Konusunu Oylayın.: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

5 üzerinden 3.83 | Toplam : 6 kişi
Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi
  1. 24.Eylül.2016, 07:34
    1
    Misafir

    Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi






    Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi Mumsema Selam hocam.Ben ruyamda sevdigim cocugun arkadasimla evlenib bosandigini gordum.Bu yuzden ruyada cok agladim.Arkadasima nasil olur sen onunla evlenib bosanirsin dedim.O da bana biz bir birimizi cok sevdik diyor.Anlami nedir.Lutfen yorumlarmisiniz


  2. 24.Eylül.2016, 07:34
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Selam hocam.Ben ruyamda sevdigim cocugun arkadasimla evlenib bosandigini gordum.Bu yuzden ruyada cok agladim.Arkadasima nasil olur sen onunla evlenib bosanirsin dedim.O da bana biz bir birimizi cok sevdik diyor.Anlami nedir.Lutfen yorumlarmisiniz


    Benzer Konular

    - Rüyada sevdiğinin ailesini görmek

    - Rüyada sevdiğinin annesini görmek?

    - Rüyada sevdiğinin kolunu ısırmak

    - Rüyada eşini başkasıyla görmek

    - Rüyada sevdiğinin sesini duymak

  3. 24.Eylül.2016, 21:36
    2
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,264
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi




    Aleykum selam bu rüya tam tersi olarak yorumlanır. Rüyada sevdiğinin evlendiğini gören kişi gerçekten de sevdiğine kavuşacak ya da ondan güzel bir haber alacak demektir. En doğrusunu Allah bilir.


  4. 24.Eylül.2016, 21:36
    2
    Yönetici



    Aleykum selam bu rüya tam tersi olarak yorumlanır. Rüyada sevdiğinin evlendiğini gören kişi gerçekten de sevdiğine kavuşacak ya da ondan güzel bir haber alacak demektir. En doğrusunu Allah bilir.


  5. 11.Ağustos.2017, 12:23
    3
    Misafir

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Ben rüyam da bir düğüne davet ediliyorum sonra o düğünün sevdiğim kişinin düğünü olduğunu bir başkasıyla evlendiğini öğreniyorum çok ağlıyorum ve düğüne gitmiyorum.Daha sonra evde düğün videolarını izleyip ağlıyordum..Sizce yorumu nedir?


  6. 11.Ağustos.2017, 12:23
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben rüyam da bir düğüne davet ediliyorum sonra o düğünün sevdiğim kişinin düğünü olduğunu bir başkasıyla evlendiğini öğreniyorum çok ağlıyorum ve düğüne gitmiyorum.Daha sonra evde düğün videolarını izleyip ağlıyordum..Sizce yorumu nedir?


  7. 12.Ağustos.2017, 23:02
    4
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,264
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Sevdiğini bu şekilde gören kişi ya onunla evlenir yada aralarındaki bağın çok kuvvetli olacağına ve muhabbetlerinin artacağına tabir edilir. İnsanın hoşuna gitmese bile bu güzel rüyalardandır. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  8. 12.Ağustos.2017, 23:02
    4
    Yönetici
    Sevdiğini bu şekilde gören kişi ya onunla evlenir yada aralarındaki bağın çok kuvvetli olacağına ve muhabbetlerinin artacağına tabir edilir. İnsanın hoşuna gitmese bile bu güzel rüyalardandır. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  9. 13.Ağustos.2017, 12:18
    5
    Misafir

    Sevdiğinin başkasıyla evlenmesini görmek

    Selamun aleyküm hocam ben sevdiğim adamı başkasıyla evlenir ken gördüm. Üstelik biz sevgiliyken bir anda başkasıyla evlendiğini. Düğün boyunca bir kenarda oturdum ağladım onu boş buldukça yanına gittim yalvardım hadi kaçalım diye dur dedi bulucaz bi care sarılmak istedim sarılmadı da arkasından baktım öyle giderken ağladım durdum. Başkasıyla evleniyo du ama zorla evlendiriliyo gibi bi ruyaydı nedemek olduğunu çözemedim sabaha karşı irkilerek uyandım korna seslerine


