+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Bir damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Cevap: Bir damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi?

    Reklam



    Cevap: Bir damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Bir damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi?
    Benim sormak istediğim bir soru var uyurken menin küçücük bir damla halinde akma ihtimali var mı yoksa hep fazla mı gelir


    Arkadaslar ben her gece uyudugumda rüyamda bir sey gormuyorum ama penisin sertlesiyor sonradan mezi akıyor uykuda bana gusul gerekirmi cok vesveseye geliyorum

  2. arifselim
    Yönetici

    Yorum: Bir damladan bile küçük bi mezi akıntısı gusül abdesti gerekir mi?


    Reklam


    - Genellikle meni fazla gelir. Genellikle bir kaç damla halinde olmaz.

    - Uykuda veya uyanıkken olsun gelen meziden dolayı kişi cünüp olmaz.

  3. Misafir
    Arkadaşlar sabah kalkıyorum iç çamasırımda yaş falan yok kücük abdestimi yapıyorum gene birsey yok büyük abdestimi yaptıktan sonra elimi seyimin ucuna getirip ayırıyorum yapıskanlık görüyorum ama çok az birsey sonra gene kücük abdestimi yapıyorum gene yapıskanlık yok her sabah böyle oluyo ne yapmalıyım.tskkrler hanefi mezhebiyim

  4. arifselim
    Yönetici
    Hiç bir şey yapmana gerek yok ve bunları kafana takmana da gerek yok. Eğer aktığını görürsen sadece abdestini yenilemen yeterlidir. Hiç gerek yokken kontrol etmenin gereği de yoktur.

  5. Misafir
    Peki cinsel ilişki filan görmeyip sadece kötü şeyler isteyen birilerini gören birisi rüyasında meni çıkar gibi olsa ama uyandığında tuvalete gittiğinde uzayan bir sıvı görse ve iç çamaşırında da 2-3 damla ıslaklık görse ne yapması lazım ? ( misafirlilte)

  6. emre
    Devamlı Üye
    Nerede olduğunun bir önemi yok. Meni geldikten sonra gusül şart olur. Bir-iki damla olan mezi olabilir. Mezide gusül gerektirmez. Bunun ne olduğunu sen bileceksin.

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
mezi,  mezi akıntısı,  mezi ne demek,  mezi akıntısı abdesti bozar mı,  uykuda mezi gelmesi gusül gerektirirmi,  mezi nasıl anlaşılır,  zevk suyu gelince gusul abdesti almak gerekirmi