Konusunu Oylayın.: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 5 kişi oyladı.

Artık Kendi ailemden nefret ediyorum
  1. 15.Haziran.2016, 22:26
    13
    Misafir

    Cevap: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    reklam


    Cevap: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum
    Ben 15 yasindayim daha lise vede ailemden cok nefret ediyorum özellikle annemden surekli yanima geliyo beni sucluyoo dovuyoo azarliyoo en sonunda evlatliktan reddetti benii babam bile bosver dedii bende anneme senin gibi annem yok defol dedim ve suan saatlerce agliyorum sevgilim var vede kacmak istiyorum bilmiyorum


  2. 15.Haziran.2016, 22:26
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Ben 15 yasindayim daha lise vede ailemden cok nefret ediyorum özellikle annemden surekli yanima geliyo beni sucluyoo dovuyoo azarliyoo en sonunda evlatliktan reddetti benii babam bile bosver dedii bende anneme senin gibi annem yok defol dedim ve suan saatlerce agliyorum sevgilim var vede kacmak istiyorum bilmiyorum


  3. 26.Ağustos.2016, 00:18
    14
    Misafir

    Yorum: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    reklam


    Haklısın benimde normalde biz evde 5 kişiyiz.ama ablamlar geliyo 9 oluyo 2 dk oturmuyom enistene şunu getir bunu getir biktim.ben sadece evli olan ve bize gelen ablami seviyorum o beni anlıyor.di yerleri tuvalete gitmeye eriniyorlar. Her şeyi ben getiriyor.hem eniştem olduğu zaman çok kötü 8 yıldır gün yüzü gördüğüm yok.15 ysndayim .ama yaşıma uygun davranmıyorlar.onlardan biktim alıp başımı gidesim var.ben evde stres top uyum.herkes benden cikariyo sinirini bir gün bile dovmedikleri ya da vurmadiklari gun yok.yaz tatili yasamak istiyorum artik.bende insanim.annem özellikle evde ben ne hata yaptıysam hemen ablam gile yetiştiriyor .onlara bana kiziyo ya da vuruyo.evimizde 3 akıllı telefon 2 tane tablet 2 televizyon ve de 1 bilgisayar var.yiyenlerim ben nereye gidersem oraya geliyo.artık hööh biktim valla ıslamda anne baba saygısı ve hakkı var.peki ya çocuklarının yok mu biz hep susacakmiyiz.vasıfsız kişilerin lider olduğu bir dünyadayız. Ama hala ya sabır ins liseyi başka şehire tuttururum ve evden giderim..AMIN..


  4. 26.Ağustos.2016, 00:18
    14
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Haklısın benimde normalde biz evde 5 kişiyiz.ama ablamlar geliyo 9 oluyo 2 dk oturmuyom enistene şunu getir bunu getir biktim.ben sadece evli olan ve bize gelen ablami seviyorum o beni anlıyor.di yerleri tuvalete gitmeye eriniyorlar. Her şeyi ben getiriyor.hem eniştem olduğu zaman çok kötü 8 yıldır gün yüzü gördüğüm yok.15 ysndayim .ama yaşıma uygun davranmıyorlar.onlardan biktim alıp başımı gidesim var.ben evde stres top uyum.herkes benden cikariyo sinirini bir gün bile dovmedikleri ya da vurmadiklari gun yok.yaz tatili yasamak istiyorum artik.bende insanim.annem özellikle evde ben ne hata yaptıysam hemen ablam gile yetiştiriyor .onlara bana kiziyo ya da vuruyo.evimizde 3 akıllı telefon 2 tane tablet 2 televizyon ve de 1 bilgisayar var.yiyenlerim ben nereye gidersem oraya geliyo.artık hööh biktim valla ıslamda anne baba saygısı ve hakkı var.peki ya çocuklarının yok mu biz hep susacakmiyiz.vasıfsız kişilerin lider olduğu bir dünyadayız. Ama hala ya sabır ins liseyi başka şehire tuttururum ve evden giderim..AMIN..


  5. 14.Eylül.2016, 01:17
    15
    Misafir

    Yorum: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    Merhaba, ben ailemden hic anasamiyorum heb beni kötuluyorlar rezil ediyorlar insanyerine koymiyorlar dinine duskun degiler paraya tapiyorlar ! Ben bu insanlardan nasin anasabilirim ki benim anem babam 11sene önce ölduler yetimim 😞 akrabahlarim da kaliyom..


  6. 14.Eylül.2016, 01:17
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba, ben ailemden hic anasamiyorum heb beni kötuluyorlar rezil ediyorlar insanyerine koymiyorlar dinine duskun degiler paraya tapiyorlar ! Ben bu insanlardan nasin anasabilirim ki benim anem babam 11sene önce ölduler yetimim 😞 akrabahlarim da kaliyom..


