Konusunu Oylayın.: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

5 üzerinden 4.75 | Toplam : 12 kişi
Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas
  1. 24.Ağustos.2010, 16:50
    1
    menekse23
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Ağustos.2010
    Üye No: 77719
    Mesaj Sayısı: 289
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Bulunduğu yer: Almanya

    Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas






    Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas Mumsema Bu nedir? Okunmamasi gerektigi daha iyi diye yazilmis! Acikcasi meraklandim... Ama internette öyle seyler yaziyorki, sanki cadilarin sihir kitabi gibi...

    Yanlis birsey yaziyorsam kitap hakkinda, lütfen beni aydinlatsinlar...


  2. 24.Ağustos.2010, 16:50
    1
    Devamlı Üye



    Bu nedir? Okunmamasi gerektigi daha iyi diye yazilmis! Acikcasi meraklandim... Ama internette öyle seyler yaziyorki, sanki cadilarin sihir kitabi gibi...

    Yanlis birsey yaziyorsam kitap hakkinda, lütfen beni aydinlatsinlar...


    Benzer Konular

    - Şemsul maarif kitabı hakkında bilgi istiyorum

    - Kenzul ummal ne demek?

    - Havvas ilmi hakkında bilgi

    - Şemsül maarif kitabının içinde toplam kaç varak var?

    - Kur'an Her İman Etmiş Olana Sesleniyor (havvas ve avam ayırt etmeden)

  3. 24.Ağustos.2010, 17:29
    2
    ferah36
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Nisan.2010
    Üye No: 74798
    Mesaj Sayısı: 96
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: ŞEMS-ÜL MAARİF ve KENZUL HAVVAS




    "Okunmamasi gerektigi daha iyi " denmesi, okunduğu zaman içindeki bazı yazılar, okuyana zarar verebilir demektir. Yani o kitapta okunan bazı duaların, kelimelerin, harflerin, fizikötesi varlıkları(cin) harekete geçirme ihtimali vardır. Cinlere karşı korunması olmayanların böyle kitaplarla ilgilenmemesi gerekir.


  4. 24.Ağustos.2010, 17:29
    2
    ferah36 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    "Okunmamasi gerektigi daha iyi " denmesi, okunduğu zaman içindeki bazı yazılar, okuyana zarar verebilir demektir. Yani o kitapta okunan bazı duaların, kelimelerin, harflerin, fizikötesi varlıkları(cin) harekete geçirme ihtimali vardır. Cinlere karşı korunması olmayanların böyle kitaplarla ilgilenmemesi gerekir.


  5. 24.Ağustos.2010, 17:32
    3
    menekse23
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Ağustos.2010
    Üye No: 77719
    Mesaj Sayısı: 289
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Bulunduğu yer: Almanya

    --->: ŞEMS-ÜL MAARİF ve KENZUL HAVVAS

    peki bu kitabi yzan bir Alimmi? Büyü ve tilsim gibi bisey mi?


  6. 24.Ağustos.2010, 17:32
    3
    Devamlı Üye
    peki bu kitabi yzan bir Alimmi? Büyü ve tilsim gibi bisey mi?


  7. 24.Ağustos.2010, 17:58
    4
    ferah36
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Nisan.2010
    Üye No: 74798
    Mesaj Sayısı: 96
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: ŞEMS-ÜL MAARİF ve KENZUL HAVVAS

    "Büyü ve tilsim gibi bisey mi?"
    EVET


  8. 24.Ağustos.2010, 17:58
    4
    ferah36 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    "Büyü ve tilsim gibi bisey mi?"
    EVET


  9. 24.Ağustos.2010, 23:56
    5
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,063
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    --->: ŞEMS-ÜL MAARİF ve KENZUL HAVVAS

    bu sözü edilen iki kitap iyi niyetle yazılmış olabilir ama iyi niyetle kullananı hiç görmedim.
    Çevrede ne kadar muskacı/sihirbaz varsa bu kitapları kullanıyorlar.
    asla bu kitapları almayın ve okumayın!


  10. 24.Ağustos.2010, 23:56
    5
    Administrator
    bu sözü edilen iki kitap iyi niyetle yazılmış olabilir ama iyi niyetle kullananı hiç görmedim.
    Çevrede ne kadar muskacı/sihirbaz varsa bu kitapları kullanıyorlar.
    asla bu kitapları almayın ve okumayın!


