+ Yorum Gönder
8. Sayfa BirinciBirinci ... 578911 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Önce kapanmak sonra açılmak Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Cevap: Önce kapanmak sonra açılmak

    Reklam



    Cevap: Önce kapanmak sonra açılmak sekizinci sayfa yazısı mumsema.com Cevap: Önce kapanmak sonra açılmak
    ben 1 sene önce kapaliydim yapamadim acildim. simdi sevgilim ve ailesi beni kapali istedigi icin ben kapandim kapanali 1 ay olucak ama ben yapamiyorum keske kapanamasaydim diyorum cok pismanim ve geri acildim sence günahmidir ve günahtan ve icimin ferahlamasi icin ne yapmaliyim
    --
    ben 1 sene önce kapandim yapamadim acildim hep allahima sigindim sonra hayatima biri girdi 2 sene oldu sevgilimin ailesi benim kapanmami istediler ve ben sevdigim icin kapandim icimde olmadan yaparim saniyordum ama yapamadim ve geri acildim ben simdi ne yapmaliyim allahima nasil kendimi affettirmeyelim 😐

  2. Misafir

    Tesettür


    Reklam


    5 aydır tesettürdeyim. İsteyerek kapandım. İlk zamanlar herşey inanılmaz güzeldi fakat zamanla içimde ki o istek heves gitti. Şimdi açıklmak istiyorum. Namazlarımı aksatmaya başladım. Kalbimin karardığını hissediyorum. İçinden çıkılmaz bir durumdayım. Lütfen dua edin doğru yolu bulayım Allah rızası için. İçinden çıkamıyorum

  3. arifselim
    Yönetici
    Selamun aleykum hanım kardeşim. Bir müslüman kadın için en büyük cihat tesettürüdür. Elbette açılman çok büyük günahtır. Hiç kimse için değil sen rabbinin rızası ve sevgisini kazanmak için örtünmelisin. Hesap gününde seni ne sevdiğin nede bir başkası kurtarmayacak. Senin içini ferahlatacak ve ahirette kurtuluşuna vesile olacak olan şey tekrar örtünmendir. Allah yardımcın olsun.

  4. Misafir
    kapandıktan sonra açılmak çok mu günah yani sadece açıklığın günahı kadarmı yoksa daha mı çok günah

  5. Şem'a
    YÖNETİCİ
    Kapandiktan sonra açılmak ne çirkindir buyuruyor yüce Allah
    Tabi ki daha günah

  6. Misafir
    Bak bende 18 yasindayim ve bu yazdan sonra universteye gidicem artik cekinecegim bi cevremde olmicak ve ben 5 yildir kapaliyim ustelik annem ve ablam aciklar onlar acil istiyosan diyo bana biraktilar acilma hayalleri cok guzel tatli geliyo ama bi yandada busbutun bi gercek var hicbir bahaneyi kabul edemicek bi gercek ben son alti aydir bunu dusunuyorum ve hala karar veremedim ve nbencr bu en zor karar bi insan icin biyandan huzursuz olup kendimene ara boyle seyler dusunur oldun imanindami bi eksiklik var diyorum ve sohbet falan dinleyip yok acilamam diyorum ama bi yanimda hep boyle mutlu degilsin icinde hep bi ukte olucak diyo bu oyle bi konuki doru yanlis belli ama kimseye soramiyosun arkadaslarima soylesem uzuntuden kahrolurlar ve beni ikna ederler acilmamam konusunda dogrusuda bu ama ben ikna olmakta istemiyorum anneme sorsam boyle mutlu degilsen acil diyo iki tarafta beni cok seviyo ama aka sorsan ak diyecek karaya sorsan kara bense hep griyim inan bende neyapacagimi bilmiyorum bu yorumu gorursen mutlaka cvp ver lutfen benim gibi biriyle konusmak isterim

