Konusunu Oylayın.: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

5 üzerinden 3.94 | Toplam: 16 kişi oyladı.

Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?
  1. 02.Temmuz.2011, 17:55
    1
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,258
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?






    Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim? Mumsema ben oruç tutuyorum elhamdilüllah.daha geçen hafta ihtilam olmuşken gene başıma geldi.acaba sahura kalkıp yiyip yattığım için mi böyle oldu.nette öyle yazıyor.yiyip yatmayın yazıyor doğrumu.acaba uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim.tabi gerekli bir şey ama.sık olunca kötü oluyor.


  2. 02.Temmuz.2011, 17:55
    1
    Hadis Öğrencisi



    ben oruç tutuyorum elhamdilüllah.daha geçen hafta ihtilam olmuşken gene başıma geldi.acaba sahura kalkıp yiyip yattığım için mi böyle oldu.nette öyle yazıyor.yiyip yatmayın yazıyor doğrumu.acaba uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim.tabi gerekli bir şey ama.sık olunca kötü oluyor.


    Benzer Konular

    - Hiç ihtilam olmamak

    - İstimna ihtilam olmamak ıcın yapılırsa caız mı dir?

    - Oruçluyken rüyada ihtilam olmamak için mastürbasyon yapmak günah mıdır?

    - Uykuda ihtilam (cünüb) olmak orucu bozar mı?Şafii ve Hanefiye göre

    - Kaza orucu tutarken uykuda ihtilam olan oruca devam edebilir mi?

  3. 03.Temmuz.2011, 07:23
    2
    Muhasibi
    Editör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,898
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 160
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: sık ihtilam olmak




    Alıntı
    ben oruç tutuyorum elhamdilüllah.daha geçen hafta ihtilam olmuşken gene başıma geldi.acaba sahura kalkıp yiyip yattığım için mi böyle oldu.nette öyle yazıyor.yiyip yatmayın yazıyor doğrumu.acaba uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim.tabi gerekli bir şey ama.sık olunca kötü oluyor.
    İnsanın yatmadan önce yemek ve tatlı türü şeyleri yemesi ihtilam olmasına sabebiyet verir kardeş.

    Yatmadan önce Emenerrasulü,Ayetel kursi, İhlas felak nas ve korunma duasını okumanı tavsiye ederim...


  4. 03.Temmuz.2011, 07:23
    2
    Editör



    Alıntı
    ben oruç tutuyorum elhamdilüllah.daha geçen hafta ihtilam olmuşken gene başıma geldi.acaba sahura kalkıp yiyip yattığım için mi böyle oldu.nette öyle yazıyor.yiyip yatmayın yazıyor doğrumu.acaba uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim.tabi gerekli bir şey ama.sık olunca kötü oluyor.
    İnsanın yatmadan önce yemek ve tatlı türü şeyleri yemesi ihtilam olmasına sabebiyet verir kardeş.

    Yatmadan önce Emenerrasulü,Ayetel kursi, İhlas felak nas ve korunma duasını okumanı tavsiye ederim...


  5. 03.Temmuz.2011, 13:26
    3
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,258
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: sık ihtilam olmak

    zaten o dediklerinizin hepsini okuyorum.ama sahurda yiyip yatmak zorundayız gerçi yedikten 1 saat sonra yatıyorum ama gene neden böyle oluyor olabilir.1 saat yetmezmi


  6. 03.Temmuz.2011, 13:26
    3
    Hadis Öğrencisi
    zaten o dediklerinizin hepsini okuyorum.ama sahurda yiyip yatmak zorundayız gerçi yedikten 1 saat sonra yatıyorum ama gene neden böyle oluyor olabilir.1 saat yetmezmi


