Konusunu Oylayın.: Ramazan ayında mastürbasyon

5 üzerinden 3.95 | Toplam : 60 kişi
Ramazan ayında mastürbasyon
  1. 25.Haziran.2015, 05:20
    25
    Deniz2000
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Haziran.2015
    Üye No: 106352
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    reklam


    isimli konu Mumsema.com
    Oruclu iken olduysa ilk defaya kaza gerekir. 2.kez ayni durumu tekrar ettiginde kefaret gerektirir.

    Oruclu oldugun zamanlarda ise 60 gun kefaret ve 7 gun kaza etmelisin yanlisim var ise kaza konusunda hocalarim duzeltsin

    Iftardan sonra yapilabilir ancak sonrasinda gusul sarttir.


  2. 25.Haziran.2015, 05:20
    25
    Deniz2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    reklam


    Oruclu iken olduysa ilk defaya kaza gerekir. 2.kez ayni durumu tekrar ettiginde kefaret gerektirir.

    Oruclu oldugun zamanlarda ise 60 gun kefaret ve 7 gun kaza etmelisin yanlisim var ise kaza konusunda hocalarim duzeltsin

    Iftardan sonra yapilabilir ancak sonrasinda gusul sarttir.


  3. 26.Haziran.2015, 05:49
    26
    Misafir

    Cevap: Ramazan ayında mastürbasyon sevgili kardeşlerim bu yazıyı lütfen okuyun aydınlanacaksınız!

    reklam


    sevgili kardeşlerim benim çıkardığım sonuç ramazan ayında iftarla sahur arasında yapılan mastürbasyonun hiç bir zararı yok ancak oruçlu iken mastürbasyon yaparsanız 1 gün daha ramazan ayı dışında kaza orucu tutmalısınız ancak bunu ORUÇLU İKEN bir kez daha tekrarlarsanız o zaman 61 gün ard arda oruç tutmak zorundasınız... (okursanız aydınlanacaksınız anlamadıysanız bidaha okuyun tam cevap)


  4. 26.Haziran.2015, 05:49
    26
    trebor0076 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    trebor0076
    Misafir
    reklam


    sevgili kardeşlerim benim çıkardığım sonuç ramazan ayında iftarla sahur arasında yapılan mastürbasyonun hiç bir zararı yok ancak oruçlu iken mastürbasyon yaparsanız 1 gün daha ramazan ayı dışında kaza orucu tutmalısınız ancak bunu ORUÇLU İKEN bir kez daha tekrarlarsanız o zaman 61 gün ard arda oruç tutmak zorundasınız... (okursanız aydınlanacaksınız anlamadıysanız bidaha okuyun tam cevap)


  5. 26.Haziran.2015, 15:42
    27
    Misafir

    Cevap: Ramazan ayında mastürbasyon

    Ben 16 yaşındayım ramazanda toplam 3 kez mastürbasyon yaptım 1'i oruçlu iken diğer 2'si ise oruçsuzdu. Şimdi ne yapmam gerekiyor ? Kefaret gerekirmi ? Lütfen yardım edin...


  6. 26.Haziran.2015, 15:42
    27
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben 16 yaşındayım ramazanda toplam 3 kez mastürbasyon yaptım 1'i oruçlu iken diğer 2'si ise oruçsuzdu. Şimdi ne yapmam gerekiyor ? Kefaret gerekirmi ? Lütfen yardım edin...


  7. 07.Temmuz.2015, 08:20
    28
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Kefarete gerek yoktur. Oruçlu olduğun anda kaç sefer bozmuşsan o kadar gün sana kaza etmen düşer.


  8. 07.Temmuz.2015, 08:20
    28
    Yönetici
    Kefarete gerek yoktur. Oruçlu olduğun anda kaç sefer bozmuşsan o kadar gün sana kaza etmen düşer.


  9. 08.Haziran.2016, 00:23
    29
    Misafir

    Cevap: Ramazan ayında mastürbasyon

    Kardeşim 14 yaşındasınız diorsunda bizde dinin neredeyse bütün yükümlülüklerinden sorumlu oluyoruz ona göre😉


  10. 08.Haziran.2016, 00:23
    29
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kardeşim 14 yaşındasınız diorsunda bizde dinin neredeyse bütün yükümlülüklerinden sorumlu oluyoruz ona göre😉


  11. 08.Haziran.2016, 23:18
    30
    Misafir

    Cevap: Ramazan ayında mastürbasyon

    Kades senin dediğin oyle degil eger niyet ettikten sonra uyur ve ruyalanirsan o halde orucun bozulmaz ve gidip hemen gusul alman gerekir cunupken niyet edersen kabul olmaz


  12. 08.Haziran.2016, 23:18
    30
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kades senin dediğin oyle degil eger niyet ettikten sonra uyur ve ruyalanirsan o halde orucun bozulmaz ve gidip hemen gusul alman gerekir cunupken niyet edersen kabul olmaz


  13. 09.Haziran.2016, 11:50
    31
    Misafir
    Ramazan da oruç tutmadığımız halde masturbasyon yaparsak ne olur. Herhangi bir bedeli var mı?

    Selamun aleykum hocam ramazan ayinda iftardan sonra masturbasyon yaptim ama biraz zor durumda kaldım çünkü yapma istegim vardı ne yapmam gerekir


  14. 09.Haziran.2016, 11:50
    31
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ramazan da oruç tutmadığımız halde masturbasyon yaparsak ne olur. Herhangi bir bedeli var mı?

