Konusunu Oylayın.: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi
Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca
  1. 19.Ocak.2011, 19:08
    73
    leventtanju
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ekim.2009
    Üye No: 61003
    Mesaj Sayısı: 149
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 31
    Bulunduğu yer: Bulgaristan/Balchik

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    reklam


    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca yedinci sayfa yazısı mumsema.com Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca
    simdiki gencler ne 4ok biliyor yaa?


  2. 19.Ocak.2011, 19:08
    73
    Devamlı Üye
    reklam


    simdiki gencler ne 4ok biliyor yaa?


  3. 19.Ocak.2011, 19:56
    74
    YaZaROW
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Temmuz.2010
    Üye No: 77650
    Mesaj Sayısı: 1,125
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    reklam


    İman aslanın ağzından kuyruğuna inerse, o imanı alma çabası da yaşlılardan gençlere iner. Buna mı şaştınız ??


  4. 19.Ocak.2011, 19:56
    74
    YaZaROW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    reklam


    İman aslanın ağzından kuyruğuna inerse, o imanı alma çabası da yaşlılardan gençlere iner. Buna mı şaştınız ??


  5. 19.Ocak.2011, 20:49
    75
    VanLi*
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Nisan.2010
    Üye No: 74830
    Mesaj Sayısı: 1,056
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 12
    Bulunduğu yer: Van Erciş

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Alıntı
    simdiki gencler ne 4ok biliyor yaa?

    Genci bırak kendini alim sanan 15 yaşında bir çocuk bunu görünce zaten daha bu konuya yorum yapmadım değmez.Öğrenmeye meyilli adamla her iş yürür ama bilmeden öğretmeye çalışan adamla birşey yürümez.



  6. 19.Ocak.2011, 20:49
    75
    Devamlı Üye
    Alıntı
    simdiki gencler ne 4ok biliyor yaa?

    Genci bırak kendini alim sanan 15 yaşında bir çocuk bunu görünce zaten daha bu konuya yorum yapmadım değmez.Öğrenmeye meyilli adamla her iş yürür ama bilmeden öğretmeye çalışan adamla birşey yürümez.



  7. 19.Ocak.2011, 21:52
    76
    İsrafiL
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Kasım.2010
    Üye No: 80490
    Mesaj Sayısı: 25
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 21
    Bulunduğu yer: Sakarya

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Alim mi ? Estağfirullah ben alim falan değilim.Sizin karşınızda ben neyim ki ? Siz evliya olmuşsunuz biz kimiz ki ? Siz ledün ilmine remil ilmine en büyük ilimlere sahip kişilersiniz biz kimiz ki ? Alim mi sizin karşınızda cahiliz yahu.Siz vakitlerinizi namazla harcarsınız hemde hepsini oruç tutarsınız kurban kesersiniz hacca gidersiniz biz kimiz ki ? Sizin emriniz altında kimler var biz kimiz ki kardeşim ? Alnınızda secde izi oluşmuş sizin kardeşim o kadar yükseksiniz yani emrinize Padişahlar melikler verilmiş biz kimiz ki ? Doğru değil mi ? Ne diyelim düşmez kalkmaz bir Allah tır kardeşim.Herkez kendi nefsini terbiye etsin ki sonra birbiri hakkında hükümler çıkarsın.Tabii siz nefslerinizi terbiye ettiniz size saygıda kusur etmem


  8. 19.Ocak.2011, 21:52
    76
    Üye
    Alim mi ? Estağfirullah ben alim falan değilim.Sizin karşınızda ben neyim ki ? Siz evliya olmuşsunuz biz kimiz ki ? Siz ledün ilmine remil ilmine en büyük ilimlere sahip kişilersiniz biz kimiz ki ? Alim mi sizin karşınızda cahiliz yahu.Siz vakitlerinizi namazla harcarsınız hemde hepsini oruç tutarsınız kurban kesersiniz hacca gidersiniz biz kimiz ki ? Sizin emriniz altında kimler var biz kimiz ki kardeşim ? Alnınızda secde izi oluşmuş sizin kardeşim o kadar yükseksiniz yani emrinize Padişahlar melikler verilmiş biz kimiz ki ? Doğru değil mi ? Ne diyelim düşmez kalkmaz bir Allah tır kardeşim.Herkez kendi nefsini terbiye etsin ki sonra birbiri hakkında hükümler çıkarsın.Tabii siz nefslerinizi terbiye ettiniz size saygıda kusur etmem


  9. 19.Ocak.2011, 23:28
    77
    VanLi*
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Nisan.2010
    Üye No: 74830
    Mesaj Sayısı: 1,056
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 12
    Bulunduğu yer: Van Erciş

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Tecrübesizliğinden dolayı kullandığın kelimelerin ne manaya geldiğini bile bilmiyorsun.

    Senden üstün olduğumu söylemedim kendimle seni karşılaştırmadım-ki- bunu yapmam zaten.

    Allah (c.c) herşeyi en iyi bilendir.Üstünlük'de ancak takvadadır.!