  7. 15.Eylül.2016, 01:23
    16
    DekuHarun
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Eylül.2016
    Üye No: 109687
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    Kardeşim işin gerçekten çol zor Allah sabır versin eğer dediğin gibiyse haklısın bir arkadaşın varmıdır sevdiğin sana yardım edsbilecek yalnız aman ha vurayım deme şsutan sana şu halinle çok uğraşıyor sakin ol uzaklaş belliki bu insanlar cehennemlik (tövbe etmez hak helali istemezse) sabır çok önemli desem artık dayanamıyorsun işin zor kardeşim çok üzgünüm ben bu şartlarda büyümedim 😢😢fazla yardımım dokunamayacak


  8. 15.Eylül.2016, 01:23
    16
    DekuHarun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Kardeşim işin gerçekten çol zor Allah sabır versin eğer dediğin gibiyse haklısın bir arkadaşın varmıdır sevdiğin sana yardım edsbilecek yalnız aman ha vurayım deme şsutan sana şu halinle çok uğraşıyor sakin ol uzaklaş belliki bu insanlar cehennemlik (tövbe etmez hak helali istemezse) sabır çok önemli desem artık dayanamıyorsun işin zor kardeşim çok üzgünüm ben bu şartlarda büyümedim 😢😢fazla yardımım dokunamayacak


  9. 11.Kasım.2016, 12:52
    17
    Misafir

    Yorum: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    Bende abimden nefret ediyorummm. Ustelik haksizken aileme maddi manevi bin zarar verdigi halde gelin olmama 2 hafta varken agzimi burnumj kirarcasina dovmesi sokak kadinina bile soylenmicek laflar soyleyip bagirmasina ragmen hala onu savunmalari ailemide icimden sokup aldi. Simdi de el gorduluk evlatlik yapiyorum. Ama icimden ne agladiklari zaman ne de bana sarildiklari zaman samimiyetsiz geliyo inanasim.gelmiyo..


  10. 11.Kasım.2016, 12:52
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bende abimden nefret ediyorummm. Ustelik haksizken aileme maddi manevi bin zarar verdigi halde gelin olmama 2 hafta varken agzimi burnumj kirarcasina dovmesi sokak kadinina bile soylenmicek laflar soyleyip bagirmasina ragmen hala onu savunmalari ailemide icimden sokup aldi. Simdi de el gorduluk evlatlik yapiyorum. Ama icimden ne agladiklari zaman ne de bana sarildiklari zaman samimiyetsiz geliyo inanasim.gelmiyo..


  11. 13.Ocak.2017, 18:49
    18
    Misafir

    Yorum: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    ben evliyim 2 tanede cocugum var harika bir esim ve hayatim var maddi manevi cok sukur ama ama ailem bitirdi beni abla oldugum icin surekli yapmam gerek dedim ama bitmiyor dertleri problemleri calismayan imansiz babamla onun genini tasiyan 3 oglu ayni pislikler her bok var kucukler dedik sahip cikalim esimle ama babanin umrunda bile degil anne desen babama yaranmaya calisan asalak.sevgi iman ahlak vermediler kendimi yetistordim ama zarar veriyorlar para istiyorlar esimden agza alinmayacak laflar benim sehri degistormem lazim lanet olsun boyle anne babaya olmaz olsun gunahinida cekiyim olselerde kurtulsam


  12. 13.Ocak.2017, 18:49
    18
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    ben evliyim 2 tanede cocugum var harika bir esim ve hayatim var maddi manevi cok sukur ama ama ailem bitirdi beni abla oldugum icin surekli yapmam gerek dedim ama bitmiyor dertleri problemleri calismayan imansiz babamla onun genini tasiyan 3 oglu ayni pislikler her bok var kucukler dedik sahip cikalim esimle ama babanin umrunda bile degil anne desen babama yaranmaya calisan asalak.sevgi iman ahlak vermediler kendimi yetistordim ama zarar veriyorlar para istiyorlar esimden agza alinmayacak laflar benim sehri degistormem lazim lanet olsun boyle anne babaya olmaz olsun gunahinida cekiyim olselerde kurtulsam


  13. 17.Şubat.2017, 18:41
    19
    Misafir

    Yorum: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    Aynı sıkıntı bende de var ailem den bıktım artık. Bazen kendimi olduresim geliyor ama allaha olan inançim bunu engelliyor. Artık ne yapacağımi bilmiyorum :'(


  14. 17.Şubat.2017, 18:41
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Aynı sıkıntı bende de var ailem den bıktım artık. Bazen kendimi olduresim geliyor ama allaha olan inançim bunu engelliyor. Artık ne yapacağımi bilmiyorum :'(


  15. 24.Mart.2017, 18:31
    20
    Misafir

    Yorum: Artık Kendi ailemden nefret ediyorum

    Ailemden ben de nefret ediyorum. Çoğu pazar kavga oluyor. Babam çok zorluyor benle kardeşimi. Çoğu zaman ölmek istiyorum. Ne yapabilirim?


  16. 24.Mart.2017, 18:31
    20
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ailemden ben de nefret ediyorum. Çoğu pazar kavga oluyor. Babam çok zorluyor benle kardeşimi. Çoğu zaman ölmek istiyorum. Ne yapabilirim?





+ Yorum Gönder
Git İlk 12