Konusunu Oylayın.: Dinimizce astral seyahat yapmak günah mıdır?

5 üzerinden 4.30 | Toplam : 10 kişi
Dinimizce astral seyahat yapmak günah mıdır?
  1. 08.Eylül.2011, 18:45
    1
    holy45
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Haziran.2011
    Üye No: 88263
    Mesaj Sayısı: 207
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 24

    Dinimizce astral seyahat yapmak günah mıdır?






    Dinimizce astral seyahat yapmak günah mıdır? Mumsema s.a arkadaşlar konuyu daha öncede açmıştım ama kapatılmıştı konu farklı yerlere gitmişti şimdi hakketen kafam cok karışık dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır diorum karşıma bu cıkıyor 1- Allah’ın veli kullarının yaptığı gibi ruhunu terakki ettirip cesedine galip getirmek. Bu tarz bir ruh yükseltmesi sizi korkutmasın. Çünkü, Allah’ın istediği ve sevdiği bir tarzdır. bunu gösterip sakıncası yoktur diolar ama bildiğim bilgin bir müslümanda gayb alemine girmek böle şeyler yapmak dinimizce sakıncalı ve tehlikelidir bana net ve doğru bir cvp verbilirmsiniz


  2. 08.Eylül.2011, 18:45
    1
    holy45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli



    s.a arkadaşlar konuyu daha öncede açmıştım ama kapatılmıştı konu farklı yerlere gitmişti şimdi hakketen kafam cok karışık dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır diorum karşıma bu cıkıyor 1- Allah’ın veli kullarının yaptığı gibi ruhunu terakki ettirip cesedine galip getirmek. Bu tarz bir ruh yükseltmesi sizi korkutmasın. Çünkü, Allah’ın istediği ve sevdiği bir tarzdır. bunu gösterip sakıncası yoktur diolar ama bildiğim bilgin bir müslümanda gayb alemine girmek böle şeyler yapmak dinimizce sakıncalı ve tehlikelidir bana net ve doğru bir cvp verbilirmsiniz


    Benzer Konular

    - Astral seyahat diye birşey var, mümkün müdür?

    - Astral seyahat caiz mi ?

    - Astral seyahat dinimizde yeri var mı ?

    - Astral Seyahat Nedir?

  3. 08.Eylül.2011, 19:58
    2
    KaLPNuRu
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Temmuz.2009
    Üye No: 49085
    Mesaj Sayısı: 499
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 5
    Bulunduğu yer: München

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?




    @holy kardes,

    böyle seylerle ilgilenme derim ben sana..
    bu islerin icine herzaman seytan karisir..
    Bak gayb alemi vs gibi konulari bu seylerle yapilmaz..

    Takvanin yükselmesini iste.. Allaha cok yakinlasmak iste..
    Bunun icin vakit düzenli namaz sart..
    Kendine cemaat bul, Ahlakini oturt ilk basta.. Sohbet dinle..
    Zikirlerini cek, Seytani islerle vakit gecirme..

    Bunlar yoksa zaten yapacagin baska hic bir sey yok..

    Allahu Teala VELI ve SECKIN kullarina diledigini verir.. Güzelliklerini gösterir..
    Sirlari bile paylasabilir..
    Ama veli kul ne demek.. cok yüksek mertebe de olan alim insanlar olabilir.. Bilemeyiz.. Zaten onlarda söylemez.. SIR oldugu icin..

    Simdi sen ibadetin yokken..ahlakin tam oturmamisken, böyle bir sey elde etmenin imkani var mi ? Allahu Teala ne kadar izin verebilir ?

    Dedigim gibi seytan karisir sonra düzelemessin bile.. Seni oyuncak yaparlar Allah muhafaza.. Bildiklerim varda söylüyorum.. Lütfen hafife alma..


  4. 08.Eylül.2011, 19:58
    2
    Devamlı Üye



    @holy kardes,

    böyle seylerle ilgilenme derim ben sana..
    bu islerin icine herzaman seytan karisir..
    Bak gayb alemi vs gibi konulari bu seylerle yapilmaz..

