Konusunu Oylayın.: Kapanmak istiyorum ama arkadaşlarım ve ailem yapamazsın gibi tepkiler veriyorlar

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Kapanmak istiyorum ama arkadaşlarım ve ailem yapamazsın gibi tepkiler veriyorlar
  1. 24.Aralık.2009, 01:37
    1
    hayalim
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Aralık.2009
    Üye No: 71076
    Mesaj Sayısı: 6
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Kapanmak istiyorum ama arkadaşlarım ve ailem yapamazsın gibi tepkiler veriyorlar






    Kapanmak istiyorum ama arkadaşlarım ve ailem yapamazsın gibi tepkiler veriyorlar Mumsema Kapanmak istiyorum ama arkadaşlarım ve ailem yapamazsın gibi tepkiler veriyorlar.Sizce okuyan biri lisede kapanamazmı ?Kapansa kapalılığını devam ettirebilir mi?


  2. 24.Aralık.2009, 01:37
    1
    Üye



  3. 24.Aralık.2009, 01:40
    2
    caferi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Aralık.2007
    Üye No: 5927
    Mesaj Sayısı: 250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    --->: yardım ederseniz sevinirim




    Alıntı
    Kapanmak istiyorum ama arkadaşlarım ve ailem yapamazsın gibi tepkiler veriyorlar.Sizce okuyan biri lisede kapanamazmı ?Kapansa kapalılığını devam ettirebilir mi?
    Okul dışında olur ama Lisede örtünmek yasak nasıl olacak?


  4. 24.Aralık.2009, 01:40
    2
    Devamlı Üye



    Alıntı
    Kapanmak istiyorum ama arkadaşlarım ve ailem yapamazsın gibi tepkiler veriyorlar.Sizce okuyan biri lisede kapanamazmı ?Kapansa kapalılığını devam ettirebilir mi?
    Okul dışında olur ama Lisede örtünmek yasak nasıl olacak?


  5. 24.Aralık.2009, 01:44
    3
    hayalim
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Aralık.2009
    Üye No: 71076
    Mesaj Sayısı: 6
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    ben zaten okul dışında kapanıcam ama çevremdeki kişiler kapanmama pek iyi bakmıyorlar


  6. 24.Aralık.2009, 01:44
    3
    Üye
    ben zaten okul dışında kapanıcam ama çevremdeki kişiler kapanmama pek iyi bakmıyorlar


  7. 24.Aralık.2009, 01:46
    4
    caferi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Aralık.2007
    Üye No: 5927
    Mesaj Sayısı: 250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    Alıntı
    ben zaten okul dışında kapanıcam ama çevremdeki kişiler kapanmama pek iyi bakmıyorlar
    önemli olan Rabbindir kullar değil.


  8. 24.Aralık.2009, 01:46
    4
    Devamlı Üye
    Alıntı
    ben zaten okul dışında kapanıcam ama çevremdeki kişiler kapanmama pek iyi bakmıyorlar
    önemli olan Rabbindir kullar değil.


  9. 24.Aralık.2009, 01:48
    5
    hayalim
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Aralık.2009
    Üye No: 71076
    Mesaj Sayısı: 6
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    doğru söylüyosun ama insanın kafasına giriyorlar bencede en iyisi kimseyi dinlememek . Allah razı olsun


  10. 24.Aralık.2009, 01:48
    5
    Üye
    doğru söylüyosun ama insanın kafasına giriyorlar bencede en iyisi kimseyi dinlememek . Allah razı olsun


  11. 24.Aralık.2009, 01:54
    6
    caferi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Aralık.2007
    Üye No: 5927
    Mesaj Sayısı: 250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    Alıntı
    doğru söylüyosun ama insanın kafasına giriyorlar bencede en iyisi kimseyi dinlememek . Allah razı olsun
    doğru bildiğinden şaşma
    halkın çoğuna uyarsan seni saptırırlar


  12. 24.Aralık.2009, 01:54
    6
    Devamlı Üye
    Alıntı
    doğru söylüyosun ama insanın kafasına giriyorlar bencede en iyisi kimseyi dinlememek . Allah razı olsun
    doğru bildiğinden şaşma
    halkın çoğuna uyarsan seni saptırırlar


  13. 24.Aralık.2009, 01:56
    7
    İsrâ
    İsrâ

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Ekim.2009
    Üye No: 59972
    Mesaj Sayısı: 1,575
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 22
    Bulunduğu yer: Almanya

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    Allahim emrini yerine getirmeye engel ise ailen ve arkadaslarin kullaklarini tika ne kadar zor olursada bi süre sonra Allahin izniyle onlarda kabullenecektir.

    Allah yar ve yardimcin olsun.


  14. 24.Aralık.2009, 01:56
    7
    İsrâ
    Allahim emrini yerine getirmeye engel ise ailen ve arkadaslarin kullaklarini tika ne kadar zor olursada bi süre sonra Allahin izniyle onlarda kabullenecektir.

    Allah yar ve yardimcin olsun.


  15. 24.Aralık.2009, 01:59
    8
    caferi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Aralık.2007
    Üye No: 5927
    Mesaj Sayısı: 250
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    ömür neki... sabret az daha Allah sabredenlerle beraberdir






  16. 24.Aralık.2009, 01:59
    8
    Devamlı Üye
    ömür neki... sabret az daha Allah sabredenlerle beraberdir






  17. 24.Aralık.2009, 02:52
    9
    şaf_ak
    ...MüPteLaNıM...

