Konusunu Oylayın.: Saç boyama meselesi

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Saç boyama meselesi
  1. 29.Haziran.2007, 00:50
    1
    asooo
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2007
    Üye No: 868
    Mesaj Sayısı: 435
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6
    Yaş: 35

    Saç boyama meselesi






    Saç boyama meselesi Mumsema eger bu soru daha önce sorulduysa acemiligime verin lütfen sac boyamak günahmi?bazi din adamlari günah degil diyor,bazilari günah diyor,onu birakin bulundugum yerde cami imamlarinin esleri var saclarini boyayan yorumlariniz icin simdiden tesekkürler


  2. 29.Haziran.2007, 00:50
    1
    Kıdemli Üye



    eger bu soru daha önce sorulduysa acemiligime verin lütfen sac boyamak günahmi?bazi din adamlari günah degil diyor,bazilari günah diyor,onu birakin bulundugum yerde cami imamlarinin esleri var saclarini boyayan yorumlariniz icin simdiden tesekkürler


    Benzer Konular

    - Boyama resimleri (özellikle 4-5 yaş için osmanlı - mehter ve dini içerikli boyama örnekleri)

    - Çocuklar için boyama sayfası resimleri çocuklar için boyama sayfası

    - İslamda saç boyama

    - Saç boyama günahmı?

    - Porselen Boyama

  3. 29.Haziran.2007, 01:10
    2
    gulesevdali
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Haziran.2007
    Üye No: 1149
    Mesaj Sayısı: 52
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 35
    Bulunduğu yer: Uzak Diyarlardan

    --->: sac boyama meselesi




    günah mı caiz değildir diye biliyom.günahların içinde yokki caiz değildir.


  4. 29.Haziran.2007, 01:10
    2
    Seyirci Üye



    günah mı caiz değildir diye biliyom.günahların içinde yokki caiz değildir.


  5. 29.Haziran.2007, 01:10
    3
    İnşirah
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Mart.2007
    Üye No: 86
    Mesaj Sayısı: 3,319
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 40

    --->: sac boyama meselesi

    Saçın rengini değiştirmek yani boyatmak, dinimizde yasak değildir. Bunun delili ise şu hadisi şeriflerdir: Hz. Muhammed (sas) saçları bembeyaz olmuş bir sahabeyi görünce, “Şu beyaz saçların rengini bir şey ile (boyayıp) değiştiriniz. Fakat siyaha boyamaktan kaçınınız.” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”79) O dönemde yaşlı, Yahudi ve Hıristiyanlar saç ve sakallarını boyamazlardı. Bunun için de Hz. Peygamber, “Yahudi ve Hıristiyanlar (saç ve sakallarını) boyamaz. Onlara muhalefet ediniz (de boyatınız).” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”80) Ancak burada bir emirden ziyade ruhsat ve müsaade söz konusudur. Bu hadislerin ışığında İslâm bilginleri saçın siyah dışındaki renklerle boyanmasını, kına ile saç renginin değiştirilmesini kural olarak caiz görürler.


  6. 29.Haziran.2007, 01:10
    3
    Devamlı Üye
    Saçın rengini değiştirmek yani boyatmak, dinimizde yasak değildir. Bunun delili ise şu hadisi şeriflerdir: Hz. Muhammed (sas) saçları bembeyaz olmuş bir sahabeyi görünce, “Şu beyaz saçların rengini bir şey ile (boyayıp) değiştiriniz. Fakat siyaha boyamaktan kaçınınız.” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”79) O dönemde yaşlı, Yahudi ve Hıristiyanlar saç ve sakallarını boyamazlardı. Bunun için de Hz. Peygamber, “Yahudi ve Hıristiyanlar (saç ve sakallarını) boyamaz. Onlara muhalefet ediniz (de boyatınız).” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”80) Ancak burada bir emirden ziyade ruhsat ve müsaade söz konusudur. Bu hadislerin ışığında İslâm bilginleri saçın siyah dışındaki renklerle boyanmasını, kına ile saç renginin değiştirilmesini kural olarak caiz görürler.