  7. 03.Temmuz.2011, 14:08
    4
    Hoca
    erimeye devam...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 28,645
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 326
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    Alıntı
    ben oruç tutuyorum elhamdilüllah.daha geçen hafta ihtilam olmuşken gene başıma geldi.acaba sahura kalkıp yiyip yattığım için mi böyle oldu.nette öyle yazıyor.yiyip yatmayın yazıyor doğrumu.acaba uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim.tabi gerekli bir şey ama.sık olunca kötü oluyor.
    Alıntı
    zaten o dediklerinizin hepsini okuyorum.ama sahurda yiyip yatmak zorundayız gerçi yedikten 1 saat sonra yatıyorum ama gene neden böyle oluyor olabilir.1 saat yetmezmi
    Malt kardeş,
    İhtilam olmak bekarlar için Allah'ın nimetlerindendir.
    Eğer sık sık oluyorsa bu kişiye göre değişmekle birikte çok yemekten meydana gelir.
    İhtilam olmak, Biriken şehvet suyunu, vücudun onu otomatik olarak atmasıdır.
    Şehvet suyu yani meni, yemekten meydana gelir.
    Sık sık ihtilam olamk istemeyen yemeği çok azaltmalıdır.


  8. 03.Temmuz.2011, 14:08
    4
    erimeye devam...
    Alıntı
    ben oruç tutuyorum elhamdilüllah.daha geçen hafta ihtilam olmuşken gene başıma geldi.acaba sahura kalkıp yiyip yattığım için mi böyle oldu.nette öyle yazıyor.yiyip yatmayın yazıyor doğrumu.acaba uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim.tabi gerekli bir şey ama.sık olunca kötü oluyor.
    Alıntı
    zaten o dediklerinizin hepsini okuyorum.ama sahurda yiyip yatmak zorundayız gerçi yedikten 1 saat sonra yatıyorum ama gene neden böyle oluyor olabilir.1 saat yetmezmi
    Malt kardeş,
    İhtilam olmak bekarlar için Allah'ın nimetlerindendir.
    Eğer sık sık oluyorsa bu kişiye göre değişmekle birikte çok yemekten meydana gelir.
    İhtilam olmak, Biriken şehvet suyunu, vücudun onu otomatik olarak atmasıdır.
    Şehvet suyu yani meni, yemekten meydana gelir.
    Sık sık ihtilam olamk istemeyen yemeği çok azaltmalıdır.


  9. 04.Temmuz.2011, 20:55
    5
    Butterfly
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2011
    Üye No: 87296
    Mesaj Sayısı: 13
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 24

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    O rüyanızda size gözüken esasen şeytandır. Şeytanın şerrinden koruyacak süreleri okumadan uyumayın.


  10. 04.Temmuz.2011, 20:55
    5
    Butterfly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    O rüyanızda size gözüken esasen şeytandır. Şeytanın şerrinden koruyacak süreleri okumadan uyumayın.


  11. 05.Temmuz.2011, 14:53
    6
    musab
    Hadis Öğrencisi

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mayıs.2011
    Üye No: 87643
    Mesaj Sayısı: 5,258
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Bulunduğu yer: "İslam Düşüncesinde Sünnet" okuyorum

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    yukarda demiştim zaten onları okuyup yatıyorum zaten


  12. 05.Temmuz.2011, 14:53
    6
    Hadis Öğrencisi
    yukarda demiştim zaten onları okuyup yatıyorum zaten


  13. 06.Ağustos.2012, 14:51
    7
    maviçocuk
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Ağustos.2012
    Üye No: 97306
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    aynen ben de her akşam yatmadan önce ayet ül kürsi tespih 3 kulhu felak nas okuyup uyuyorum ama 3 gündür üst üste bende de oluyo yemekle ilgili de olabilir benim çünkü 3 defadır güllaç yediğim gün ihtilam oluyorum ramaan dışında da 2 haftada bir oluyo bazen mastürbasyon mu yapsam bunun olmaması için diye kuruntular da geliyor ama bu konuda yyardımcı olursanız sewinirim hayırlı ramazanlar