  10. 19.Ocak.2011, 23:28
    77
    Devamlı Üye
    Tecrübesizliğinden dolayı kullandığın kelimelerin ne manaya geldiğini bile bilmiyorsun.

    Senden üstün olduğumu söylemedim kendimle seni karşılaştırmadım-ki- bunu yapmam zaten.

    Allah (c.c) herşeyi en iyi bilendir.Üstünlük'de ancak takvadadır.!



  11. 20.Ocak.2011, 06:29
    78
    YaZaROW
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Temmuz.2010
    Üye No: 77650
    Mesaj Sayısı: 1,125
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Bence bırakalım. Çünkü bizi kınayarak devam ettireceği belli. Boş verelim.


  12. 20.Ocak.2011, 06:29
    78
    YaZaROW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Bence bırakalım. Çünkü bizi kınayarak devam ettireceği belli. Boş verelim.


  13. 20.Ocak.2011, 21:38
    79
    Allahın1Kulu
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Temmuz.2010
    Üye No: 77592
    Mesaj Sayısı: 153
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Foruma pek giremedim bu sıralar açtığım konu epey bir uzamış hepsini okuyamadım umarım tartışma konusu olacak bir konu açmamışımdır eğer öyle olduysa herkezden özür diliyorum...


  14. 20.Ocak.2011, 21:38
    79
    Devamlı Üye
    Foruma pek giremedim bu sıralar açtığım konu epey bir uzamış hepsini okuyamadım umarım tartışma konusu olacak bir konu açmamışımdır eğer öyle olduysa herkezden özür diliyorum...


  15. 20.Ocak.2011, 22:16
    80
    VanLi*
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Nisan.2010
    Üye No: 74830
    Mesaj Sayısı: 1,056
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 12
    Bulunduğu yer: Van Erciş

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Alıntı
    Foruma pek giremedim bu sıralar açtığım konu epey bir uzamış hepsini okuyamadım umarım tartışma konusu olacak bir konu açmamışımdır eğer öyle olduysa herkezden özür diliyorum..
    .

    öğrenme adına olsunda kardeşim gerisi bazı üyelerin davranışlarına kalmış bir durum.


  16. 20.Ocak.2011, 22:16
    80
    Devamlı Üye
    Alıntı
    Foruma pek giremedim bu sıralar açtığım konu epey bir uzamış hepsini okuyamadım umarım tartışma konusu olacak bir konu açmamışımdır eğer öyle olduysa herkezden özür diliyorum..
    .

    öğrenme adına olsunda kardeşim gerisi bazı üyelerin davranışlarına kalmış bir durum.


  17. 21.Ocak.2011, 00:44
    81
    Mehdi asker
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Ocak.2011
    Üye No: 82555
    Mesaj Sayısı: 7
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 52

    Yanıt: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    anladığım kadarıyla uslubum sert bulundu....buyuzden tüm forum yazılarımı yumusatacağıma silmeyi tercih ettim...bundan böyle alıntı koyarım böylece benim yorumumda olmamış olur...


  18. 21.Ocak.2011, 00:44
    81
    anladığım kadarıyla uslubum sert bulundu....buyuzden tüm forum yazılarımı yumusatacağıma silmeyi tercih ettim...bundan böyle alıntı koyarım böylece benim yorumumda olmamış olur...


  19. 09.Ekim.2012, 13:01
    82
    veycell
    Aktive Olmamış Kullanıcı

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Kasım.2009
    Üye No: 66013
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Cübbeli ahmet hoca sadece hurafeler anlatır bunu iyi bilirim örn; Sakal kesmek haram, müzik dinlemek haram vs. uydurulan hadislerle delil getirmeye çalışan biridir. Halbuki Cennette erkekler sakalsızdır ve Cennette müzik vardır ve dinlenir


  20. 09.Ekim.2012, 13:01
    82
    veycell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Aktive Olmamış Kullanıcı
    Cübbeli ahmet hoca sadece hurafeler anlatır bunu iyi bilirim örn; Sakal kesmek haram, müzik dinlemek haram vs. uydurulan hadislerle delil getirmeye çalışan biridir. Halbuki Cennette erkekler sakalsızdır ve Cennette müzik vardır ve dinlenir


  21. 09.Ekim.2012, 13:51
    83
    Saif Al-Din
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Haziran.2011
    Üye No: 88205
    Mesaj Sayısı: 380
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 29

    Cevap: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Sakal kesmenin haram olması ne zaman hurafe oldu ?

    Hz. Aişe (r.anha)'den rivayet edilen bir hadislerinde "On şey fıtrattandır: Bıyıkları kesmek; sakalı salıvermek; misvak ile ağzı, dişleri temizlemek; su ile burnu temizlemek; tırnakları kesmek; kirlerin barınabileceği yerleri yıkamak; koltuk altındaki kılları gidermek, kasıkları tıraş etmek; necaset yolunu su ile pak eylemektir" (Müslim, Tahare, 56; Ebu Davud Tahare, 29; Nesâî, Zine, I) buyurmuşlardır.

