Konusunu Oylayın.: Tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var mıdır?

5 üzerinden 3.91 | Toplam: 23 kişi oyladı.

Tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var mıdır?
  1. 23.Eylül.2011, 18:33
    1
    Zeor
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Ağustos.2011
    Üye No: 89147
    Mesaj Sayısı: 203
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 24

    Tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var mıdır?






    Tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var mıdır? Mumsema Arkadaşlar tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır.Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var mıdır?İç çamaşırımızda idrar olsa bile.


  2. 23.Eylül.2011, 18:36
    2
    Fetva Meclisi
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Ocak.2007
    Üye No: 6
    Mesaj Sayısı: 9,526
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Böylede olur mu?




    Alıntı
    Arkadaşlar tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşırSonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var mıdır?İç çamaşırımızda idrar olsa bile
    Değerli kardeşimiz idrar haram olduğu için çamaşırınıza bulaşır ve sizde namaz kılarsanız malesef O namazı kaza etmeniz gerekiyor. idrarın bulaştığı çamaşırı değiştirmeniz lazım....


  3. 23.Eylül.2011, 18:36
    2
    Moderatör



    Alıntı
    Arkadaşlar tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşırSonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var mıdır?İç çamaşırımızda idrar olsa bile
    Değerli kardeşimiz idrar haram olduğu için çamaşırınıza bulaşır ve sizde namaz kılarsanız malesef O namazı kaza etmeniz gerekiyor. idrarın bulaştığı çamaşırı değiştirmeniz lazım....


  4. 23.Eylül.2011, 19:43
    3
    Zeor
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Ağustos.2011
    Üye No: 89147
    Mesaj Sayısı: 203
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 24

    Cevap: Böylede olur mu?

    Ama hep bulaşıyor bir damla filan ister istemez?5 vakit çamaşır mı deiştiricem


  5. 23.Eylül.2011, 19:43
    3
    Zeor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Ama hep bulaşıyor bir damla filan ister istemez?5 vakit çamaşır mı deiştiricem


  6. 23.Eylül.2011, 20:00
    4
    Hoca
    erimeye devam...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 28,649
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 326
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    Alıntı
    Ama hep bulaşıyor bir damla filan ister istemez?5 vakit çamaşır mı deiştiricem
    Tuvalette acele etmesen damla falan kalmaz.
    Çamaşır değiştireceğine kendini iyice temizle ve mutlaka oturarak yap.
    İhtiyacını giderdikten sonra az beklemek de fayda verir.


  7. 23.Eylül.2011, 20:00
    4
    erimeye devam...
    Alıntı
    Ama hep bulaşıyor bir damla filan ister istemez?5 vakit çamaşır mı deiştiricem
    Tuvalette acele etmesen damla falan kalmaz.
    Çamaşır değiştireceğine kendini iyice temizle ve mutlaka oturarak yap.
    İhtiyacını giderdikten sonra az beklemek de fayda verir.


  8. 24.Eylül.2011, 03:28
    5
    ikindi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Kasım.2010
    Üye No: 80576
    Mesaj Sayısı: 323
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    yanlz isyerinde oturarak yapamam.hem ne kadar beklesem beklim derler ya ne kadar salasan salada kalir son damla donunda


  9. 24.Eylül.2011, 03:28
    5
    Devamlı Üye
    yanlz isyerinde oturarak yapamam.hem ne kadar beklesem beklim derler ya ne kadar salasan salada kalir son damla donunda


  10. 24.Eylül.2011, 14:29
    6
    Zeor
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Ağustos.2011
    Üye No: 89147
    Mesaj Sayısı: 203
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 24

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    ikindi evet bendede öyle oluyor son damla kalıyor iç çamaşırda değiştirmeden namaz kılmaz mıyım?Bir de iç çamaşırdan altındaki eşofmanada deyebiliyor her defasında üstümüzdekileri çıkarıcaz mı yok mu bi çözümü?


  11. 24.Eylül.2011, 14:29
    6
    Zeor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    ikindi evet bendede öyle oluyor son damla kalıyor iç çamaşırda değiştirmeden namaz kılmaz mıyım?Bir de iç çamaşırdan altındaki eşofmanada deyebiliyor her defasında üstümüzdekileri çıkarıcaz mı yok mu bi çözümü?


  12. 24.Eylül.2011, 16:58
    7
    emniciba
    Hep Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Ağustos.2011
    Üye No: 89415
    Mesaj Sayısı: 636
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Bulunduğu yer: Himalaya Dağları

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    kardesım yapacağın ıs bu :ıdrar sıcramasını ıstemıyorsan alırsın tuvalet kağıdını sağ elınle tutarsın necıs cıkan yerın onune yapısık bır bıcımde sol elınlede necıs yerıne sahıp ol yanı sabıtletstır tamadır sonrada ısın bıtınce bekle ama mutlaka ısın bıtınce öksür emınımkı faydasını goruceksın ben bole bılırım bole yaparım ALLAH ın ıznıyle bır dene
    -bende bır soru sorum bu durumu yasayanlar namaz kılacak kadar necıs olsa yanı avuc ayası dıye tabır ettımız mıktarı asmazsa kılamazlarmı ?


