Konusunu Oylayın.: Zina affedilir mi ?

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 32 kişi oyladı.

  1. 22.Ağustos.2016, 20:16
    73
    Misafir

    Yorum: Zina affedilir mi ?




    Yorum: Zina affedilir mi ? yedinci sayfa yazısı mumsema.com Yorum: Zina affedilir mi ?
    selamun aleyküm.. sitenizde bu konuyla alakalı bütün yorumları verdiğiniz bütün cevapları tek tek okudum.. bende çok pis bir günaha battım çok büyük cahillik ettim ve şuan çok pişmanım çok huzursuzum her gün tövbe ediyorum Allah'a yalvarıyorum ki beni affetsin diye.. benim durumumda olan malesef bir çok insan var ve yarın evlenme gibi bi durum olursa ne yapması gerektiğini sormuş ve bazı cevaplar gizle rabinle aranda kalsın, bazı yorumlarda söylemelisin yalan da büyük günahtır herşeyin berrak olması lazım kandırılmaması gerektiği söylenmiş haklı olunarak.. çok büyük çıkmazdayım ve napacağımı bilmiyorum.. ben yarın bir gün evlenirsem kız olmadığımı söyleyemem söylersem karşıdaki kişi asla kabul etmez ama söylemezsem de içimdeki vicdan beni kemirir.. Allah'a karşı böylesi boynum bükükken vereceğim hesap iki katına çıkacak.. taşıyamıyorum artık bu yükü çok ağır geliyor lütfen bir yol gösterin ne yapmam gerektiğini düşünemeyecek kadar acizleştim.. şimdiden çok teşekkür ediyorum vereceğiniz cevap için..


  2. 22.Ağustos.2016, 20:16
    73
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    selamun aleyküm.. sitenizde bu konuyla alakalı bütün yorumları verdiğiniz bütün cevapları tek tek okudum.. bende çok pis bir günaha battım çok büyük cahillik ettim ve şuan çok pişmanım çok huzursuzum her gün tövbe ediyorum Allah'a yalvarıyorum ki beni affetsin diye.. benim durumumda olan malesef bir çok insan var ve yarın evlenme gibi bi durum olursa ne yapması gerektiğini sormuş ve bazı cevaplar gizle rabinle aranda kalsın, bazı yorumlarda söylemelisin yalan da büyük günahtır herşeyin berrak olması lazım kandırılmaması gerektiği söylenmiş haklı olunarak.. çok büyük çıkmazdayım ve napacağımı bilmiyorum.. ben yarın bir gün evlenirsem kız olmadığımı söyleyemem söylersem karşıdaki kişi asla kabul etmez ama söylemezsem de içimdeki vicdan beni kemirir.. Allah'a karşı böylesi boynum bükükken vereceğim hesap iki katına çıkacak.. taşıyamıyorum artık bu yükü çok ağır geliyor lütfen bir yol gösterin ne yapmam gerektiğini düşünemeyecek kadar acizleştim.. şimdiden çok teşekkür ediyorum vereceğiniz cevap için..


  3. 23.Ağustos.2016, 16:52
    74
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Zina affedilir mi ?




    Aleykum selam. Bu günahların tövbenin kabul olmasına ve iki kat daha çok günahlardan sakınmana vesile olsun. Güçlü ve azimli ol. Bundan sonra haramlara zerre kadar dahi en ufak bir yol bırakma. Eğer sen samimi olursa Allah edilen tövbeleri kabul eder ve seni tertemiz eder. Günahları anlatmak konusu ise seninde araştırdığın gibidir. Samimiyetle ömür boyu sürecek bir tövbe et ve anlatma. Allah yardımcın olsun.


  4. 23.Ağustos.2016, 16:52
    74
    Yönetici



    Aleykum selam. Bu günahların tövbenin kabul olmasına ve iki kat daha çok günahlardan sakınmana vesile olsun. Güçlü ve azimli ol. Bundan sonra haramlara zerre kadar dahi en ufak bir yol bırakma. Eğer sen samimi olursa Allah edilen tövbeleri kabul eder ve seni tertemiz eder. Günahları anlatmak konusu ise seninde araştırdığın gibidir. Samimiyetle ömür boyu sürecek bir tövbe et ve anlatma. Allah yardımcın olsun.


  5. 23.Ağustos.2016, 19:20
    75
    Misafir

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    öncelikle Allah razı olsun.. son bir şey daha sormak istiyorum. peki ahirette bu günahlarımızı tanıdığımız veya tanımadığımız herkes görecek mi, vakıf olacak mı? çok bilgisizim bu konuda kusura bakmayın lütfen.