  10. 13.Ağustos.2017, 12:18
    5
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleyküm hocam ben sevdiğim adamı başkasıyla evlenir ken gördüm. Üstelik biz sevgiliyken bir anda başkasıyla evlendiğini. Düğün boyunca bir kenarda oturdum ağladım onu boş buldukça yanına gittim yalvardım hadi kaçalım diye dur dedi bulucaz bi care sarılmak istedim sarılmadı da arkasından baktım öyle giderken ağladım durdum. Başkasıyla evleniyo du ama zorla evlendiriliyo gibi bi ruyaydı nedemek olduğunu çözemedim sabaha karşı irkilerek uyandım korna seslerine


  11. 13.Ağustos.2017, 23:14
    6
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,264
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Aleykum selam. Diğer yorumlarda da olduğu gibi gönül ilişkisi olanlar için bu rüyalar ya evliliğe yada aralarındaki muhabbetin çok fazla artacağına tabir edilir. En güzeli ise, daima Allah'tan hayırlısını istemektir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  12. 13.Ağustos.2017, 23:14
    6
    Yönetici
    Aleykum selam. Diğer yorumlarda da olduğu gibi gönül ilişkisi olanlar için bu rüyalar ya evliliğe yada aralarındaki muhabbetin çok fazla artacağına tabir edilir. En güzeli ise, daima Allah'tan hayırlısını istemektir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  13. 28.Ağustos.2017, 13:37
    7
    Misafir

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    ben gerçekten rüyamda bundan tam bir buçuk yıl önce sevgilimin başkasiyla evlendiğini gördüm ve çok şükürki düğünümüze şimdi 1,5 ay var allah nasip ederse evleneceğız o rüyayi ve hissini asla unutmaadım


  14. 28.Ağustos.2017, 13:37
    7
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    ben gerçekten rüyamda bundan tam bir buçuk yıl önce sevgilimin başkasiyla evlendiğini gördüm ve çok şükürki düğünümüze şimdi 1,5 ay var allah nasip ederse evleneceğız o rüyayi ve hissini asla unutmaadım


  15. 28.Ağustos.2017, 22:38
    8
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,264
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Allah mesut eylesin. Bu rüya sevgiliyi çok kıskanmak anlamındadır. Bir diğer görüşe göre ise, aradaki muhabbetin artmasına ve mutlu olacakları bir yuva kurmalarına tabir edilir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  16. 28.Ağustos.2017, 22:38
    8
    Yönetici
    Allah mesut eylesin. Bu rüya sevgiliyi çok kıskanmak anlamındadır. Bir diğer görüşe göre ise, aradaki muhabbetin artmasına ve mutlu olacakları bir yuva kurmalarına tabir edilir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  17. 31.Ağustos.2017, 12:30
    9
    Misafir

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Ben rüyamda sevdiğim adamın evine gidiyorum evli olduğunu bile bile bi arkdasimla onun da arkdasi var sonra ona o arkdasi gidiyo biz 3 müz kalıyoruz sonra o arkdasimla konuşuyo ailesi yüzünden zorla evlendirildigini dile getiriyo aslında sevmediğini mecbur kaldığını söylüyo ben de duyuyorum bunları sonra biz baş başa kalıyoruz bişey oluyo bana çok dikkatli bakıyo pişman ve özlemiş gibi ben de kalıyorum öyle evli sonuçta karısıda arkdasima diyo ki o beni hiç sevmedi başka birini seviyo bende onu sevmiyorum zorla evlendik zaten falan dedi sizce ne yorumlarsiniz bu rüyama kötü bişey değildir inşallah

    Hocam bende rüyamda sevdiğim kişiyi damatlık giymiş şekilde gördüm yanda bir erkek daha vardı o da damatlık giymişti gelini yanıma çağırdım kiminle evleniceğini sorucaktım ama sevdiğim kişi sormama izin vermedi bu ne anlama gelir.

    Hacan rüyamda sevdiğim kişinin üstünde damatlık vardı yanında başka bir erkek daha vardı onunda üstünde damatlık vardı bide gelin vardı ben gelinin kiminle evlendiğini öğrenmek için yanıma çağırdım ama sevdiğim kişi sormama izin vermedi.


