Konusunu Oylayın.: Şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?
  1. 30.Haziran.2011, 17:48
    1
    onurs
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Haziran.2011
    Üye No: 88206
    Mesaj Sayısı: 24
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 28

    Şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?






    Şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi? Mumsema Arkadaşlar Bildiğimiz gibi facebook bi arkadaşlık sitesi
    ben ordan arama bölümüne ateistlere bakcaktım aklımdan öle geçiordu belkide şeytan girdirmeye calıstı arama bölümüne ateist yazcaktım ama bir an durdum baska bişi yazdım yani o sayfalara girmedim günah olurmu bu şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum allahım tüm din kardeslerimin günahlarını affetsin cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekürler.



  2. 30.Haziran.2011, 17:48
    1
    onurs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    Arkadaşlar Bildiğimiz gibi facebook bi arkadaşlık sitesi
    ben ordan arama bölümüne ateistlere bakcaktım aklımdan öle geçiordu belkide şeytan girdirmeye calıstı arama bölümüne ateist yazcaktım ama bir an durdum baska bişi yazdım yani o sayfalara girmedim günah olurmu bu şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum allahım tüm din kardeslerimin günahlarını affetsin cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekürler.


  3. 30.Haziran.2011, 19:33
    2
    Muhasibi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,774
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 159
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?




    Alıntı
    Arkadaşlar Bildiğimiz gibi facebook bi arkadaşlık sitesi
    şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi? ben ordan arama bölümüne ateistlere bakcaktım aklımdan öle geçiordu belkide şeytan girdirmeye calıstı arama bölümüne ateist yazcaktım ama bir an durdum baska bişi yazdım yani o sayfalara girmedim günah olurmu bu şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum allahım tüm din kardeslerimin günahlarını affetsin cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekürler
    .
    Kişi yaptığı şeylerden sorumludur.Yapmadığı şeylerden sorumlu değildir.


  4. 30.Haziran.2011, 19:33
    2
    Devamlı Üye



    Alıntı
    Arkadaşlar Bildiğimiz gibi facebook bi arkadaşlık sitesi
    şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi? ben ordan arama bölümüne ateistlere bakcaktım aklımdan öle geçiordu belkide şeytan girdirmeye calıstı arama bölümüne ateist yazcaktım ama bir an durdum baska bişi yazdım yani o sayfalara girmedim günah olurmu bu şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum allahım tüm din kardeslerimin günahlarını affetsin cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekürler
    .
    Kişi yaptığı şeylerden sorumludur.Yapmadığı şeylerden sorumlu değildir.

  5. 30.Haziran.2011, 20:23
    3
    holy45
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Haziran.2011
    Üye No: 88263
    Mesaj Sayısı: 206
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 25

    Cevap: şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?

    bendede aynı şey oldu ateist sorularına girmiştim şeytan kendi kendikendime e olm sende ateist flan diordu takıyınca gecior


  6. 30.Haziran.2011, 20:23
    3
    holy45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    bendede aynı şey oldu ateist sorularına girmiştim şeytan kendi kendikendime e olm sende ateist flan diordu takıyınca gecior

  7. 30.Haziran.2011, 20:27
    4
    islamyolu
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mayıs.2011
    Üye No: 87477
    Mesaj Sayısı: 2,611
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?

    yok kardeşim girmemişsin zaten. ama o sayfalara girme. ettikleri laflar çok ağır gelir.. hani bir velinin sözü var. cahillerle uğraşmayın ben hiç yenemedim diye. onlar almışlar başını uçuyorlar. baksana yüzlerine insan sıfatı kalmışmı.


  8. 30.Haziran.2011, 20:27
    4
    islamyolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    yok kardeşim girmemişsin zaten. ama o sayfalara girme. ettikleri laflar çok ağır gelir.. hani bir velinin sözü var. cahillerle uğraşmayın ben hiç yenemedim diye. onlar almışlar başını uçuyorlar. baksana yüzlerine insan sıfatı kalmışmı.

  9. 30.Haziran.2011, 20:30
    5
    holy45
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Haziran.2011
    Üye No: 88263
    Mesaj Sayısı: 206
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 25

    Cevap: şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?

    kardeş eyer vesvesilerden kurtuklmak istiorsak küfür et içinden çk işe yarıyor atıyorum sende onlardansın sende gizli ateistsiz flan diye vesvelerse seyan anabacı söy :D işe yarıyor yaada takma


  10. 30.Haziran.2011, 20:30
    5
    holy45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    kardeş eyer vesvesilerden kurtuklmak istiorsak küfür et içinden çk işe yarıyor atıyorum sende onlardansın sende gizli ateistsiz flan diye vesvelerse seyan anabacı söy :D işe yarıyor yaada takma

  11. 30.Haziran.2011, 20:41
    6
    Hiss1
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Haziran.2011
    Üye No: 87987
    Mesaj Sayısı: 298
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    Cevap: şeytanın veveselerinden kurtulamıyorum günahmıdır? yoksa değilmi?

    Öyle yapsa sence kendisine vesvese verilmesi için bir neden kalır mı? =)


  12. 30.Haziran.2011, 20:41
    6
    Devamlı Üye
    Öyle yapsa sence kendisine vesvese verilmesi için bir neden kalır mı? =)




+ Yorum Gönder