  6. 23.Ağustos.2016, 19:20
    75
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    öncelikle Allah razı olsun.. son bir şey daha sormak istiyorum. peki ahirette bu günahlarımızı tanıdığımız veya tanımadığımız herkes görecek mi, vakıf olacak mı? çok bilgisizim bu konuda kusura bakmayın lütfen.


  7. 23.Ağustos.2016, 23:36
    76
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Estağfurullah kardeşim. Affedilen günah örtülen ve hesabı kapatılan günah demektir. O tövbe üzerinde ölen kulunu Allah asla mahcup etmez utandırmaz. Önemli olan sözünde durmaktır. Allah kullarının günahlarını örten ve tövbe edenleri affedendir. Tövbe et ve bizlere de dua et kardeşim.


  8. 23.Ağustos.2016, 23:36
    76
    Yönetici
    Estağfurullah kardeşim. Affedilen günah örtülen ve hesabı kapatılan günah demektir. O tövbe üzerinde ölen kulunu Allah asla mahcup etmez utandırmaz. Önemli olan sözünde durmaktır. Allah kullarının günahlarını örten ve tövbe edenleri affedendir. Tövbe et ve bizlere de dua et kardeşim.


  9. 28.Ağustos.2016, 01:08
    77
    Misafir

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Selamunaleyküm hocam ben çok kötüyüm çok pişmanım rabbim inşallah beni afveder ben evlenmeden önce birini seviyordum sonra ben görücü usulü sözlensim ve ayrıldım nişanlandıktan sonra telefonla konuşmalarımız oldu sevdiğim Adamla pişman oldum konuşmayı bıraktım sonra evlendim 6 yıldır evliyim o sevdiğim Ada'm şimdi kız kardeşimle evli eniştem oldu artık bi gün Nasıl yaptıysam mesaj attık konuşmaya başladık çok utanıyorum ama zor durumdayım yakınlaşma olmadı ama telefon da konuştuk zina sayılıyormu bunu evliyken iki kez yapmış bulundum pis nefsime yedik düştüm şeytana uydum çok pişmanım hocam eşimi aldatdığım için çok pişmanım ve kardeşime bınu yaptığım için pişmanım hocam bu yaptığım zina sayılıyormu lütfen bana yardımcı olun tövbe etsem rabbim kabul edermi her gece ağlıyorum hocam lütfen beni aydınlatın allahım afvedermi beni


  10. 28.Ağustos.2016, 01:08
    77
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamunaleyküm hocam ben çok kötüyüm çok pişmanım rabbim inşallah beni afveder ben evlenmeden önce birini seviyordum sonra ben görücü usulü sözlensim ve ayrıldım nişanlandıktan sonra telefonla konuşmalarımız oldu sevdiğim Adamla pişman oldum konuşmayı bıraktım sonra evlendim 6 yıldır evliyim o sevdiğim Ada'm şimdi kız kardeşimle evli eniştem oldu artık bi gün Nasıl yaptıysam mesaj attık konuşmaya başladık çok utanıyorum ama zor durumdayım yakınlaşma olmadı ama telefon da konuştuk zina sayılıyormu bunu evliyken iki kez yapmış bulundum pis nefsime yedik düştüm şeytana uydum çok pişmanım hocam eşimi aldatdığım için çok pişmanım ve kardeşime bınu yaptığım için pişmanım hocam bu yaptığım zina sayılıyormu lütfen bana yardımcı olun tövbe etsem rabbim kabul edermi her gece ağlıyorum hocam lütfen beni aydınlatın allahım afvedermi beni


  11. 28.Ağustos.2016, 18:20
    78
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Aleykum selam. Bu yaptığın kesinlikle bir çeşit zinadır ve çok büyük bir günahtır. Bundan hemen şimdi kesin bir şekilde tövbe et ve asla o kimse ile hiç bir şekilde yakınlaşmaya izin verme. Allah tövbe edenlerin tövbesini kabul eder.


  12. 28.Ağustos.2016, 18:20
    78
    Yönetici
    Aleykum selam. Bu yaptığın kesinlikle bir çeşit zinadır ve çok büyük bir günahtır. Bundan hemen şimdi kesin bir şekilde tövbe et ve asla o kimse ile hiç bir şekilde yakınlaşmaya izin verme. Allah tövbe edenlerin tövbesini kabul eder.


