+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
Soru ve Cevaplar ve Sizden gelen sorular Kategorisinden Dünyada hakkını helal etmeyen kişi ahirette helal edebilir mi? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam
    Reklam



    isimli konu Mumsema.com
    Annem, (sigara içersen hakkımı helal etmem dedi,ama içmek istiyorum ne yapmalıyım ?

  2. klav
    Özel Üye

    Yorum: Dünyada hakkını helal etmeyen kişi ahirette helal edebilir mi?


    Reklam


    Seçim senin ikisinden birini seçmek durumundasın. Anne hakkını ödenemez olduğuna göre bu seçenek cehennem anlamına da gelebilir.

  3. yasinist
    Üye
    kizdan ayrildik hakkimizi helallestik ben cok hakkini yedim helal etse bile pismanlik gitmedi ?

  4. Misafir
    Ben bir arkadaşın saçı kesilirken (şaka amaçlı gece uyurken) onu izledim fakat kesmedim ve makas aradım bunu ona da söyledim ilk o gün helallik istedim ve bana hakkını helal etti sarıldık falan daha sonra aradan 2 gün geçti bu kız arkadaşıyla geldi sanirim arkadaşı bunu kışkırtmış dediki saçıma dokunana dahi etmiyorum diye ve ben gerçekten çok üzüldüm ağladım ve peşinden gittim iste dedim nolur falan ondan sonra dedim ben hiç kesmedim hatta o zaman çok üzüldüm (kesilirken) dedim uçlarından kesin falan diye ama ben bunu hatırlamıyorum tam olarak ama gerçekten çok üzüldüm ve arkadaşıma sordum dedimmi diye o da dedin dedi ama ben emin değilim ne yapmam lazım nolur yardim edin yaşım 12

  5. Şem'a
    YÖNETİCİ
    Hakkını helal ettikten sonra bir daha haram etme hakkı kalmaz rahat ol ama bir daha öyle şakalar yapma

  6. Misafir
    Bana karşı kötülük yapan iki kişiye hakkimi helal etmedim ve Allah a teslim ettim günah midiir

  7. emre
    Devamlı Üye
    Hakkın geçtiyse eğer helal edip etmemek sen hakkındır. Günah olmaz.

  8. Misafir
    efendimiz sav. şöyle buyurmuşdur kiş hakkını helal etmediği kardeşinin çekdiği azabı görseydi hakkını helal ederdi

  9. Misafir
    Selamun aleykum. Kısaca birşey sorucam, oğlumla ve bir arkadaşla bugün fırına birşeyler almaya gittim kasadayken arkadan bir bayan( tanımıyorum) bana hakkini helal etmediğini söyledi. Sok oldum sebebi ben hic fark etmeden önlerine gecmisim. Hic farkında değilim derken kadın çıktı arkasın dan gittim 1 dakika dedim ama beni hic konuşturmadan arabaya bindi gitti. Çok üzgünüm ne yapabilirim

  10. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Kul hakkı, haklar arasında Allah hakkından sonra gelir. Eğer gerçekten farkında olmamışsan yani bir kasıt yoksa o zaman Allah niyetini ve amelini bilir. Allah kullarınıza haksızlık edici değildir.

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
hakkını helal etmemek,  hak helal etmemek,  birine hakkını helal etmezse ne olur,  hakkini helal etmemek,  hakkını helal etmediğin kişiye ne olur,  bir insana hakkını helal etmemek,  birine hakkını helal etmemek