Konusunu Oylayın.: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.
  1. 23.Eylül.2011, 14:53
    1
    ziya3400
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Kasım.2010
    Üye No: 80426
    Mesaj Sayısı: 428
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.






    Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız. Mumsema Sorularımı özellikle bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim., iyice şüpheye gidecke cevaplardan sakınalım bilgimiz yoksa.

    Şimdiden ALLAH RAZI OLSUN.


    1-) Gusül abdesti alırken burnuma su verme esnasında bazen aşırıya kaçabiliyorum. Burnuma çektiğim su genizi aşıp, GIRTLAĞIMA DAYANABİLİYOR YA DA AĞZIMDAN GELEBİLİYOR. Böyle bir durum GUSÜL TEKRARI NEDENİ Mİ ? ( Su burnumun içinden ağzıma gelmesi veya gırtlağıma dayanması sanki oraları kirletmiş gibime geliyor tekrar yap diyor içimdeki ses, saçma gelebilir ama böyle içimden enteresan sesler geliyor size sorayım dedim bu durumu )


    2-) Gusül abdesti almadan önce vücudumun her yerini inceliyorum. Hani İĞNE NOKTASI KADAR KURU YER KALMAYACAK sözü var ya o beni müthiş titizliğe itiyor. Mesala yara kabuğu göreyim iğne noktası kadar onu sökmeye çalışıyorum. Bazen derinin altında kalmış kabuklar oluyor iğne noktası şeklinde onları çıkarmak için elimi kanatıyorum. Bu tarz iğne noktası kadar yara kabukları ve benzer vücuttan kaynaklanan şeyler gusüle engel mi ?


  2. 23.Eylül.2011, 14:53
    1
    ziya3400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye



    Sorularımı özellikle bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim., iyice şüpheye gidecke cevaplardan sakınalım bilgimiz yoksa.

    Şimdiden ALLAH RAZI OLSUN.


    1-) Gusül abdesti alırken burnuma su verme esnasında bazen aşırıya kaçabiliyorum. Burnuma çektiğim su genizi aşıp, GIRTLAĞIMA DAYANABİLİYOR YA DA AĞZIMDAN GELEBİLİYOR. Böyle bir durum GUSÜL TEKRARI NEDENİ Mİ ? ( Su burnumun içinden ağzıma gelmesi veya gırtlağıma dayanması sanki oraları kirletmiş gibime geliyor tekrar yap diyor içimdeki ses, saçma gelebilir ama böyle içimden enteresan sesler geliyor size sorayım dedim bu durumu )


    2-) Gusül abdesti almadan önce vücudumun her yerini inceliyorum. Hani İĞNE NOKTASI KADAR KURU YER KALMAYACAK sözü var ya o beni müthiş titizliğe itiyor. Mesala yara kabuğu göreyim iğne noktası kadar onu sökmeye çalışıyorum. Bazen derinin altında kalmış kabuklar oluyor iğne noktası şeklinde onları çıkarmak için elimi kanatıyorum. Bu tarz iğne noktası kadar yara kabukları ve benzer vücuttan kaynaklanan şeyler gusüle engel mi ?


    Benzer Konular

    - Gusül abdesti alırken parmağım kanıyor mu kanamıyor mu çözemedim, gusül aldım ama şuan korkuyorum ba

    - Gusül abdesti ile ilgili gerçekten önemli sorularım var, bakar mısınız

    - Güvercin beslemek istiyorum ama detaya bakar mısınız?

    - Gusül ile ilgili acilen meselelerim var, bakar mısınız. Toptan sorularım.

    - Meninin bulaşma sınırı nedir, acilen bakar mısınız ? Yıkamadığım şey kalmadı.

  3. 23.Eylül.2011, 15:11
    2
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,810
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.




    Alıntı
    1-) Gusül abdesti alırken burnuma su verme esnasında bazen aşırıya kaçabiliyorum. Burnuma çektiğim su genizi aşıp, GIRTLAĞIMA DAYANABİLİYOR YA DA AĞZIMDAN GELEBİLİYOR. Böyle bir durum GUSÜL TEKRARI NEDENİ Mİ ? ( Su burnumun içinden ağzıma gelmesi veya gırtlağıma dayanması sanki oraları kirletmiş gibime geliyor tekrar yap diyor içimdeki ses, saçma gelebilir ama böyle içimden enteresan sesler geliyor size sorayım dedim bu durumu )
    Böyle durum gusul abdestini geri alman anlamına gelmez yani tekrar gusul alman lazım gelmez.