    Diğer hadislerinde ise, "Bıyıkları Çok kısaltın, sakalları ise bırakın"; "Müşriklere muhalefet edin; bıyıkları kısaltın, sakalları çoğaltın"; "Bıyıkları kesin, sakalları bırakın. Böylece Mecusîlere benzemeyin " (Buharî, Libas, 64; Müslim, Tahare, 54)


  22. 09.Ekim.2012, 13:51
    83
    Devamlı Üye
    Sakal kesmenin haram olması ne zaman hurafe oldu ?

    Hz. Aişe (r.anha)'den rivayet edilen bir hadislerinde "On şey fıtrattandır: Bıyıkları kesmek; sakalı salıvermek; misvak ile ağzı, dişleri temizlemek; su ile burnu temizlemek; tırnakları kesmek; kirlerin barınabileceği yerleri yıkamak; koltuk altındaki kılları gidermek, kasıkları tıraş etmek; necaset yolunu su ile pak eylemektir" (Müslim, Tahare, 56; Ebu Davud Tahare, 29; Nesâî, Zine, I) buyurmuşlardır.

    Diğer hadislerinde ise, "Bıyıkları Çok kısaltın, sakalları ise bırakın"; "Müşriklere muhalefet edin; bıyıkları kısaltın, sakalları çoğaltın"; "Bıyıkları kesin, sakalları bırakın. Böylece Mecusîlere benzemeyin " (Buharî, Libas, 64; Müslim, Tahare, 54)


  23. 09.Ekim.2012, 14:47
    84
    cihad38
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Ağustos.2012
    Üye No: 97668
    Mesaj Sayısı: 486
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    Cevap: Harun Yahya & Cübbeli Ahmet Hoca

    Alıntı
    Halbuki Cennette erkekler sakalsızdır ve Cennette müzik vardır ve dinlenir
    bu kanıya nasıl vardınız veycel efendi sormak isterim.

    Alıntı
    Hz Aişe (ranha)'den rivayet edilen bir hadislerinde "On şey fıtrattandır: Bıyıkları kesmek; sakalı salıvermek; misvak ile ağzı, dişleri temizlemek; su ile burnu temizlemek; tırnakları kesmek; kirlerin barınabileceği yerleri yıkamak; koltuk altındaki kılları gidermek, kasıkları tıraş etmek; necaset yolunu su ile pak eylemektir" (Müslim, Tahare, 56; Ebu Davud Tahare, 29; Nesâî, Zine, I) buyurmuşlardır

    Diğer hadislerinde ise, "Bıyıkları Çok kısaltın, sakalları ise bırakın"; "Müşriklere muhalefet edin; bıyıkları kısaltın, sakalları çoğaltın"; "Bıyıkları kesin, sakalları bırakın Böylece Mecusîlere benzemeyin " (Buharî, Libas, 64; Müslim, Tahare, 54)
    bu hadisi şeriflere uymak hurafe ise veycel efendinin hangi dinden olduğunu sormak isterim.bizim dinimizde peygamberimiz böyle buyurmuş.onun hiç bir sözü bize göre hurafe değildir.

    bir de peygamberimizin s.a.v sakalı ustura,jilet vb. birşeyle kökünden kazıdığına dair bir hadisi şerif bulamadım,bulan ya da bilen varsa bende öğrenmek için soruyorum.


  24. 09.Ekim.2012, 14:47
    84
    cihad38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Alıntı
    Halbuki Cennette erkekler sakalsızdır ve Cennette müzik vardır ve dinlenir
    bu kanıya nasıl vardınız veycel efendi sormak isterim.

    Alıntı
    Hz Aişe (ranha)'den rivayet edilen bir hadislerinde "On şey fıtrattandır: Bıyıkları kesmek; sakalı salıvermek; misvak ile ağzı, dişleri temizlemek; su ile burnu temizlemek; tırnakları kesmek; kirlerin barınabileceği yerleri yıkamak; koltuk altındaki kılları gidermek, kasıkları tıraş etmek; necaset yolunu su ile pak eylemektir" (Müslim, Tahare, 56; Ebu Davud Tahare, 29; Nesâî, Zine, I) buyurmuşlardır

    Diğer hadislerinde ise, "Bıyıkları Çok kısaltın, sakalları ise bırakın"; "Müşriklere muhalefet edin; bıyıkları kısaltın, sakalları çoğaltın"; "Bıyıkları kesin, sakalları bırakın Böylece Mecusîlere benzemeyin " (Buharî, Libas, 64; Müslim, Tahare, 54)
    bu hadisi şeriflere uymak hurafe ise veycel efendinin hangi dinden olduğunu sormak isterim.bizim dinimizde peygamberimiz böyle buyurmuş.onun hiç bir sözü bize göre hurafe değildir.

    bir de peygamberimizin s.a.v sakalı ustura,jilet vb. birşeyle kökünden kazıdığına dair bir hadisi şerif bulamadım,bulan ya da bilen varsa bende öğrenmek için soruyorum.





+ Yorum Gönder