Konusunu Oylayın.: Boşalmayı engellemek cünüp yaparmı?

5 üzerinden 4.31 | Toplam : 13 kişi
Boşalmayı engellemek cünüp yaparmı?
  1. 15.Eylül.2011, 16:14
    1
    jettacor
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Temmuz.2011
    Üye No: 88585
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 31

    Boşalmayı engellemek cünüp yaparmı?






    Boşalmayı engellemek cünüp yaparmı? Mumsema arkadaslar ben istimna yaparken bosalmati engeliyorum yani meni cikmiyor bu durumda ben cunup olurmuyum yardim ederseniz sevinirim


  2. 15.Eylül.2011, 16:14
    1
    jettacor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    arkadaslar ben istimna yaparken bosalmati engeliyorum yani meni cikmiyor bu durumda ben cunup olurmuyum yardim ederseniz sevinirim


    Benzer Konular

    - İnternette Gezinirken çıplak Kadın Görmek Cünüp Yaparmı Abdest Almak Gerekirmi?

    - Gece boşalmayı nasıl önlerim

    - Zevk suyu cünüp yaparmı

    - İdrar cünüp yaparmı

    - Böyle olması insaın cünüp yaparmı ?

  3. 15.Eylül.2011, 16:59
    2
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,810
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi




    Alıntı
    arkadaslar ben istimna yaparken bosalmati engeliyorum yani meni cikmiyor bu durumda ben cunup olurmuyum yardim ederseniz sevinirim
    İslamda masturbasyon kesinlikle haramdır.
    Kişinin cünüp yani haram olması için meninin çıkması lazım.
    Meni çıkmazsa gusul gerekmez.
    Ama yaptığın davranışın dini boyutu dışında sağlık yönünden de bir çok zararı vardır.


  4. 15.Eylül.2011, 16:59
    2
    Editör



    Alıntı
    arkadaslar ben istimna yaparken bosalmati engeliyorum yani meni cikmiyor bu durumda ben cunup olurmuyum yardim ederseniz sevinirim
    İslamda masturbasyon kesinlikle haramdır.
    Kişinin cünüp yani haram olması için meninin çıkması lazım.
    Meni çıkmazsa gusul gerekmez.
    Ama yaptığın davranışın dini boyutu dışında sağlık yönünden de bir çok zararı vardır.


  5. 15.Eylül.2011, 17:28
    3
    muhasebeci
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Mart.2009
    Üye No: 47186
    Mesaj Sayısı: 204
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 35

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    haramda adam evlenene kadar ne yapıcak bu kadar katı yorumlar yazmayın
    benım anlamadıgım bunu yazanlar omru boyunca hıc mı yapmamıs


  6. 15.Eylül.2011, 17:28
    3
    muhasebeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    haramda adam evlenene kadar ne yapıcak bu kadar katı yorumlar yazmayın
    benım anlamadıgım bunu yazanlar omru boyunca hıc mı yapmamıs


  7. 15.Eylül.2011, 17:30
    4
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,810
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    Alıntı
    haramda adam evlenene kadar ne yapıcak bu kadar katı yorumlar yazmayın
    benım anlamadıgım bunu yazanlar omru boyunca hıc mı yapmamıs
    İslamın koymuş olduğu bazı kurarlar var sen bunlara katıdır diyemezsin.
    Ben bu sözleri kendi kafama göre söylemiyorum.
    Madem kişi harama düşecek iki yol var.
    Ya evlenmesi yada oruç tutması.


  8. 15.Eylül.2011, 17:30
    4
    Editör
    Alıntı
    haramda adam evlenene kadar ne yapıcak bu kadar katı yorumlar yazmayın
    benım anlamadıgım bunu yazanlar omru boyunca hıc mı yapmamıs
    İslamın koymuş olduğu bazı kurarlar var sen bunlara katıdır diyemezsin.
    Ben bu sözleri kendi kafama göre söylemiyorum.
    Madem kişi harama düşecek iki yol var.
    Ya evlenmesi yada oruç tutması.


  9. 15.Eylül.2011, 18:04
    5
    tekturk
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ekim.2009
    Üye No: 61589
    Mesaj Sayısı: 779
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 8
    Yaş: 39
    Bulunduğu yer: Tilburg/Hollanda

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    Alıntı
    haramda adam evlenene kadar ne yapıcak bu kadar katı yorumlar yazmayın
    benım anlamadıgım bunu yazanlar omru boyunca hıc mı yapmamıs
    Muhasebeci kardes dogru seyler yazmamissin...
    Gencler bilmeli mastubasyonun iyi bir sey olmadigini...yapmadiklari zaman ruyalanma ile ``hediyelendirileceklerini`` bilmeleri lazim..


