Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 21 kişi
Rüyamı yorumlatmak istiyorum..
  1. 24.Temmuz.2016, 21:20
    385
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Selamun aleykum ben rüyamda ailece kalabalık bir yerde duruyoruz ben amcamın arabasını anahtarını istedim oda araç oto parkta git dedi arabayı aradım bulamadım otoparkcilar mafyaydi benim sirtima bisey deydi bicaklandim sandım ama kan falan yoktu ufak mafya tipli çocuklara para dagitiyorum arabayı birtürlü bulamıyorum sonra birden bi tanidiga rastladım beraber aradık ama bulamadım gene arabayı sonra birden bi akrabanın evinde kendimi buldum orda tanidiklarimda vardı tanimadigim hocalarda vardi bi anda du etmeye başladık ben en son amin diyerek uyandım bana bu rüyayı anlatirmisiniz


  2. 24.Temmuz.2016, 21:20
    385
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum ben rüyamda ailece kalabalık bir yerde duruyoruz ben amcamın arabasını anahtarını istedim oda araç oto parkta git dedi arabayı aradım bulamadım otoparkcilar mafyaydi benim sirtima bisey deydi bicaklandim sandım ama kan falan yoktu ufak mafya tipli çocuklara para dagitiyorum arabayı birtürlü bulamıyorum sonra birden bi tanidiga rastladım beraber aradık ama bulamadım gene arabayı sonra birden bi akrabanın evinde kendimi buldum orda tanidiklarimda vardı tanimadigim hocalarda vardi bi anda du etmeye başladık ben en son amin diyerek uyandım bana bu rüyayı anlatirmisiniz


  3. 24.Temmuz.2016, 23:36
    386
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,155
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Aleykum selam kardeşim. Be rüya genellikle istemediği bir işe atılmakla yorumlanır. Ayrıca rüya sahibinin hedeflerinden saptığı anlamına gelir. Kişinin yaşama amacındaki değişiklikler onun zor günler geçirmesine neden olacaktır. En doğrusunu Allah bilir.


  4. 24.Temmuz.2016, 23:36
    386
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Be rüya genellikle istemediği bir işe atılmakla yorumlanır. Ayrıca rüya sahibinin hedeflerinden saptığı anlamına gelir. Kişinin yaşama amacındaki değişiklikler onun zor günler geçirmesine neden olacaktır. En doğrusunu Allah bilir.


  5. 25.Temmuz.2016, 04:31
    387
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    merhaba , ben ruyamda dayimlara gitmisim (evlerimiz karsi karsiya ) sonra asagi iniyorum dayimlarinin evinin yan tarafindaki marketin onune gidiyorum orda yengem onun bi akrabasi bide bikac kadin bi tabureye oturmuslar yesil ( acik yesil )marul mu lahana mi oldugunu secemedig bisey yikiyolar birisi yikiyor birisi de yikananlari suzgecin icine koyuyor yikadiklari sey biraz uzun ama uyandigimda marul olarak aklimda kalmisti sonradan maruldan daha uzun bisey olduklari gozumun onune gelince acaba lahana da olabilir mi diye dusunum yoksa uyaninca aklima direk marul olarak gelmisti.
    Sizce neyi anlatkyor bu ruyam.. yorumlarsaniz sevinirim.


  6. 25.Temmuz.2016, 04:31
    387
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    merhaba , ben ruyamda dayimlara gitmisim (evlerimiz karsi karsiya ) sonra asagi iniyorum dayimlarinin evinin yan tarafindaki marketin onune gidiyorum orda yengem onun bi akrabasi bide bikac kadin bi tabureye oturmuslar yesil ( acik yesil )marul mu lahana mi oldugunu secemedig bisey yikiyolar birisi yikiyor birisi de yikananlari suzgecin icine koyuyor yikadiklari sey biraz uzun ama uyandigimda marul olarak aklimda kalmisti sonradan maruldan daha uzun bisey olduklari gozumun onune gelince acaba lahana da olabilir mi diye dusunum yoksa uyaninca aklima direk marul olarak gelmisti.
    Sizce neyi anlatkyor bu ruyam.. yorumlarsaniz sevinirim.


