Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 21 kişi
Rüyamı yorumlatmak istiyorum..
  1. 10.Ağustos.2016, 10:07
    457
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Akrabalarımla birlikte piknikteydik, yengenin birisi o tarafa gitme orda sarı yılan var dedi, bende nolcak sanki gibicesinden konuştum ve gittim yılanın üzerine, üzerine bastım, kovalamayaya başladı, kaçtım kovaladı, kaçtım kovaladı, bağırıyordum nolur yardım edin bişey yapın diye, bi anlık kafamı yan tarafıma çevirdim ve 4 ayaklı kısa sarı bi yılan gördüm, yanımda koşuyordu sonra bacağımdan soktu sanırım, bi abi vardı tam durduğum anda sarı yılanın başına taş vurdu, silah falan işte öldürdü ve uyandım, yorumlarınız sevinirim,


  2. 10.Ağustos.2016, 10:07
    457
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Akrabalarımla birlikte piknikteydik, yengenin birisi o tarafa gitme orda sarı yılan var dedi, bende nolcak sanki gibicesinden konuştum ve gittim yılanın üzerine, üzerine bastım, kovalamayaya başladı, kaçtım kovaladı, kaçtım kovaladı, bağırıyordum nolur yardım edin bişey yapın diye, bi anlık kafamı yan tarafıma çevirdim ve 4 ayaklı kısa sarı bi yılan gördüm, yanımda koşuyordu sonra bacağımdan soktu sanırım, bi abi vardı tam durduğum anda sarı yılanın başına taş vurdu, silah falan işte öldürdü ve uyandım, yorumlarınız sevinirim,


  3. 10.Ağustos.2016, 11:02
    458
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Sarı yılan görmek genellikle olumlu manaya gelmez. Maddi açıdan güçlü ve çevresi kuvvetli bir düşmana işaret eder. Yılanın sokması da canını sıkacak bazı işlerin habercisidir. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  4. 10.Ağustos.2016, 11:02
    458
    Yönetici
    Sarı yılan görmek genellikle olumlu manaya gelmez. Maddi açıdan güçlü ve çevresi kuvvetli bir düşmana işaret eder. Yılanın sokması da canını sıkacak bazı işlerin habercisidir. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  5. 10.Ağustos.2016, 12:00
    459
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Rüyamda Sevgilimi görüyorum. (Sevgilim uzman cavus ) sevgilim beni arıyo ve bana biz operasyona çıkıyoruz haberin olsun beni arama mesajda atma hakkını helal et ben seni ne olursa olsun herseyden haberdar edicem diyip telefonu kapatiyo. Aradan 12 saat gectikten sonra ben ariyorum. Ve telefonu acildiginda bana söyle deniliyo “bu telefonun sahibi vatan ugruna sehit olmustur ALLAHtan rahmet diliuoruz mekani cennet olsun diyo” bende sasa kaliyorum hickira hickira agliyorum. Yorumunuzu bekliyorum arkdaslar.


  6. 10.Ağustos.2016, 12:00
    459
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Rüyamda Sevgilimi görüyorum. (Sevgilim uzman cavus ) sevgilim beni arıyo ve bana biz operasyona çıkıyoruz haberin olsun beni arama mesajda atma hakkını helal et ben seni ne olursa olsun herseyden haberdar edicem diyip telefonu kapatiyo. Aradan 12 saat gectikten sonra ben ariyorum. Ve telefonu acildiginda bana söyle deniliyo “bu telefonun sahibi vatan ugruna sehit olmustur ALLAHtan rahmet diliuoruz mekani cennet olsun diyo” bende sasa kaliyorum hickira hickira agliyorum. Yorumunuzu bekliyorum arkdaslar.


  7. 10.Ağustos.2016, 16:24
    460
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Rüyan psikolojik açıdan görülmüş olabilir bu durumda özel bir tabiri de olmaz. Ancak genellikle bu tür rüyalar, sonu her nasıl olursa olsun çok ağır sorumluluklar altına girmek manasında tabir edilir. Allah en doğrusunu bilir.


  8. 10.Ağustos.2016, 16:24
    460
    Yönetici
    Rüyan psikolojik açıdan görülmüş olabilir bu durumda özel bir tabiri de olmaz. Ancak genellikle bu tür rüyalar, sonu her nasıl olursa olsun çok ağır sorumluluklar altına girmek manasında tabir edilir. Allah en doğrusunu bilir.


