Konusunu Oylayın.: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

5 üzerinden 4.83 | Toplam : 6 kişi
Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?
  1. 28.Ocak.2010, 17:10
    1
    mhyilmaz
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ekim.2009
    Üye No: 61607
    Mesaj Sayısı: 86
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 26

    Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?






    Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ? Mumsema Arkadaşlar Arkadaşlarım Sordu Utnıp Başklrına Sormadıkları Için Bende Buraya Yazmak Istedim Göz Zinası Gusül Gerektiririmi Forumdaki Bir Kaç Konudabaktım Ama Cevabını Bulamadım.
    Biz Antalayada Staj Yapıyoruz Otelde çalışıyoruz Ve Orda Mayolu Bikinili Bayanlar Görüyoruz Ve çoğumuzun Aklından Kötü şeyler Geçiyo Mezi Geliyor Abdest Gerektirirmi Diye Sordular Bana. Veya Telefonlarından Haram Videolar Izliyorlar(ben Izlemelerinin Yanlış Olduğunu Söylüyorum Ama Dinleyen Olmuyo) Yine Mezi Geliyor Ama Meni Gelmiyor Buda Gusül Gerektirimi?


  2. 28.Ocak.2010, 17:10
    1
    Devamlı Üye



    Arkadaşlar Arkadaşlarım Sordu Utnıp Başklrına Sormadıkları Için Bende Buraya Yazmak Istedim Göz Zinası Gusül Gerektiririmi Forumdaki Bir Kaç Konudabaktım Ama Cevabını Bulamadım.
    Biz Antalayada Staj Yapıyoruz Otelde çalışıyoruz Ve Orda Mayolu Bikinili Bayanlar Görüyoruz Ve çoğumuzun Aklından Kötü şeyler Geçiyo Mezi Geliyor Abdest Gerektirirmi Diye Sordular Bana. Veya Telefonlarından Haram Videolar Izliyorlar(ben Izlemelerinin Yanlış Olduğunu Söylüyorum Ama Dinleyen Olmuyo) Yine Mezi Geliyor Ama Meni Gelmiyor Buda Gusül Gerektirimi?


    Benzer Konular

    - Göz zinası nedir? Cezası zina kadar ağır mıdır? Neler göz zinası sayılır

    - Gözlerin zinası nedir? Göz zinası hakkında hadis varmı?

    - Göz Zinası Nedir? Göz Zinasının Hükmü Nedir? Göz Zinası Ne Demektir?

    - Göz zinası veya düşünce zinası diye bir şey var mı? Normal zinaya göre hükmü nedir?

    - Dil zinâsı; Göz zînası; Harama bakmamak (göz zinası); Zinâ

  3. 28.Ocak.2010, 17:26
    2
    Fakı
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Ağustos.2009
    Üye No: 52462
    Mesaj Sayısı: 106
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 27

    --->: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?




    O tür arkadaş çevresi senide yanlarına çeker , dikkat .

    Meni'den başkası guslü gerektirmez .
    Mezi ise iç çamaşırını mesh etmek ve abdest ile geçer .
    HZ. Ali'den (Radıyallahüanh):[37] Ben mezi akıntısı çok olan bir erkektim ve kızının yanımdaki konumu (yani eşirn olması) nedeniyle bunu Rasûlullah'a (Sallallahu aleyhi ve sellem) sor-maktan utanıyordum.
    Mikdad'dan sormasını istedim. Peygamberimiz şöyle dedi:
    "O kişi cinsel organı ve hayalanndaki (bulaşığı) yıkar, sonra abdest alır."
    (z.) Hz. Ali'den gelen ikinci rivayette benzeri zikredildi: Peygamberimiz (Sallallahu ve sellem) şöyle dedi: "Abdest al ve cinsel organına su serp, dök! "
    Hz. Ali'den gelen üçüncü rivayette benzeri zikredildi: Peygamberimiz (Sallallahu aleyhi ve sellem) şöyle dedi: "Bu durumda abdest almalıdır."