  7. 25.Temmuz.2016, 12:33
    388
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,155
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhaba kardeşim. Rüyada marul görmek zevk sahibi, dış görünüşüne değer veren, ağzının tadını bilen kimseye delalet eder. Aynı zamanda temiz ve büyük kısmettir. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  8. 25.Temmuz.2016, 12:33
    388
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Rüyada marul görmek zevk sahibi, dış görünüşüne değer veren, ağzının tadını bilen kimseye delalet eder. Aynı zamanda temiz ve büyük kısmettir. En doğrusunu elbette Allah bilir.


  9. 25.Temmuz.2016, 12:34
    389
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Merhaba ben çok karışık rüyalar görüyorum yatmadan önce dua lar okuyorum allahım diyorum sevdiğim adamı rüyama göster allaha dualar ediyorum onu bana nasip et diye hayırsızsada çünkü ben herşeyi göze aldım sabrım inancım kalmadı tükendim lütfen neden saçma sapan rüyalar görüyorum


  10. 25.Temmuz.2016, 12:34
    389
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Merhaba ben çok karışık rüyalar görüyorum yatmadan önce dua lar okuyorum allahım diyorum sevdiğim adamı rüyama göster allaha dualar ediyorum onu bana nasip et diye hayırsızsada çünkü ben herşeyi göze aldım sabrım inancım kalmadı tükendim lütfen neden saçma sapan rüyalar görüyorum


  11. 25.Temmuz.2016, 18:13
    390
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,155
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Merhaba kardeşim. Unutma, hayat bir imtihandır. Bu hayatta herşey istediğimiz gibi gitmeyebilir. Sabırlı olmalısın ve eğer hakkında hayırlı ise onu Allah'tan dilemelisin.


  12. 25.Temmuz.2016, 18:13
    390
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Unutma, hayat bir imtihandır. Bu hayatta herşey istediğimiz gibi gitmeyebilir. Sabırlı olmalısın ve eğer hakkında hayırlı ise onu Allah'tan dilemelisin.


  13. 25.Temmuz.2016, 18:13
    391
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    selamun aleyküm; rüyamda bahçemiz de anne at ve tayını koşarken gördüm kapı açıktı ben korktum kaçarlar diye fakat kaçmadılar bir de tayın vücudun da kendi resmi vardı tablo gibi neye işarettir bir arkadaş yorumlayabilirmi ALLAH cc razı olsun...


  14. 25.Temmuz.2016, 18:13
    391
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    selamun aleyküm; rüyamda bahçemiz de anne at ve tayını koşarken gördüm kapı açıktı ben korktum kaçarlar diye fakat kaçmadılar bir de tayın vücudun da kendi resmi vardı tablo gibi neye işarettir bir arkadaş yorumlayabilirmi ALLAH cc razı olsun...


  15. 25.Temmuz.2016, 20:22
    392
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,155
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Aleykum selam. Rüyan en hayırlı ve en müjdeli rüyalar arasındadır. Bu tür rüyalar umut, hırs, başarı ve mutluluk anlamına gelir. Rüya sahibinin, insanların çoğuna göre asla olmaz dedikleri şeyleri gerçekleştirebileceğine delalet eder. En doğrusunu Allah bilir.


  16. 25.Temmuz.2016, 20:22
    392
    Yönetici
    Aleykum selam. Rüyan en hayırlı ve en müjdeli rüyalar arasındadır. Bu tür rüyalar umut, hırs, başarı ve mutluluk anlamına gelir. Rüya sahibinin, insanların çoğuna göre asla olmaz dedikleri şeyleri gerçekleştirebileceğine delalet eder. En doğrusunu Allah bilir.