  9. 10.Ağustos.2016, 16:24
    461
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    İyi günler ben bekar bir bayanim rüyamda gelinlik giyorum mutlu şekilde etrafımda dönüyorum başımda da kırmızı duvak var ama koltuğun ustünde 3 tane tatli oyuncak bebek var ve onların üzerinde de duvak var ikisinin digeri bende ve diger 2 farkli duvagi goruyorum hepsi de cok guzeller ama değişmek istiyorum duvagimı ama değiştirmedim bu arada da halamın kızına sarılmıştim rüyamda mutluydum


  10. 10.Ağustos.2016, 16:24
    461
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    İyi günler ben bekar bir bayanim rüyamda gelinlik giyorum mutlu şekilde etrafımda dönüyorum başımda da kırmızı duvak var ama koltuğun ustünde 3 tane tatli oyuncak bebek var ve onların üzerinde de duvak var ikisinin digeri bende ve diger 2 farkli duvagi goruyorum hepsi de cok guzeller ama değişmek istiyorum duvagimı ama değiştirmedim bu arada da halamın kızına sarılmıştim rüyamda mutluydum


  11. 10.Ağustos.2016, 21:26
    462
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Hayırlı günler hanım kardeşim. Bekar bir kızın gelinlik giydiğini görmesi mutlu bir evlilikle yorumlanır. Nasip ve kısmetinin açık olmasına ve hayırlı bir evlilik yapacağına delalet eder. En doğrusunu biz değil ancak Allah bilir.


  12. 10.Ağustos.2016, 21:26
    462
    Yönetici
    Hayırlı günler hanım kardeşim. Bekar bir kızın gelinlik giydiğini görmesi mutlu bir evlilikle yorumlanır. Nasip ve kısmetinin açık olmasına ve hayırlı bir evlilik yapacağına delalet eder. En doğrusunu biz değil ancak Allah bilir.


  13. 12.Ağustos.2016, 08:29
    463
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    merhaba.. ben rüyamda eski eşimle barışmış annemin evinin balkonunun altında yani dışarda eşimle birlikte uyuyorum annem balkonda camaşır asarken bana iyi demi böyle diyerek kızıyo eşim yanımda kalkıp gidiyo ve bende annemin evine gidiyorum kaynanamda geliyo ben ekmegimin arasına marulun yeşil tarafını koyup yerken kaynanam bana şakayla karışık kötü bi söz söyledi bende elimdeki ekmegi sofrada fırlatıp attım kaynanam gülerek bana geri verdi daha sonra annem beni işe götürdü bissürü dilenciler vardı etrafımda yengemde bizimleymiş simitciden simit alıp yiye yiye gidiyodu sag tarafımda o kadar büyük bi deniz vardı ki anlatamam cok büyüktü annemler işe gitti bende denizin kenarında ayaklarımı suya sokarken ucak gördüm kendi kendime dedim ki ne kadar aşşadan uctu cok güzel dedim ucak bulutların arasına girdi ve anında denize düştü cok korktum sahildeki insanlar hiç bişey görmüyolar mangal yakmaya ugraşıyolardı hemen ayaga kalktım anneme gitmeye calışırken suyun içinde ayama cam battı biraz ilerledikten sonra camı cıkarttım ama kan akmadı anneme yetişemeden haber veremeden uyandım... ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER


  14. 12.Ağustos.2016, 08:29
    463
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    merhaba.. ben rüyamda eski eşimle barışmış annemin evinin balkonunun altında yani dışarda eşimle birlikte uyuyorum annem balkonda camaşır asarken bana iyi demi böyle diyerek kızıyo eşim yanımda kalkıp gidiyo ve bende annemin evine gidiyorum kaynanamda geliyo ben ekmegimin arasına marulun yeşil tarafını koyup yerken kaynanam bana şakayla karışık kötü bi söz söyledi bende elimdeki ekmegi sofrada fırlatıp attım kaynanam gülerek bana geri verdi daha sonra annem beni işe götürdü bissürü dilenciler vardı etrafımda yengemde bizimleymiş simitciden simit alıp yiye yiye gidiyodu sag tarafımda o kadar büyük bi deniz vardı ki anlatamam cok büyüktü annemler işe gitti bende denizin kenarında ayaklarımı suya sokarken ucak gördüm kendi kendime dedim ki ne kadar aşşadan uctu cok güzel dedim ucak bulutların arasına girdi ve anında denize düştü cok korktum sahildeki insanlar hiç bişey görmüyolar mangal yakmaya ugraşıyolardı hemen ayaga kalktım anneme gitmeye calışırken suyun içinde ayama cam battı biraz ilerledikten sonra camı cıkarttım ama kan akmadı anneme yetişemeden haber veremeden uyandım... ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER


  15. 12.Ağustos.2016, 10:40
    464
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Merhaba kardeşim Rüyan hayırlıdır ancak içerisinde o kadar çok fazla konu var ki bunu net bir şekilde yorumlamak neredeyse mümkün değildir. Genel olarak bu rüya senin için, yeni başlangıçlara, sevineceğin gelişmelere ve sorun yaşadığın bazı durumların ortadan kalkmasına tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.


  16. 12.Ağustos.2016, 10:40
    464
    Yönetici
    Merhaba kardeşim Rüyan hayırlıdır ancak içerisinde o kadar çok fazla konu var ki bunu net bir şekilde yorumlamak neredeyse mümkün değildir. Genel olarak bu rüya senin için, yeni başlangıçlara, sevineceğin gelişmelere ve sorun yaşadığın bazı durumların ortadan kalkmasına tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.


  17. 12.Ağustos.2016, 12:51
    465
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Merhabalar,
    Doğum tarihim 12 eylül, rüyamda teyzemin oğlundan doğumgünü mesajı aldım bir ay erken kutlamıştı. Yani bugün 12 ağustos. Çok seviniyorum ama bir anlam da veremiyorum rüyamda. Yardımcı olabilir deniz sevinirim. Teşekkürler şimdiden


  18. 12.Ağustos.2016, 12:51
    465
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhabalar,
    Doğum tarihim 12 eylül, rüyamda teyzemin oğlundan doğumgünü mesajı aldım bir ay erken kutlamıştı. Yani bugün 12 ağustos. Çok seviniyorum ama bir anlam da veremiyorum rüyamda. Yardımcı olabilir deniz sevinirim. Teşekkürler şimdiden


  19. 12.Ağustos.2016, 20:36
    466
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Merhabalar. İçerisinde bulunduğun bazı olumsuz durumlardan ve sorunlardan kurtulacağın manasına işaret eder. Bu rüyaların çok özel bir tabiri olmaz. En doğrusunu Allah bilir.


  20. 12.Ağustos.2016, 20:36
    466
    Yönetici
    Merhabalar. İçerisinde bulunduğun bazı olumsuz durumlardan ve sorunlardan kurtulacağın manasına işaret eder. Bu rüyaların çok özel bir tabiri olmaz. En doğrusunu Allah bilir.


  21. 12.Ağustos.2016, 20:36
    467
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    selâmün aleyküm. ben rüyamda namaz kıldığımi gördüm ama taş toprak uzerinde kılıyordum, ondan sonra makyaj malzemeleri bakıyordum, eski sevgilimi gördüm barismamamiz için nedenleri sayiyordu daha sonra da barisiyorduk bunlar ne anlama geliyor açıklar mısınız


  22. 12.Ağustos.2016, 20:36
    467
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    selâmün aleyküm. ben rüyamda namaz kıldığımi gördüm ama taş toprak uzerinde kılıyordum, ondan sonra makyaj malzemeleri bakıyordum, eski sevgilimi gördüm barismamamiz için nedenleri sayiyordu daha sonra da barisiyorduk bunlar ne anlama geliyor açıklar mısınız


  23. 12.Ağustos.2016, 20:37
    468
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,465
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Aleykum selam. Namaz kıldığını görmek ancak hangi namaz ise ona göre net bir tabiri olabilir. Dürüst olmaya, kendini düzeltmeye ve çeki düzen vermeye işarettir. Ayrıca ciddi problemlerin çözülmesi anlamında yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.


  24. 12.Ağustos.2016, 20:37
    468
    Yönetici
    Aleykum selam. Namaz kıldığını görmek ancak hangi namaz ise ona göre net bir tabiri olabilir. Dürüst olmaya, kendini düzeltmeye ve çeki düzen vermeye işarettir. Ayrıca ciddi problemlerin çözülmesi anlamında yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.





Konu Kapatılmıştır