande bacım ayrı ayrı biz üyelere şiir yazsınlar,bakalım hangisi güzel yazacak,değilmi
    Bu durumda siz de yaşlı dede ve nine hükmünde oluyosunuz yani..
    Şöyle ki; siz eski şairlerden olaraktan hande82 ve sofi kardeşlere, -mumsema üyeleri size söylüyorum hande82 ve sofi ezel siz anlayın.. der gibisiniz



  11. 31.Ekim.2011, 22:22
    54
    _müberra_
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Aralık.2010
    Üye No: 81861
    Mesaj Sayısı: 389
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 48

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    Alıntı
    Bu durumda siz de yaşlı dede ve nine hükmünde oluyosunuz yani..
    eh öyle oldu herhalde ,onlardan ses yok herhalde harıl harıl şiir hazırlıyorlardır


  12. 31.Ekim.2011, 22:22
    54
    Devamlı Üye
    Alıntı
    Bu durumda siz de yaşlı dede ve nine hükmünde oluyosunuz yani..
    eh öyle oldu herhalde ,onlardan ses yok herhalde harıl harıl şiir hazırlıyorlardır


  13. 02.Kasım.2011, 14:04
    55
    sofi ezel
    aciz bir üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Aralık.2009
    Üye No: 68130
    Mesaj Sayısı: 796
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 14
    Yaş: 39
    Bulunduğu yer: marmara bölgesi

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    hande82:
    alıntı:
    kıymetli üstadım, forumuzun güzide ve nadide şairi sofi ezel hocam bir zamanlar çömez deyip hor gördüğün, fakir ama gururlu bir üye vardı (ben ) kıskanmayalım lütfen
    ayrıca şiirin ikinci versiyonunu sen yazabilirsin, merak etme yardımcı olup destek veririm, insanlık öldü mü? Hocamızsın sen bizim


    bana bol bol tebessüm ettirdim ALLAH razı olsun hande bacı

    muhasibi
    alıntı:Madem o kadar yeteneklisiniz hande82 ve sofi ezel kardeşler her üyeye bir şiir yazın bakayım
    Ne kadar yetenekli olduğununzu göreceğizİnşaallah

    kardeş ben kendimi ciddi şekilde yetenikli veya kendimi şair görmüyorum şaka olarak diyorum yoksa ben kim şair kim nirdeeeeeeeeeeee
    ama ismi çok uzun olmayan isteyen üyelere bir dörtlük yazabiliriz ve nitekim bazı üyelere de yazmışızdır netekim.


  14. 02.Kasım.2011, 14:04
    55
    aciz bir üye
    hande82:
    alıntı:
    kıymetli üstadım, forumuzun güzide ve nadide şairi sofi ezel hocam bir zamanlar çömez deyip hor gördüğün, fakir ama gururlu bir üye vardı (ben ) kıskanmayalım lütfen
    ayrıca şiirin ikinci versiyonunu sen yazabilirsin, merak etme yardımcı olup destek veririm, insanlık öldü mü? Hocamızsın sen bizim


    bana bol bol tebessüm ettirdim ALLAH razı olsun hande bacı

    muhasibi
    alıntı:Madem o kadar yeteneklisiniz hande82 ve sofi ezel kardeşler her üyeye bir şiir yazın bakayım
    Ne kadar yetenekli olduğununzu göreceğizİnşaallah

    kardeş ben kendimi ciddi şekilde yetenikli veya kendimi şair görmüyorum şaka olarak diyorum yoksa ben kim şair kim nirdeeeeeeeeeeee
    ama ismi çok uzun olmayan isteyen üyelere bir dörtlük yazabiliriz ve nitekim bazı üyelere de yazmışızdır netekim.


  15. 02.Kasım.2011, 14:10
    56
    hande82
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Mayıs.2009
    Üye No: 48544
    Mesaj Sayısı: 1,599
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33
    Bulunduğu yer: İsTaNbUl

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    evet sofi hocam bir çok üyeye şiir yazdı burda (netekim ), bende ilham aldım kendisinden isterseniz size de yazarız sofi üstadım ismi kısa olanlara yazar ben uzun olanlara..
    Ama bize kim yazıcak


  16. 02.Kasım.2011, 14:10
    56
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ
    evet sofi hocam bir çok üyeye şiir yazdı burda (netekim ), bende ilham aldım kendisinden isterseniz size de yazarız sofi üstadım ismi kısa olanlara yazar ben uzun olanlara..
    Ama bize kim yazıcak


  17. 02.Kasım.2011, 14:14
    57
    sofi ezel
    aciz bir üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Aralık.2009
    Üye No: 68130
    Mesaj Sayısı: 796
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 14
    Yaş: 39
    Bulunduğu yer: marmara bölgesi

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    alıntı:Ama bize kim yazıcak

    EVETTT bize kim yazacak hande bacının dediği gibi NETEKİM
    BEN çıkıyorum kardeşler bugunlerde HAMD OLSUN HASTALIKLARLA İMTİHAN OLUYORUZ.DUA EDİN İNŞALLAH


  18. 02.Kasım.2011, 14:14
    57
    aciz bir üye
    alıntı:Ama bize kim yazıcak

    EVETTT bize kim yazacak hande bacının dediği gibi NETEKİM
    BEN çıkıyorum kardeşler bugunlerde HAMD OLSUN HASTALIKLARLA İMTİHAN OLUYORUZ.DUA EDİN İNŞALLAH


  19. 02.Kasım.2011, 14:20
    58
    hande82
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Mayıs.2009
    Üye No: 48544
    Mesaj Sayısı: 1,599
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33
    Bulunduğu yer: İsTaNbUl

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    Allah cc şifalar versin sofi abi, dediğin gibi hamdolsun herşeye


  20. 02.Kasım.2011, 14:20
    58
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ
    Allah cc şifalar versin sofi abi, dediğin gibi hamdolsun herşeye


  21. 02.Kasım.2011, 14:54
    59
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,811
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    Alıntı
    ama ismi çok uzun olmayan isteyen üyelere bir dörtlük yazabiliriz
    Yazın bakayım ne kadar yetenekli olduğunuzu görelim efendim


  22. 02.Kasım.2011, 14:54
    59
    Editör
    Alıntı
    ama ismi çok uzun olmayan isteyen üyelere bir dörtlük yazabiliriz
    Yazın bakayım ne kadar yetenekli olduğunuzu görelim efendim


  23. 02.Kasım.2011, 15:15
    60
    hande82
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Mayıs.2009
    Üye No: 48544
    Mesaj Sayısı: 1,599
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33
    Bulunduğu yer: İsTaNbUl

    Cevap: Mumsema Üyeleri İçin Yazdım :)

    seçme hakkınız da var, ben mi yazayım sofi hocamız mı?
    (ben ayrıca tüm mumsema üyeleri için yazacağım tabi, o ayrı )


  24. 02.Kasım.2011, 15:15
    60
    Rabbena lâ tüziğ kulûbenâ
    seçme hakkınız da var, ben mi yazayım sofi hocamız mı?
    (ben ayrıca tüm mumsema üyeleri için yazacağım tabi, o ayrı )





+ Yorum Gönder
Git İlk 24568 Son