  7. Misafir
    Selamın aleyküm kardeşlerim öncelikle bende kapanalı 1 yıl oldu kapanacağımı hiç düşünmezdim güzel turuncu saçlı çekil gözlü havalı bir kızdım giderim vardı yani ama kapandıktan sonra çevrem azaldı en yakın arkadaşım başka okula gitti ama sürekli buluşuyoruz şeytan banda sürekli vesvese veriyor eve geliyorum elimi yüzümü yılarlen aynada saçlarımın güzelliğini görüp üzülüyorum amma ve lakin düşünüyorum şeytan böyle yaptıkça dinimi araştırıyorum rabbimin rızasını kazanmaya çalışıyorum kimsenin benim vücudumu saçlarımı görmesine gerek yok sadece evleneceğim kişiye özel olayım istiyorum bu arad 18 yaşındayım okula gidiyorum tıp okumak istiyorum baZen tesettürüm yüzünden tepki alıyorum eskiden gitar çalan kafelerde takılan rock temelli yaşamtı tarzım marjinal hallerim vardı insanların tepkisi olmasa her şey rahat şeytan sürekli vesevese vermeye başladı bu aralar ama asla açılmayacağım 2tane ferace aldım şeytan renkli giy pantolon giy dedikçe kendime sahip çıkabilmek için kardeşlerim sizin gerçek dostlarınız her daim siZle olacaktır allahım yar yardımcınız olsun sakın açılmayın hatta vesvese geldikçe örtünüze sarılın Annemde kapalı ama ben kapanacağım dediğimde şaşırdı açılma sonra felan dedi hatta annem pardesu eşarp takan imanlı bir insan ama siyah giymeme pantolon giymemeye özen göstermeme kızıyor modern kapalı olmamı istiyor ama ben yapamıyorum tamamen feraceli uzun şallı bir mümine olmak istiyorum siz siz olun doğrularınızdan şaşmayın

  8. Misafir
    Merhabalar arkadaşlar bende kısa bi süre tesettüre girdim, vesveselerle bu günahlarımla örtünmeyi hakkıyla yapamayacağımı Rabbime karşı yüzüm olmadığını düşündüm ve açıldım açılalı bi sene oldu sürekli bir pişmanlık duyuyorum ama tesettüre girmeyede cesaret edemiyorum dua edin lütfen benim için içim acıyo ve bir noktaya varamıyorum

  9. melikesdn
    Üye
    mesleğini terk et kardeşim Allah mutlaka ödüllendirecektir Allahın rızasını düşün Allah yanında olacaktır mutlaka. sen Allaha bırak işlerini her şey mükemmel gider inşallah. mesleğin nedir kardeşim bu arada bilirsem belki yardımcı olabilirim.