  7. 29.Haziran.2007, 01:14
    4
    elif07
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Mart.2007
    Üye No: 139
    Mesaj Sayısı: 993
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 13
    Yaş: 28
    Bulunduğu yer: Antalya

    --->: sac boyama meselesi

    yanlız bazı saç boyaları deriye geçiyor ve gusle engel oluyor diye duymuştum bende bitki özlü ve deriye geçmeyen saç boyalarından tercih edilmesi gerekiyor.
    acizane düşüncem yanlışsam düzeltin.


  8. 29.Haziran.2007, 01:14
    4
    Kıdemli Üye
    yanlız bazı saç boyaları deriye geçiyor ve gusle engel oluyor diye duymuştum bende bitki özlü ve deriye geçmeyen saç boyalarından tercih edilmesi gerekiyor.
    acizane düşüncem yanlışsam düzeltin.


  9. 29.Haziran.2007, 01:16
    5
    gulesevdali
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Haziran.2007
    Üye No: 1149
    Mesaj Sayısı: 52
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 35
    Bulunduğu yer: Uzak Diyarlardan

    --->: sac boyama meselesi

    buna kalırsa ben yine siyah olmasında saçlarım beyazlaşırsa beyaz kalmasını tercih ederim çünkü ölümü hatırlatır bana. Boyama da ben hiç hoşnut bulmuyorum


  10. 29.Haziran.2007, 01:16
    5
    Seyirci Üye
    buna kalırsa ben yine siyah olmasında saçlarım beyazlaşırsa beyaz kalmasını tercih ederim çünkü ölümü hatırlatır bana. Boyama da ben hiç hoşnut bulmuyorum


  11. 29.Haziran.2007, 10:58
    6
    talebe10
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Mayıs.2007
    Üye No: 784
    Mesaj Sayısı: 26
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 32

    --->: sac boyama meselesi

    esselam aleyk öncelikle hepinizden allah razı olsun mumsema çalışanlarından da bu şekilde ilim deryasında elh aç kalınmaz soruya gelince saç ayak el üzerine kına yakmak sünnettir bayan erkek fark etmez tabi (gelenek görenek belası) genelde bayanlarda kına yakıldığından dolayı erkeklerin yakmasını hiç dini kaideye bağlamaksızın uygun görmüyorlar saça gelince malumdur ki hint kınasını duymuşsunuz bunu yakmanın yani saça sürmenin dinen bir sakıncası yoktur bilakis yakan zat sünnet sevabı kazanır.(allahu alem) eee ^^ fitneyi ümmetim zamanında sünnetimi işleyen 100 şehir ecir sevabı kazanır ^^ hadisi şerifine dayanarak sünnetin ehemmiyetini öğreniyoruz. selametle



  12. 29.Haziran.2007, 10:58
    6
    Üye
    esselam aleyk öncelikle hepinizden allah razı olsun mumsema çalışanlarından da bu şekilde ilim deryasında elh aç kalınmaz soruya gelince saç ayak el üzerine kına yakmak sünnettir bayan erkek fark etmez tabi (gelenek görenek belası) genelde bayanlarda kına yakıldığından dolayı erkeklerin yakmasını hiç dini kaideye bağlamaksızın uygun görmüyorlar saça gelince malumdur ki hint kınasını duymuşsunuz bunu yakmanın yani saça sürmenin dinen bir sakıncası yoktur bilakis yakan zat sünnet sevabı kazanır.(allahu alem) eee ^^ fitneyi ümmetim zamanında sünnetimi işleyen 100 şehir ecir sevabı kazanır ^^ hadisi şerifine dayanarak sünnetin ehemmiyetini öğreniyoruz. selametle



  13. 29.Haziran.2007, 15:05
    7
    ebra
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Haziran.2007
    Üye No: 913
    Mesaj Sayısı: 135
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    --->: sac boyama meselesi

    Acizane benim cevabımda bayanların eşine karşı güzel görünmesi amacı ile saçını boyamasında bir sakınca yoktur evli olmayanlar ne olacak derseniz onlarda yabancı erkeklere göstermemek şartı ile boyaya bilirler kullanılan boyalarında saç derisinde tabaka oluşturmaması gerekiyor gusül abdestinde engel oluşturmaması için.
    siprey saç boyalarının tabaka oluşturduğu hakkında bilgiler duymuşdum


