+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Hz.isa'nın hiç evlenmemiş olmasının sebebi nedir ? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. yaso-123
    Devamlı Üye
    Reklam

    Hz.isa'nın hiç evlenmemiş olmasının sebebi nedir ?

    Reklam




  2. Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Yanıt: Hz.isa'nın hiç evlenmemiş olmasının sebebi nedir ?


    Reklam


    Peygamberlerden Hz İsa (a.s) gibi Hz Yahya (a.s)da hiç evlenmemiştir.
    ve bazı İslam alimlerindende hiç evlenmeyenler mevcuttur
    Bebiüzzaman Saidi Nursi gibi.
    Herşeyin Allah c.c nun takdiriyle olduğunu bilmek ve
    altında herhangi bir neden aramamak ve bizim merak konumuz olmamalı kardeşim.
    Allah c.c herşeyi hakkıyla bilendir,hikmetinden sualda olunmaz.

  3. YaZaROW
    Emekli
    Tabii ki fakat sebebi varsa belki soruyu soran kardeşimiz de o sebepten dolayı yüreklenip onlar gibi kendilerini Allah'a verecekti. Kalplerin içini göremiyoruz ama ihtimalleri de göz ardı etmemeliyiz. Allah'ın ilminden tabii ki sual olunmaz.

  4. Desert Rose
    Silent and lonely rains
    Tabii ki fakat sebebi varsa belki soruyu soran kardeşimiz de o sebepten dolayı yüreklenip onlar gibi kendilerini Allah'a verecekti.
    Yüreklenip kendini Allah c.c verecek insan
    Hz Muhammed Mustafa (Sallallahu Alayhi vessellem) in hayatını örnek alması yeterlidir...
    O bütün insanlık için en güzel örnektir...

  5. YaZaROW
    Emekli
    Ondan şüphe duymuyorum zaten. Fakat bütün peygamberler bizim için değerli değil mi? Ve Bediüzzaman Said Nursi hazretleri Peygamberimiz (s.a.v)'i örnek almadı mı? . Ama işin aslı sizin sözünüz. Haklısınız Hz.Muhammed (s.a.v)'i örnek alan bir müslüman tabii ki doğru yolu bulur.

  6. yaso-123
    Devamlı Üye
    Herşeyin Allah cc nun takdiriyle olduğunu bilmek ve
    altında herhangi bir neden aramamak ve bizim merak konumuz olmamalı kardeşim
    Hz.isa sonradan göge çıkarılmıştır acaba bu sebeblemi diye merak etmiştim sadece ...

    Allahü Teala Hepinizden Razı Olsun ...




    Alıntı:
    Ondan şüphe duymuyorum zaten Fakat bütün peygamberler bizim için değerli değil mi? Ve Bediüzzaman Said Nursi hazretleri Peygamberimiz (sav)'i örnek almadı mı? Ama işin aslı sizin sözünüzHaklısınız HzMuhammed (sav)'i örnek alan bir müslüman tabii ki doğru yolu bulur
    Katılıyorum kardeşim bütüm peygamberler bizim için değerli olmalı evet Peygamber efendimizi örnek almalıyız ama diğer peygamberlerinde örnek alınacak birçok özellikleri var diye düşünüyorum ...

  7. YaZaROW
    Emekli
    Kardeşim sen başka bir konuda şey demiştin hıristiyanlar hz.isa'yı Allah'ın oğlu olarak görmüyorlar diye. Fakat Kur'an'ı Kerim'de hıristiyanların hz.isa'ya Allah'ın oğlu dedikleri yazıyor.

  8. ehli-sunnet
    Feseyekfikehumullah
    Kardeşim sen başka bir konuda şey demiştin hıristiyanlar hz.isa'yı Allah'ın oğlu olarak görmüyorlar diye.


    Kim demişse Eminmi bundan ?

