Konusunu Oylayın.: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 11 kişi oyladı.

Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?
  1. 25.Ekim.2015, 03:24
    13
    Misafir

    Cevap: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?

    reklam


    Cevap: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?
    Selamun aleykum
    Bende ev almak istiyorum 100.000 tl lik ev alsam ben oderken ne kadar fark odeyecegim bilgi verirmisiniz.


  2. 25.Ekim.2015, 03:24
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Selamun aleykum
    Bende ev almak istiyorum 100.000 tl lik ev alsam ben oderken ne kadar fark odeyecegim bilgi verirmisiniz.


  3. 16.Aralık.2015, 10:53
    14
    Misafir

    Cevap: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?

    reklam


    100000 liraya ortalama 189,000 bin lira OLARAK ÖDERSİNİZ


  4. 16.Aralık.2015, 10:53
    14
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    100000 liraya ortalama 189,000 bin lira OLARAK ÖDERSİNİZ


  5. 20.Haziran.2016, 03:42
    15
    Misafir

    Cevap: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?

    Şimdi siz buradaki 100 bini 189 olarak geri ödemeye vade diyip kendinizi kandırıyonuz amA aynı şeyi başka banka yapsa faiz dersiniz bu neye benzedi şimdi biliyonmu münafık iranda rahat rahat cinsel ilişkiye girmek için muta nikahı var zinaya kılıf uydurmuşlar sizde faize vade kılıfı takıyonuz ..


  6. 20.Haziran.2016, 03:42
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Şimdi siz buradaki 100 bini 189 olarak geri ödemeye vade diyip kendinizi kandırıyonuz amA aynı şeyi başka banka yapsa faiz dersiniz bu neye benzedi şimdi biliyonmu münafık iranda rahat rahat cinsel ilişkiye girmek için muta nikahı var zinaya kılıf uydurmuşlar sizde faize vade kılıfı takıyonuz ..


  7. 04.Temmuz.2016, 21:18
    16
    Misafir

    Cevap: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?

    Ben bu faiz olayını anlıyamıyorum halen bankada kar zarar yapıp adına faiz diyip kredi veriyo faiz siz verilen kurumlarlar ticaret diyo kar zarar yine ana paranın üstüne fiyat koyup veriyo ama banka kadar çokmu bilmiyorum araştırmalı ve vadeside önemli beni bilen varsa aydınlatırsa sevinirim dar gelirli kirada oturan kira öder gibi bankadan kredi çekiyo 10 yıl bu faiz peki islami kuruşlarda nasıl oluyo


  8. 04.Temmuz.2016, 21:18
    16
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben bu faiz olayını anlıyamıyorum halen bankada kar zarar yapıp adına faiz diyip kredi veriyo faiz siz verilen kurumlarlar ticaret diyo kar zarar yine ana paranın üstüne fiyat koyup veriyo ama banka kadar çokmu bilmiyorum araştırmalı ve vadeside önemli beni bilen varsa aydınlatırsa sevinirim dar gelirli kirada oturan kira öder gibi bankadan kredi çekiyo 10 yıl bu faiz peki islami kuruşlarda nasıl oluyo


  9. 07.Temmuz.2016, 19:36
    17
    Misafir

    Cevap: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?

    Bu bankalara faiz yemiyor diyen alimin içine misal afrikadaki aç musluman insanlar tukursun .. O alım deyil kara cahildir....
    İkincisi adam diyor ki ben faiz veriyorum dururstce ister çek ister çekme makinesi misal en kâfir sorduğunuz olan banka faizi 1.07 civarı
    Senin İslam bankası helal dediğin kuvvet turk sözde en muslumani kar payı 1.20 ... Siz musluman olduğunu söyleyen şeytan münafıklar... Ve cahiller topluluğu hiç bir zaman hakiki Müslüman olamayacak siniz


  10. 07.Temmuz.2016, 19:36
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bu bankalara faiz yemiyor diyen alimin içine misal afrikadaki aç musluman insanlar tukursun .. O alım deyil kara cahildir....
    İkincisi adam diyor ki ben faiz veriyorum dururstce ister çek ister çekme makinesi misal en kâfir sorduğunuz olan banka faizi 1.07 civarı
    Senin İslam bankası helal dediğin kuvvet turk sözde en muslumani kar payı 1.20 ... Siz musluman olduğunu söyleyen şeytan münafıklar... Ve cahiller topluluğu hiç bir zaman hakiki Müslüman olamayacak siniz


  11. 15.Temmuz.2016, 16:26
    18
    Misafir

    Yorum: Ev kredisi veren islami kuruluşlar varmı?

    Yillarca bu ülke körü körüne birilerinin arkasindan kostu. Hala da kosuyor. Iyidir yada kotudur denemez hepsine ama herkesin de malumudur ne hocalarin ne olmayacak seyler soyledigi / yaptigi. Baskasinin sozune koru korune inanmadan once dogru bilgiyi dogru kaynaktan ogrenmek lazim. Allah hepimize akil vermis. Bir de Kur`an. Açin da bi kendi dilinizde anlaya anlaya okuyun. Ne farkedeceksiniz biliyo musunuz? Ne alimlerin ne buyuklerin Kur`an`da yazanin aksini yillarca insanlara soyledigini (ozellikle Bazi konularda)... Önce herkes kendisi bi okusun, anlasın. Zaten sorunlarin cogu da cozulmus olacak. Sonra da gidin bakin bakim dinen ne kadar kar payi koymak caiz. 100 verip 189 almak muslumanligin neresinde varmis? Adamlar tefecilige kar payi demis. Diger bankalar direk faiz diyo zaten acik acik.

    Siz koyun oldugunuz surece Çobanlarin pesinden daha cok kosarsiniz. Koyun olmayin, once kendi aklinizla okuyun kendiniz ilk kaynaktan (Kur`an) ogrenin Allah`in kelamlarini. Yani koyun degil birey olun..

    Benim yazdiklarima da inanmayin hemen oyle koyun gibi. Acin kendiniz arastirin hazir internettesiniz...

    Kalin saglicakla.


  12. 15.Temmuz.2016, 16:26
    18
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Yillarca bu ülke körü körüne birilerinin arkasindan kostu. Hala da kosuyor. Iyidir yada kotudur denemez hepsine ama herkesin de malumudur ne hocalarin ne olmayacak seyler soyledigi / yaptigi. Baskasinin sozune koru korune inanmadan once dogru bilgiyi dogru kaynaktan ogrenmek lazim. Allah hepimize akil vermis. Bir de Kur`an. Açin da bi kendi dilinizde anlaya anlaya okuyun. Ne farkedeceksiniz biliyo musunuz? Ne alimlerin ne buyuklerin Kur`an`da yazanin aksini yillarca insanlara soyledigini (ozellikle Bazi konularda)... Önce herkes kendisi bi okusun, anlasın. Zaten sorunlarin cogu da cozulmus olacak. Sonra da gidin bakin bakim dinen ne kadar kar payi koymak caiz. 100 verip 189 almak muslumanligin neresinde varmis? Adamlar tefecilige kar payi demis. Diger bankalar direk faiz diyo zaten acik acik.

    Siz koyun oldugunuz surece Çobanlarin pesinden daha cok kosarsiniz. Koyun olmayin, once kendi aklinizla okuyun kendiniz ilk kaynaktan (Kur`an) ogrenin Allah`in kelamlarini. Yani koyun degil birey olun..

    Benim yazdiklarima da inanmayin hemen oyle koyun gibi. Acin kendiniz arastirin hazir internettesiniz...

    Kalin saglicakla.





+ Yorum Gönder
Git İlk 12