    Hz. Ali'den gelen dördüncü rivayette benzeri zikredildi: Ben birinden bu durumu sormasını istedim.
    Peygamberimiz (Sallallahu aleyhi ve sellem) şöyle dedi: "Abdest al, orayı yıka!


  4. 28.Ocak.2010, 17:26
    2
    Fakı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye



    O tür arkadaş çevresi senide yanlarına çeker , dikkat .

    Meni'den başkası guslü gerektirmez .
    Mezi ise iç çamaşırını mesh etmek ve abdest ile geçer .
    HZ. Ali'den (Radıyallahüanh):[37] Ben mezi akıntısı çok olan bir erkektim ve kızının yanımdaki konumu (yani eşirn olması) nedeniyle bunu Rasûlullah'a (Sallallahu aleyhi ve sellem) sor-maktan utanıyordum.
    Mikdad'dan sormasını istedim. Peygamberimiz şöyle dedi:
    "O kişi cinsel organı ve hayalanndaki (bulaşığı) yıkar, sonra abdest alır."
    (z.) Hz. Ali'den gelen ikinci rivayette benzeri zikredildi: Peygamberimiz (Sallallahu ve sellem) şöyle dedi: "Abdest al ve cinsel organına su serp, dök! "
    Hz. Ali'den gelen üçüncü rivayette benzeri zikredildi: Peygamberimiz (Sallallahu aleyhi ve sellem) şöyle dedi: "Bu durumda abdest almalıdır."

    Hz. Ali'den gelen dördüncü rivayette benzeri zikredildi: Ben birinden bu durumu sormasını istedim.
    Peygamberimiz (Sallallahu aleyhi ve sellem) şöyle dedi: "Abdest al, orayı yıka!


  5. 28.Ocak.2010, 17:27
    3
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 29,584
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 335
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    --->: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

    Alıntı
    Arkadaşlar Arkadaşlarım Sordu Utnıp Başklrına Sormadıkları Için Bende Buraya Yazmak Istedim Göz Zinası Gusül Gerektiririmi Forumdaki Bir Kaç Konudabaktım Ama Cevabını Bulamadım.
    Biz Antalayada Staj Yapıyoruz Otelde çalışıyoruz Ve Orda Mayolu Bikinili Bayanlar Görüyoruz Ve çoğumuzun Aklından Kötü şeyler Geçiyo Mezi Geliyor Abdest Gerektirirmi Diye Sordular Bana. Veya Telefonlarından Haram Videolar Izliyorlar(ben Izlemelerinin Yanlış Olduğunu Söylüyorum Ama Dinleyen Olmuyo) Yine Mezi Geliyor Ama Meni Gelmiyor Buda Gusül Gerektirimi?
    Güslü gerektiren meninin çıkmasıdır. mezi güslü gerektirmez.
    size tavsiyemiz daha temiz bir ortam bulup çalışmanızdır.
    Meni bile gelse güsleder cünüplüğü atarsınız ama kalbe işlenen günah kirleri yıkmakla gitmiyor!


  6. 28.Ocak.2010, 17:27
    3
    Moderatör
    Alıntı
    Arkadaşlar Arkadaşlarım Sordu Utnıp Başklrına Sormadıkları Için Bende Buraya Yazmak Istedim Göz Zinası Gusül Gerektiririmi Forumdaki Bir Kaç Konudabaktım Ama Cevabını Bulamadım.
    Biz Antalayada Staj Yapıyoruz Otelde çalışıyoruz Ve Orda Mayolu Bikinili Bayanlar Görüyoruz Ve çoğumuzun Aklından Kötü şeyler Geçiyo Mezi Geliyor Abdest Gerektirirmi Diye Sordular Bana. Veya Telefonlarından Haram Videolar Izliyorlar(ben Izlemelerinin Yanlış Olduğunu Söylüyorum Ama Dinleyen Olmuyo) Yine Mezi Geliyor Ama Meni Gelmiyor Buda Gusül Gerektirimi?
    Güslü gerektiren meninin çıkmasıdır. mezi güslü gerektirmez.
    size tavsiyemiz daha temiz bir ortam bulup çalışmanızdır.
    Meni bile gelse güsleder cünüplüğü atarsınız ama kalbe işlenen günah kirleri yıkmakla gitmiyor!