    Takvanin yükselmesini iste.. Allaha cok yakinlasmak iste..
    Bunun icin vakit düzenli namaz sart..
    Kendine cemaat bul, Ahlakini oturt ilk basta.. Sohbet dinle..
    Zikirlerini cek, Seytani islerle vakit gecirme..

    Bunlar yoksa zaten yapacagin baska hic bir sey yok..

    Allahu Teala VELI ve SECKIN kullarina diledigini verir.. Güzelliklerini gösterir..
    Sirlari bile paylasabilir..
    Ama veli kul ne demek.. cok yüksek mertebe de olan alim insanlar olabilir.. Bilemeyiz.. Zaten onlarda söylemez.. SIR oldugu icin..

    Simdi sen ibadetin yokken..ahlakin tam oturmamisken, böyle bir sey elde etmenin imkani var mi ? Allahu Teala ne kadar izin verebilir ?

    Dedigim gibi seytan karisir sonra düzelemessin bile.. Seni oyuncak yaparlar Allah muhafaza.. Bildiklerim varda söylüyorum.. Lütfen hafife alma..


  5. 09.Eylül.2011, 09:56
    3
    Hiss1
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Haziran.2011
    Üye No: 87987
    Mesaj Sayısı: 298
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Ben de eskiden çok uğraşırdım da uzaklaştım şimdi. Bilgim var ama. Astral seyahatte gayb alemine geçmezsin. Kendi bilinçaltının oluşturduğu bir ortama geçersin. Bu ortam gerçektir ama orada gördüğün karakterler(insanlar ve gerçekte olan şeyler hariç) bilinçaltının çizimidir. Gayb alemini Allah'ın sana bildirdiği kadar bilebilirsin kardeşim.


  6. 09.Eylül.2011, 09:56
    3
    Devamlı Üye
    Ben de eskiden çok uğraşırdım da uzaklaştım şimdi. Bilgim var ama. Astral seyahatte gayb alemine geçmezsin. Kendi bilinçaltının oluşturduğu bir ortama geçersin. Bu ortam gerçektir ama orada gördüğün karakterler(insanlar ve gerçekte olan şeyler hariç) bilinçaltının çizimidir. Gayb alemini Allah'ın sana bildirdiği kadar bilebilirsin kardeşim.


  7. 09.Eylül.2011, 10:07
    4
    ravza 2
    ALLAH C.C garip bir kulu

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Ocak.2010
    Üye No: 72957
    Mesaj Sayısı: 2,194
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 31

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Anlatılan olayları can kulağıyla dinlerim kendi kendime düşünürüm bunlar acaba kişilerin kendi kafasındaki halüsülasyonlarmı gerçekmi diye bazı olaylar varki insan dehşete düşüyor RABBİM muhafaza etsin insanın aklını karıştırmasın mesela bir yakınım hanımı haccada gidemedik deyince oraya gitmek o kadar kolay ki duvardan 2 kapı açılır birinden gider birinden gelirsin deyince bizede anlattı şimdi buna inanılırmı düşünmek lazım bilmediğimiz konulara da atlamamak ....


  8. 09.Eylül.2011, 10:07
    4
    ravza 2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ALLAH C.C garip bir kulu
    Anlatılan olayları can kulağıyla dinlerim kendi kendime düşünürüm bunlar acaba kişilerin kendi kafasındaki halüsülasyonlarmı gerçekmi diye bazı olaylar varki insan dehşete düşüyor RABBİM muhafaza etsin insanın aklını karıştırmasın mesela bir yakınım hanımı haccada gidemedik deyince oraya gitmek o kadar kolay ki duvardan 2 kapı açılır birinden gider birinden gelirsin deyince bizede anlattı şimdi buna inanılırmı düşünmek lazım bilmediğimiz konulara da atlamamak ....