    Alıntı
    2-) Gusül abdesti almadan önce vücudumun her yerini inceliyorum. Hani İĞNE NOKTASI KADAR KURU YER KALMAYACAK sözü var ya o beni müthiş titizliğe itiyor. Mesala yara kabuğu göreyim iğne noktası kadar onu sökmeye çalışıyorum. Bazen derinin altında kalmış kabuklar oluyor iğne noktası şeklinde onları çıkarmak için elimi kanatıyorum. Bu tarz iğne noktası kadar yara kabukları ve benzer vücuttan kaynaklanan şeyler gusüle engel mi ?
    Gusulde önemli olan derinin ıslanmasıdır derinin altının değil.


  4. 23.Eylül.2011, 15:11
    2
    Editör



    Alıntı
    1-) Gusül abdesti alırken burnuma su verme esnasında bazen aşırıya kaçabiliyorum. Burnuma çektiğim su genizi aşıp, GIRTLAĞIMA DAYANABİLİYOR YA DA AĞZIMDAN GELEBİLİYOR. Böyle bir durum GUSÜL TEKRARI NEDENİ Mİ ? ( Su burnumun içinden ağzıma gelmesi veya gırtlağıma dayanması sanki oraları kirletmiş gibime geliyor tekrar yap diyor içimdeki ses, saçma gelebilir ama böyle içimden enteresan sesler geliyor size sorayım dedim bu durumu )
    Böyle durum gusul abdestini geri alman anlamına gelmez yani tekrar gusul alman lazım gelmez.

    Alıntı
    2-) Gusül abdesti almadan önce vücudumun her yerini inceliyorum. Hani İĞNE NOKTASI KADAR KURU YER KALMAYACAK sözü var ya o beni müthiş titizliğe itiyor. Mesala yara kabuğu göreyim iğne noktası kadar onu sökmeye çalışıyorum. Bazen derinin altında kalmış kabuklar oluyor iğne noktası şeklinde onları çıkarmak için elimi kanatıyorum. Bu tarz iğne noktası kadar yara kabukları ve benzer vücuttan kaynaklanan şeyler gusüle engel mi ?
    Gusulde önemli olan derinin ıslanmasıdır derinin altının değil.


  5. 23.Eylül.2011, 15:14
    3
    ziya3400
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Kasım.2010
    Üye No: 80426
    Mesaj Sayısı: 428
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.

    Muhasibi arkadaşım 2.sorudan bir soru daha soracam. Derinin üstü demişssin bazen bu yara kabukları, ben v.s siyah ince iğne noktaları derinin üzrinde oluyor o zaman ne yapacaz ? Üzerinde kabuk bağlayabiliyor koparacaz mı


  6. 23.Eylül.2011, 15:14
    3
    ziya3400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Muhasibi arkadaşım 2.sorudan bir soru daha soracam. Derinin üstü demişssin bazen bu yara kabukları, ben v.s siyah ince iğne noktaları derinin üzrinde oluyor o zaman ne yapacaz ? Üzerinde kabuk bağlayabiliyor koparacaz mı


  7. 23.Eylül.2011, 15:16
    4
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,810
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.

    Alıntı
    Muhasibi arkadaşım 2.sorudan bir soru daha soracam. Derinin üstü demişssin bazen bu yara kabukları, ben v.s siyah ince iğne noktaları derinin üzrinde oluyor o zaman ne yapacaz ? Üzerinde kabuk bağlayabiliyor koparacaz mı
    Hayır kardeşim ben gibi şeyleri yerinde bırakacaksın beni yerinden çıkarırsan derin soyulur.


  8. 23.Eylül.2011, 15:16
    4
    Editör
    Alıntı
    Muhasibi arkadaşım 2.sorudan bir soru daha soracam. Derinin üstü demişssin bazen bu yara kabukları, ben v.s siyah ince iğne noktaları derinin üzrinde oluyor o zaman ne yapacaz ? Üzerinde kabuk bağlayabiliyor koparacaz mı
    Hayır kardeşim ben gibi şeyleri yerinde bırakacaksın beni yerinden çıkarırsan derin soyulur.


