Konusunu Oylayın.: Kız kardeşim konusunda yardımcı olursanız cok sevinirim

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Kız kardeşim konusunda yardımcı olursanız cok sevinirim
  1. 27.Haziran.2010, 18:44
    1
    ahmetforsa
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Haziran.2010
    Üye No: 76977
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1





    Mumsema kardeslerim benim kız kardesim orta 3 ye gitmekte biz kadiköy de oturuyoruz.Bu gitmis mahallemizden bir kisiyle flört etmeye baslamıs cocugu seviyorum gibi sacma sapan seyler soyluyo.Ben de son care gittim cocuga zarar verdim cok uzuluyorum ama namusum dedim gittim cocukla kavga ettim ama cocugu dovmeme ragmen bırakmıcam kız kardesını dedi ne yapmalıyım lutfen yarddımcı olun Allah rızası icin su musluman kardesınıze yardım edin.
    Yanlıs anlamayın sıddetten hoslanmam Allah biliyo ya lutfen yardım edin

    bi hatam olmussa hatamıda soyleyın duzeltıyım kardeslerım


  2. 27.Haziran.2010, 18:44
    1
    ahmetforsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye



    kardeslerim benim kız kardesim orta 3 ye gitmekte biz kadiköy de oturuyoruz.Bu gitmis mahallemizden bir kisiyle flört etmeye baslamıs cocugu seviyorum gibi sacma sapan seyler soyluyo.Ben de son care gittim cocuga zarar verdim cok uzuluyorum ama namusum dedim gittim cocukla kavga ettim ama cocugu dovmeme ragmen bırakmıcam kız kardesını dedi ne yapmalıyım lutfen yarddımcı olun Allah rızası icin su musluman kardesınıze yardım edin.
    Yanlıs anlamayın sıddetten hoslanmam Allah biliyo ya lutfen yardım edin

    bi hatam olmussa hatamıda soyleyın duzeltıyım kardeslerım


    Benzer Konular

    - Dini konularda merak ettiklerim. Yardımcı olursanız sevinirim.

    - Sabah ve akşam 2 kez okunacak kısa bir dua var yardımcı olursanız sevinirim

    - Debusi'nin takvimu'l edillesi hakkında açıklayıcı bir metin lazım.yardımcı olursanız sevinirim.

    - Hadis arıyorum yardımcı olursanız sevinirim (imam müslim zikir bölümü)

    - Yaşlılar ve oruç hakkında yardımcı olursanız sevinirim

  3. 27.Haziran.2010, 19:33
    2
    hbevci
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mart.2010
    Üye No: 74674
    Mesaj Sayısı: 630
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Yaş: 33
    Bulunduğu yer: izmir

    --->: yardımcı olursanız cok sevinirim




    hosgoru,karsılıklı muhabbet gerısı ıle cozemezsın bu konuyu.


  4. 27.Haziran.2010, 19:33
    2
    hbevci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye



    hosgoru,karsılıklı muhabbet gerısı ıle cozemezsın bu konuyu.


  5. 27.Haziran.2010, 19:36
    3
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 29,585
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 335
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    --->: Kız kardeşim konusunda yardımcı olursanız cok sevinirim

    Alıntı
    kardeslerim benim kız kardesim orta 3 ye gitmekte biz kadiköy de oturuyoruz.Bu gitmis mahallemizden bir kisiyle flört etmeye baslamıs cocugu seviyorum gibi sacma sapan seyler soyluyo.Ben de son care gittim cocuga zarar verdim cok uzuluyorum ama namusum dedim gittim cocukla kavga ettim ama cocugu dovmeme ragmen bırakmıcam kız kardesını dedi ne yapmalıyım lutfen yarddımcı olun Allah rızası icin su musluman kardesınıze yardım edin.
    Yanlıs anlamayın sıddetten hoslanmam Allah biliyo ya lutfen yardım edin
    bi hatam olmussa hatamıda soyleyın duzeltıyım kardeslerım
    Kız kardeş yaşı küçüktür akıl erdiremez. Konuyu anne ve babaya açın derim.
    Kız erkek karışık okutulmasının kaçınılmaz sonuçları bunlar.
    Allah (cc) iman edenlerin yardımcısı olsun


  6. 27.Haziran.2010, 19:36
    3
    Moderatör
    Alıntı
    kardeslerim benim kız kardesim orta 3 ye gitmekte biz kadiköy de oturuyoruz.Bu gitmis mahallemizden bir kisiyle flört etmeye baslamıs cocugu seviyorum gibi sacma sapan seyler soyluyo.Ben de son care gittim cocuga zarar verdim cok uzuluyorum ama namusum dedim gittim cocukla kavga ettim ama cocugu dovmeme ragmen bırakmıcam kız kardesını dedi ne yapmalıyım lutfen yarddımcı olun Allah rızası icin su musluman kardesınıze yardım edin.
    Yanlıs anlamayın sıddetten hoslanmam Allah biliyo ya lutfen yardım edin
    bi hatam olmussa hatamıda soyleyın duzeltıyım kardeslerım
    Kız kardeş yaşı küçüktür akıl erdiremez. Konuyu anne ve babaya açın derim.
    Kız erkek karışık okutulmasının kaçınılmaz sonuçları bunlar.
    Allah (cc) iman edenlerin yardımcısı olsun


  7. 27.Haziran.2010, 19:41
    4
    ahmetforsa
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 27.Haziran.2010
    Üye No: 76977
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Kız kardeşim konusunda yardımcı olursanız cok sevinirim

    Allah razı olsun kardeslerım


  8. 27.Haziran.2010, 19:41
    4
    ahmetforsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah razı olsun kardeslerım


  9. 27.Haziran.2010, 19:49
    5
    hbevci
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Mart.2010
    Üye No: 74674
    Mesaj Sayısı: 630
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Yaş: 33
    Bulunduğu yer: izmir

    --->: Kız kardeşim konusunda yardımcı olursanız cok sevinirim

    cumle muslumanlardan razı olsun.
    amın


  10. 27.Haziran.2010, 19:49
    5
    hbevci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    cumle muslumanlardan razı olsun.
    amın





+ Yorum Gönder