  18. 31.Ağustos.2017, 12:30
    9
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben rüyamda sevdiğim adamın evine gidiyorum evli olduğunu bile bile bi arkdasimla onun da arkdasi var sonra ona o arkdasi gidiyo biz 3 müz kalıyoruz sonra o arkdasimla konuşuyo ailesi yüzünden zorla evlendirildigini dile getiriyo aslında sevmediğini mecbur kaldığını söylüyo ben de duyuyorum bunları sonra biz baş başa kalıyoruz bişey oluyo bana çok dikkatli bakıyo pişman ve özlemiş gibi ben de kalıyorum öyle evli sonuçta karısıda arkdasima diyo ki o beni hiç sevmedi başka birini seviyo bende onu sevmiyorum zorla evlendik zaten falan dedi sizce ne yorumlarsiniz bu rüyama kötü bişey değildir inşallah

    Hocam bende rüyamda sevdiğim kişiyi damatlık giymiş şekilde gördüm yanda bir erkek daha vardı o da damatlık giymişti gelini yanıma çağırdım kiminle evleniceğini sorucaktım ama sevdiğim kişi sormama izin vermedi bu ne anlama gelir.

    Hacan rüyamda sevdiğim kişinin üstünde damatlık vardı yanında başka bir erkek daha vardı onunda üstünde damatlık vardı bide gelin vardı ben gelinin kiminle evlendiğini öğrenmek için yanıma çağırdım ama sevdiğim kişi sormama izin vermedi.


  19. 01.Eylül.2017, 23:12
    10
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,264
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Rüyada evli olan birisinin evine gitmek, gerçek hayatta günahlar işlemek ve hatalara düşerek pişman olacağı işlerin peşinde olduğuna tabir edilir. Bu tür rüyalar gören kimseler için bir uyarı gibi kabul edilebilir.

    Rüyada sevgilisini evlenecek bir durumda görmek, daha çok onu kıskanmaya ve çok düşünmesine tabir edilir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  20. 01.Eylül.2017, 23:12
    10
    Yönetici
    Rüyada evli olan birisinin evine gitmek, gerçek hayatta günahlar işlemek ve hatalara düşerek pişman olacağı işlerin peşinde olduğuna tabir edilir. Bu tür rüyalar gören kimseler için bir uyarı gibi kabul edilebilir.

    Rüyada sevgilisini evlenecek bir durumda görmek, daha çok onu kıskanmaya ve çok düşünmesine tabir edilir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  21. 02.Eylül.2017, 11:22
    11
    Derinn
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Eylül.2017
    Üye No: 114472
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Mrb hocam. Simdi bir ruya gordum. Ruyamda sevdigim kisinin yanina gidiorum evli oldugunu ogreniyorum oda cok caresiz oldugunu ayrilip bana kavusmak istedigini soyluoyor. Yalniz evli oldugu kadin sevdigim ondan ayrilmak isterse tehdit ediormus hep. Sevdigim kisiyle kavusmak icin careler arioduk sonra uyandim bu ruyanin anlami nedir ?


  22. 02.Eylül.2017, 11:22
    11
    Derinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Mrb hocam. Simdi bir ruya gordum. Ruyamda sevdigim kisinin yanina gidiorum evli oldugunu ogreniyorum oda cok caresiz oldugunu ayrilip bana kavusmak istedigini soyluoyor. Yalniz evli oldugu kadin sevdigim ondan ayrilmak isterse tehdit ediormus hep. Sevdigim kisiyle kavusmak icin careler arioduk sonra uyandim bu ruyanin anlami nedir ?


  23. 02.Eylül.2017, 23:50
    12
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,264
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyada sevdiğinin başkasıyla evlenmesi

    Merhaba. Eğer o kişi evli ise gerçek hayatta da hatalara ve günahlara işarettir ve bu bir uyarı gibi kabul edilir. Eğer evli değilse ve rüyada evli olarak görülmüşse bu onu çok sevmeye ve kıskanmaya tabir edilir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.


  24. 02.Eylül.2017, 23:50
    12
    Yönetici
    Merhaba. Eğer o kişi evli ise gerçek hayatta da hatalara ve günahlara işarettir ve bu bir uyarı gibi kabul edilir. Eğer evli değilse ve rüyada evli olarak görülmüşse bu onu çok sevmeye ve kıskanmaya tabir edilir. Herşeyi hakkıyla bilen sadece Allah'tır.





+ Yorum Gönder
Git 12 Son