  10. 15.Eylül.2011, 18:04
    5
    Devamlı Üye
    Alıntı
    haramda adam evlenene kadar ne yapıcak bu kadar katı yorumlar yazmayın
    benım anlamadıgım bunu yazanlar omru boyunca hıc mı yapmamıs
    Muhasebeci kardes dogru seyler yazmamissin...
    Gencler bilmeli mastubasyonun iyi bir sey olmadigini...yapmadiklari zaman ruyalanma ile ``hediyelendirileceklerini`` bilmeleri lazim..


  11. 16.Eylül.2011, 20:25
    6
    gimsangoksel
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Eylül.2011
    Üye No: 90396
    Mesaj Sayısı: 57
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    sevgili arkadaşım bir defa buna engel olmak doğru değil yani engel olma şekline göre doğru değil,bu konuyu daha esaslı bir şekille öğrenip uygulamaya çalışınız,engel olmak derken bu ise elbette tazyik ve haz vererek dışarı çıkmazsa zaten gusül doğmaz.Doğarsa malum yapılacak şey bellidir.


  12. 16.Eylül.2011, 20:25
    6
    sevgili arkadaşım bir defa buna engel olmak doğru değil yani engel olma şekline göre doğru değil,bu konuyu daha esaslı bir şekille öğrenip uygulamaya çalışınız,engel olmak derken bu ise elbette tazyik ve haz vererek dışarı çıkmazsa zaten gusül doğmaz.Doğarsa malum yapılacak şey bellidir.


  13. 09.Aralık.2011, 21:17
    7
    hakan aydın
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Aralık.2011
    Üye No: 92309
    Mesaj Sayısı: 124
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: trakya

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    arkadaşlar bn haftada 1 yapıorum o işi saden ama gece rüyaya girince sabah gusledemiom okul yüzünden bide zor gelio haftada 1 defa cumartesi veyua pazar oda günahmı ayrıca nasıl evlenices onuda sölermsiniz


  14. 09.Aralık.2011, 21:17
    7
    Devamlı Üye
    arkadaşlar bn haftada 1 yapıorum o işi saden ama gece rüyaya girince sabah gusledemiom okul yüzünden bide zor gelio haftada 1 defa cumartesi veyua pazar oda günahmı ayrıca nasıl evlenices onuda sölermsiniz


  15. 10.Aralık.2011, 09:59
    8
    gimsangoksel
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Eylül.2011
    Üye No: 90396
    Mesaj Sayısı: 57
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    sevgili kardeşimiz elbette dinimizin bazı kuralları vardır bazıları elbette katıdır zordur zahmetlidir,söz konusu olan sizin sorunuz için bu şekilde sert tavırlı HARAM demek yerine yapılması sakıncalı yani günahtır demek daha yerinde olur kanısındayım.Doğru şey yazmak başka bir şeydir doğruyu bir yerde yazmak başka bir şey,sizin durumunuzda zaten siz cevaz bulmak maksadıyla bu soruyu sormuyorsunuz,ben buna engel oluyorum gusül gerekir mi diyorsunuz buna nasıl ve ne şekilde engel oluyorsunuz bilemiyorum fakat sağlıklı bir davranış değil,daha dikkatli olunuz lütfen.


  16. 10.Aralık.2011, 09:59
    8
    sevgili kardeşimiz elbette dinimizin bazı kuralları vardır bazıları elbette katıdır zordur zahmetlidir,söz konusu olan sizin sorunuz için bu şekilde sert tavırlı HARAM demek yerine yapılması sakıncalı yani günahtır demek daha yerinde olur kanısındayım.Doğru şey yazmak başka bir şeydir doğruyu bir yerde yazmak başka bir şey,sizin durumunuzda zaten siz cevaz bulmak maksadıyla bu soruyu sormuyorsunuz,ben buna engel oluyorum gusül gerekir mi diyorsunuz buna nasıl ve ne şekilde engel oluyorsunuz bilemiyorum fakat sağlıklı bir davranış değil,daha dikkatli olunuz lütfen.