  11. 25.Ağustos.2010, 07:30
    6
    ferah36
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Nisan.2010
    Üye No: 74798
    Mesaj Sayısı: 96
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

    Bir siteden alıntı:
    Kenzul havvas nedir?
    kenzül havas bir havas kitabının adıdır yazarı seyyid süleymen el hüseyni dir
    havas hz süleymen ve hz ali kaynaklıdır ve biraz değişik bir ilmdir bu ilim genelde ruhanileri harekete geçirme yoluyla yapılan bir ilimdir, gerçektir.
    hz. ali istihare yoluyla celcelütiye adlı kitabın yerini bulup oradan kitabı çıkarıyor(süleymaniye) bu şekilde ilk başlangıcı olur islamiyette havasın.
    bazı dualar da ayetlerin tamamını veya kısmını alarak aralarına uygun istek arzu ya da Allahü Tealayı öven ya da resulü s.a.s. öven sözler konulur(genelde) bu uygundur. ben bu ilmi yapan biri olarak sizlere tavsiyem, yapmayın. çünkü herşey göründüğü kadar kolay değildir. bu ilmin inceliği çoktur sadece kitap okumayla olmaz aynı zamanda bu ilmin erbabı birinden ders almak da gerekir.
    büyü bozma, cin çıkarma, muhabbet, şifa, şirinlik, koruma, kısmet açma, bazı bağlamalar vs... bu konular içine girer
    -----------------------------------------------------------------------
    Havas Bir Gizli İlimdir...
    Havvas ilmi genel kanıdaki düşüncelere rağmen sadece harflerin ve sayıların, esmaların veya ayetlerin sırlarından, hikmetlerinden faydalanılarak çeşitli etkiler elde etmek için esmanın veya ayetin kendisi ya da vefki ve bunlara bağlı harf ve sayılar ile tılısımlar kullanılarak ve bu sistem üzerine kurulmuş basit bir ilim veya ilmin metodu değildir.
    Çünkü bu ilmin konusunun özünde Allah’ın takdiri ile bilinen veya bilinmeyen ilahi kanunları ruhani ve manevi alemlerin etkileri barizdir. Kişi eğer derse ki;’Ben havvas ilmini biliyorum’..... Ona tavsiyem şudur: Bu ilimlerin kendisine has özellikleri ve konuları vardır, bu ilmin kendisi ve lisanı evrenseldir. Bu ilimler ruh ve madde ile canlı ve cansız ile harfler ve rakamlar ile yıldız ve burçlar ile nebilöz ve galaksiler ile ses ve renk dalgaları ile kısaca kainatta daha genişi evrende herşeyle bağlantılıdır. Ancak bize düşen gücümüzün yettiği kadar ilmimizin ulaştığı yere kadar Allah (c.c.) izin verdiği yere kadar anlatabilmektir Allah cümlemizi başarılı kılsın, doğru yolundan ayırmayıp kendine kul Resulüne ümmet olmayı ilim ve taat yolunda ilerlemeyi cümlemize nasip eylesin.
    Bu ilim asırlardır gelmiş geçmiş alimlerin ve ulemanın bir sır gibi gizlediği ve açıkça öğretmediği ve öğretmekten de çekindiği vebal altında kalmaktan korktuğu ilimlerdendir. Bu ilimler de başarılı olmanın ve zarar görmeden ilerlemenin bazı şart ve usulleri vardır. Havvas ilmini bilmek ve öğrenmek için önceden bilinmesi gereken kurallar ve önemli noktaları sırası gelince özet olarak anlatacağım ama bundan önce bilinmesi gereken bu ilim yıldızlar ilminden bilinen veya bilinmeyen sırlarla alemi semalardan gelmiştir. Bu ilim insanlardan önce yani arz oluşmazdan evvel ruhani alemlerde meleküt ve cinler aleminde bilinen ve kullanılan birçok gizlilikleri, esrarı ve acaibiyeti içinde gizlemiştir. Burada sırası gelmişken belirtmeliyim ki; yaşamış olduğumuz bu maddi alemin yasaları ve fiziksel oluşumları manevi alemlerin etki ve yasalarıyla meydana gelmektedir. Bu ilmin kullanılışı melekler ve cinlerden sonra çok eski kavimler ve uygarlıklar tarafından kullanılmıştır bu manevi yasaları öğrenip etkilerine göre gerektiği