  14. 06.Ağustos.2012, 14:51
    7
    maviçocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    aynen ben de her akşam yatmadan önce ayet ül kürsi tespih 3 kulhu felak nas okuyup uyuyorum ama 3 gündür üst üste bende de oluyo yemekle ilgili de olabilir benim çünkü 3 defadır güllaç yediğim gün ihtilam oluyorum ramaan dışında da 2 haftada bir oluyo bazen mastürbasyon mu yapsam bunun olmaması için diye kuruntular da geliyor ama bu konuda yyardımcı olursanız sewinirim hayırlı ramazanlar


  15. 06.Ağustos.2012, 15:23
    8
    İnanc
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Şubat.2012
    Üye No: 93990
    Mesaj Sayısı: 2,035
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Yalan Dünyada Bir Yer.

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    Alıntı
    mastürbasyon mu yapsam bunun olmaması için diye kuruntular da geliyor ama bu konuda yyardımcı olursanız sewinirim
    Asla masturbasyon yapma sonra bu lletten kurtulamazsın günaha girersin ALLAH korusun ahiretini yakarsın bu tür şeytanı işlerden uzak dur

    ''Mum'' hocamızın söylediği tavsiyeleri gereğince yerine getir herşey yoluna girer..


  16. 06.Ağustos.2012, 15:23
    8
    Devamlı Üye
    Alıntı
    mastürbasyon mu yapsam bunun olmaması için diye kuruntular da geliyor ama bu konuda yyardımcı olursanız sewinirim
    Asla masturbasyon yapma sonra bu lletten kurtulamazsın günaha girersin ALLAH korusun ahiretini yakarsın bu tür şeytanı işlerden uzak dur

    ''Mum'' hocamızın söylediği tavsiyeleri gereğince yerine getir herşey yoluna girer..


  17. 19.Eylül.2014, 23:09
    9
    Misafir

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    Sakam yok hergun ihtilam oluyom yardimci olun ne edeyim


  18. 19.Eylül.2014, 23:09
    9
    emo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emo35
    Misafir
    Sakam yok hergun ihtilam oluyom yardimci olun ne edeyim


  19. 12.Ocak.2015, 08:34
    10
    Misafir

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    Sabah namazını kılıp uyuduktan sonra uykumda hep ihtilam oluyorum.bu nasıl bir illettir ?
    Evdekiler bana sürekli neden duş aldığımı soruyorlar artık dayanamıyorum.
    Bir de kış ayındayız sürekli sular kesik...
    Ne yapmalıyım ?


  20. 12.Ocak.2015, 08:34
    10
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sabah namazını kılıp uyuduktan sonra uykumda hep ihtilam oluyorum.bu nasıl bir illettir ?
    Evdekiler bana sürekli neden duş aldığımı soruyorlar artık dayanamıyorum.
    Bir de kış ayındayız sürekli sular kesik...
    Ne yapmalıyım ?


  21. 15.Ocak.2015, 11:34
    11
    Misafir

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    Sık sık da deil hergun olmadigim gun yok biktim artik banyo yapmaktan. Nedir boyle bu hicmi caresi yok


  22. 15.Ocak.2015, 11:34
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sık sık da deil hergun olmadigim gun yok biktim artik banyo yapmaktan. Nedir boyle bu hicmi caresi yok


  23. 20.Ocak.2015, 23:45
    12
    Misafir

    Cevap: Sık sık ihtilam olmak.. uykuda ihtilam olmamak için duamı etmeliyim?

    Kardeşlerim bende öyle oluyorum bence siz sure okuyun eğer okuduktan sonra gene cünüp oluyorsanız akşam pis şeyler düşünmeyin ve birde ayetül kürsi okumayı unutmayın


  24. 20.Ocak.2015, 23:45
    12
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kardeşlerim bende öyle oluyorum bence siz sure okuyun eğer okuduktan sonra gene cünüp oluyorsanız akşam pis şeyler düşünmeyin ve birde ayetül kürsi okumayı unutmayın





+ Yorum Gönder
Git 12 Son