Konusunu Oylayın.: İstihare rüyası yorumlama

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 2 kişi oyladı.

İstihare rüyası yorumlama
  1. 30.Haziran.2016, 17:05
    1
    Misafir

    İstihare rüyası yorumlama






    İstihare rüyası yorumlama Mumsema Merabalar ben hayatımdaki kişinin benm için hayırlı olup olmadığı hakkında istihareyi uyguladım rüyamda bana bir mağaza cafe işletmecisine içtiğim şeyin parasını verdim oda para üstü bozuk olmadsığı için dönemedi önemli değil helal olsun dedim dua etti altında kalmamak için bir poşet iğne verdi.başka bir gecede çimenlerin üzerine yatmış beyaz elbiseli bir bayan vardı yanında oğlan çocuğu ve babası vardı..başka bir gecede açık pembe çok açık bir elbise giydim..bunları istihare namazına bağlamak mantıklımı yorumunuz nedir
    selamlar


  2. 30.Haziran.2016, 17:05
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Merabalar ben hayatımdaki kişinin benm için hayırlı olup olmadığı hakkında istihareyi uyguladım rüyamda bana bir mağaza cafe işletmecisine içtiğim şeyin parasını verdim oda para üstü bozuk olmadsığı için dönemedi önemli değil helal olsun dedim dua etti altında kalmamak için bir poşet iğne verdi.başka bir gecede çimenlerin üzerine yatmış beyaz elbiseli bir bayan vardı yanında oğlan çocuğu ve babası vardı..başka bir gecede açık pembe çok açık bir elbise giydim..bunları istihare namazına bağlamak mantıklımı yorumunuz nedir
    selamlar


    Benzer Konular

    - İstihare rüyası

    - İstihare namazı ve rüyası

    - İstihare rüya yorumlama

    - İstihare Rüyası hakkında

    - İstihare rüyası: Komşum ve çeyizlik

  3. 01.Temmuz.2016, 02:26
    2
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,770
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: İstihare rüyası yorumlama




    Merhabalar kardeşim. İstiharede görülen rüya ya hayırlı yada hayırlı değil şeklinde yorumlanır. Rüyanın en güzel tabiri insanın içine o konuda gelen histir. Bu his en açık işarettir. Eğer içine bir ferahlık gelmişse bu hayırlı manasına işaret eder.


  4. 01.Temmuz.2016, 02:26
    2
    Yönetici



    Merhabalar kardeşim. İstiharede görülen rüya ya hayırlı yada hayırlı değil şeklinde yorumlanır. Rüyanın en güzel tabiri insanın içine o konuda gelen histir. Bu his en açık işarettir. Eğer içine bir ferahlık gelmişse bu hayırlı manasına işaret eder.


  5. 18.Eylül.2016, 04:54
    3
    Misafir

    Istihare rüya efranhoca

    istihare rüya görüp gerçekleştiğini görenler şaşırsada bunu kendimde özel bir güç meziyet gibi görmüyorum.hepimiz farklı özellikte yaratıldık,kimimiz bu farklı yönü duygu ve düşünceleri ilmi bilgi,inanç yoğunluğu ile yaşayıp hisseder,kimimiz bedensel zeka yetenekleri ile bu yönünü sergiler.bu nedenle tüm bu işleyiş enerjidir.bunu doğru kullanmak başarıya ulaşmaktır.ayrıca yeteneklerimiz bize özenle bahşedilmiş birer lütuf dur.


  6. 18.Eylül.2016, 04:54
    3
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    istihare rüya görüp gerçekleştiğini görenler şaşırsada bunu kendimde özel bir güç meziyet gibi görmüyorum.hepimiz farklı özellikte yaratıldık,kimimiz bu farklı yönü duygu ve düşünceleri ilmi bilgi,inanç yoğunluğu ile yaşayıp hisseder,kimimiz bedensel zeka yetenekleri ile bu yönünü sergiler.bu nedenle tüm bu işleyiş enerjidir.bunu doğru kullanmak başarıya ulaşmaktır.ayrıca yeteneklerimiz bize özenle bahşedilmiş birer lütuf dur.


