Konusunu Oylayın.: Kız meselesi...

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Kız meselesi...
  1. 10.Ağustos.2010, 14:15
    25
    havle77
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Temmuz.2010
    Üye No: 77603
    Mesaj Sayısı: 26
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: kiz meselesi...

    reklam


    --->: kiz meselesi... isimli konu Mumsema.com --->: kiz meselesi...
    s.a

    Allah yardımcın olsun kardeş SİZ KARDEŞ KAMİERALI GÖRÜŞTÜNÜZ
    YOKSA CANLI CANLI ASLINDA CANLI GÖRÜŞMEK BİRAZ DEĞİLDE ÇOK FARKLI BEN ANI OLAYI YAŞADIM AMA MESALA EŞİMİ CANLI GÖRDÜKTEN SONRA HİSSETİM FARKLI OLDUPUNU MESALA BOYU O KADAR KISA OLACAĞINI ASLA HAYAL ETMEDİM AMA DEDİM Kİ MADAMKİ DİNDAR VE O KADAR ŞEFKATLI VE ONUDA BENİDE YARTAN ALLAHTIR VE ONU SEVERKEN BEN ASLINDA CESET SEVMEDİM ASLINDA RUH SEVDİM ONUN İÇİN DEDİM Kİ KENDİ KENDİME VE ALLAHA SÖZ VERDİM FALİÇTE OLSA BİLE BEN RAZIYIM ÇÜNKÜ ALLAH BANA SEÇTİ O EŞİ TEKRLEK SANDALİYEDE OLSADA ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR BAKACAĞIM ONA BEBEĞİM GİBİ ALLAHTAŞAHİTTİR KIZ MADAMKİ SANA AŞIK VE TAM DİNDAR VE SALİHA BİR KADIN BENCE ASLA BIRAKMA SENİ GERÇEKTEN CENNETE YAŞATACAK BU DÜNYANIN CENNETİNDE AMA ELKTRİK ALMADIYSAN BENCE BIRAK VE ONUNDA ALLAHI VAR VE ONA BELKİDE ALLAH SENDEN İYİSİ YOLLUYACAK AMA SAKIN BİR DAHA KALP KIRMA PEGAMBERİMİZ NE DİYOR S.A.V
    رفقاً بالقوارير
    TÜRKÇESİ
    YANİ PEYGABERİMİZ BAYANLARI BİR CAMA BENZETTİ KALPLERİ KILIRISA BİR DAHA ÇOK ZOR TAMİR EDİLMESİ
    [/gvideo]
    [/php]


  2. 10.Ağustos.2010, 14:15
    25
    Üye
    reklam


    s.a

    Allah yardımcın olsun kardeş SİZ KARDEŞ KAMİERALI GÖRÜŞTÜNÜZ
    YOKSA CANLI CANLI ASLINDA CANLI GÖRÜŞMEK BİRAZ DEĞİLDE ÇOK FARKLI BEN ANI OLAYI YAŞADIM AMA MESALA EŞİMİ CANLI GÖRDÜKTEN SONRA HİSSETİM FARKLI OLDUPUNU MESALA BOYU O KADAR KISA OLACAĞINI ASLA HAYAL ETMEDİM AMA DEDİM Kİ MADAMKİ DİNDAR VE O KADAR ŞEFKATLI VE ONUDA BENİDE YARTAN ALLAHTIR VE ONU SEVERKEN BEN ASLINDA CESET SEVMEDİM ASLINDA RUH SEVDİM ONUN İÇİN DEDİM Kİ KENDİ KENDİME VE ALLAHA SÖZ VERDİM FALİÇTE OLSA BİLE BEN RAZIYIM ÇÜNKÜ ALLAH BANA SEÇTİ O EŞİ TEKRLEK SANDALİYEDE OLSADA ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR BAKACAĞIM ONA BEBEĞİM GİBİ ALLAHTAŞAHİTTİR KIZ MADAMKİ SANA AŞIK VE TAM DİNDAR VE SALİHA BİR KADIN BENCE ASLA BIRAKMA SENİ GERÇEKTEN CENNETE YAŞATACAK BU DÜNYANIN CENNETİNDE AMA ELKTRİK ALMADIYSAN BENCE BIRAK VE ONUNDA ALLAHI VAR VE ONA BELKİDE ALLAH SENDEN İYİSİ YOLLUYACAK AMA SAKIN BİR DAHA KALP KIRMA PEGAMBERİMİZ NE DİYOR S.A.V
    رفقاً بالقوارير
    TÜRKÇESİ
    YANİ PEYGABERİMİZ BAYANLARI BİR CAMA BENZETTİ KALPLERİ KILIRISA BİR DAHA ÇOK ZOR TAMİR EDİLMESİ
    [/gvideo]
    [/php]


  3. 10.Ağustos.2010, 16:16
    26
    BµR@K
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Ağustos.2010
    Üye No: 77821
    Mesaj Sayısı: 9
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: kiz meselesi...

    reklam


    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...