  13. 29.Ağustos.2016, 13:28
    79
    Misafir

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Hocam Selamün aleyküm. Benim derdim çok büyük bana vereceğin cevap çok önemli benim için. Ben 3 senedir erkeklerle yani travestilerle ilişkiye giriyorum. Tövbe ettim, artik yapmiyor, ibadetimi de aksatmadan yapıyorum. Hatta bu durum için her duamda aklıma getiriyor pişmanlık duyup sürekli tevbe ediyorum. Yalnız benim ilişki yaşadığım erkekler yani travestilerle helalleşmem gerekiyor mu? Bazılarının oturdukları yeri biliyorum bazılarının bilmiyorum. Çünkü onların günahlarını artirmalarina sebep oldum. Belki birisi vazgeçecekti ama benim ilişkimden tad aldığı için devam etti bilmiyorum. Ben kul hakkına girdim mi? Yarın mahserde bu travestiler benden davacı olabilir mi? Yani bunlarla tek tek helalleşmem mi gerekiyor çok pismanim ve korkuyorum gunahim affolmayacak diye. Çünkü kul hakkı meselesi var kadın olsa tamam ama erkek. Ben ne yapmalıyım hocam?


  14. 29.Ağustos.2016, 13:28
    79
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam Selamün aleyküm. Benim derdim çok büyük bana vereceğin cevap çok önemli benim için. Ben 3 senedir erkeklerle yani travestilerle ilişkiye giriyorum. Tövbe ettim, artik yapmiyor, ibadetimi de aksatmadan yapıyorum. Hatta bu durum için her duamda aklıma getiriyor pişmanlık duyup sürekli tevbe ediyorum. Yalnız benim ilişki yaşadığım erkekler yani travestilerle helalleşmem gerekiyor mu? Bazılarının oturdukları yeri biliyorum bazılarının bilmiyorum. Çünkü onların günahlarını artirmalarina sebep oldum. Belki birisi vazgeçecekti ama benim ilişkimden tad aldığı için devam etti bilmiyorum. Ben kul hakkına girdim mi? Yarın mahserde bu travestiler benden davacı olabilir mi? Yani bunlarla tek tek helalleşmem mi gerekiyor çok pismanim ve korkuyorum gunahim affolmayacak diye. Çünkü kul hakkı meselesi var kadın olsa tamam ama erkek. Ben ne yapmalıyım hocam?


  15. 31.Ağustos.2016, 17:43
    80
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Aleykum selam. Eğer bir tecavüz ve zorlama ile bu çirkin ve iğrenç fiil işlenmiş ise o zaman kul hakkı olur ve helallik alınmalıdır. Ama iki tarafın rızası ile olduğu için kul hakkı olmaz. Tam tersine o kimselerden şiddetle uzaklaş. Her türlü irtibatını sil at. Tövbende samimi ol ve bu harama asla açık kapı bırakma. Allah edilen tövbeleri kabul eder.


  16. 31.Ağustos.2016, 17:43
    80
    Yönetici
    Aleykum selam. Eğer bir tecavüz ve zorlama ile bu çirkin ve iğrenç fiil işlenmiş ise o zaman kul hakkı olur ve helallik alınmalıdır. Ama iki tarafın rızası ile olduğu için kul hakkı olmaz. Tam tersine o kimselerden şiddetle uzaklaş. Her türlü irtibatını sil at. Tövbende samimi ol ve bu harama asla açık kapı bırakma. Allah edilen tövbeleri kabul eder.


  17. 01.Eylül.2016, 17:57
    81
    Misafir

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Anladım hocam. içimi bir nebze de olsa rahatlattınız. Allah sizden razı olsun.


  18. 01.Eylül.2016, 17:57
    81
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Anladım hocam. içimi bir nebze de olsa rahatlattınız. Allah sizden razı olsun.


  19. 05.Eylül.2016, 01:56
    82
    Misafir

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Merhaba hocam, benim ruh sağlığım bozuk. Yeni yeni duzeldim. Yaptığım hatalar çok çabuk pişman oluyorum. Ben sevilmek için tanıştığım bi çok farklı insanlarla birlikte oldum. Pişman olup her seferinde tövbe ettim ama yine yaptım birlikte olmayı istedigim den değil de Sevdiğim den yapıyorum bu değişen ruh halim ve isteklerim karşısında ne yapmalıyım Allah'in sevdiği bir kulu olmak istiyrm çok tövbe ediyrm ama gaflet buluyor uzak durmak nasıl mümkün olacak ömrüm boyunca bu azapla mi yaşayacağım? ?