    Selamun aleykum hocam ramazan ayinda iftardan sonra masturbasyon yaptim ama biraz zor durumda kaldım çünkü yapma istegim vardı ne yapmam gerekir


  15. 09.Haziran.2016, 13:58
    32
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Ramazan ayında mastürbasyon

    - İftardan sonra mastürbasyonun oruçlu bir ilgisi yoktur. Mastürbasyonu sırf zevk için yapmak günahtır. Bir namaz vaktini geciktirmeden yıkanmalısın.

    - Oruç tutmamak zaten haramdır. Mastürbasyon yapmak da ayrı bir haramdır.

    - Oruçluyken uyku halinde cünüp olan birisinin orucu bozulmaz. Uyandıktan sonra gusül abdestini alır ve orucuna devam eder.


  16. 09.Haziran.2016, 13:58
    32
    Yönetici
    - İftardan sonra mastürbasyonun oruçlu bir ilgisi yoktur. Mastürbasyonu sırf zevk için yapmak günahtır. Bir namaz vaktini geciktirmeden yıkanmalısın.

    - Oruç tutmamak zaten haramdır. Mastürbasyon yapmak da ayrı bir haramdır.

    - Oruçluyken uyku halinde cünüp olan birisinin orucu bozulmaz. Uyandıktan sonra gusül abdestini alır ve orucuna devam eder.


  17. 09.Haziran.2016, 14:55
    33
    Misafir
    1 - Ben oruç tumuyorum bu gün artık yani dayanacak güzüm kalmadı yapmamak için saat 15:00 şimdi yapsam daha sonra yapmam gerekirmi yada yapmamammı gerekir

    2 - Sa öncelikle ben Oruçlu deyilim Ve Mastürbasyon Yaptım kaza yada kefareti Felan Gerektirirmi????

    2 - öncelikle SA. Şimdi ben 15 yaşındayım Raamazan ayında oruç tutmuyordum ama mastürbasyon yaptım kaza yada kefaret Yapmama Gerek Yok Deyilmi ????


  18. 09.Haziran.2016, 14:55
    33
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    1 - Ben oruç tumuyorum bu gün artık yani dayanacak güzüm kalmadı yapmamak için saat 15:00 şimdi yapsam daha sonra yapmam gerekirmi yada yapmamammı gerekir

    2 - Sa öncelikle ben Oruçlu deyilim Ve Mastürbasyon Yaptım kaza yada kefareti Felan Gerektirirmi????

    2 - öncelikle SA. Şimdi ben 15 yaşındayım Raamazan ayında oruç tutmuyordum ama mastürbasyon yaptım kaza yada kefaret Yapmama Gerek Yok Deyilmi ????


  19. 09.Haziran.2016, 15:35
    34
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    1- Allah seni ıslah etsin Tabiki de orucunu tutmalısın bozmamalısın. Kendini faydalı bir şeylerle meşgul et.

    2- Oruçlu olmadığın için zaten bugünü kaza etmen gerekir. Mazeret yokken oruç tutmamak büyük günahlardandır.


  20. 09.Haziran.2016, 15:35
    34
    Yönetici
    1- Allah seni ıslah etsin Tabiki de orucunu tutmalısın bozmamalısın. Kendini faydalı bir şeylerle meşgul et.

    2- Oruçlu olmadığın için zaten bugünü kaza etmen gerekir. Mazeret yokken oruç tutmamak büyük günahlardandır.


  21. 09.Haziran.2016, 18:45
    35
    tolga123
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Haziran.2016
    Üye No: 108743
    Mesaj Sayısı: 5
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    oruçlu iken iftardan önce çok şehvetlendim izlemeye bşladım ve sürtmeye bşladım durdum sonra bir anda bir zevk geldi akıttım çok pişmanım bunun günahı ve cezası nedir?

    kazası 1 gün ve ramazan ayı bititnce yapılır dimi


  22. 09.Haziran.2016, 18:45
    35
    tolga123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    oruçlu iken iftardan önce çok şehvetlendim izlemeye bşladım ve sürtmeye bşladım durdum sonra bir anda bir zevk geldi akıttım çok pişmanım bunun günahı ve cezası nedir?

    kazası 1 gün ve ramazan ayı bititnce yapılır dimi


  23. 09.Haziran.2016, 20:13
    36
    Kloroplast
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Haziran.2016
    Üye No: 108699
    Mesaj Sayısı: 97
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    O günü kaza etmelisin ve birdaha yaparsan oruçlu iken bu sefer keffaret gerekir oruç saati içinde 31 çekilmez kardeşim ilki kaza olur diğer gün gene çekersen kefaret gerekir ha isteyerek 31 çekmişsin ha yazdığın gibi aynı şey.

    Evet zaten ramazandan sonra bir gün tutmalısın ramazanda hergün kendine has zaten kardeşim.


  24. 09.Haziran.2016, 20:13
    36
    Kloroplast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    O günü kaza etmelisin ve birdaha yaparsan oruçlu iken bu sefer keffaret gerekir oruç saati içinde 31 çekilmez kardeşim ilki kaza olur diğer gün gene çekersen kefaret gerekir ha isteyerek 31 çekmişsin ha yazdığın gibi aynı şey.

    Evet zaten ramazandan sonra bir gün tutmalısın ramazanda hergün kendine has zaten kardeşim.





+ Yorum Gönder
Git İlk 2346 Son