  9. 23.Eylül.2011, 15:21
    5
    ziya3400
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Kasım.2010
    Üye No: 80426
    Mesaj Sayısı: 428
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.

    Muhasibi kardeşim yara kabukları da buna dahil dimi. Benim içinde şöyle bir şey oluşuyor ya gusülüm kabul olmazsa diye. Kabul olup olmadığını da bilemeyeceğmiz için sürekli şüphe oluyor



  10. 23.Eylül.2011, 15:21
    5
    ziya3400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Muhasibi kardeşim yara kabukları da buna dahil dimi. Benim içinde şöyle bir şey oluşuyor ya gusülüm kabul olmazsa diye. Kabul olup olmadığını da bilemeyeceğmiz için sürekli şüphe oluyor



  11. 23.Eylül.2011, 15:26
    6
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,810
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.

    Alıntı
    Muhasibi kardeşim yara kabukları da buna dahil dimi. Benim içinde şöyle bir şey oluşuyor ya gusülüm kabul olmazsa diye. Kabul olup olmadığını da bilemeyeceğmiz için sürekli şüphe oluyor
    Yara kabukları içinde geçerlidir kardeşim.Mesela kurumamış bir yara düşün her gusulde bunu çıkartırsan derin çok zarar görür.
    Şeytan sana çok vesvese veriyor kardeşim.
    Guslün kabul olur inşaallah merak etme.


  12. 23.Eylül.2011, 15:26
    6
    Editör
    Alıntı
    Muhasibi kardeşim yara kabukları da buna dahil dimi. Benim içinde şöyle bir şey oluşuyor ya gusülüm kabul olmazsa diye. Kabul olup olmadığını da bilemeyeceğmiz için sürekli şüphe oluyor
    Yara kabukları içinde geçerlidir kardeşim.Mesela kurumamış bir yara düşün her gusulde bunu çıkartırsan derin çok zarar görür.
    Şeytan sana çok vesvese veriyor kardeşim.
    Guslün kabul olur inşaallah merak etme.


  13. 23.Eylül.2011, 15:27
    7
    ziya3400
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Kasım.2010
    Üye No: 80426
    Mesaj Sayısı: 428
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5

    Cevap: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.

    Allah kabul eylesin. Namaz abdestinde böyle sıkıntı yaşamıyorum. Hıp hızlı alıyorum namaz abdestimi ama bu gusülde ne varsa hep şüpheye düşüyyorum ama bundan sonra takmamaya çalışacam. Allah razı olsun öyle yapayım dimi takmıyım çok fazla



  14. 23.Eylül.2011, 15:27
    7
    ziya3400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    Allah kabul eylesin. Namaz abdestinde böyle sıkıntı yaşamıyorum. Hıp hızlı alıyorum namaz abdestimi ama bu gusülde ne varsa hep şüpheye düşüyyorum ama bundan sonra takmamaya çalışacam. Allah razı olsun öyle yapayım dimi takmıyım çok fazla



  15. 23.Eylül.2011, 15:32
    8
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,810
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Gusül toptan sorularım var, VESVESEYi bitirmek istiyorum acilen bakar mısınız.

    Alıntı
    Allah kabul eylesin. Namaz abdestinde böyle sıkıntı yaşamıyorum. Hıp hızlı alıyorum namaz abdestimi ama bu gusülde ne varsa hep şüpheye düşüyyorum ama bundan sonra takmamaya çalışacam. Allah razı olsun öyle yapayım dimi takmıyım çok fazla
    Ne kadar çok takarsan o kadar çok sıkıntı yaşarsın kardeşim bu sadece gusulde değil her şeyde sen fazla takma böyle şeyleri...


  16. 23.Eylül.2011, 15:32
    8
    Editör
    Alıntı
    Allah kabul eylesin. Namaz abdestinde böyle sıkıntı yaşamıyorum. Hıp hızlı alıyorum namaz abdestimi ama bu gusülde ne varsa hep şüpheye düşüyyorum ama bundan sonra takmamaya çalışacam. Allah razı olsun öyle yapayım dimi takmıyım çok fazla
    Ne kadar çok takarsan o kadar çok sıkıntı yaşarsın kardeşim bu sadece gusulde değil her şeyde sen fazla takma böyle şeyleri...





+ Yorum Gönder