Konusunu Oylayın.: Hiç yakışıklı değilim

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Hiç yakışıklı değilim
  1. 19.Mayıs.2010, 11:10
    13
    Ferhat1991
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 30.Eylül.2009
    Üye No: 58064
    Mesaj Sayısı: 704
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Yaş: 26

    --->: Hiç yakışıklı değilim

    reklam


    --->: Hiç yakışıklı değilim isimli yazı www.Mumsema.com--->: Hiç yakışıklı değilim
    dostum ALLAH (C.C) sana güzellik verseydi ben neden böyle güzelim demezdin o zmn demedğne göre şimdide dememelisin bence


  2. 19.Mayıs.2010, 11:10
    13
    Ferhat1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    reklam


    dostum ALLAH (C.C) sana güzellik verseydi ben neden böyle güzelim demezdin o zmn demedğne göre şimdide dememelisin bence


  3. 19.Mayıs.2010, 16:04
    14
    wedx
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Eylül.2009
    Üye No: 56317
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 35

    --->: Hiç yakışıklı değilim

    reklam


    ne kadar yakışıklı oluğunu anlamak için ayna bakma dostum.o calışmayan bir saat gibidir.arasıra doğru gösterir.ne kadar yakışıklı olduğunu tam görmek istiyorsan aynadan değil kurandan islaman hz.muhammedden bak onlardan gör onlardan sor.saygılarımla


  4. 19.Mayıs.2010, 16:04
    14
    wedx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    reklam


    ne kadar yakışıklı oluğunu anlamak için ayna bakma dostum.o calışmayan bir saat gibidir.arasıra doğru gösterir.ne kadar yakışıklı olduğunu tam görmek istiyorsan aynadan değil kurandan islaman hz.muhammedden bak onlardan gör onlardan sor.saygılarımla


  5. 19.Mayıs.2010, 16:23
    15
    ahmettuncbile
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Mayıs.2010
    Üye No: 76201
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Hiç yakışıklı değilim

    detaylara inemiosunuz siz.arkadaslarının yanında hep birisi varken sen öyle yalnız kalsan ve musmula gibi bi tipin olsa napardınız


  6. 19.Mayıs.2010, 16:23
    15
    detaylara inemiosunuz siz.arkadaslarının yanında hep birisi varken sen öyle yalnız kalsan ve musmula gibi bi tipin olsa napardınız


  7. 08.Haziran.2010, 21:46
    16
    sehide
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Haziran.2010
    Üye No: 76594
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 25

    --->: Hiç yakışıklı değilim

    Allah ın yrttgna şkr etmlyiz mevlananın szndeki gbi bi sivilce yetio gzelliğe ..bnden tvsye herzaman gzele yönel gönlün gzel grsün tbiki svgili anlmnda demiorum bunu çevrene insanlra v.s herşeyin bi zamanı vr eminim senınde klbne brı grecektır bence bu dgru zamnda olsun ve tek kşi olsunki anlmlı olsun umrım mtlu olrsun ...


  8. 08.Haziran.2010, 21:46
    16
    sehide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah ın yrttgna şkr etmlyiz mevlananın szndeki gbi bi sivilce yetio gzelliğe ..bnden tvsye herzaman gzele yönel gönlün gzel grsün tbiki svgili anlmnda demiorum bunu çevrene insanlra v.s herşeyin bi zamanı vr eminim senınde klbne brı grecektır bence bu dgru zamnda olsun ve tek kşi olsunki anlmlı olsun umrım mtlu olrsun ...


  9. 22.Haziran.2010, 22:17
    17
    tek65
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Mayıs.2009
    Üye No: 48216
    Mesaj Sayısı: 26
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 41
    Bulunduğu yer: ahiret baba

    --->: Hiç yakışıklı değilim

    tek yapacağın bişey var ilaç gibi sohbetlere katıl güzel kardeşim ben hakla irtibata geçtim gerisi kendiliğinden geliyor.dua et


  10. 22.Haziran.2010, 22:17
    17
    Üye
    tek yapacağın bişey var ilaç gibi sohbetlere katıl güzel kardeşim ben hakla irtibata geçtim gerisi kendiliğinden geliyor.dua et


  11. 23.Haziran.2010, 01:40
    18
    Taliban
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Haziran.2010
    Üye No: 76870
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 45

    --->: Hiç yakışıklı değilim

    Allah'tan belanı istiyorsun. Zira kadın bize bırakılan büyük fitnelerden birisidir. Bunu da sana yakışıklı bir abin söylüyor. He bu arada garibanizme takılıp kalma kalpleri eğip büken Allah (c.c.) sana gelecekte ne verir sen bilemezsin. Yat kalk haline şükret derim.