  14. 29.Haziran.2007, 15:05
    7
    Devamlı Üye
    Acizane benim cevabımda bayanların eşine karşı güzel görünmesi amacı ile saçını boyamasında bir sakınca yoktur evli olmayanlar ne olacak derseniz onlarda yabancı erkeklere göstermemek şartı ile boyaya bilirler kullanılan boyalarında saç derisinde tabaka oluşturmaması gerekiyor gusül abdestinde engel oluşturmaması için.
    siprey saç boyalarının tabaka oluşturduğu hakkında bilgiler duymuşdum


  15. 17.Mart.2008, 23:16
    8
    sitare
    ...demincek

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Ocak.2008
    Üye No: 8019
    Mesaj Sayısı: 502
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Yaş: 34

    --->: sac boyama meselesi

    Saç, sakal, el veya ayakları kına yahut başka bir şeyle boyamak. Kınayı sulandırıp eline sürmek. İslâm'ın çıkışından önce yahudi ve hristiyanlar güzel görünme ve süslenmenin ibadetle bağdaşmadığını düşünerek, saçı boyayarak rengini değiştirmekten kaçınırlardı. Hz. Peygamber (s.a.s) müslümanları başka milletleri aynen taklitleri sakındırmak ve onlara bağımsız bir kişilik kazandırmak için emir ve tavsiyelerde bulunurdu. Saçı ve sakalı kına veya başka boya maddesi ile boyamak da bunlar arasındadır.

    Ebû Hureyre'den nakledilen bir hadiste şöyle buyurulur: "Yahudi ve hristiyanlar (saçlarını) boyamazlar. Siz onların aksini yapınız. Yani saçlarınızı boyayınız" (Buhârî, Enbiyâ, 50, Libâs, 67; Müslim, Libâs, 80; Ebû Dâvud, Tereccül, 18; Nesaî, Zîne, 14; İbn Mâce, Libas, 32; Ahmed Hanbel, Müsned, II, 240, 260, 309, 401). Buradaki emir bağlayıcı olmayıp, nedb (sevimli amel) ifade eder. Nitekim uygulamada ashab-ı kiramdan Hz. Ebû Bekir ve Ömer, Hz. Ali ve Ka'b ve Enes (r.anhüm) gibi bazıları da boyamamıştır.

    Kullanılan renge ve boya malzemesine gelince, genellikle saç boyası yaşlı erkeklerin beyazlaşan saçları için söz konusu olunca, siyah renk, yaşlı kimseyi, olduğundan çok genç gösterir. Bu durum kınalama veya boyamayı amacından uzaklaştırabilir. Nitekim, Mekke'nin fethi günü, Hz. Ebû Bekr'in yaşlı babası Ebû Kuhâfe'nin saçlarının ağaç çiçekleri gibi beyazlaştığını gören Allah elçisi şöyle buyurmuştur: "Bu beyaz saçı değiştiriniz ve siyahtan sakınınız" (bk. Ebû Dâvud, Tereccül, 18; Nesaî, Zîne, 15; Ahmed b. Hanbel, l, 165, 356, II, 261, 499, III, 160, 322). Ancak saçı beyazlaşan kimse genç olursa, siyaha boyamasında da bir sakınca görülmemiştir. Nitekim Sa'd b. Ebî Vakkas, Ukbe b. Âmir, Hasan, Hüseyin ve Cerîr gibi sahabelerin bunu uyguladıkları nakledilir (Yusuf el-Kardâvî, el-Halâl ve'l Harami; 'l-İslâm, Terceme, Mustafa Varlı, Ankara 1970, s.102, 103).