  9. yaso-123
    Devamlı Üye
    Kardeşim sen başka bir konuda şey demiştin hıristiyanlar hzisa'yı Allah'ın oğlu olarak görmüyorlar diyeFakat Kur'an'ı Kerim'de hıristiyanların hzisa'ya Allah'ın oğlu dedikleri yazıyor
    Mesela incilde filan Allahın oğlu şeklinde geçer ama hristiyanlar Allahın oğlu değil kendisi olduğunu söylüyorler (haşa) yani 1+1+1=1 bu işlemi hristiyanlardan duymuşsundur yani Allah'ın kendine bir beden seçip insan olarak dünyaya geldiğine inanıyorlar burdaki o işlem Allah'ın Beden (Hz.isa)+ Ruh + kendisi yani 3 şekilde olduğuna inanıyorlar valla çok mecaz anlam olduğu için anlaması biraz zor ama ben hangi hristiyana sorduysam oğlu değil kendisi olduğunu söylüyorlar sende araştırabilirsin ...


    Alıntı:
    Kim demişse Eminmi bundan ?
    Tüm hristiyanlar böylemidir tabiki emin değilim ama bu şekilde inanan hristiyanların olduğuna eminim

  10. MelihEyüp
    Allah'tan korkar
    Hristiyanlara sorun onlar neye inandıklarını kesin net biliyolarmı? çünkü bazen okuyom hiç birşey anlamıyorum yazdıklarından zaten matematiğede aykırı!

    Yaso kardeşim demişti o lafı bende okudum sırf o yüzden ama hristiyanlar neye inanıyo hala anlamadım 1+1+1=1 diyolar Evlenme meselesine gelince ben şahsen Allah bilir ama evlenmezsem nefsime çok hakim olacağımı düşünmüyorum yani her insan a göre değişiyo tabi nasip olursa şahsen askerden sonra Allah tan korkan bir insanla yuva kurmak istiyorum yoksa benim aşırı nefsi zaafım var bu konuda

    Evlenmeyen bir insanın evlenenle Allah katında sırf bu yüzden farkı olurmu bilmiyorum ama sanki olmaz gibi geliyor sonuçta helal olan birşey ve haramlardan uzak tutabilecek bir şey

  11. yaso-123
    Devamlı Üye
    Hristiyanlara sorun onlar neye inandıklarını kesin net biliyolarmı? çünkü bazen okuyom hiç birşey anlamıyorum yazdıklarından zaten matematiğede aykırı!

    Yaso kardeşim demişti o lafı bende okudum sırf o yüzden ama hristiyanlar neye inanıyo hala anlamadım 1+1+1=1 diyolar Evlenme meselesine gelince ben şahsen Allah bilir ama evlenmezsem nefsime çok hakim olacağımı düşünmüyorum yani her insan a göre değişiyo tabi nasip olursa şahsen askerden sonra Allah tan korkan bir insanla yuva kurmak istiyorum yoksa benim aşırı nefsi zaafım var bu konuda

    Evlenmeyen bir insanın evlenenle Allah katında sırf bu yüzden farkı olurmu bilmiyorum ama sanki olmaz gibi geliyor sonuçta helal olan birşey ve haramlardan uzak tutabilecek bir şey
    Cidden neye inandıklarını anlamak çok güç mecaz anlam diye bir saçmalık var onlarda ...

    Aşırı nefsi zafın olması konusunda sonuna kadar haklısın nede olsa hakkımızdır kardeşim herşeyden vazgeçiyoruz ...

  12. YaZaROW
    Emekli

    Reklam


    Araştırmak isterdim fakat inan ki hem vaktim yok hem de isteğim. Değiştirilmiş insan yazması saçmalıklarla vakit harcamak içimden gelmiyor. Bu yüzden Kur'an ne bildiriyorsa ona inanıyorum. Senin sorduğun kişiler dinsizlerdir. O yüzden bu üçlemenin arkasına gizlenip yine de bir tanrıya inandıklarını, dinsiz olmadıklarını size belirtmeye çalışmışlardır. Esas hıristiyan bile olamıyorlar pes doğrusu

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
evlenmeyen peygamberler,  hz isa neden evlenmedi,  evlenmemiş peygamberler,  hiç evlenmeyen peygamber ,  hangi peygamber evlenmemiştir,  Evlenmeyen peygamber,  hiç evlenmemiş peygamber