  13. 24.Eylül.2011, 16:58
    7
    Hep Üye
    kardesım yapacağın ıs bu :ıdrar sıcramasını ıstemıyorsan alırsın tuvalet kağıdını sağ elınle tutarsın necıs cıkan yerın onune yapısık bır bıcımde sol elınlede necıs yerıne sahıp ol yanı sabıtletstır tamadır sonrada ısın bıtınce bekle ama mutlaka ısın bıtınce öksür emınımkı faydasını goruceksın ben bole bılırım bole yaparım ALLAH ın ıznıyle bır dene
    -bende bır soru sorum bu durumu yasayanlar namaz kılacak kadar necıs olsa yanı avuc ayası dıye tabır ettımız mıktarı asmazsa kılamazlarmı ?


  14. 24.Eylül.2011, 17:00
    8
    ikindi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Kasım.2010
    Üye No: 80576
    Mesaj Sayısı: 323
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    ben evde hep degistiririm namaz icin gidigim kilot vardir bide otururken tuvalete giderken vs gidigim kilot vardir. ama mesela isdeysem tuvaletimi yaptiysam ve ordan camiye gidersem degistirme imkanim olmuyor ve bu konuda nsl davranicami bilmiyorum


  15. 24.Eylül.2011, 17:00
    8
    Devamlı Üye
    ben evde hep degistiririm namaz icin gidigim kilot vardir bide otururken tuvalete giderken vs gidigim kilot vardir. ama mesela isdeysem tuvaletimi yaptiysam ve ordan camiye gidersem degistirme imkanim olmuyor ve bu konuda nsl davranicami bilmiyorum


  16. 24.Eylül.2011, 17:02
    9
    emniciba
    Hep Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Ağustos.2011
    Üye No: 89415
    Mesaj Sayısı: 636
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Bulunduğu yer: Himalaya Dağları

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    kardesım yapacağın ıs bu :ıdrar sıcramasını ıstemıyorsan alırsın tuvalet kağıdını sağ elınle tutarsın necıs cıkan yerın onune yapısık bır bıcımde sol elınlede necıs yerıne sahıp ol yanı sabıtletstır tamadır sonrada ısın bıtınce bekle ama mutlaka ısın bıtınce öksür emınımkı faydasını goruceksın ben bole bılırım bole yaparım ALLAH ın ıznıyle bır dene
    kardesım dedıklerımızı bır uygula ıse yarar ınsallah alımler ole dıyor bı bıldıklerı varkı oksurun dıyor ...


  17. 24.Eylül.2011, 17:02
    9
    Hep Üye
    kardesım yapacağın ıs bu :ıdrar sıcramasını ıstemıyorsan alırsın tuvalet kağıdını sağ elınle tutarsın necıs cıkan yerın onune yapısık bır bıcımde sol elınlede necıs yerıne sahıp ol yanı sabıtletstır tamadır sonrada ısın bıtınce bekle ama mutlaka ısın bıtınce öksür emınımkı faydasını goruceksın ben bole bılırım bole yaparım ALLAH ın ıznıyle bır dene
    kardesım dedıklerımızı bır uygula ıse yarar ınsallah alımler ole dıyor bı bıldıklerı varkı oksurun dıyor ...


  18. 24.Eylül.2011, 17:02
    10
    CeylaN
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 2090
    Mesaj Sayısı: 71
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Ne önemi var ki?

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    Kardeş lavaboya girerken dikkatli olsan bu şeyler başına gelmez bunlar bizim başımıza niye gelmiyor Allah yardımcın olsun.



  19. 24.Eylül.2011, 17:02
    10
    Devamlı Üye
    Kardeş lavaboya girerken dikkatli olsan bu şeyler başına gelmez bunlar bizim başımıza niye gelmiyor Allah yardımcın olsun.



  20. 24.Eylül.2011, 17:20
    11
    ikindi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Kasım.2010
    Üye No: 80576
    Mesaj Sayısı: 323
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    belki disarda fazla tuvalete gitmedinizden


  21. 24.Eylül.2011, 17:20
    11
    Devamlı Üye
    belki disarda fazla tuvalete gitmedinizden


  22. 24.Eylül.2011, 17:44
    12
    CeylaN
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 2090
    Mesaj Sayısı: 71
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Ne önemi var ki?

    Cevap: tuvaletimizi yaparken ister istemez iç çamaşırımıza idrar bulaşır. Sonra abdest alıp namaz kılmakta sakınca var m

    Alıntı
    belki disarda fazla tuvalete gitmedinizden
    Ne alaka kardeşim...


  23. 24.Eylül.2011, 17:44
    12
    Devamlı Üye
    Alıntı
    belki disarda fazla tuvalete gitmedinizden
    Ne alaka kardeşim...





+ Yorum Gönder
Git 12 Son