  7. 28.Ocak.2010, 18:29
    4
    mhyilmaz
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ekim.2009
    Üye No: 61607
    Mesaj Sayısı: 86
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 26
    hocam biliyorsunuzki ülkemizide turizm önemli bir gelir kaynağpğı ve çok sayıda insan turimz ölgelerinde çalışıyo ve bunlar oluyo

    cevabınız için çok teşekkür ederim Allah(r.a) razı olsun


  8. 28.Ocak.2010, 18:29
    4
    Devamlı Üye
    hocam biliyorsunuzki ülkemizide turizm önemli bir gelir kaynağpğı ve çok sayıda insan turimz ölgelerinde çalışıyo ve bunlar oluyo

    cevabınız için çok teşekkür ederim Allah(r.a) razı olsun


  9. 28.Ocak.2010, 18:31
    5
    imamhatipli42
    Özel Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Ocak.2007
    Üye No: 7
    Mesaj Sayısı: 3,569
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 51

    --->: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

    Alıntı
    hocam biliyorsunuzki ülkemizide turizm önemli bir gelir kaynağpğı ve çok sayıda insan turimz ölgelerinde çalışıyo ve bunlar oluyo

    Rızkı veren Allah (cc) mü? yoksa turizm şirketleri mi?


  10. 28.Ocak.2010, 18:31
    5
    Özel Üye
    Alıntı
    hocam biliyorsunuzki ülkemizide turizm önemli bir gelir kaynağpğı ve çok sayıda insan turimz ölgelerinde çalışıyo ve bunlar oluyo

    Rızkı veren Allah (cc) mü? yoksa turizm şirketleri mi?


  11. 28.Ocak.2010, 19:07
    6
    Azerbaycan1
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Ocak.2010
    Üye No: 72862
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 35

    --->: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

    Alıntı
    Güslü gerektiren meninin çıkmasıdır. mezi güslü gerektirmez.
    size tavsiyemiz daha temiz bir ortam bulup çalışmanızdır.
    Meni bile gelse güsleder cünüplüğü atarsınız ama kalbe işlenen günah kirleri yıkmakla gitmiyor!

    Kardesh bazen az cikiyor yani 2,3,4 meni çikiyor budami bozuyor?


  12. 28.Ocak.2010, 19:07
    6
    Alıntı
    Güslü gerektiren meninin çıkmasıdır. mezi güslü gerektirmez.
    size tavsiyemiz daha temiz bir ortam bulup çalışmanızdır.
    Meni bile gelse güsleder cünüplüğü atarsınız ama kalbe işlenen günah kirleri yıkmakla gitmiyor!

    Kardesh bazen az cikiyor yani 2,3,4 meni çikiyor budami bozuyor?


  13. 28.Ocak.2010, 19:40
    7
    Hükümdar
    Ehl-i sünnet

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Aralık.2008
    Üye No: 44640
    Mesaj Sayısı: 497
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6
    Yaş: 31

    --->: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

    Alıntı
    Kardesh bazen az cikiyor yani 2,3,4 meni çikiyor budami bozuyor?

    Meni
    , cinsel ilişki veya mastürbasyon sonunda haz ve heyecanla gelen yapışkan sıvıdır. Erkek menisine sperm denir. Kadından gelen meni sarımtıraktır.

    Vedi
    , idrardan sonra çıkan beyaz, bulanık, koyu, yapışkan bir sıvıdır.