    Boya malzemesi olarak kına kullanımını Allah Rasulü'nün teşvik ettiği bilinmektedir. Bir hadiste şöyle buyurulur: "Saçın beyazlığını değiştirmek için kullandığınız şeylerin en iyisi, kına ve keten bitkisidir" (Ebû Dâvud, Tereccül, 18; Tirmizî, Libâs, 20; Nesaî, Zîne, 16; İbn Mâce, Libas, 32; Ahmed b. Hanbel, V, 147, 150, 154, 156, 169). Diğer yandan Hz. Peygamber'in bir yerinde sivilce veya cerahatlenmiş bir çıban çıksa, bunun üzerine kına sürdüğü nakledilir (bk. İbn Mace Tıbb, 29). Bu duruma göre, Rasûlüllah (s.a.s)'ın kınayı cildin tedavisi için kullandığı anlaşılmaktadır. Enes b. Mâlik, Hz. Ebû Bekr'in saçını kına ve ketenle, Hz. Ömer'in de yalnız saf kına ile boyadığını nakletmiştir (Yusuf el-Kardâvî, a.g.e., 103).

    Erkeklerin süs için el ve ayaklarını kınalaması mekruhtur. Kadınların el ve ayaklarını kınalaması ise caizdir. Erkek veya kadının beyaz saçı sarı veya kızıl renge boyaması müstehap görülmüş, siyaha boyamaları ise sağlam görüşe göre, caiz görülmemiştir. Boya malzemesi olarak kına ve vesîme denilen, boya sanayiinde kullanılan bir bitkinin tercih edilmesi tavsiye edilmiştir (İbn Âbidîn, Reddü'lMuhtâr, Terceme, Ahmed Davudoğlu, İstanbul 1982-1988, XV, 378, XVII, 314).

    El, ayak veya başa sürülen kınanın katı olan malzemesi temizlendikten sonra deri veya saçlarda bıraktığı renk suyun nüfûzuna engel değildir. Bu yüzden abdest veya gusle mani olmaz (İbn Âbidîn, a.g.e., l, 224).

    HAMDİ DÖNDÜREN



  16. 17.Mart.2008, 23:16
    8
    ...demincek
    Saç, sakal, el veya ayakları kına yahut başka bir şeyle boyamak. Kınayı sulandırıp eline sürmek. İslâm'ın çıkışından önce yahudi ve hristiyanlar güzel görünme ve süslenmenin ibadetle bağdaşmadığını düşünerek, saçı boyayarak rengini değiştirmekten kaçınırlardı. Hz. Peygamber (s.a.s) müslümanları başka milletleri aynen taklitleri sakındırmak ve onlara bağımsız bir kişilik kazandırmak için emir ve tavsiyelerde bulunurdu. Saçı ve sakalı kına veya başka boya maddesi ile boyamak da bunlar arasındadır.

    Ebû Hureyre'den nakledilen bir hadiste şöyle buyurulur: "Yahudi ve hristiyanlar (saçlarını) boyamazlar. Siz onların aksini yapınız. Yani saçlarınızı boyayınız" (Buhârî, Enbiyâ, 50, Libâs, 67; Müslim, Libâs, 80; Ebû Dâvud, Tereccül, 18; Nesaî, Zîne, 14; İbn Mâce, Libas, 32; Ahmed Hanbel, Müsned, II, 240, 260, 309, 401). Buradaki emir bağlayıcı olmayıp, nedb (sevimli amel) ifade eder. Nitekim uygulamada ashab-ı kiramdan Hz. Ebû Bekir ve Ömer, Hz. Ali ve Ka'b ve Enes (r.anhüm) gibi bazıları da boyamamıştır.

    Kullanılan renge ve boya malzemesine gelince, genellikle saç boyası yaşlı erkeklerin beyazlaşan saçları için söz konusu olunca, siyah renk, yaşlı kimseyi, olduğundan çok genç gösterir. Bu durum kınalama veya boyamayı amacından uzaklaştırabilir. Nitekim, Mekke'nin fethi günü, Hz. Ebû Bekr'in yaşlı babası Ebû Kuhâfe'nin saçlarının ağaç çiçekleri gibi beyazlaştığını gören Allah elçisi şöyle buyurmuştur: "Bu beyaz saçı değiştiriniz ve siyahtan sakınınız" (bk. Ebû Dâvud, Tereccül, 18; Nesaî, Zîne, 15; Ahmed b. Hanbel, l, 165, 356, II, 261, 499, III, 160, 322). Ancak saçı beyazlaşan kimse genç olursa, siyaha boyamasında da bir sakınca görülmemiştir. Nitekim Sa'd b. Ebî Vakkas, Ukbe b. Âmir, Hasan, Hüseyin ve Cerîr gibi sahabelerin bunu uyguladıkları nakledilir (Yusuf el-Kardâvî, el-Halâl ve'l Harami; 'l-İslâm, Terceme, Mustafa Varlı, Ankara 1970, s.102, 103).