  17. 25.Temmuz.2016, 20:29
    393
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Rüyamda halamın misafirlerini gezdiriyorduk bir camiye gitmiştik orada sınıftan arkadaşlarımı gördüm o telefonda biriyle konuşurken bana hiç bişey demeyip bi yere giden arkadaşımı gördüm sen bunu nereden tanıyosun dedim oda ilk başta söylemek istemedi fakat ısrar edince burak arkadaşım dedi bende hayır o burak değil dedim ve gerçek ismini söyledim ve o şuan bi yere gitti ama nereye gittiğini bile demedi dedim oda onun sosyal medya hesaplarından birini gösterip bak o geziyo sana yalan söylemiş dedi bende ona gerizekalı bana yalan söylemiş bende onun için ağlıyordum deyip uyandım


  18. 25.Temmuz.2016, 20:29
    393
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Rüyamda halamın misafirlerini gezdiriyorduk bir camiye gitmiştik orada sınıftan arkadaşlarımı gördüm o telefonda biriyle konuşurken bana hiç bişey demeyip bi yere giden arkadaşımı gördüm sen bunu nereden tanıyosun dedim oda ilk başta söylemek istemedi fakat ısrar edince burak arkadaşım dedi bende hayır o burak değil dedim ve gerçek ismini söyledim ve o şuan bi yere gitti ama nereye gittiğini bile demedi dedim oda onun sosyal medya hesaplarından birini gösterip bak o geziyo sana yalan söylemiş dedi bende ona gerizekalı bana yalan söylemiş bende onun için ağlıyordum deyip uyandım


  19. 25.Temmuz.2016, 20:57
    394
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,155
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Rüyanda camiye gitmen ve misafirleri gezdirmen hayırlara ve isteklerinin olmasına işarettir. Ancak rüyanın diğer bölümü ise boş ve gereksiz olan sana faydası olmayan işlerle meşgul olmana delalet eder. En doğrusunu Allah bilir.


  20. 25.Temmuz.2016, 20:57
    394
    Yönetici
    Rüyanda camiye gitmen ve misafirleri gezdirmen hayırlara ve isteklerinin olmasına işarettir. Ancak rüyanın diğer bölümü ise boş ve gereksiz olan sana faydası olmayan işlerle meşgul olmana delalet eder. En doğrusunu Allah bilir.


  21. 26.Temmuz.2016, 03:48
    395
    Misafir

    Yorum: Rüyamı yorumlatmak istiyorum..

    Rüyamda kocaman bir aslan beni iki katlı bir evde kovaladı..!cam bölmeyi kapattım ama içerde çocukların olduğunu farkettim . Korku ile dört çocuğu ordan aldım balkona koydum!aslanın yanında birde küçük kedi vardı camı aralayıp onuda kurtarmıştım çocukların yanına koymuştum ki kediden elime kaka ve kurt geçtiği farkeetim kokladım bu kaka ya dedim!sonra birden kurtcuklar elimde hızla yayılmaya başldı çoğalırken bir adam gelip onlara bir ilaç sıktı!dört çocuk kedi ile birlikte şuan içerde onlarıda kurtaralım kurtlancaklar dedim o panikle uyandım


  22. 26.Temmuz.2016, 03:48
    395
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Rüyamda kocaman bir aslan beni iki katlı bir evde kovaladı..!cam bölmeyi kapattım ama içerde çocukların olduğunu farkettim . Korku ile dört çocuğu ordan aldım balkona koydum!aslanın yanında birde küçük kedi vardı camı aralayıp onuda kurtarmıştım çocukların yanına koymuştum ki kediden elime kaka ve kurt geçtiği farkeetim kokladım bu kaka ya dedim!sonra birden kurtcuklar elimde hızla yayılmaya başldı çoğalırken bir adam gelip onlara bir ilaç sıktı!dört çocuk kedi ile birlikte şuan içerde onlarıda kurtaralım kurtlancaklar dedim o panikle uyandım


  23. 26.Temmuz.2016, 10:04
    396
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 22,155
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Rüyan hayatında çok önemli ve çok ciddi değişikliklerin meydana geleceğine tabir edilir. Ayrıca önüne çıkacak büyük fırsatlar manasında da yorumlanmıştır. Bunları değerlendirmek için dikkat etmek manasına işaret eder. En doğrusunu Allah bilir.


  24. 26.Temmuz.2016, 10:04
    396
    Yönetici
    Rüyan hayatında çok önemli ve çok ciddi değişikliklerin meydana geleceğine tabir edilir. Ayrıca önüne çıkacak büyük fırsatlar manasında da yorumlanmıştır. Bunları değerlendirmek için dikkat etmek manasına işaret eder. En doğrusunu Allah bilir.





Konu Kapatılmıştır