  20. 05.Eylül.2016, 01:56
    82
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba hocam, benim ruh sağlığım bozuk. Yeni yeni duzeldim. Yaptığım hatalar çok çabuk pişman oluyorum. Ben sevilmek için tanıştığım bi çok farklı insanlarla birlikte oldum. Pişman olup her seferinde tövbe ettim ama yine yaptım birlikte olmayı istedigim den değil de Sevdiğim den yapıyorum bu değişen ruh halim ve isteklerim karşısında ne yapmalıyım Allah'in sevdiği bir kulu olmak istiyrm çok tövbe ediyrm ama gaflet buluyor uzak durmak nasıl mümkün olacak ömrüm boyunca bu azapla mi yaşayacağım? ?


  21. 05.Eylül.2016, 19:00
    83
    Misafir

    Yorum: Zina affedilir mi ?

    Arkadaşlar beni yargilamadan düzgün cevap verir misiniz ben erkek arkadaşlarımla öpüşme gibi göğüslerimi elleme gibi durunları oldu ve göğüslerimi gördü ama daha ilerisi olmadı psikolojik olarak çok kötüyüm ve üstüne bana sen basit bir kizsın orospusun gibi laflar etti çok büyük pismanligim var allaha sığınmak istiyorum ama korkuyorum

    Merhaba hocam ben sürekli sevgili değiştiriyorum ve aramda onlarla internet üzerindende olsa konusmalar öpüsmeler ve fotoğraflar geçti ama hic biriyle iliskiye girmedim o kadar pismanim ki anlatamam her gün ağlıyorum allah beni nasıl affeder vicdanım nasıl rahatlar çok kötüyüm tekrar olsun istemiyorum ama gaflete düşüyorum nolur bana yardımcı olun


  22. 05.Eylül.2016, 19:00
    83
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaşlar beni yargilamadan düzgün cevap verir misiniz ben erkek arkadaşlarımla öpüşme gibi göğüslerimi elleme gibi durunları oldu ve göğüslerimi gördü ama daha ilerisi olmadı psikolojik olarak çok kötüyüm ve üstüne bana sen basit bir kizsın orospusun gibi laflar etti çok büyük pismanligim var allaha sığınmak istiyorum ama korkuyorum

    Merhaba hocam ben sürekli sevgili değiştiriyorum ve aramda onlarla internet üzerindende olsa konusmalar öpüsmeler ve fotoğraflar geçti ama hic biriyle iliskiye girmedim o kadar pismanim ki anlatamam her gün ağlıyorum allah beni nasıl affeder vicdanım nasıl rahatlar çok kötüyüm tekrar olsun istemiyorum ama gaflete düşüyorum nolur bana yardımcı olun


  23. 05.Eylül.2016, 23:19
    84
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 18,506
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Zina affedilir mi ?




    - Günahlardan dolayı yargılayacak olanda affedecek olanda ancak Allah'tır. 100 insanı öldüren insanın tövbesini kabul eden Allah'ımız var çok şükür. İçini ferah tut ve asla ümitsizliğe düşme. Sen yeter ki Allah'ım ne olur beni affet de. Bak göreceksin Allah seni tertemiz edecektir.

    - Merhaba kardeşim. Sen rabbine dön ve Allah'ım beni bağışla demeyi bil. Tövbe eden hiç günah işlememiş gibidir hadisi asla unutma. Tövbe günahları siler yıkar ve insanı tertemiz eder. Tövbe et ve bu haram kapısını kapat ve asla açılmasına izin verme kardeşim.


  24. 05.Eylül.2016, 23:19
    84
    Yönetici



    - Günahlardan dolayı yargılayacak olanda affedecek olanda ancak Allah'tır. 100 insanı öldüren insanın tövbesini kabul eden Allah'ımız var çok şükür. İçini ferah tut ve asla ümitsizliğe düşme. Sen yeter ki Allah'ım ne olur beni affet de. Bak göreceksin Allah seni tertemiz edecektir.

    - Merhaba kardeşim. Sen rabbine dön ve Allah'ım beni bağışla demeyi bil. Tövbe eden hiç günah işlememiş gibidir hadisi asla unutma. Tövbe günahları siler yıkar ve insanı tertemiz eder. Tövbe et ve bu haram kapısını kapat ve asla açılmasına izin verme kardeşim.