  4. 10.Ağustos.2010, 16:16
    26
    BµR@K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    reklam


    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...


  5. 10.Ağustos.2010, 16:31
    27
    GünahkarKul
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Ağustos.2010
    Üye No: 77770
    Mesaj Sayısı: 65
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 25
    Bulunduğu yer: <<Nevşehir>>

    --->: kiz meselesi...

    Alıntı
    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...
    İslam dininde zorlama yoktur kardeşim olmuyorsa ne yapacaksın.Rabbimden hayırlısını dile şüphesiz rabbim en doğrusunu bilendir.Selametle...


  6. 10.Ağustos.2010, 16:31
    27
    Devamlı Üye
    Alıntı
    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...
    İslam dininde zorlama yoktur kardeşim olmuyorsa ne yapacaksın.Rabbimden hayırlısını dile şüphesiz rabbim en doğrusunu bilendir.Selametle...


  7. 11.Ağustos.2010, 07:28
    28
    MaRa
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Ağustos.2010
    Üye No: 77774
    Mesaj Sayısı: 12
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: kiz meselesi...

    Alıntı
    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...
    Güzel Kardesim, bence bu isi fazla dallanip budaklandirma, sanki bu düsüncelerin biraz ona karsi vicdan azabindan, sayki gittin yüzyüze görüstün, ve yine icine sinmedi, ne yapacaksin, kizlar erkekler gibi degil, onla bulusma istegin bile onda bir ümit uyandiracaktir,( belliki kiz seni bi bakima sevmis, asik olmus) birak tekrar ümitlenmesin...keske biraz sabredip bekleseydin, yani sadece bi arkadas bi dost gibi olsaydinizda, onu gördükden, tam manasi ile birbirinizi tanidikdan sonra acilsaydiniz, öbür türlüsü, yani camda bile görüsmeden asik olmak, ileriye dönük planlar vs. bunlar cocukca seyler ve hic mantikli degil..

    Neyse olan olmus sonucta...eger onu gercek manada sevmiyorsan, ve esin olarak gözünde canlandirip elektrik alamamissan, bence bu konuyu artik kapa, o kizcagizida fazla ümitlendirme derim...


  8. 11.Ağustos.2010, 07:28
    28
    Üye
    Alıntı
    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...
    Güzel Kardesim, bence bu isi fazla dallanip budaklandirma, sanki bu düsüncelerin biraz ona karsi vicdan azabindan, sayki gittin yüzyüze görüstün, ve yine icine sinmedi, ne yapacaksin, kizlar erkekler gibi degil, onla bulusma istegin bile onda bir ümit uyandiracaktir,( belliki kiz seni bi bakima sevmis, asik olmus) birak tekrar ümitlenmesin...keske biraz sabredip bekleseydin, yani sadece bi arkadas bi dost gibi olsaydinizda, onu gördükden, tam manasi ile birbirinizi tanidikdan sonra acilsaydiniz, öbür türlüsü, yani camda bile görüsmeden asik olmak, ileriye dönük planlar vs. bunlar cocukca seyler ve hic mantikli degil..

    Neyse olan olmus sonucta...eger onu gercek manada sevmiyorsan, ve esin olarak gözünde canlandirip elektrik alamamissan, bence bu konuyu artik kapa, o kizcagizida fazla ümitlendirme derim...


  9. 11.Ağustos.2010, 09:52
    29
    *ÜSTÜNBAŞ*
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Haziran.2010
    Üye No: 77032
    Mesaj Sayısı: 724
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 8
    Yaş: 75

    --->: kiz meselesi...

    """" 17 Saat önce #26BµR@K

    --->: kiz meselesi...

    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...""""

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    Sayın BuR@K : İnternet aracılığı ile yaptığın bu tanışma seni sıkıntıya soktu.. Konuşmalarda hayalen anlaştınız, fakat gördüğünde hayal kırıklığına uğradın.. Bu durum kızı tamamen yıktı.. Elbette sende vijdanen rahatsız oldun.. Bu yanlışlıklar başkalarına ders vermeli ve İnternetten kız veya erkek beğenmeler bana göre de yanlış.. Netice işte böyle hayal kırıklığı ile sonuçlanır.. Allah sana kolaylık versin..