şekilde uygulamışlardır. İnsanlar bu bilgileri çok çeşitli yollardan elde etmişlerdir. Hatta kimilerine göre mana aleminden gelen varlık veya varlıklar bazı insanlara bu ilmi ve kullanma metodunu öğretmişlerdir. Bu anlattığıma örnek; Bakara süresi 102. ayetinde olan Harut ve Marut isimli iki meleği örnek olarak verebiliriz. Bu manevi ilimlerin kaynağı şüphesiz ki; Alim olan yüce Allah (c.c.)’tır. Ve bilinmelidir ki; ilim de Allah’tan başka Allah’ın ilim verdiği varlıklardan veya veli kullarından bu ilimlere vakıf olan insanlardan öğrenilebilir.
    Eski kavimler ve uygarlıklar da bu ilimleri manevi makamlardan ve rahmani ruhanilerden hayırlı yönde insanlık alemine faydalı olabilmek için öğrenmişlerdir. Fakat zamanlar içinde insanların aç gözlülüğü, hırsı ve bencilliği şeytanın maddi alemdeki hileleriyle birlikte bu ilmin bilgilerini ve kudretini kötü yönde kullanmak isteyince o insandaki rahmani sıfatların yerini şeytani sıfatlar taşıyan negatif unsurlu varlıklar guruplarından insanın nefsaniyetine hitap eden bilgiler gelmiştir. Yine buna da örnek olarak Bakara süresinin 102. ayetini yukarıda olduğu gibi örnek olarak gösterebiliriz. Çünkü bu hadiseler yaşanırken bu ilimler aşikardı ancak yukarıda sıraladığımız gibi bu ilimleri kendi nefsi çıkarları için insanlar kullanmaya başlayınca alimler ve ulemalar kendileri anlayabilecekleri bir dil ve uslupla bu ilimleri rumuzlamak ve gizlemek ihtiyacı hissetmişlerdir. Ancak demişler ki;Arif olanlar anlasın kamil olanlar kullansın. Kısaca buraya kadar anlattıklarımı anladığını ümit eder anladıklarını iyi işler de kullanmanı temenni ederim.
    Gerek ruhani varlıklar veya cinlerin bildiği kelamlar, bizzat insanlar için indirilmiş kutsal kelamları veya esmaları gizlemek ya da rumuzlamak amacıyla çeşitli şekiller, çizgiler veya tılısımlardan oluşan birtakım sayılarla sembolleşen vefkler ve tılsımlar oluşturulmuştur. Bazen de sırf sayılar kullanılarak bu ilim de çok çeşitliliklerle beraber çelişkiler de görülmektedir. Zıtlık veya yanlışlıklar ise bu ilimler kaynağından öğrenilmeyip kolaycılık (Kopyacılık) yolu seçilmiştir. Günümüzdeki kitaplar da görülen veya kullanılan tılısımlar yanlış zaman veya yanlış mekanlar da şart ve kaidelerine riayet edilmeden yazılıp hazırlandığından yapılan bir işin çoğu zaman neticeye ulaşmadığını görürüz. Bir de işi karıştıran esas mesele bu tılısım, sembol veya yazıların ilahi isimler ve semboller olmayıp cinler, periler veya ruhani varlık isimlerinden olduğu ibarettir. Veya çok daha iyisi meleküt aleminden bir melek ismi olduğudur.
    Ancak; bunların hiçbiri tek başlarına bir anlam ifade etmezler ve bazen işleri olduğundan da karmaşık hale getire bilirler. Bu paragrafa çok dikkat etmelisin; Arifsen beni anlarsın. Tılısımla rumuzlanan gerçek ise aslında Allah’ın ismi olarak bilinen sıfatlar (esmalar) olduğu zaman güç ve kudret ifade ederler.
    -----------------------------------------------------------------------
    kenzül hawas şimdi bu kitab üç bölümden oluşuyor ama kesnlikle bu kitabı okurken bitirmeden bırakmamalısnız çünkü eğer kitap bitmedn bırakırsanız anında cinler size musallat olur we peşnizi bırakmaz zaten 3 saatlik bi kitab bu kitabı okurken ilk bölümde cinler ailenize we sewdiklerinize işkence acı çektiriyor gibi gözüküyor ikinci saatte çok güzel kadın weya erkek gibi gözüküyor üçüncü saatin sonundada artk cinleri kontrol edebiliyorsunuz ama eğer kitabı bitirmeden bırakırsanız anında işiniz biter.