  12. 23.Haziran.2010, 01:40
    18
    Taliban - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Allah'tan belanı istiyorsun. Zira kadın bize bırakılan büyük fitnelerden birisidir. Bunu da sana yakışıklı bir abin söylüyor. He bu arada garibanizme takılıp kalma kalpleri eğip büken Allah (c.c.) sana gelecekte ne verir sen bilemezsin. Yat kalk haline şükret derim.


  13. 18.Kasım.2010, 15:27
    19
    omernl
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Kasım.2010
    Üye No: 80595
    Mesaj Sayısı: 8
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 26
    Bulunduğu yer: hollanda

    --->: Hiç yakışıklı değilim

    Genc, sukur et senden daha kotu insanlar var! kor, sakat, hastasi, senise 2 elin 2 gozun 2 aygan tutuyor elbette senin karsini bir gun istedigin kiz cikar merak etme bende senin gibiydim:$ ahahah kafana tatma genc


  14. 18.Kasım.2010, 15:27
    19
    omernl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Genc, sukur et senden daha kotu insanlar var! kor, sakat, hastasi, senise 2 elin 2 gozun 2 aygan tutuyor elbette senin karsini bir gun istedigin kiz cikar merak etme bende senin gibiydim:$ ahahah kafana tatma genc


  15. 07.Kasım.2015, 13:09
    20
    Misafir

    Cevap: --->: Hiç yakışıklı değilim

    katılıyorum size burcu hanım bende o arkadaş gibi aynı sorunu yaşıyorum yıllardır, 26 yaşındayım bu güne kadar hiç sevgilim olmadı hep isyan ettim ama yanlış yolda olduğumu farkettim tövbe ettim artık ister olsun ister olmasın dyorum çünkü insan bazı şeylere alışıyor ve onların yokluğu farkedilmiyor bile allah kısmet ederse olur etmesse yapacak bişey yok


  16. 07.Kasım.2015, 13:09
    20
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    katılıyorum size burcu hanım bende o arkadaş gibi aynı sorunu yaşıyorum yıllardır, 26 yaşındayım bu güne kadar hiç sevgilim olmadı hep isyan ettim ama yanlış yolda olduğumu farkettim tövbe ettim artık ister olsun ister olmasın dyorum çünkü insan bazı şeylere alışıyor ve onların yokluğu farkedilmiyor bile allah kısmet ederse olur etmesse yapacak bişey yok


  17. 09.Mart.2017, 22:31
    21
    Misafir

    Yorum: Hiç yakışıklı değilim

    kardeş ben sana bir şey diyin tip meselesi allah vergisi senim yapıcam bir şey yok ama sen hayata 10-0 başlayan birisisın ve paranda yoksa kimse sana bakmaz ve çok zor evlemirsin çünkü kadın bile ister yanımda yakışıklı birisi olması ve çoğu yerdede tıpınden dolayı dışlamırsın ama takma kafana sende herkes gibi aynada beğen kendini ne tıpspzler kendini beğeniryoe bir bilsen hadi byyyyyyyyyyy


  18. 09.Mart.2017, 22:31
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    kardeş ben sana bir şey diyin tip meselesi allah vergisi senim yapıcam bir şey yok ama sen hayata 10-0 başlayan birisisın ve paranda yoksa kimse sana bakmaz ve çok zor evlemirsin çünkü kadın bile ister yanımda yakışıklı birisi olması ve çoğu yerdede tıpınden dolayı dışlamırsın ama takma kafana sende herkes gibi aynada beğen kendini ne tıpspzler kendini beğeniryoe bir bilsen hadi byyyyyyyyyyy


  19. 08.Aralık.2017, 12:04
    22
    Misafir

    Yorum: Hiç yakışıklı değilim

    Abi çok haklısın.Bana da tipsiz demişlerdi.Çok acı


  20. 08.Aralık.2017, 12:04
    22
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Abi çok haklısın.Bana da tipsiz demişlerdi.Çok acı





+ Yorum Gönder
Git İlk 12