  10. melikesdn
    Üye
    Kardeşim sen kimse için açılıp kapanma. yalnızca Allah için kapan. bu şeytanının büyük bir vesvesesidir ve şeytan bu vesvesyi şu yüzden verir. demekki yol kaydetmişsin ki ve demek ki Allaha yakınlaşmışsın ki şeytan seninle uğraşıyor. nasıl ki boş görünün yıkık dökük eve hırsız bir şeyler almak için girmez, Şeytanda boş insanın yanına uğramaz kardeşim. yeniden başla kardeşim ne kadar günahın varsa hepsi geçmişte kaldı. sonra yeniden mi günah yaptın sakın vazgeçme tekrar başla. bir daha mı büyük bir günah yaptın yüz bin kere yeniden başla. Allah yüz bin kere affeder kardeşim. Allah çok bağışlayandır Göm günahlarını kardeşim göm. Allahtan yardım iste Allah çok bağışlayıcıdır. ama şeytan senin günahlarını büyütürde büyütür halbuki samimi bir tövbe veya o tövbeye istek bile çok ehemmiyetlidir. Allah diyor ki kuranında Ey kendi aleyhlerinde haddini aşmış kullarım Allahın rahmetinden ümidinizi kesmeyin çünkü Allah bütün günahları bağışlar (dikkat edin bütün günahları demiş büyük küçük ayırmamış) Şüphesiz ki Allah çok bağışlayıcıdır ve çok merhamet edicidir.(zümer53). Sana biraz kendi hayatımdan örnekler vereyim pekte örnek alınası bir hayatım olmasada 15 yaşındayım ergenliğe gireli 5 yıl oldu ve pek çok kez büyük günahlara karıştım. bu büyük günahları flört sanmayın yada sen ne yapmış olabilirsin ki barbie bebeğinin kafasını mı kopardın ne yaptın da demeyin. hırsızlıkta değil. büyük günahlar yazın gerçketen büyük olanı. bu kadar ip ucu verdim ama anlamamış olabilirsiniz ne yaptığı mı da söylüyüm; zina bunu söylerken utanmıyorum utanmazda demeyin. bilmiyordum bu nedir ? Allaha dair bildiğim şeyler vardı onlarda Allah vardı büyüktü ve cehennemde yanacaktım ama Allah affederdi hem affedmesede ne olurdu ki yanar çıkardım. hem tek ben mi yanacaktım? arkadaşlarımda yanacaktı. işte öyle masum olmayan çocukca düşüncelerdi bu düşceler ama şunu bilemedim o kadar aptal olmuşum ki daha haşlanmış yumurtanın kabuğunu soyamayan ben yanar çıkarız diyip haşa dalgalar geçiyordum. ergenliğe de 10 yaşında girdim. din hakkında bildiklerim buydu bir gün kurtulmak istedim annemim yanına gidip ağlamak istedim. ama annem ne yapacaktı ki? o ölümlü varlığın bana ne faydası olacaktı? ağlamak istedimde kime ağlayacağımı bulamadığım için ağlayamadım. bu kadar günah içindede tesettüre girdim. şaka gibiydi tövbe yoktu. Allah hakkında bildiklerim hala aynıydı. ama kapandım ne için kapanmıştım biliyormusunuz şöyle düşündüm değerli şeyler saklanırdı ve bende değerli olmak istemiştim. şeytan da yoktu ortalıkta başka bir şeyde. ben hala aynıydım bir saçım gözükmüyordu o kadar. uyuyup uyandım internette pis işler çevirirken (hehe) sözler kökü diye bir kanal bulmuştum Allah bana hidayet olarak gönderdiği bir kanaldı izlerken ağladım, öldümde öldüm, bileklerimi kessem diye düşündüm sonra o da günahmış. dedim ki günahla günah kapanmaz bari sevap işliyim. pis işleri yaptığım kişilerin yüzüne bakamaz oldum 5 aydır 1 kere gördüm ondada yüzüne bakacak cesaret yoktu. babamın yanında ağladımda bişey diyemedim. namaz kıldım bıraktım başladım bıraktım kıldım bıraktım. ergenliğe girmeden önceden beri zina yapıyordum ben zaten zina yaptığım kişi benden büyük bu arada cesarete bakın ya ama bilmiyordum. kötü bişey yapıyordum hissediyordum. bu kötüydü ama bilmiyordum. 6 yaşından beri sanırım. 12 yaşında ise bitti. Elhamdülillah 12 yaşından beri ağlayıp ağlayamıyorum. ama hepsi arkada kaldı hepsi geçti ya geçti Elhamdülillah. hala yaşıyorum ben dedim. bismillah dedim. namazı düzenledim Elhamdüilillah. Allah bırakmayı nasip etmesin amin. bu yıl 8.sınıfım ferace giydim sınıfta derste dahi çıkarmıyorum çarşaf gibi yaptım şalımı. insanların bana ve giyiniş tarzıma iğrenç bakışlar atmasına da üzülmüyorum. ayrıca seviniyorum çünkü Allah mükafatını bana verecektir inaşallah. sıcak ve daha sıcak olmasını istiyorum çünkü sevap katlanıyor işte tesettür zor olunca güzel açık saçık bir teyzenin ağız bükeker ıy nine gibi benden yaşlı diyince anladım ki ben doğru yoldayım Elhamdülillah. 70 yaşındaki bir dedenin arkamdan bunlar heryerdeler şu kücücük çocuğa da günah etmişler diyince anladım doru yol islamdır Elhamdülillah. bir zamalar birlikte şortla gezdiğim arkadaşlarım yanıma gelip kızım sen nasıl dayanıyorsun bence çıkart başındakini çok sıcak diyince daha sıcak olsun ki şimdi yanarsam Allahın azabından korunurum demek var ya o çok güzel bir duygu anlatılmaz ama genede anlatayım böyle ezmeye çalışıyorlarda seni ama Allah hadlerini bildiriyor öyle bişi. bakın o kadar güzel ki yeterince anlatamadığım için günah işlemiş olabilirim. İstemez miydim şortla gezmek? Ama işte en büyük yanlışımızda bu ya istediğimizi yapıp günahlara dalmak.halbuki Allah bizi istediğimizi yapmak için göndermedi bu dünyaya. Dedi ki rabbim Cennete insanlar içinden en iyileri girsinler ve bu en iyilerinide bu kötü dünyada seçeceğim ve başlarına da olmadık musibetler vereceğim dayanan girecek. ama unutanlanlar oldu bu dünyaya ne için geldiklerini ne için olduklarını ve ne için yaşadıklarını ama hepsi bir imtihandı geçip bitecek. Tam seviye atlamışken şeytanın şu sürekli aynı olan oyunlarına kanmayalım. dikkat edin herkese aynı vesvesyle geliyor artık vesvese kalmamış verecek. çok kişiden duydum ben bu şeyleri. ya hakkıyla kapanamassam? ya kardeşim sen hele bir bismillah de Allah yardım ediyor zaten ve bu yola açılmak düşüncesi ile girersen zaten kapanamassın. Bu yazıyı yazdıran rabbime şükürler olsun. yazrken hiç utanmadım ve bana bu yazı yüzünden kötü şeyler söylenirse bile utanmam. çünkü bu mesele insanlarla aramda olan bişiy değil. hadi selametle. son bişey söylüyümü;? vallah Şeytan çok Şeytan kanmayın. bu bilgiyi bilmediğinizi biliyordum heheh hadi tesettüre girmeniz duasıyla inşallah.dahada girmesseniz daha çok girmek için uğraşın sözler kökü hayal hanem gibi sitelerden de tesettürle ilgi vido izleyin hadi bay bay.