  7. 19.Haziran.2017, 18:58
    4
    trolhoney
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Haziran.2017
    Üye No: 113038
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yorum: Istihare rüya efranhoca

    Merabalar istihare ruyasinda sevdigim kisiyi beyaz bi katinin icinde goruyorum yorgan buyuklugunde bi kati iki kisi o beyaz katidan cekistiriyoruz karsimdaki kizin yuzu pusluydu en sonunda cekistirmemle beyaz kati kopuyo ve ben popo ve ellerim uzerine geri sicrayarak dusuyorum yer tas-toprak karisimi duz temiz bi yer dustugumde canim acimiyodu o beyazliklar etrafa dagiliyo dusmemle korkarak uyandim zaten bu ruyadan ne cikarim yapmaliyim?


  8. 19.Haziran.2017, 18:58
    4
    trolhoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Merabalar istihare ruyasinda sevdigim kisiyi beyaz bi katinin icinde goruyorum yorgan buyuklugunde bi kati iki kisi o beyaz katidan cekistiriyoruz karsimdaki kizin yuzu pusluydu en sonunda cekistirmemle beyaz kati kopuyo ve ben popo ve ellerim uzerine geri sicrayarak dusuyorum yer tas-toprak karisimi duz temiz bi yer dustugumde canim acimiyodu o beyazliklar etrafa dagiliyo dusmemle korkarak uyandim zaten bu ruyadan ne cikarim yapmaliyim?


  9. 20.Haziran.2017, 00:07
    5
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,770
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare rüyası yorumlama

    Merhabalar. İstihare rüyası olarak sana bu rüyandan şuna işaret eder diyemeyiz. İstihare rüyası eğer çok açık ve berrak olursa işaret sayılabilir. Ayrıca istiharede en doğru işaret senin kalbinin neye meylettiğine bakmaktır. Bu his sana işaret olur.


  10. 20.Haziran.2017, 00:07
    5
    Yönetici
    Merhabalar. İstihare rüyası olarak sana bu rüyandan şuna işaret eder diyemeyiz. İstihare rüyası eğer çok açık ve berrak olursa işaret sayılabilir. Ayrıca istiharede en doğru işaret senin kalbinin neye meylettiğine bakmaktır. Bu his sana işaret olur.


  11. 19.Temmuz.2017, 12:00
    6
    Merrymerry
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Temmuz.2017
    Üye No: 113649
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Rüya yorumlama

    Hayatımda biri var benim için hayırlı mı değil mi öğrenmek için istihareye yattım rüyamda kar yağdığını gördüm evimin içine daha sonrada küçük bir kutu içinde kırmızı elmalar gördüm pek bişey anlayamadım rüyamın yorumlanmasını istiyorum teşekkürler


  12. 19.Temmuz.2017, 12:00
    6
    Merrymerry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Seyirci Üye
    Hayatımda biri var benim için hayırlı mı değil mi öğrenmek için istihareye yattım rüyamda kar yağdığını gördüm evimin içine daha sonrada küçük bir kutu içinde kırmızı elmalar gördüm pek bişey anlayamadım rüyamın yorumlanmasını istiyorum teşekkürler


  13. 19.Temmuz.2017, 23:11
    7
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,770
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: İstihare rüyası yorumlama

    Rüyandaki herşey olumlu manalara işarettir. Esas olan ise senin kalbinin neye meylettiğidir. Bu hissin sana en açık işaret olarak kabul edilir. Eğer için ferahlamışsa bu hayırlıdır. Eğer daralmış ve sıkılmışsan bu olumsuz manaya işaret kabul edilir.


  14. 19.Temmuz.2017, 23:11
    7
    Yönetici
    Rüyandaki herşey olumlu manalara işarettir. Esas olan ise senin kalbinin neye meylettiğidir. Bu hissin sana en açık işaret olarak kabul edilir. Eğer için ferahlamışsa bu hayırlıdır. Eğer daralmış ve sıkılmışsan bu olumsuz manaya işaret kabul edilir.





+ Yorum Gönder