+ Yorum Gönder
21. Sayfa BirinciBirinci ... 1820212224 ... SonuncuSonuncu
Soru ve Cevaplar ve Rüya Tabiri Kategorisinden Rüyamı yorumlatmak istiyorum.. Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam




    merhaba hayırlı ramazanlar ben rüyamda bir evdeyim orada çok yaşlı ermiş bir nine vardı bana merak ettiğin bir soru sor dedi ben de ilerde kimle evleniceğimi dedim bianda rüya içinde rüya yaşadım bir nehre giriyorum oradan çıkarken bir elimde kız diğer elimde erkek çocukla çıkıyorum karşımda sevdiğim adamı görüyorum onu öperek uyanıyorum
    ---
    merhaba hayırlı ramazanlar benn genç bir kızım rüyamda ermiş bir nine bana merak ettiğin şeyi sor kızım diyor bende aşık olduğum adamın ismini vererek onun la evlenecekmiyim diyorum rüya içinde rüya gördüm sanki bir nehire giriyorum ama ıslanmıyorum sonra bi kolumda kız diğer kolumda erkek çocukla çıkıyorum sapsarı saçları vardı çocukların karşımda sevdiğim kişiyi görüyorum dudağından öpüp uyanıyorum

  2. arifselim
    Yönetici

    Reklam



    Merhaba kardeşim. Rüya içinde rüya görmek, o rüyanın gerçek çıkmasına daha yakın bir mana işarettir. Evleneceğine ve çocukların olacağına tabir edilir en doğrusunu Allah bilir.

  3. Misafir
    Merhabalar rüyamda eltimin geliniyle birlikte bir misafilikteyiz o evde dört beş yaşlarında bir cocuk var ama çocuk öyle esmer ki zenci bir cocuk kapkara sade gözlerinin beyazı parlıyor oda sarı gibi, kucağıma alıp seviyorum onu öpüyorum senin adın muhammet mi diyorum ses çıkarmıyor adın ismail mi diyorum ses çıkarmıyor tekrar soruyorum ismail mi diyorum hayır benim adım İsrafil diyor yorumlarsaniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  4. arifselim
    Yönetici
    Merhabalar kardeşim bu rüya hayırlı ve güzel manaya işaret eder. Genellikle insanın içerisinde ukde olan bir şeyin gerçekleşmesi olarak yorumlanmaktadır. En doğrusunu Allah bilir.


    Merhabalar rüyamda eltimin geliniyle birlikte bir misafilikteyiz o evde dört beş yaşlarında bir cocuk var ama çocuk öyle esmer ki zenci bir cocuk kapkara sade gözlerinin beyazı parlıyor oda sarı gibi, kucağıma alıp seviyorum onu öpüyorum senin adın muhammet mi diyorum ses çıkarmıyor adın ismail mi diyorum ses çıkarmıyor tekrar soruyorum ismail mi diyorum hayır benim adım İsrafil diyor yorumlarsaniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  5. Misafir
    Hayırlı ramazanlar. Ben rüyamda kabede oluyorum ve kabenin resmini cekiyorum ben normalde açık biriyim ama rüyamda kapaliydim kabenin resmini çekip arkami döndüğümde annem oluyo kabenin az ilerisi cami oluyormuş annem ön safhada namaza durmak için oturmus bende yanına gidip oturuyorum daha sonra arkami dönüyorum arkamızda komşumuz ve eski kayınvalidem oluyo(nisanim atıldı benim ve aynı yerde oturuyoruz, konuşmuyoruz, kayınvalidem yüzünden atıldı nisan 1 sene olcak) daha sonra kalkıp eski kayinvalidemi dövüyorum vuruyorum yere yatiyo ama gülüyor kahkalarla ben vurdukça daha sonra bakıyorum eteği açılıyor ve belinden aşağısı gorunuyo daha sonra gidiyorum neye yorumlanır acaba

  6. arifselim
    Yönetici
    Hayırlı günler kardeşim. Rüyan madde ve manevi anlamda çok hayırlıdır. Yeni kapıların açılmasına huzur ve mutluluğu yalamaya işarettir. En doğrusunu Allah bilir.

  7. Misafir
    Merhaba ben rüyamda eltimin geliniyle birlikte bir misafilikteyiz. Orada bir cocuk var ama bu çocuk kapkara sadece gözlerinin beyazı parlıyor oda sarı gibi yani gözünün beyazı hafif sarı çocuk zenci gibi kapkara kucağıma alıp seviyorum öpüyorum senin adın ne diyorum söylemiyor senin adın muhammet mi diyorum ses çıkarmıyor senin adın ismail mi diyorum ses çıkarmıyor sonra Diyor ki benim adım İsrafil yorumlarsaniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  8. arifselim
    Yönetici
    Merhabalar. Bu rüya genellikle sizin içinizde kalan ve bitmesini istediğiniz sıkıntlıların geçmesine yorumlanır. En doğrusunu Allah bilir.

  9. Misafir
    Merhaba hayırlı ramazanlar dilerim benim rüyam ben bekar bir kızım ermiş bir nine gördüm bana merak ettiğin şeyi sor dedi bende ilerde kimle evleneceğim dedim bianda rüya içinde rüya yaşadım ni nehire giriyorum ordan çıkarken ıslanmıyorum kucağımda iki tane cocuk var ni kız bi erkek ve karşımda sevdiğim adamı görüyorum onu öperek uyanıyorum

  10. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Bu rüya genellikle görüldüğü gibi yani evlenmeye ve çocuk sahibi olmaya tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.

  11. Misafir
    Merhaba ben rüyamda çıplak bir kadın temiz bir havuzda yüzüğünü gördüm

  12. arifselim
    Yönetici
    Merhaba bu rüyan hayırlıdır ve seninde hayır işlemene başkalarına iyiliğinin dokunacağına tabir edilir. En doğrusunu Allah bilir.

+ Yorum Gönder
21. Sayfa BirinciBirinci ... 1820212224 ... SonuncuSonuncu
rüya yorumlatma,  rüyamı yorumlatmak istiyorum,  rüya yorumlatmak istiyorum,  ücretsiz rüya yorumlatma,  rüya yorumlatmak,  rüya yorumlat,  rüya yorumlatma sitesi