+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Ailemden utandığım için gusül abdesti alamıyorum cünüp gezmekte istemiyorum ne yapmam gerekir ? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Cevap: Ailemden utandığım için gusül abdesti alamıyorum cünüp gezmekte istemiyorum ne yapmam gerekir ?

    Reklam



    Cevap: Ailemden utandığım için gusül abdesti alamıyorum cünüp gezmekte istemiyorum ne yapmam gerekir ? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Ailemden utandığım için gusül abdesti alamıyorum cünüp gezmekte istemiyorum ne yapmam gerekir ?
    bende ayni sekilde ben daha 12 yaşındayim napayimm??

  2. Misafir

    Cevap: Ailemden utandığım için gusül abdesti alamıyorum cünüp gezmekte istemiyorum ne yapmam gerekir ?


    Reklam


    ben 12 yadindayim bugun babama itiraf ettim ve gulumsedi anlayisla karsildi

  3. Misafir
    Ben cenabetim ama daha dün güsul almistim.dayanamadim masturbasyon yaptim gusul alamiyorum annem izin vermiyor ne yapabilirim

  4. Şema
    el-âsa limen âsa
    Gusül alman gerekir
    Zevkelenmeyi düşündüğün gibi Allahın emri olan guslu de düşünmen gerekir

  5. Misafir
    Güzel kardeşim bnde snn gibi 14 yasındayım ve çekiniyorum ama bnm çozüm yolum eğer herhangi bi şekilde cünüb olmuşsam uyanınca vs. okula gidiyorum gelince annemler evde oluyor ama bn boks sporu ile uraşıorum ve antremanda terlediim için banyo yapıyorum kimse bişe diyemiyor bide bu sporda ilerlediim için hocalarım antremandan sonra hmn banyo yaptırıor spor salonunda duş alacağımız yerler war die ama dielim snn yapdıın salonun imkanı yoksa buna eve gidince annene banana sorarlarsa deki hocam bana banyo yap dedi antremandan sonra oyle de eğer neden derselerde:Anne şimdi antreman yapınca üzerimden pislikleri ter ile atıtorum ve üstüne banyo etmezsem o teri pis pis bida vucuduma alırım de bişe diemezler 1 kere ylan solersin ama cünüb olmazsın sürekli en azından

  6. Misafir
    Erkek Lise ögrencisiyim haftada 2 banyo yapıyorum günlük 4 vakit namaz kılıyorum(kılabiliyorum). İlk banyomu pazar günü 2. Banyomu perşembe günü sırf cuma namazı için yapıyorum. Perşembe akşamı banyomu yapıyorum ve o gece rüyalanıyorum . şans işi en aıkılsıgım anlar bunlar . daha yeni banyo yapmışken rüyalandım ve sabah gusül almaya çekiniyorum çünkü yanlış anlayabilirler bu çocuk yeni banyo yaptı diye . sonra gusül alamıyorum ne yapmalıyım cumayada gidemiyorum ve günlük namazları kaçırıyorum.

  7. klav
    Üye
    Çekindiğin kişiler hiç mi rüyalanmadılar. Sana bu yolu açmadıkları için hatalılar. Sende bunu bir suç olarak gördüğün için öylesin. Banyo yapman gayet normaldir. Bir şey söylemeden banyonu yap. Gerekirse söylerek yap utanılacak bir durum yok.

  8. Misafir
    Bende baya sıkılmıstım yasım 16 cunuptum ve ikindi aksam yatsi gibi namazlarım gitmisti utanıyodum sizin gibi ikindiyi kılmıs gorunmek icin sure degil turkce dua ediyordum falan sonra Allahtan utanmıcamda ailemden utanıcam dedim gaza gelip soledim ama icim rahatlamıstı sizde oyle yapın soyleyin gitsin nereye kadar haatta biran once soyleyin ustunden zaman gecsinde anlasınlar alın gusulu rahatlayın

  9. Misafir
    benim ailem pek anlayışlı davranmıyor sanki abazaymışım gibi görüyolar da bende elimle lavaboda vicuduma sürüyorum bari böle olsun diye öle kabul olur mu ?

  10. Misafir
    çok saçma banyoda gelip sana mı bakacaklar ne istersen yap kim görecek akıllım

  11. Şema
    el-âsa limen âsa
    elimle lavaboda vicuduma sürüyorum bari böle olsun diye öle kabul olur mu ?
    Her yerini ıslatıyorsan olur, kuru yer kalmayacak.

  12. Misafir

    Reklam


    Kolum sakat ve saygılı onun onu çıkarıp gusul alamıyorum dışarı çıkıp teyemmumde alamıyorum

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
gusül abdesti alamayan ne yapmalı,  gusül abdesti alamıyorum ne yapmalıyım,  gusul abdesti alamadigimiz durumlarda ne yapmaliyiz,  gusül abdesti alamıyorum,  boy abdesti alamıyorum ne yapmalıyım,  gusül abdesti alamamak,  gusul abdesti alamıyorsak ne yapilir