  12. 25.Ağustos.2010, 07:30
    6
    ferah36 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Bir siteden alıntı:
    Kenzul havvas nedir?
    kenzül havas bir havas kitabının adıdır yazarı seyyid süleymen el hüseyni dir
    havas hz süleymen ve hz ali kaynaklıdır ve biraz değişik bir ilmdir bu ilim genelde ruhanileri harekete geçirme yoluyla yapılan bir ilimdir, gerçektir.
    hz. ali istihare yoluyla celcelütiye adlı kitabın yerini bulup oradan kitabı çıkarıyor(süleymaniye) bu şekilde ilk başlangıcı olur islamiyette havasın.
    bazı dualar da ayetlerin tamamını veya kısmını alarak aralarına uygun istek arzu ya da Allahü Tealayı öven ya da resulü s.a.s. öven sözler konulur(genelde) bu uygundur. ben bu ilmi yapan biri olarak sizlere tavsiyem, yapmayın. çünkü herşey göründüğü kadar kolay değildir. bu ilmin inceliği çoktur sadece kitap okumayla olmaz aynı zamanda bu ilmin erbabı birinden ders almak da gerekir.
    büyü bozma, cin çıkarma, muhabbet, şifa, şirinlik, koruma, kısmet açma, bazı bağlamalar vs... bu konular içine girer
    -----------------------------------------------------------------------
    Havas Bir Gizli İlimdir...
    Havvas ilmi genel kanıdaki düşüncelere rağmen sadece harflerin ve sayıların, esmaların veya ayetlerin sırlarından, hikmetlerinden faydalanılarak çeşitli etkiler elde etmek için esmanın veya ayetin kendisi ya da vefki ve bunlara bağlı harf ve sayılar ile tılısımlar kullanılarak ve bu sistem üzerine kurulmuş basit bir ilim veya ilmin metodu değildir.
    Çünkü bu ilmin konusunun özünde Allah’ın takdiri ile bilinen veya bilinmeyen ilahi kanunları ruhani ve manevi alemlerin etkileri barizdir. Kişi eğer derse ki;’Ben havvas ilmini biliyorum’..... Ona tavsiyem şudur: Bu ilimlerin kendisine has özellikleri ve konuları vardır, bu ilmin kendisi ve lisanı evrenseldir. Bu ilimler ruh ve madde ile canlı ve cansız ile harfler ve rakamlar ile yıldız ve burçlar ile nebilöz ve galaksiler ile ses ve renk dalgaları ile kısaca kainatta daha genişi evrende herşeyle bağlantılıdır. Ancak bize düşen gücümüzün yettiği kadar ilmimizin ulaştığı yere kadar Allah (c.c.) izin verdiği yere kadar anlatabilmektir Allah cümlemizi başarılı kılsın, doğru yolundan ayırmayıp kendine kul Resulüne ümmet olmayı ilim ve taat yolunda ilerlemeyi cümlemize nasip eylesin.
    Bu ilim asırlardır gelmiş geçmiş alimlerin ve ulemanın bir sır gibi gizlediği ve açıkça öğretmediği ve öğretmekten de çekindiği vebal altında kalmaktan korktuğu ilimlerdendir. Bu ilimler de başarılı olmanın ve zarar görmeden ilerlemenin bazı şart ve usulleri vardır. Havvas ilmini bilmek ve öğrenmek için önceden bilinmesi gereken kurallar ve önemli noktaları sırası gelince özet olarak anlatacağım ama bundan önce bilinmesi gereken bu ilim yıldızlar ilminden bilinen veya bilinmeyen sırlarla alemi semalardan gelmiştir. Bu ilim insanlardan önce yani arz oluşmazdan evvel ruhani alemlerde meleküt ve cinler aleminde bilinen ve kullanılan birçok gizlilikleri, esrarı ve acaibiyeti içinde gizlemiştir. Burada sırası gelmişken belirtmeliyim ki; yaşamış olduğumuz bu maddi alemin yasaları ve fiziksel oluşumları manevi alemlerin etki ve yasalarıyla meydana gelmektedir. Bu ilmin kullanılışı melekler ve cinlerden sonra çok eski kavimler ve uygarlıklar tarafından kullanılmıştır bu manevi yasaları öğrenip etkilerine göre gerektiği şekilde uygulamışlardır. İnsanlar bu bilgileri çok çeşitli yollardan elde etmişlerdir. Hatta kimilerine göre mana aleminden gelen varlık veya varlıklar bazı insanlara bu ilmi ve kullanma metodunu öğretmişlerdir. Bu anlattığıma örnek; Bakara süresi 102. ayetinde olan Harut ve Marut isimli iki meleği örnek olarak verebiliriz. Bu manevi ilimlerin kaynağı şüphesiz ki; Alim olan yüce Allah (c.c.)’tır. Ve bilinmelidir ki; ilim de Allah’tan başka Allah’ın ilim verdiği varlıklardan veya veli kullarından bu ilimlere vakıf olan insanlardan öğrenilebilir.