  17. 10.Aralık.2011, 10:18
    9
    hakan aydın
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Aralık.2011
    Üye No: 92309
    Mesaj Sayısı: 124
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: trakya

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    kardesim doğru şeyler yazmışsın saol ama bn okulum yüzünden mastürbasyon haftada 1 yapıorum ama yazları okul olmayınca hiçç yapmıorum rüya yoluyla oluor sabahları işim yok die yıkanmak güzel oluo okul olunca geç kalıorum kardesim birde evlenmek lazım diolar nasıl evlenicem onuda açıklıyan olursa sevinirim allah rızası için


  18. 10.Aralık.2011, 10:18
    9
    Devamlı Üye
    kardesim doğru şeyler yazmışsın saol ama bn okulum yüzünden mastürbasyon haftada 1 yapıorum ama yazları okul olmayınca hiçç yapmıorum rüya yoluyla oluor sabahları işim yok die yıkanmak güzel oluo okul olunca geç kalıorum kardesim birde evlenmek lazım diolar nasıl evlenicem onuda açıklıyan olursa sevinirim allah rızası için


  19. 10.Aralık.2011, 12:43
    10
    semihozdurak
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Aralık.2010
    Üye No: 81634
    Mesaj Sayısı: 141
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 30
    Bulunduğu yer: Bursa

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    Alıntı
    rüya yoluyla oluor sabahları işim yok die yıkanmak güzel oluo okul olunca geç kalıorum kardesim
    Kardeşim gusül abdesti dediğin 3-4dk'lık bir şey, saatini 5dk erkene kurarsın her sabah, olur biter yani 5dk erken kalkmamakk için haram işlemeye gerek yok kanımca.

    Alıntı
    birde evlenmek lazım diolar nasıl evlenicem onuda açıklıyan olursa sevinirim allah rızası için
    kardeşim;

    kişinin önünde 2 yol var demiş hocamız;

    Alıntı
    Muhasibi:
    Madem kişi harama düşecek iki yol var.
    Ya evlenmesi yada oruç tutması.
    Diğer konuda da tavsiyede bulundum sana, Hz. Davud orucu tutabilirsin dedim. Okulum var dedin.


  20. 10.Aralık.2011, 12:43
    10
    semihozdurak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    rüya yoluyla oluor sabahları işim yok die yıkanmak güzel oluo okul olunca geç kalıorum kardesim
    Kardeşim gusül abdesti dediğin 3-4dk'lık bir şey, saatini 5dk erkene kurarsın her sabah, olur biter yani 5dk erken kalkmamakk için haram işlemeye gerek yok kanımca.

    Alıntı
    birde evlenmek lazım diolar nasıl evlenicem onuda açıklıyan olursa sevinirim allah rızası için
    kardeşim;

    kişinin önünde 2 yol var demiş hocamız;

    Alıntı
    Muhasibi:
    Madem kişi harama düşecek iki yol var.
    Ya evlenmesi yada oruç tutması.
    Diğer konuda da tavsiyede bulundum sana, Hz. Davud orucu tutabilirsin dedim. Okulum var dedin.


  21. 10.Aralık.2011, 17:59
    11
    hakan aydın
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Aralık.2011
    Üye No: 92309
    Mesaj Sayısı: 124
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: trakya

    Cevap: Bosalmayi engellemek cunup yaparmi

    güzel dedinde kardesim uykulu uykulu zor geliyo


  22. 10.Aralık.2011, 17:59
    11
    Devamlı Üye
    güzel dedinde kardesim uykulu uykulu zor geliyo


  23. 10.Aralık.2011, 21:02
    12
    CeylaN
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 2090
    Mesaj Sayısı: 71
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Ne önemi var ki?

    Cevap: Boşalmayı engellemek cünüp yaparmı?

    Alıntı
    güzel dedinde kardesim uykulu uykulu zor geliyo
    Hakan kardeş kusura bakma ama bir kaç konunu inceledim hep saçmalamışsın.Arkadaşlar sana çözüm buluyor sen hala anlamamaya çalışıyorsun,yada anlıyorsun ama işine gelmiyor.Neymiş efendim yok okula gidiyorum yok uyku halinde zor geliyor bilmem nekler neler.Kişi bir vakitten fazla cünüp kalamaz kalırsa Allahın kuralını çiğnemiş olur ve haram işlemiş olur.Bizden bu kadar ister erken kakıp yıkanırsın istersende yıkanmazsın senin bileceğin bir iş...


  24. 10.Aralık.2011, 21:02
    12
    Devamlı Üye
    Alıntı
    güzel dedinde kardesim uykulu uykulu zor geliyo
    Hakan kardeş kusura bakma ama bir kaç konunu inceledim hep saçmalamışsın.Arkadaşlar sana çözüm buluyor sen hala anlamamaya çalışıyorsun,yada anlıyorsun ama işine gelmiyor.Neymiş efendim yok okula gidiyorum yok uyku halinde zor geliyor bilmem nekler neler.Kişi bir vakitten fazla cünüp kalamaz kalırsa Allahın kuralını çiğnemiş olur ve haram işlemiş olur.Bizden bu kadar ister erken kakıp yıkanırsın istersende yıkanmazsın senin bileceğin bir iş...





+ Yorum Gönder
Git 12 Son