  11. Misafir
    Arkadaşlar merhaba.
    Ben 19 yaşındayım. Bu yıl 22 ocakta kapandım. İçimden o kadar çok gelmişti ki. 2 yıl boyunca dilimden kapanma isteğim düşmüyordu. Allah bir gün inşallah nasip eder kapanırım gibi. Çalıştığım ortamda herkes kapalıydı, kimi ne göre onlardan etkilenmiştim.
    Ama diğer tüm arkadaşlarım açıktı. Kapalılığımın ilk 2 ayı çok güzel geçti. Nefis kayıyor tabi ki herseye. Gün geçtikçe açık olmayı istemeye başladım. Ailem bana hiç bir baskı da bulunmadı. Kendim aileme gidip kapanmak istediğimi dile getirdim. Her biri ayrı ayrı sevindiler. Babama açılmak istediğimi belirttim. Açılmanın büyük günahı olduğunu biliyorum. Ben açılmak için kapanmadım zaten. Ama ben kendi sorumlarımı aileme bile anlatamayan bir insanım. Babam ve diğer aile büyüklerim baya olumsuz baktılar açılma fikrine. Çok katılar. Namaz kılmıyorum, bi ibadetim yok. Ama ölüm var, ölümden sonra bizi bekleyen bir ebediyetin de farkındayım. Saçlarım aşırı derece de dökülüyor. Oturup ağladığım bile oluyor. Bana yardımcı olun. Bir yanım açılmak istiyor, diğer yanım günah olduğunu söylüyor. Bunlar evet şeytanın oyunları. Çünkü nelere zaafımın olduğunu biliyor. Uyandığım da ilk aklıma gelen şey açılsam mı oluyor. Ama aileme bu konuyu açtığımda evde büyük kavgalar oluyor. Ve kimse beni anlamıyor.

  12. Misafir

    Reklam


    Bence açılma ben kapaliydim acildim şimdi ise çok pişman im.

+ Yorum Gönder
8. Sayfa BirinciBirinci ... 578911 ... SonuncuSonuncu
kapanıp açılmanın günahı,  kapanıp açılmak günahmı,  kapandıktan sonra açılmak,  kapanıp açılmak günah mı,  kapanıp açılmak,  kapanıp açılmak günahmıdır,  kapanıp açılmanın günahı nedir