+ Yorum Gönder
11. Sayfa BirinciBirinci ... 8101112 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Önce kapanmak sonra açılmak Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam
    Reklam



    Selamınaleyküm ben 19 yaşındayım ve 16 yaşımdan beri kapalıyım özel bi hastahanede iş buldum ama kapalı çalıştırmıyoruz dediler başka doğru düzgün iş bulamadım iş yerinde açıp çıkarken kapansam günahı var mıdır?

  2. arifselim
    Yönetici

    Reklam


    Aleykum selam. Müslüman bir kız veya kadın olarak örtünü asla söz konusu bile etmemelisin. Bu haramdır günahtır. Seni örtünle kabul etmeyen kimseyi sen asla kabul etme. Sen izzetin iffetin ve şerefinle örtün. Allah rızkını verir elbette asla şüphen olmasın.

  3. Misafir
    Merhabalar
    Ben 14 yaşındayım okulum imam hatip ortaokulu olduğu için okula sürekli kapalı gidip geliyordum daha sonra öğretmenimin yoğun isteği üzerine kapandım pek içimden gelmiyordu ama öğretmenimi çok sevdiğinden kırmamak için kapandim fakat şu an açığım bunun günahı nedir lütfen cevap verin çok merak ediyorum....

  4. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Örtünmek Allah'ın kesin bir emridir. Örtünmemek büyük günahtır. Önce örtünüp sonra açılmak ise daha çirkin bir harekettir. Hemen örtünmelisin ve bunu sadece Allah'ın rızası için yapmalısın. Allah'ı öğretmeninden daha çok sevmen gerekmez mi?

  5. Misafir
    Merhaba ben yaklaşık 5 aydır kapaliyim. herkese Kapanmamin sebebini kendimi kosullayarak Allah rızası için olduğunu söyledim. Ama Allah affetsin oyle değildi . Kimsenin zorlamasıyla kapanmadim tabi ama şimdi anlıyorum bi anlık hevesmis. Açılmayı düşünüyorum. Ben Allah in affedecegini düşünüyorum . Iyi bir müslüman olursam Allah beni yakmayacaktir diye düşünüyorum. Allah Her acik muslumam kadini yakacak degil sonucta.

  6. Misafir
    Bende 5 yıldır kapaliyim. Şu an 16 yaşındayım. Fazla erken kapandigimdan dolayı sanırım benimde sürekli içimde bir açılma isteği oluşuyor. Şal yapmak artık çok zor geliyor. Dışarı çıkarken salimi yapmaya çok useniyorum fakat açılmak istemiyorum kesinlikle ama cok zorlanıyorum bu şekilde kapalı kalmanin da pek doğru olacagini sanmıyorum açıkçası

    Merhaba dalga geçenleri Allah'a haval edin kapanmayı biz Allah için yapıyoruz zaten dalga gecen insanlar bunu unutuyorlar siz onları umursamayın öbür dünyada bunun mükafatını alıcağız inşallah

  7. Misafir
    Merhaba bende açıktım 5 ay önce evlendim içimden gelerek ve eşim zor durumda kalmasın kıyafet yüzünden kavaga etmeyelim diye kapandım tabi allah için ilk başta şimdi açılasım var ama utanıyorum istanbuldan kasaba gibi biyere gelin geldim daha evliliğe alışamadım kaynanamla oturuyorum hepsi iyi karışan da yok ama alışamadım ben o insanlara , ,dedikodunun fitnenin cok oldugu biyer bol giyindigim için takılıp takılıp düşüyorum yara bere içindeyim seviyorum aslında da bian sinir geliyor neyapsam yardım edin bilemedim

  8. arifselim
    Yönetici
    Selamun aleykum kardeşlerim. Allah her açık olanı yakacak değil ya diyen kardeşim, bunu ne sen nede biz bilmeyiz bunu demen doğruda değildir. Örtünmek Allah'ın bir emridir ve her örtünen bunun için örtünmelidir. Herşeyin bir bedeli vardır ve hiç bir ameli Allah boşa çıkarmaz. Şu 3 günlük dünya hayatımızda biraz sıkıntılara ve zorluklara sabretmeden ebedi hayatımızı nasıl kurtarabiliriz.

  9. Misafir
    Merhaba,bende kapalıyım 1 senedir,tunik giyiyorum pardusu giymiyorum,ya daha dogrusu dinimize uygun kapandıgımı düşünmüyorum, o yüzdende sürekli seytan vesvese veriyo boyle kapancagına acıl diye. En dogrusu sizce nedir?

  10. arifselim
    Yönetici
    Merhaba hanım kardeşim. Aynen dediğin gibi bu tarz doğru bir değildir. Ama açılmak ise asla doğru değildir. Şeytan tabiki de işini yapacak ve seni daha da kötü bir durumu düşürmeye çalışacak. Sen dikkatli olmalısın ve giyimini daha bozmak değil, daha doğru bir hale getirmeye çalışmalısın.

  11. Misafir
    Merhaba ben iki ya once kapandim ama niyetlenmedim o zaman acilmak gunah mi?

  12. Selam2
    Devamlı Üye

    Reklam


    Bu örtü niyet edilerek bağlanılan bir şey değil. Bu bir emir olduğu için yapılıyor

+ Yorum Gönder
11. Sayfa BirinciBirinci ... 8101112 ... SonuncuSonuncu
kapanıp açılmanın günahı,  kapanıp açılmak günahmı,  kapandıktan sonra açılmak,  kapanıp açılmak günah mı,  kapanıp açılmak,  kapanıp açılmak günahmıdır,  kapanıp açılmanın günahı nedir