    Eski kavimler ve uygarlıklar da bu ilimleri manevi makamlardan ve rahmani ruhanilerden hayırlı yönde insanlık alemine faydalı olabilmek için öğrenmişlerdir. Fakat zamanlar içinde insanların aç gözlülüğü, hırsı ve bencilliği şeytanın maddi alemdeki hileleriyle birlikte bu ilmin bilgilerini ve kudretini kötü yönde kullanmak isteyince o insandaki rahmani sıfatların yerini şeytani sıfatlar taşıyan negatif unsurlu varlıklar guruplarından insanın nefsaniyetine hitap eden bilgiler gelmiştir. Yine buna da örnek olarak Bakara süresinin 102. ayetini yukarıda olduğu gibi örnek olarak gösterebiliriz. Çünkü bu hadiseler yaşanırken bu ilimler aşikardı ancak yukarıda sıraladığımız gibi bu ilimleri kendi nefsi çıkarları için insanlar kullanmaya başlayınca alimler ve ulemalar kendileri anlayabilecekleri bir dil ve uslupla bu ilimleri rumuzlamak ve gizlemek ihtiyacı hissetmişlerdir. Ancak demişler ki;Arif olanlar anlasın kamil olanlar kullansın. Kısaca buraya kadar anlattıklarımı anladığını ümit eder anladıklarını iyi işler de kullanmanı temenni ederim.
    Gerek ruhani varlıklar veya cinlerin bildiği kelamlar, bizzat insanlar için indirilmiş kutsal kelamları veya esmaları gizlemek ya da rumuzlamak amacıyla çeşitli şekiller, çizgiler veya tılısımlardan oluşan birtakım sayılarla sembolleşen vefkler ve tılsımlar oluşturulmuştur. Bazen de sırf sayılar kullanılarak bu ilim de çok çeşitliliklerle beraber çelişkiler de görülmektedir. Zıtlık veya yanlışlıklar ise bu ilimler kaynağından öğrenilmeyip kolaycılık (Kopyacılık) yolu seçilmiştir. Günümüzdeki kitaplar da görülen veya kullanılan tılısımlar yanlış zaman veya yanlış mekanlar da şart ve kaidelerine riayet edilmeden yazılıp hazırlandığından yapılan bir işin çoğu zaman neticeye ulaşmadığını görürüz. Bir de işi karıştıran esas mesele bu tılısım, sembol veya yazıların ilahi isimler ve semboller olmayıp cinler, periler veya ruhani varlık isimlerinden olduğu ibarettir. Veya çok daha iyisi meleküt aleminden bir melek ismi olduğudur.
    Ancak; bunların hiçbiri tek başlarına bir anlam ifade etmezler ve bazen işleri olduğundan da karmaşık hale getire bilirler. Bu paragrafa çok dikkat etmelisin; Arifsen beni anlarsın. Tılısımla rumuzlanan gerçek ise aslında Allah’ın ismi olarak bilinen sıfatlar (esmalar) olduğu zaman güç ve kudret ifade ederler.
    -----------------------------------------------------------------------
    kenzül hawas şimdi bu kitab üç bölümden oluşuyor ama kesnlikle bu kitabı okurken bitirmeden bırakmamalısnız çünkü eğer kitap bitmedn bırakırsanız anında cinler size musallat olur we peşnizi bırakmaz zaten 3 saatlik bi kitab bu kitabı okurken ilk bölümde cinler ailenize we sewdiklerinize işkence acı çektiriyor gibi gözüküyor ikinci saatte çok güzel kadın weya erkek gibi gözüküyor üçüncü saatin sonundada artk cinleri kontrol edebiliyorsunuz ama eğer kitabı bitirmeden bırakırsanız anında işiniz biter.