    Boya malzemesi olarak kına kullanımını Allah Rasulü'nün teşvik ettiği bilinmektedir. Bir hadiste şöyle buyurulur: "Saçın beyazlığını değiştirmek için kullandığınız şeylerin en iyisi, kına ve keten bitkisidir" (Ebû Dâvud, Tereccül, 18; Tirmizî, Libâs, 20; Nesaî, Zîne, 16; İbn Mâce, Libas, 32; Ahmed b. Hanbel, V, 147, 150, 154, 156, 169). Diğer yandan Hz. Peygamber'in bir yerinde sivilce veya cerahatlenmiş bir çıban çıksa, bunun üzerine kına sürdüğü nakledilir (bk. İbn Mace Tıbb, 29). Bu duruma göre, Rasûlüllah (s.a.s)'ın kınayı cildin tedavisi için kullandığı anlaşılmaktadır. Enes b. Mâlik, Hz. Ebû Bekr'in saçını kına ve ketenle, Hz. Ömer'in de yalnız saf kına ile boyadığını nakletmiştir (Yusuf el-Kardâvî, a.g.e., 103).

    Erkeklerin süs için el ve ayaklarını kınalaması mekruhtur. Kadınların el ve ayaklarını kınalaması ise caizdir. Erkek veya kadının beyaz saçı sarı veya kızıl renge boyaması müstehap görülmüş, siyaha boyamaları ise sağlam görüşe göre, caiz görülmemiştir. Boya malzemesi olarak kına ve vesîme denilen, boya sanayiinde kullanılan bir bitkinin tercih edilmesi tavsiye edilmiştir (İbn Âbidîn, Reddü'lMuhtâr, Terceme, Ahmed Davudoğlu, İstanbul 1982-1988, XV, 378, XVII, 314).

    El, ayak veya başa sürülen kınanın katı olan malzemesi temizlendikten sonra deri veya saçlarda bıraktığı renk suyun nüfûzuna engel değildir. Bu yüzden abdest veya gusle mani olmaz (İbn Âbidîn, a.g.e., l, 224).

    HAMDİ DÖNDÜREN



  17. 17.Mart.2008, 23:36
    9
    DR.MATRİX
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Şubat.2008
    Üye No: 11056
    Mesaj Sayısı: 27
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 25

    --->: sac boyama meselesi

    ERkeklere günah olduğunu söyledi bazı Hocalar

    Sonuç nedir..*??



  18. 17.Mart.2008, 23:36
    9
    Devamlı Üye
    ERkeklere günah olduğunu söyledi bazı Hocalar

    Sonuç nedir..*??



  19. 17.Mart.2008, 23:43
    10
    sitare
    ...demincek

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Ocak.2008
    Üye No: 8019
    Mesaj Sayısı: 502
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Yaş: 34

    --->: sac boyama meselesi

    İnşirah Nickli Üyeden Alıntı
    Saçın rengini değiştirmek yani boyatmak, dinimizde yasak değildir. Bunun delili ise şu hadisi şeriflerdir: Hz. Muhammed (sas) saçları bembeyaz olmuş bir sahabeyi görünce, “Şu beyaz saçların rengini bir şey ile (boyayıp) değiştiriniz. Fakat siyaha boyamaktan kaçınınız.” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”79) O dönemde yaşlı, Yahudi ve Hıristiyanlar saç ve sakallarını boyamazlardı. Bunun için de Hz. Peygamber, “Yahudi ve Hıristiyanlar (saç ve sakallarını) boyamaz. Onlara muhalefet ediniz (de boyatınız).” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”80) Ancak burada bir emirden ziyade ruhsat ve müsaade söz konusudur. Bu hadislerin ışığında İslâm bilginleri saçın siyah dışındaki renklerle boyanmasını, kına ile saç renginin değiştirilmesini kural olarak caiz görürler.
    buyrun kardeşim en kısa cevabı bu..
    unutmayınız ki bir müslümana yakışan aslını korumaktır. bugün gençlerimizin gelişi güzel sadece süs ve gösteriş amaçlı saç boyaması bir müslümana ne kadar yakışabilirki.