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Aralık.2007
    Üye No: 5730
    Mesaj Sayısı: 1,134
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 19
    Yaş: 30

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    Allah cc yardımcın olsun kardeşim...başörtüsü farz..yani Allahın emri..etrafındaki insanlar ise kullar..Yani Allahın yarattıkları..yaratanı memnun etmek yaratılanı memnun etmekten çok daha önemli..sen onlara yapabileceğini göster..Allah cc muhakkak yardımcın olur..


  18. 24.Aralık.2009, 02:52
    9
    ...MüPteLaNıM...
    Allah cc yardımcın olsun kardeşim...başörtüsü farz..yani Allahın emri..etrafındaki insanlar ise kullar..Yani Allahın yarattıkları..yaratanı memnun etmek yaratılanı memnun etmekten çok daha önemli..sen onlara yapabileceğini göster..Allah cc muhakkak yardımcın olur..


  19. 24.Aralık.2009, 16:24
    10
    esin-ti
    ♥• ραyLαşмακ güzéLdiя •♥

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Ocak.2009
    Üye No: 46167
    Mesaj Sayısı: 2,863
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    gülerek de baktılar , tiksinç birine bakar gibi de baktılar , hiç bakmadan , umursamadan da gelip geçtiler..geldiler ve geçtiler ..
    Ama hala hayattayım , elhamdülillah Rabbimiz'in emriyle namusumuzu koruyoruz , nefsimiz terbiyesizliği yavaş yavaş aza indirgiyor..vs. vs.
    Hala hayattayım , hiçbir şekilde utanmıyorum
    Anlayacağın farzı yerinde getirmekle insan hiçbir şey kaybetmez , aksine arttıkça artar
    Ennnnnnnnn kısa sürede umarım kapanırsınız , sakın geciktirmeyin , yoksa ah , vah sözleri ağzınızdan düşmez olur(Allah korusun)


  20. 24.Aralık.2009, 16:24
    10
    ♥• ραyLαşмακ güzéLdiя •♥
    gülerek de baktılar , tiksinç birine bakar gibi de baktılar , hiç bakmadan , umursamadan da gelip geçtiler..geldiler ve geçtiler ..
    Ama hala hayattayım , elhamdülillah Rabbimiz'in emriyle namusumuzu koruyoruz , nefsimiz terbiyesizliği yavaş yavaş aza indirgiyor..vs. vs.
    Hala hayattayım , hiçbir şekilde utanmıyorum
    Anlayacağın farzı yerinde getirmekle insan hiçbir şey kaybetmez , aksine arttıkça artar
    Ennnnnnnnn kısa sürede umarım kapanırsınız , sakın geciktirmeyin , yoksa ah , vah sözleri ağzınızdan düşmez olur(Allah korusun)


  21. 24.Aralık.2009, 16:46
    11
    ehlisünnet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Nisan.2009
    Üye No: 47890
    Mesaj Sayısı: 47
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 45

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    ben üniversiteden sonra kapandım,tabi çalışamadım,bir çok tanıdığım beni terketti,olsun kalan sağlar bizimdir dedim devam ettim,hatta aralarında benim için ne zaman açılır diye bahis bile tutuşmuşlar,ama inş ölene kadarda açılmayacağım,


  22. 24.Aralık.2009, 16:46
    11
    ben üniversiteden sonra kapandım,tabi çalışamadım,bir çok tanıdığım beni terketti,olsun kalan sağlar bizimdir dedim devam ettim,hatta aralarında benim için ne zaman açılır diye bahis bile tutuşmuşlar,ama inş ölene kadarda açılmayacağım,


  23. 24.Aralık.2009, 17:33
    12
    çömez
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Aralık.2009
    Üye No: 68862
    Mesaj Sayısı: 47
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 61
    Bulunduğu yer: Bursa

    --->: yardım ederseniz sevinirim

    S.A. Kardeşim tepkilere karşı koyabilecek ilmin ve ihlasın varsa, ahlaki yönden , tutum ve davranış yönünden ben tesettürüme laf getirmem diyebiliyorsan kendi kendine örtün,çünki tesettür müslüman kadının üniformasıdır, yeterki o tesettüre tezat oluşturacak şekilde yaşama, ama benim bu tepki ve sorumlulukları üstlenmek için hazır değilim diyorsan o zaman örtünme tesettür ile ilgili ayetler medeni ayetlerdir biz mekke dönemini yaşadığımız için bu farziyet öncelikli değil fakat takvadır öncelikli olan sizin her konuda ilim öğrenmenizdir,ilim silahına sahip olmadıkça müslümanlar hiçbirşeyin üstesinden gelemez her konuda geri kalır,Rabbimizin bu ümmete ilk emri OKU'dur, ilim mü'min'in yitik malıdır, her nerede bulursa onu almaya çalışmalıdır.


  24. 24.Aralık.2009, 17:33
    12
    Üye
    S.A. Kardeşim tepkilere karşı koyabilecek ilmin ve ihlasın varsa, ahlaki yönden , tutum ve davranış yönünden ben tesettürüme laf getirmem diyebiliyorsan kendi kendine örtün,çünki tesettür müslüman kadının üniformasıdır, yeterki o tesettüre tezat oluşturacak şekilde yaşama, ama benim bu tepki ve sorumlulukları üstlenmek için hazır değilim diyorsan o zaman örtünme tesettür ile ilgili ayetler medeni ayetlerdir biz mekke dönemini yaşadığımız için bu farziyet öncelikli değil fakat takvadır öncelikli olan sizin her konuda ilim öğrenmenizdir,ilim silahına sahip olmadıkça müslümanlar hiçbirşeyin üstesinden gelemez her konuda geri kalır,Rabbimizin bu ümmete ilk emri OKU'dur, ilim mü'min'in yitik malıdır, her nerede bulursa onu almaya çalışmalıdır.





+ Yorum Gönder
Git 12 Son