  9. 09.Eylül.2011, 11:28
    5
    holy45
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Haziran.2011
    Üye No: 88263
    Mesaj Sayısı: 207
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 24

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Alıntı
    Astral seyahatte gayb alemine geçmezsin
    yani bir sakıncası yok ölemi


  10. 09.Eylül.2011, 11:28
    5
    holy45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    Astral seyahatte gayb alemine geçmezsin
    yani bir sakıncası yok ölemi


  11. 09.Eylül.2011, 11:52
    6
    _müberra_
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Aralık.2010
    Üye No: 81861
    Mesaj Sayısı: 389
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 48

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Alıntı
    Allah’ın veli kullarının yaptığı gibi ruhunu terakki ettirip cesedine galip getirmek
    holy kardeşim,bu anlattığın ....eğer o veli kulları gibi manevi derecemiz yüksek ise olur,vede yerindedir .ama bizler buna o kadar uzağız ki.....
    bilinçsiz,veya hak edilmesiz nimeti bizler kaldıramayız....şöyleki geçmiş zamanda 50 yıl önce ,adam çok ibadet yaparmış,ama ilmi, bilimi yok.bu adam bi gün göğe kadar yükselmiş .orda kendine sormuşlar=sen buraya ney ile geldin diye
    o da demişki-ben kendi kendime geldim....o zaman adamın kafasının üstüne vurmuşlar,ve ,sende daha benlik var ,hazır değilsin demişler
    o gün dür adamın kafası kel olmuş ,hatta lakabı ise kel.....falanca imş.
    geçen anlattığım,mezarda kefa ile bedenin ayrı gömülmüşken bi araya gelen zat işte bu anlattığım kişi aynı zaman da işte bu kişi ,bi gün anneanemden detaylı öğrenir buraya yazarım


  12. 09.Eylül.2011, 11:52
    6
    Devamlı Üye
    Alıntı
    Allah’ın veli kullarının yaptığı gibi ruhunu terakki ettirip cesedine galip getirmek
    holy kardeşim,bu anlattığın ....eğer o veli kulları gibi manevi derecemiz yüksek ise olur,vede yerindedir .ama bizler buna o kadar uzağız ki.....
    bilinçsiz,veya hak edilmesiz nimeti bizler kaldıramayız....şöyleki geçmiş zamanda 50 yıl önce ,adam çok ibadet yaparmış,ama ilmi, bilimi yok.bu adam bi gün göğe kadar yükselmiş .orda kendine sormuşlar=sen buraya ney ile geldin diye
    o da demişki-ben kendi kendime geldim....o zaman adamın kafasının üstüne vurmuşlar,ve ,sende daha benlik var ,hazır değilsin demişler
    o gün dür adamın kafası kel olmuş ,hatta lakabı ise kel.....falanca imş.
    geçen anlattığım,mezarda kefa ile bedenin ayrı gömülmüşken bi araya gelen zat işte bu anlattığım kişi aynı zaman da işte bu kişi ,bi gün anneanemden detaylı öğrenir buraya yazarım


  13. 09.Eylül.2011, 19:37
    7
    Hiss1
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Haziran.2011
    Üye No: 87987
    Mesaj Sayısı: 298
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Astral seyahatin kötü amaçla kullanılmadığı sürece dinen sakıncası yoktur. Ki zaten kötü amaçla kullanamazsın. Kullanmaya kalkıştığın an sona erer. Astral seyahatle kabeye gidenler var. Ama oradan birisi bayağı korkup dönmüş. Nedenin bilmiyorum binlerce insan kendisine bakıyormuş. Eğer okumadıysan Konu Dışı Başlıklar bölümünden Dib'e parapsikolojinin İslamdaki yeri nedir diye sordum konusunu okumanı öneririm.


  14. 09.Eylül.2011, 19:37
    7
    Devamlı Üye
    Astral seyahatin kötü amaçla kullanılmadığı sürece dinen sakıncası yoktur. Ki zaten kötü amaçla kullanamazsın. Kullanmaya kalkıştığın an sona erer. Astral seyahatle kabeye gidenler var. Ama oradan birisi bayağı korkup dönmüş. Nedenin bilmiyorum binlerce insan kendisine bakıyormuş. Eğer okumadıysan Konu Dışı Başlıklar bölümünden Dib'e parapsikolojinin İslamdaki yeri nedir diye sordum konusunu okumanı öneririm.


