+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Sakallarım çıkmıyor... etkili sakal çıkarma yöntemleri var mı acaba? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. BuRaK_DoĞaN
    Üye
    Reklam

    Cevap: Sakallarım çıkmıyor... etkili sakal çıkarma yöntemleri var mı acaba?

    Reklam



    Cevap: Sakallarım çıkmıyor... etkili sakal çıkarma yöntemleri var mı acaba? isimli konu Mumsema.com Cevap: Sakallarım çıkmıyor... etkili sakal çıkarma yöntemleri var mı acaba?
    Arkadaşlar sakalı çıkmayan arkadaşlar niyetten kazanır bırakmış gibi olurlar sünneti yerine getirmiş olurlar o yüzden niyet önemli.

  2. Misafir

    Cevap: Sakallarım çıkmıyor... etkili sakal çıkarma yöntemleri var mı acaba?


    Reklam


    Arkadaslar yasim 18 daha yeni sarimsak yontemine basladim kac gunde cikabilir

  3. Misafir
    hocam ben benim bıyık var cenede 3 ile4 tane arası sakal var yanaklarım sarı tüycük sekilde neyapmalıyım yasım 17 enhızlı sakal nasıl cıkar

  4. Misafir
    Ben ıkıncıye sarımsak surdum ılkınde yüzümde yanma kızarıklık olmuştu ama hemen geçmişti ıkıncısınde 10 15 dk durdu bu sefer cok yandı şimdi yanık izi gibi iz var 3. Gün oldu gecmedi normalmi bu bılgısı olan varmı nasıl bi süreç bekliyor beni yardımcı olun lutfen

  5. Misafir
    Hocam 24 yaşımdayım bıyık sakal çok seyrek ve güçsüz yok gibi be yapabilirim

  6. Misafir
    ben badem yağı kullanmaya bugun başladım çenemde sakal var suratımda az denilecek kadar taşım 23 badem yağı işe yararmı acaba merak ediyorum kullana arkadaşlar dönsünler bana ne kadar sürede belirtiler başlıyo gerekirse ektircem

  7. Misafir
    Uzman TV te bak sakal yokken ekmek hic bir şey değiştirmez sakin deneme sabırlı ol ve bekle

  8. Misafir
    Size bi tavsiye veriyim bende o kadar cok bilmiyorum ama badem yagi amonyak yagi hint yagi e vitamini karistirin siseye koyun yatmadan ince surun sabah bol su ile yikayin guzel koksun istersenizde lavanta yagi kullanabilirsiniz ise yararsa kullanin 4 ayda gozlemleyin

  9. Misafir
    Arkadaşlar sakalınızın çıkmasını istiyorsanız bu tarife uyu %100sonuö alırsınız önce jiletle iyice bir traş olun sonra bir buz parçasını yüzünüze sürün gözenekleri açar ondan sonra 5diş kadar sarımsağı havanda ezin o sarımsağı tortularıyla beraber yüzünüze bastıra bastıra sürün sonra yıkayın yüzünüze badem yağı sürün %100etkili denendi onaylandı

  10. Misafir
    Kardeşim sarımsak asla sakal çıkarmaz aksine cildi tahriş eder ve leke yapar

  11. Misafir
    Aga 2011de yazmışsın sene 2016 aralık oldu şu an sakal durumun nedir mesajimı okursan cevap ver lütfen

  12. ahmetkad
    Seyirci Üye

    Reklam


    bende sarımsak yağı kullanıyorum biraz çıkardı ama onunda yapabilecegi bu kadar kökleri güçlendirdi ama bıyık çıkarmıyor bu piskolijk etkiledi beni bayagı saçlarım seyrekti onu hallettim fixplant saç gürleştiren toz alarak güzel ürün fakat sakala haala bi çözüm sanırım artık sabır bırakalım su akar yolunu bulur

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 SonuncuSonuncu