  20. 17.Mart.2008, 23:43
    10
    ...demincek
    İnşirah Nickli Üyeden Alıntı
    Saçın rengini değiştirmek yani boyatmak, dinimizde yasak değildir. Bunun delili ise şu hadisi şeriflerdir: Hz. Muhammed (sas) saçları bembeyaz olmuş bir sahabeyi görünce, “Şu beyaz saçların rengini bir şey ile (boyayıp) değiştiriniz. Fakat siyaha boyamaktan kaçınınız.” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”79) O dönemde yaşlı, Yahudi ve Hıristiyanlar saç ve sakallarını boyamazlardı. Bunun için de Hz. Peygamber, “Yahudi ve Hıristiyanlar (saç ve sakallarını) boyamaz. Onlara muhalefet ediniz (de boyatınız).” buyurmuştur. (Müslim, “Libas”80) Ancak burada bir emirden ziyade ruhsat ve müsaade söz konusudur. Bu hadislerin ışığında İslâm bilginleri saçın siyah dışındaki renklerle boyanmasını, kına ile saç renginin değiştirilmesini kural olarak caiz görürler.
    buyrun kardeşim en kısa cevabı bu..
    unutmayınız ki bir müslümana yakışan aslını korumaktır. bugün gençlerimizin gelişi güzel sadece süs ve gösteriş amaçlı saç boyaması bir müslümana ne kadar yakışabilirki.


  21. 25.Mart.2008, 11:25
    11
    ilke
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Mart.2008
    Üye No: 13790
    Mesaj Sayısı: 532
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6
    Yaş: 34
    Bulunduğu yer: Antalya

    --->: sac boyama meselesi

    ziyan kardeşim doğru söylemiş.eğreti duruyor zaten abartılı renkler,gerekmeyen boyamalar.hiç gerek yok.hem yıprandıgıyla kalıyor bazı açma işlemleri sonunda...


  22. 25.Mart.2008, 11:25
    11
    Devamlı Üye
    ziyan kardeşim doğru söylemiş.eğreti duruyor zaten abartılı renkler,gerekmeyen boyamalar.hiç gerek yok.hem yıprandıgıyla kalıyor bazı açma işlemleri sonunda...


  23. 27.Mart.2008, 20:40
    12
    sefaak
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Şubat.2008
    Üye No: 8576
    Mesaj Sayısı: 6
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: sac boyama meselesi

    Altına Abdest Geçtiği Sürece Günah Değil Bildiğim Kadarıyla Bazı Hadislerle Cevap Vermek Gerekirse Aişeye Kına Ile Boyamayı Sordular "sakıncası Yok Fakat Ben Hoşlanmam çünkü Sevgilim Allah Resulu Sallallahu Aleyhi Ve Sellem De Onun Kokusundan Hoşlanmazdı "dedi. Allah Resulu Sallallahu Aleyhi Vessellm Buyurdu" Kadını Boyasız, Süssüz Görmekten Hoşlanmam"


  24. 27.Mart.2008, 20:40
    12
    sefaak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Altına Abdest Geçtiği Sürece Günah Değil Bildiğim Kadarıyla Bazı Hadislerle Cevap Vermek Gerekirse Aişeye Kına Ile Boyamayı Sordular "sakıncası Yok Fakat Ben Hoşlanmam çünkü Sevgilim Allah Resulu Sallallahu Aleyhi Ve Sellem De Onun Kokusundan Hoşlanmazdı "dedi. Allah Resulu Sallallahu Aleyhi Vessellm Buyurdu" Kadını Boyasız, Süssüz Görmekten Hoşlanmam"





+ Yorum Gönder
Git 124 Son