  15. 10.Eylül.2011, 10:29
    8
    _müberra_
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Aralık.2010
    Üye No: 81861
    Mesaj Sayısı: 389
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 48

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Alıntı
    Ama oradan birisi bayağı korkup dönmüş. Nedenin bilmiyorum binlerce insan kendisine bakıyormuş.
    işte bi şekil rabbim manen hak etmediğimizi veya ,irade ve ve ruh akıl ,ile yapmadığımız ibbadeti ,misal kabeye gitmek gibi ,men ediyor,
    haa o korkan kişi bu durumun üzerine gidip de daha fazlasını göreyim diye diretse,bence durumu dahada kötüye gider.....


  16. 10.Eylül.2011, 10:29
    8
    Devamlı Üye
    Alıntı
    Ama oradan birisi bayağı korkup dönmüş. Nedenin bilmiyorum binlerce insan kendisine bakıyormuş.
    işte bi şekil rabbim manen hak etmediğimizi veya ,irade ve ve ruh akıl ,ile yapmadığımız ibbadeti ,misal kabeye gitmek gibi ,men ediyor,
    haa o korkan kişi bu durumun üzerine gidip de daha fazlasını göreyim diye diretse,bence durumu dahada kötüye gider.....


  17. 10.Eylül.2011, 20:10
    9
    Hiss1
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Haziran.2011
    Üye No: 87987
    Mesaj Sayısı: 298
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Tabi kardeşim. Katılıyorum sana. Hatta dediğin gibi tekrar gitmiş, ama durumu kötüye gitmemiş bu sefer. Yine kendisine bakan binlerce insanın arasından geçmiş. Korkunun üstüne gitmiş yani.


  18. 10.Eylül.2011, 20:10
    9
    Devamlı Üye
    Tabi kardeşim. Katılıyorum sana. Hatta dediğin gibi tekrar gitmiş, ama durumu kötüye gitmemiş bu sefer. Yine kendisine bakan binlerce insanın arasından geçmiş. Korkunun üstüne gitmiş yani.


  19. 30.Temmuz.2015, 21:35
    10
    Misafir

    Cevap: Dinimizce astral seyhati yapmak günahmıdır?

    Zikir çekip de gidebilirsin


  20. 30.Temmuz.2015, 21:35
    10
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Zikir çekip de gidebilirsin


  21. 05.Şubat.2016, 02:04
    11
    Misafir

    Cevap: Dinimizce astral seyahat yapmak günah mıdır?

    Ben ilk defa yapıcam ama mesela herhangi bir yeri yakıp yıkabiliyormuyuz orda ve yapılanlardan günah veya sevap kazanabilirmiyiz sonuçta istemli olarak hareket ediyoruz


  22. 05.Şubat.2016, 02:04
    11
    Astrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Astrl
    Misafir
    Ben ilk defa yapıcam ama mesela herhangi bir yeri yakıp yıkabiliyormuyuz orda ve yapılanlardan günah veya sevap kazanabilirmiyiz sonuçta istemli olarak hareket ediyoruz


  23. 29.Nisan.2016, 20:50
    12
    Misafir

    Cevap: Dinimizce astral seyahat yapmak günah mıdır?

    Bende gerçekliğine inanmamıştım ama denemeye kalktığımda kulak çınlaması, ellerde uyuşma gibi seyahate geçmede belirtileri görünce ikna oldum. Ben caiz midir değil midir bilmem ama kesinlikle güçlü bir irade istiyor. Çünkü seyahate geçtiğinde yapabileceği ve öğrenebileceğimiz çok şey var. Allah ilmi teşvik eder eğer bu da bir ilim olarak görülürse yapılabilir.


  24. 29.Nisan.2016, 20:50
    12
    BirSSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    BirSSS
    Misafir
    Bende gerçekliğine inanmamıştım ama denemeye kalktığımda kulak çınlaması, ellerde uyuşma gibi seyahate geçmede belirtileri görünce ikna oldum. Ben caiz midir değil midir bilmem ama kesinlikle güçlü bir irade istiyor. Çünkü seyahate geçtiğinde yapabileceği ve öğrenebileceğimiz çok şey var. Allah ilmi teşvik eder eğer bu da bir ilim olarak görülürse yapılabilir.





+ Yorum Gönder
Git 12 Son