    Mezi
    , zevk zamanında çıkar. Şehvetlenince, açık resimlere bakınca veya şehvetle öpüşünce ve sürtününce veya böyle şeyler düşününce gelen birkaç damla renksiz yapışkan sıvıdır.

    Prostat salgısı
    , genelde idrardan sonra gelen, koyu, yapışkan bir sıvıdır.

    Şehvetle gelen meni hariç, hiçbirisi guslü gerektirmez. Kadınlarda meni gelmesi daha zor olur. Meni gelmez de, mezi denen akıcı sıvı gelirse gusül gerekmez. Meni, titreyerek gelir, kasılmalar olur. Gelenin mezi mi, yoksa meni mi olduğu bu şekilde de, anlaşılabilir.


  14. 28.Ocak.2010, 19:40
    7
    Ehl-i sünnet
    Alıntı
    Kardesh bazen az cikiyor yani 2,3,4 meni çikiyor budami bozuyor?

    Meni
    , cinsel ilişki veya mastürbasyon sonunda haz ve heyecanla gelen yapışkan sıvıdır. Erkek menisine sperm denir. Kadından gelen meni sarımtıraktır.

    Vedi
    , idrardan sonra çıkan beyaz, bulanık, koyu, yapışkan bir sıvıdır.

    Mezi
    , zevk zamanında çıkar. Şehvetlenince, açık resimlere bakınca veya şehvetle öpüşünce ve sürtününce veya böyle şeyler düşününce gelen birkaç damla renksiz yapışkan sıvıdır.

    Prostat salgısı
    , genelde idrardan sonra gelen, koyu, yapışkan bir sıvıdır.

    Şehvetle gelen meni hariç, hiçbirisi guslü gerektirmez. Kadınlarda meni gelmesi daha zor olur. Meni gelmez de, mezi denen akıcı sıvı gelirse gusül gerekmez. Meni, titreyerek gelir, kasılmalar olur. Gelenin mezi mi, yoksa meni mi olduğu bu şekilde de, anlaşılabilir.


  15. 29.Ocak.2010, 15:54
    8
    mhyilmaz
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 25.Ekim.2009
    Üye No: 61607
    Mesaj Sayısı: 86
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 26

    --->: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

    rızkı veren Allah(r.a)tır.ama bu turizm olmasa bi çok kişi işsiz kalır


  16. 29.Ocak.2010, 15:54
    8
    Devamlı Üye
    rızkı veren Allah(r.a)tır.ama bu turizm olmasa bi çok kişi işsiz kalır


  17. 05.Eylül.2013, 18:24
    9
    Misafir

    Cevap: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

    abiler gözüm internette dilin izlerken açık kızlara yanlışlıkla kaçtı ama vesvese yüzünden tekrar bakip rahatlamak yani o şeyi yanlış görmüşüm gibi düşüncelere kapılıp tekrar bakıyorum cünüpluk olurmu.


  18. 05.Eylül.2013, 18:24
    9
    candoanxp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    candoanxp
    Misafir
    abiler gözüm internette dilin izlerken açık kızlara yanlışlıkla kaçtı ama vesvese yüzünden tekrar bakip rahatlamak yani o şeyi yanlış görmüşüm gibi düşüncelere kapılıp tekrar bakıyorum cünüpluk olurmu.


  19. 28.Mayıs.2014, 15:25
    10
    Ramadan
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Ağustos.2009
    Üye No: 51064
    Mesaj Sayısı: 1,163
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 12
    Yaş: 32

    Cevap: Göz Zinası Gusül Gerektiriri mi ?

    Alıntı
    bakıyorum cünüpluk olurmu.
    harama bakmak cünüp etmez ama göz zinasıdır bu günahtır


  20. 28.Mayıs.2014, 15:25
    10
    Devamlı Üye
    Alıntı
    bakıyorum cünüpluk olurmu.
    harama bakmak cünüp etmez ama göz zinasıdır bu günahtır





+ Yorum Gönder