  13. 25.Ağustos.2010, 11:29
    7
    menekse23
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Ağustos.2010
    Üye No: 77719
    Mesaj Sayısı: 289
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Bulunduğu yer: Almanya

    --->: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

    Bencede sacmalik olmali... Insanlar nasil böyle bir kitap okurlar... Gercekten Hz. Ali kaynaklimi? Inanmak istemiyorum! O zaman insanlar cin'leri kendi kendilerine musallat ediyorlar...

    Bu resmen şirk degilmi?

    Bu mübarek günlerde beni aydinlattiginiz icin herkesten ALLAh razi olsun.


  14. 25.Ağustos.2010, 11:29
    7
    Devamlı Üye
    Bencede sacmalik olmali... Insanlar nasil böyle bir kitap okurlar... Gercekten Hz. Ali kaynaklimi? Inanmak istemiyorum! O zaman insanlar cin'leri kendi kendilerine musallat ediyorlar...

    Bu resmen şirk degilmi?

    Bu mübarek günlerde beni aydinlattiginiz icin herkesten ALLAh razi olsun.


  15. 25.Ağustos.2010, 12:21
    8
    YaZaROW
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Temmuz.2010
    Üye No: 77650
    Mesaj Sayısı: 1,125
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0

    --->: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

    Şirk derken ortada bir Allah'a ortak koşma yok. Fakat yaptıkları kendilerine zarar.


  16. 25.Ağustos.2010, 12:21
    8
    YaZaROW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Şirk derken ortada bir Allah'a ortak koşma yok. Fakat yaptıkları kendilerine zarar.


  17. 25.Ağustos.2010, 12:33
    9
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,063
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    --->: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

    Alıntı
    Ali kaynaklimi? Inanmak istemiyorum!
    Hayır Hz.Ali ile hiç bir alakası yoktur. Alakası var diyen herkes müfteridir.


  18. 25.Ağustos.2010, 12:33
    9
    Administrator
    Alıntı
    Ali kaynaklimi? Inanmak istemiyorum!
    Hayır Hz.Ali ile hiç bir alakası yoktur. Alakası var diyen herkes müfteridir.


  19. 02.Aralık.2010, 08:11
    10
    imam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 7,513
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Yanıt: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

    Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas adlı kitapları asla okumayın



  20. 02.Aralık.2010, 08:11
    10
    Üye
    Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas adlı kitapları asla okumayın



  21. 10.Mart.2011, 13:49
    11
    ehli-sunnet
    Feseyekfikehumullah

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Eylül.2010
    Üye No: 79032
    Mesaj Sayısı: 2,017
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21
    Bulunduğu yer: Uzaklardan..

    Cevap: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

    Kenzul Havvas ismi ile piyasada dolaşıyor sanırım Süleyman Hüseyni ismi adı altında
    Bu altın bulma bilmem birini kendine aşık ettirme birinin başına musibet getirme gibi vb aslı astarı olmayan şeyler dolu okunmaması gerekir
    Mumsema hocanın dediği gibi ne kadar medyum muskacı varsa okuyor


  22. 10.Mart.2011, 13:49
    11
    Feseyekfikehumullah
    Kenzul Havvas ismi ile piyasada dolaşıyor sanırım Süleyman Hüseyni ismi adı altında
    Bu altın bulma bilmem birini kendine aşık ettirme birinin başına musibet getirme gibi vb aslı astarı olmayan şeyler dolu okunmaması gerekir
    Mumsema hocanın dediği gibi ne kadar medyum muskacı varsa okuyor


  23. 03.Şubat.2013, 17:38
    12
    vedat
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Şubat.2013
    Üye No: 99927
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Şems-ül Maarif ve Kenzul Havvas

    şemsül marif 'i çok zararlı bir kitap mıdır ufak tefek küçük duaları yapsak bir sakınca olurmu (admin )


  24. 03.Şubat.2013, 17:38
    12
    vedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    şemsül marif 'i çok zararlı bir kitap mıdır ufak tefek küçük duaları yapsak bir sakınca olurmu (admin )





+ Yorum Gönder
Git 12 Son