+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Evin içine kuş girerse? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. _gül_
    Üye
    Reklam

    Evin içine kuş girerse?

    Reklam





    Evin içine kuş girerse? Mumsema evin içine kuş giripte çıkarsa o evden ölü mü çıkıyor.yani ev içinden yada akrabalardan birisi mi ölüyor öyle birşey var mı ? daha önce bırkaç kişiden aynı şeyi duymuştum ama aslı nedir bilemiyorum.bilgi verirseniz çok makbule geçecek.





  2. Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Cevap: evin içine kuş girerse?


    Reklam


    evin içine kuş giripte çıkarsa o evden ölü mü çıkıyor.yani ev içinden yada akrabalardan birisi mi ölüyor öyle birşey var mı ? daha önce bırkaç kişiden aynı şeyi duymuştum ama aslı nedir bilemiyorum.bilgi verirseniz çok makbule geçecek.
    Böyle söylemlere itibar etmeyiniz
    bunların hepsi uyduruk hurafelerdir.
    Allah c.c yarattığı bütün varlıklara
    belirli bir ömür vermiştir.Verilen ömürü tükenen
    ölür,kuşun ve ya başka birşeyin bunlara bir etkisi olamaz.
    Ayrıca bu hurafelere batıllara inan kişinin imanı zedelenir
    inanamayınız
    hayırlarla...

  3. Saif Al-Din
    Devamlı Üye
    ben de ilk kez duydum da bırak gariban kuşu girsin yau ne zararı olacak
    kuş girdi diye kimse ölmez, böyle uğurludur uğursuzdur şeylerine inanmayın lütfen. o da Allah'ın yarattığı kuş yau.
    Ölümü yazan, aldığımız nefesin sayısını bile bilen Allahtır, kuş girdi diye bişey olmaz kimseye meraklanmayın

  4. rönesans
    üçüncü göz
    Bu bir rüyamı yoksa gerçekmi gerçekse daha neler duycaz dicem.

  5. Desert Rose
    Silent and lonely rains
    Bu bir rüyamı yoksa gerçekmi gerçekse daha neler duycaz dicem.
    rüya değil gerçek yaşamda insanların inandıkları hurafeler kardeşim

  6. _gül_
    Üye
    bende ınanmak ıstemedım ve aslı asaletı varmı dıye ogrenmek ıstedım
    ALLAH razı olsun

  7. kevasor47
    Nur Yolcu
    islamiyet olmayıp sonradan insanlar tarfından uydurulan batıl şeyler...

  8. CizReLi
    Bilinmez ki Sıra Kimde
    buna benzer çok batıl görüş vardır
    çok şükür inananların sayısı azaldı artık millet düşünüyor hakikaten varmı diye
    sorarak doğruyu buluyor ne güzel
    ama sorularınızı sıradan kişilere sormayın işin ehline sorarak doğruyu ve yanlışı anlarlar

  9. 'fulya
    Üye
    'Dinimizde bu tür hurafelere yer yoktur kimin başına ne geleceğini yalnız ALLAH bilir,bu tür hurafelere hala inanan insanlar olması üzücü.. Elimizin altında bize tercüman olucak Büyük kitabımız; KUR'AN-I KERİM var çok evvel zamanlardan bugüne dek süregelen bu uydurmalar dinimizede zarar vermektedir..Biz inandıkça uydurmalar,hurefeler çoğalacaktır.Şuna inancımız tam olmalı kardeşim RABBİMİZİN herşeyi bildiği,yeryzündeki her canlının kaderini kendi yazdığı ondan başka karar verenin bilenin olmadığı ve olmayacağıdır.Buna şüphesiz ve tam inanırsak boşyere ruhumuzu sıkmaz, aklımızıda inancımızıda bulandırmayız
    ALLAH hayırlara vesile kılsın.

  10. Misafir
    Cahil insanların inandıgı batıl şeyler diyorsunuz yani islam diniyle de alakası yok diyorsunuz Benim adım Aliihsan YILMAZ Gazi üni makina müh. öğrencisiyim bundan önce 2 tane daha üniversite okudum. tam tarihi hatırlamıyorum 95 yılı olması lazım yaz ayı ankara keçiören kuşcagız mah merdiven sokak no 37 de oturan Aliihsan YILMAZ dedem sorabilirsiniz araştırabilirsiniz komsularımız hala orda oturuyorlar.....buda numaram isterseniz ben de götürebilirm Münevver YILMAZ babannem vefaat etti gece saatlerinde sabah vakti evin camlarına ve kapılarına bu küçük serçe kusları varya en az 4 tanesini net hatırlıyorum hızla carparak ölüyorlardı kanadı kırılan mı dersin göğsü yarılanmı dersin o günü asla unutmam .o gün komsulardan duydugumu söylüyorum ölü evinden ruh cıkmaz kuslar girermiş. bu olayı yaşamamıs olsaydım batıl inanç derdim bende ama değil.

  11. Misafir
    Bende arastirmak icin baktim kesin bisey yok. Dedem rahmetli olali 3 gun oldu ve su an soylediler evin ic ve dis kapisi var zemin kat kus iceriye kadar girmis hayir olsun insallah diye arastirirken buraya.yorum yazma gereksiniminde bulundum.

  12. Misafir

    Reklam


    ben bugün baktım yenı aldığım evıme gıttım cam açıktı kumru evın içine yuva yapmiş vallahı sevındım sicak yerde yumurtlasın bi keramet veya bı kötü şey beklemıyorum arkadaşlarında sölediği gibi allah herşey kadırdır elhamdülillah kımın nekadar yaşiyaqcağini bilmeyız hiç ölmeyecekmiş gibi çaliş heran ölecekmiş gibi ibadet et ne güzel söylem bız dört kolla allahın ipine sarılmamız gerek allah cumleten ümmedi muhammeti cennetine koyup cemaliyle şereflendırsın inşallah selametle kalın

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
eve güvercin girmesi ne anlama gelir,  eve kuşun girmesi ne anlama gelir,  eve kuş girmesi ne anlama gelir,  eve kus girmesi anlami,  eve kuş girmesi ne demek,  eve güvercin girmesi,  eve serçe girmesi ne anlama gelir