  10. 11.Ağustos.2010, 09:52
    29
    *ÜSTÜNBAŞ* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    """" 17 Saat önce #26BµR@K

    --->: kiz meselesi...

    kardesim yazdiklarindan cok duygulandim, evet kameradan görüstük bende bugün düsünüyordum acaba gidip kisa gene yüz yüze mi görüssem diye ama karar vermek cok zor benim icin...""""

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    Sayın BuR@K : İnternet aracılığı ile yaptığın bu tanışma seni sıkıntıya soktu.. Konuşmalarda hayalen anlaştınız, fakat gördüğünde hayal kırıklığına uğradın.. Bu durum kızı tamamen yıktı.. Elbette sende vijdanen rahatsız oldun.. Bu yanlışlıklar başkalarına ders vermeli ve İnternetten kız veya erkek beğenmeler bana göre de yanlış.. Netice işte böyle hayal kırıklığı ile sonuçlanır.. Allah sana kolaylık versin..


  11. 11.Ağustos.2010, 11:24
    30
    yusuf2980
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Mayıs.2009
    Üye No: 48317
    Mesaj Sayısı: 4
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 37
    Bulunduğu yer: sakarya

    --->: kiz meselesi...

    arkadaşlar ben çok ah aldım gerçi açık açık ah eden olmadı ama kalplerini kırdıklarımdan büyük ihtimal ah aldım diye tahmin ediyorum ahını aldığım kişileri helalleşmek için aradım ama bulamadım sonra pişman oldum tövbe ettim kötü alışkanlıklarımı terk ettim ama işlerim işlerim hiçte yolunda gitmiyo depresyondayım yaptığım yanlışlar beni her an depresyona sokuyo gece gündüz dua ediyorum..tövbe istiğfarla bu olumsuz etkilerden kurtulmam mümkünmü...en azından belli bir süre ahın etkisini yaşadıktan sonra herşey normale dönermi gerçi çevremde ah edenim kadar dua edenimde var ama bununda bi etkisi olurmu....


  12. 11.Ağustos.2010, 11:24
    30
    yusuf2980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    arkadaşlar ben çok ah aldım gerçi açık açık ah eden olmadı ama kalplerini kırdıklarımdan büyük ihtimal ah aldım diye tahmin ediyorum ahını aldığım kişileri helalleşmek için aradım ama bulamadım sonra pişman oldum tövbe ettim kötü alışkanlıklarımı terk ettim ama işlerim işlerim hiçte yolunda gitmiyo depresyondayım yaptığım yanlışlar beni her an depresyona sokuyo gece gündüz dua ediyorum..tövbe istiğfarla bu olumsuz etkilerden kurtulmam mümkünmü...en azından belli bir süre ahın etkisini yaşadıktan sonra herşey normale dönermi gerçi çevremde ah edenim kadar dua edenimde var ama bununda bi etkisi olurmu....


  13. 11.Ağustos.2010, 21:45
    31
    judge
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Ocak.2008
    Üye No: 7356
    Mesaj Sayısı: 100
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    --->: kiz meselesi...

    sevgili kardeşim karşındaki şahsın dini yönünü tabiki bilemiyoruz insanlar bazen sahtekar olabiliyorlar kendilerini olduğundan farklı gösterebiliyorlar...şöyle bişey söylemekte yarar var galiba....insan doğası gereği illa ki güzel bir bayanla evlilik ister fakat iç güzelliği daha önemli bunu bilir bunu savunurum....yüzüne bakılmayacak gibi de olmamalı tabiki...ama dış güzellik gelip geçicidir bunu da unutmamak gerek....karşındaki kişiye ümit veripte yarı yolda bıraktıysan bu durumun illa ki bir karşılığı olacaktır....helallik almanda yarar var...selametle...


  14. 11.Ağustos.2010, 21:45
    31
    Devamlı Üye
    sevgili kardeşim karşındaki şahsın dini yönünü tabiki bilemiyoruz insanlar bazen sahtekar olabiliyorlar kendilerini olduğundan farklı gösterebiliyorlar...şöyle bişey söylemekte yarar var galiba....insan doğası gereği illa ki güzel bir bayanla evlilik ister fakat iç güzelliği daha önemli bunu bilir bunu savunurum....yüzüne bakılmayacak gibi de olmamalı tabiki...ama dış güzellik gelip geçicidir bunu da unutmamak gerek....karşındaki kişiye ümit veripte yarı yolda bıraktıysan bu durumun illa ki bir karşılığı olacaktır....helallik almanda yarar var...selametle...





+ Yorum Gönder
Git İlk 23