+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Bilerek cünüp olmak günah mıdır Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. 13
    Misafir
    Reklam

    Yorum: Bilerek cünüp olmak günah mıdır

    Reklam



    Yorum: Bilerek cünüp olmak günah mıdır isimli yazı www.Mumsema.comYorum: Bilerek cünüp olmak günah mıdır
    uyuyordum uyandığımda cünüp olduğumu fark ettim günahmı

  2. 14
    Selam2
    Devamlı Üye

    Yorum: Bilerek cünüp olmak günah mıdır


    Reklam


    Hayır niye günah olsun. Uyandığında kalkar guslünü alırsın.

  3. 15
    Misafir
    isteyerek cünup olduktan sonra herhangi bir ibadet yapılabilir mi yada yapılmamalı bu nasıl olmalı

  4. 16
    AKA
    Üye
    Gusül almadan namaz kılamazsın, Kuran okuyamazsın, dokunamazsın vs.. hemen hemen tüm ibadetleri yapamazsın. Gusül almak zorundasın.

  5. 17
    Misafir
    Hocam ratsiz edersem afedin
    Ama bi sorum var ben yatrken spermam gelyo ve emen kalkyorum dishtiryorum kendimi ve bel ustu yatyorum kalktimda ic bişey belemyorum ve neden oluyo gunahmi 😑🤔😐

  6. 18
    arifselim
    Yönetici
    Uyku halinde iken meninin gelmesi yani cünüp olmak günah değildir. Bu bir hastalıktan dolayı sürekli olduğunu düşünüyorsan doktora gitmen gerekir. Yok bu arada bir oluyorsa meni gördüğünde gusül abdesti alman gerekir.

  7. 19
    Misafir
    Hani afedersiniz cok azmis durumda iken kadina yurumek yerine mastürbasyon yapmasi caiz mi oluyo mumsema cevaplarsaniz sevinirim

  8. 20
    #UguR
    Moderatör
    Hani afedersiniz cok azmis durumda iken kadina yurumek yerine mastürbasyon yapmasi caiz mi oluyo
    Zina yerine büyük bir günah işlemek yerine masturbasyon yapmak daha iyidir. Çünkü zina büyük bir günahdır.

  9. 21
    arifselim
    Yönetici
    İnsan nefisinin zinaya düşmesinden korkacak hale gelmesi durumunda mastürbasyon yapması elbette zinaya düşmesinden çok daha ehvendir yani daha uygun olur. Ama bu fiili alışkanlık haline getirmek haramdır buna dikkat edilmelidir.

  10. 22
    Misafir
    Selamun aleykum arkadaşlar o ihtiyaç dediğimiz şey yani kendimiz yaparak cunup oluyoruz ya onu yaparsak gunah mi ?
    Biliyorsaniz bana detayini anlatir misiniz iyi günler

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12

cünüp olmak günah mı

cünüp olmak

cenabet olmak günah mıdır

cenabet olmak günah mı

cünüp olmak günah mıdır

cünüp gezmek günahmı

bilerek cünüp olmak günah mıdır